Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:01 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 4:46 pm Vaikka vauhdinottona lainasit juuri minun kirjoittamaa; "taas mennään."
Jep. Ja siksi tarkensin.
Tarkensit mitä?
Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:01 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 9:43 am Tämä ihmismössö vain osoittelee sormellaan ja pelkää.
Ja taas. Huomaatko itse?
Lainasin omaa aiempaa tekstiä tuossa;

"korona sai aikaa harmaan ihmismössön mikä näkee salaliittoteoriitikkoja jokapuolella - tällä mössöllä ei ole sitä ominaisuutta ihmisenä enää jäljellä mikä kysyy asioista miten, miksi, hä, täh jne. Tämä ihmismössö vain osoittelee sormellaan ja pelkää."

Nyt tein sen TAAS.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1615
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:23 pm
Tarkensit mitä?
Sitä, että keneen viittasin.
Nyt tein sen TAAS.
Jep.

Ja vaikka nyt sovittaisiin, että sä et tuota pelkokorttia useinkaan käytä, niin mulle se on joka tapauksessa täällä Minfossa pelattu niin usein, että väsyttää.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:39 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:23 pm
Tarkensit mitä?
Sitä, että keneen viittasin.
Ottamalla minun tekstin tarkensit sitä minuun, vaikka hetki sitten kerroit tarkoittavasi jotain "foliopopulaatiota" joka vielä ilmeisesti on erillinen "Minfon folioista" - alkaa mennä kohtuu sekavaksi Hank. Keneen sinä viittasit sitten?
Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:39 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:23 pm Nyt tein sen TAAS.
Jep.

Ja vaikka nyt sovittaisiin, että sä et tuota pelkokorttia useinkaan käytä, niin mulle se on joka tapauksessa täällä Minfossa pelattu niin usein, että väsyttää.
Syytön minä siihen olen, että ihmiset pelkäävät. Ei siinnä pelossa mitään hävettävää ole, mutta siinnä on miten sen pelon tuo esille on.

Nyt tein sen TAAS.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1615
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Eikös tämä aihe nyt olisi käsitelty? Vai haluatko jauhaa koko pääsiäisen siitä, että keneen mä viittasin ja miten? Sekä tähdentää sitä, että keneen sä viittaat pelkojutuilla ja millä perustein? Ei jaksaisi.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:50 pm Eikös tämä aihe nyt olisi käsitelty? Vai haluatko jauhaa koko pääsiäisen siitä, että keneen mä viittasin ja miten? Sekä tähdentää sitä, että keneen sä viittaat pelkojutuilla ja millä perustein? Ei jaksaisi.
Moneen kertaa sitä on joutunut kysymään ja vastausta vaan ei kuulu, entistä hävyttömämmäksi kiemurteluksi vaan menee.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

No oli miten oli..palataan aiheeseen,

Jenkeissä on ollut tuplaten perserokko-tapauksia edellisen vuoden samaan ajankohtaan verrattuna.
Mpox cases nearly double what they were at the same time last year

Mpox cases are on the rise in the U.S., increasing to almost double what they were at the same time last year, according to new CDC data.

There is a national year-to-date estimate of 511 cases as of mid-March, compared to 287 cases during the same period last year. New York City has been dealing with over 100 cases so far this year, whereas last year, the city only had 30.
https://uk.sports.yahoo.com/news/mpox-c ... 34284.html
Mpox cases nearly double at start of 2024 versus same time last year

ases of mpox, formerly known as monkeypox, are on the rise at the start of 2024, according to Centers for Disease Control and Prevention data.

As of March 16, 2024, there have been 511 cases of mpox reported in the U.S., which is nearly double the amount reported in the same time last year, according to the CDC,

The recent rise in mpox cases is a far cry from the number of cases reported during the mpox outbreak of 2022. During that outbreak, cases peaked at around 460 per day, the CDC said.

In May 2023, the CDC issued an alert saying that mpox could reemerge and encouraged those in high-risk groups to get vaccinated.

In October 2023, the CDC's Advisory Committee on Immunization Practices voted to recommend that up to 2 million Americans get a mpox vaccine routinely.
https://www.msn.com/en-us/health/other/ ... r-BB1kKPmv
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1615
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 5:53 pm Moneen kertaa sitä on joutunut kysymään ja vastausta vaan ei kuulu, entistä hävyttömämmäksi kiemurteluksi vaan menee.
No voi vittu. Tähän nyt on pakko vielä vastata, mä kun en kiemurtele vastaamisista kuten foliot.

Eli mihin vittuun mä nyt sitten en ole vastannut? Kysy, niin vastaan. Mut ei mitään muuta lätinää. Kiitos.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1615
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Apinarokko leviää useissa Euroopan maissa 2022

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Niin, mihin pitäisi vielä vastata?

Tarmoa olisi ja aikaakin nyt kun on pitkiä taukoja lätkäpelissä.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin