Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

irmuska kirjoitti:
Destiny kirjoitti:
Hauska video, ottaen huomioon, kuinka Tukiainen huusi pari päivää, että hakattu on, vaikkei muista, koska ei hän voi kaatua balleriinoissa, kun tanssiikin parinkymmenensentin koroissa. No, siinä on todistusaineisto, kuinka Tukainen kaatuu, balleriinat jalassa :mrgreen:
Jännä juttu muuten, balleriinoilla on näemmä vaikeampi pysyä pystyssä kuin korkkareilla... Tai jaa, eikös tuksulla ole usein tanssitanko nojana kun korkkareissa esiintyy... :mrgreen:
Tai huojuva homo tai tuoli :mrgreen:
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aga »

Destiny kirjoitti: Kukin voi ajatella kenestäkin mitä tahtoo, ja kukakin saa ihmetellä kenenkin käytöstä ihan vapaasti. Minäkin voin ihmetellä motiivejasi tulla tänne lukemaan ja esittämään ylenkatsovia kommentteja. Koetko sinä olevasi parempi ihminen kuin muut?
En koe, mutta koen olevani parempi ihminen siinä mielessä kuin te muutamat, etten hauku ja pilkkaa ihmisiä, jotka selvästi ovat ongelmissa ja hädässä, vihan kanssa, jotka eivät vaikuta elämääni minkäänlaisella tavalla.

Listasit Tukiaisen ongelmia, miksi suollat tätä paskaasi häntä kohtaan, ja osoitit juuri sen samalla, miksi itse olet niin säälittävä... En arvosta Tukiaista, siksi ehkä mielelläni jättäisinkin hänet omaan rauhaansa ja koen hänet heikkona ihmisenä (vaikka itsekin olen heikko, koen itseni siinä mielessä ylemmäksi, etten ole vetänyt itseäni niin syvälle suohon tai varsinkaan kaiken mediajulkisuuden edessä). Olen todellakin sinua ja sinunkaltaisiasi ylempänä jokaisen terveen ihmisen näkemyksen perusteella tähän ihmiseen suhtautumisen kannalta. Osoita yhdenkin viisaan henkilön, filosofin, ideologian tai uskonnon näkemys, mikä perustelee käytöksesi, löytyykö sellaista? Taidat itse olla paljon "paskempi" ihminen kuin Tukiainen, kun ikävän suuren ihmisjoukon mukana osallistut hänen painamiseen entistä syvemmälle.

Pitää vielä muokata sen verran, että tämä lauseesi oli kiinnostava: " tulla tänne lukemaan ja esittämään ylenkatsovia kommentteja."

Sääli on sairautta, kuten Pekka Siitoin sanoi, mutta voin tuntea jotain senkaltaista Tukiaista kohtaan, sinua kohtaan tunnen vain halveksuntaa. Se siitä.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

aga kirjoitti:
Destiny kirjoitti: Kukin voi ajatella kenestäkin mitä tahtoo, ja kukakin saa ihmetellä kenenkin käytöstä ihan vapaasti. Minäkin voin ihmetellä motiivejasi tulla tänne lukemaan ja esittämään ylenkatsovia kommentteja. Koetko sinä olevasi parempi ihminen kuin muut?
En koe, mutta koen olevani parempi ihminen siinä mielessä kuin te muutamat, etten hauku ja pilkkaa ihmisiä, jotka selvästi ovat ongelmissa ja hädässä, vihan kanssa, jotka eivät vaikuta elämääni minkäänlaisella tavalla.

Listasit Tukiaisen ongelmia, miksi suollat tätä paskaasi häntä kohtaan, ja osoitit juuri sen samalla, miksi itse olet niin säälittävä... En arvosta Tukiaista, siksi ehkä mielelläni jättäisinkin hänet omaan rauhaansa ja koen hänet heikkona ihmisenä (vaikka itsekin olen heikko, koen itseni siinä mielessä ylemmäksi, etten ole vetänyt itseäni niin syvälle suohon tai varsinkaan kaiken mediajulkisuuden edessä). Olen todellakin sinua ja sinunkaltaisiasi ylempänä jokaisen terveen ihmisen näkemyksen perusteella tähän ihmiseen suhtautumisen kannalta. Osoita yhdenkin viisaan henkilön, filosofin, ideologian tai uskonnon näkemys, mikä perustelee käytöksesi, löytyykö sellaista? Taidat itse olla paljon "paskempi" ihminen kuin Tukiainen, kun ikävän suuren ihmisjoukon mukana osallistut hänen painamiseen entistä syvemmälle.

Pitää vielä muokata sen verran, että tämä lauseesi oli kiinnostava: " tulla tänne lukemaan ja esittämään ylenkatsovia kommentteja."

Sääli on sairautta, kuten Pekka Siitoin sanoi, mutta voin tuntea jotain senkaltaista Tukiaista kohtaan, sinua kohtaan tunnen vain halveksuntaa. Se siitä.
Mitä hevettiä roikut täällä arvostelemassa muita? Tukiainen on julkisuuden henkilö ja haluaa pysyä sellaisena. Minä en ole. Et tunne minua lainkaan ja minua taas ei hetkauta mitä mieltä olet nimimerkistä Destiny tai edes minusta. Kommenttisi kertoo enemmän sinusta, kuin minusta. Osui ja upposi sinuun, eikö?

Pompippa sitten pois. Aiheena on Johanna Tukiaisen elämä, ei Destinyn ja jos Tukiainen ei kiinnosta, roikut täällä turhaa. Ciao!
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Voi voi meitä onnettomia ihmissaastoja jotka täällä tuksun elämälle naureskelemme. Destinyn sanoihin on helppo yhtyä, jos ei tuksu kiinnosta niin tämä ketju on ihan turha paikka pyörähdellä.

Josta tulikin mieleen. Tuota videota, jonka tänne linkitin, katsoessa totesin että ei ne hampaat tuossa kohtaa vielä voineet katketa mutta olisiko niin, että kun matka on jatkunut on "henkivartijoidenkin" ote livennyt. Aika hempuloitahan nuo tukijatkin oli.

Voi tietysti olla niinkin, että kasvo-osuma on iskenyt jo ennen tuota saattelukeikkaa mutta niin. Eikös joku niitä hampaanpaloja toimittanut tuksun kamuille (kuvitteliko joku oikeasti että ne on kuin irtilähtenyt sormenpää, voi liittää hyvällä säkällä takaisin paikoilleen) jos en ihan väärin muista?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

En usko, että hämpat katkesivat tuossa tilanteessaa, mutta osoittaa kyllä, missä kunnossa rouva on ollut. Esittämänsä syytökset pahoinpitelystä on kyllä vailla pohjaa, kuten argumenti, ettei voi kaatua balleriinoilla.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aga »

Destiny kirjoitti: Mitä hevettiä roikut täällä arvostelemassa muita?
Ai, kuvittelin että sinäkin sitä täällä teet?
Tukiainen on julkisuuden henkilö ja haluaa pysyä sellaisena. Minä en ole. Et tunne minua lainkaan ja minua taas ei hetkauta mitä mieltä olet nimimerkistä Destiny tai edes minusta. Kommenttisi kertoo enemmän sinusta, kuin minusta. Osui ja upposi sinuun, eikö?

Pompippa sitten pois. Aiheena on Johanna Tukiaisen elämä, ei Destinyn ja jos Tukiainen ei kiinnosta, roikut täällä turhaa. Ciao!
Voisiko pahemmin upotakaan? Harmillista etten vieläkään tainnut saada sinua ymmärtämään kuinka säälittävä tapaus olet. Sinä(kin), suluissa olevalla sait tuen että toimintaasi on kannattamassa isompikin joukko kuten muutama ihmistä ehkä onkin. Te olette juuri sitä sakkia, jotka annatte Tukiaiselle julkisuutta, jota sitäkin niin kovasti halveksut Tukiaisen lomassa.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

aga kirjoitti:
Destiny kirjoitti: Mitä hevettiä roikut täällä arvostelemassa muita?
Ai, kuvittelin että sinäkin sitä täällä teet?
Tukiainen on julkisuuden henkilö ja haluaa pysyä sellaisena. Minä en ole. Et tunne minua lainkaan ja minua taas ei hetkauta mitä mieltä olet nimimerkistä Destiny tai edes minusta. Kommenttisi kertoo enemmän sinusta, kuin minusta. Osui ja upposi sinuun, eikö?

Pompippa sitten pois. Aiheena on Johanna Tukiaisen elämä, ei Destinyn ja jos Tukiainen ei kiinnosta, roikut täällä turhaa. Ciao!
Voisiko pahemmin upotakaan? Harmillista etten vieläkään tainnut saada sinua ymmärtämään kuinka säälittävä tapaus olet. Sinä(kin), suluissa olevalla sait tuen että toimintaasi on kannattamassa isompikin joukko kuten muutama ihmistä ehkä onkin. Te olette juuri sitä sakkia, jotka annatte Tukiaiselle julkisuutta, jota sitäkin niin kovasti halveksut Tukiaisen lomassa.
Tekikö niin kipeää, että et vieläkään tajua? Ketjun aiheena on Johanna Tukiainen, ymmärrätkö? Johanna Tukiainen on julkisuudenhenkilö, jonka ihmeellisestä elämästä ja sen ruotimisesta on tehty tänne ketju, ymmärrätkö? Ja jos JohannaTukiaisen ihmeellinen elämä ei kiinnosta, mene pois, ymmärrätkö?

Tämä ei ole edelleenkään ketju koskien, Destinya, jota et todellakaan tunne tai tiedä, kukaan täällä ei tunne tai tiedä. Voin olla kuka vaan tai mitä vaan nimimerkkini takana, siitä sinä et tiedä mitään. Todella typerää siis tulla tänne ulisemaan. Sinun pajatuksellasi ei ole minulle mitään merkitystä, joten mene pois vaahtoamasta, ketjun aiheena on Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä ja siitä täällä keskustellaan, koita nyt jo tajuta! Alkaa jankkaamisesi antamaan nimimerkistä aga jo hieman yksinkertaisen kuvan.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta jolla keskustellaan rikoksista ja täällä vapaan keskustelun osiossa aina kulloinkin otsikossa mainitusta asiasta, ilmiöstä tai henkilöstä. Korjatkaa ihmeessä jos olen ymmärtänyt väärin mutta mielestäni täällä ei ole tarkoitus ruotia toisia palstalaisia? :shock: :shock:

Tukiaiseen palatakseni... Aamulla oli bloggaus uusista korkkareista jotka oli ostanut morsiusliikkeestä, oli ihan swarowski-vaimitkälie-timangipopot ja nyt se postaus on kadonnut blogista... Ilmeisesti muutaman kommentoijan ihmettely siitä, miten vielä äsken omaa rahattomuuttaan ja "pussi nuudeleita päivässä"-tilannettaan harmitelleella tuksulla oli varaa moisiin sai neitosen poistamaan koko postauksen :lol:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

^ Onko Johanna menossa taas naimisiin vai muutenko vain oli asioinut morsiusliikkeessä?
Gods made heavy metal.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Ei, harakka näki vain kiiltävää, jonka halusi. Se on Johannalla taas sokka irti, sen verran irvokasta postailu on taas ollut. Kenkäpostaus poistui varmaankin, koska Tuksu syytti taas joitain varkaiksi.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Kenkäkuva on palannut! Samoin kuin selvitys siitä, missä tilanteissa kyseisillä popoilla tullaan keikkuloimaan. Hyväähän tässä on, ettei ne ole balleriinat, niillä kun tuksu ei tahdo pysyä pystyssä...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Viittaukset varkauksiin on poistunut. Nuorina tyttöjä tonttutytöiksi tilattavaissa,just :roll:
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Tainnut olla taas korkki auki ihan kunnolla mitä postausrypästä tuli katsottua. Miten minulla on sellainen muistikuva tuksusta, että tämä oli nuorena tyttönä hyvinkin fiksu mimmi, eikös tuksu lukenut ylioppilaslakinkin hyvillä arvosanoilla?

Jotenkin on ihan mahdottoman surullista ajatella kuinka sekaisin ihminen itsensä saa ja kuinka pahasti se kaikki kosketus ihan normaaliin arkielämään katoaa. Luulenpa, että tuksun äidilläkin kuitenkin se päällimmäinen tunne on suru oman tyttärensä pitkän ja yhä vain enemmän jyrkkenevän alamäen takia.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

irmuska kirjoitti:Tainnut olla taas korkki auki ihan kunnolla mitä postausrypästä tuli katsottua. Miten minulla on sellainen muistikuva tuksusta, että tämä oli nuorena tyttönä hyvinkin fiksu mimmi, eikös tuksu lukenut ylioppilaslakinkin hyvillä arvosanoilla?

Jotenkin on ihan mahdottoman surullista ajatella kuinka sekaisin ihminen itsensä saa ja kuinka pahasti se kaikki kosketus ihan normaaliin arkielämään katoaa. Luulenpa, että tuksun äidilläkin kuitenkin se päällimmäinen tunne on suru oman tyttärensä pitkän ja yhä vain enemmän jyrkkenevän alamäen takia.
Suht hyvillä. Itse on satuillut neljästä laudatureista, tosiasiassa ei kirjoittanut yhtään ällää. Tämän asian selvitti Mtv3:n viihdeuutiset aikoinaan, Jossukan väittäessä mediassa kirjoittaneensa 4 ällää.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

:shock: No nyt se on sitten ryhtynyt Suomen Lindsay Lohaniksi.. Eipä silti, tiettyjä yhtymäkohtia toki löytyy mutta öööö niin, silti.

Ja Suomestakin muuttamassa. Mut eihän se sitten ole Suomen Lindsay Lohan. :roll:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Vastaa Viestiin