Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Tiina »

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 3_v0.shtml

Keskiviikko 27.11.2013 klo 08.53

7-vuotias poika tuli kotiin verta vuotavana.

Floridalaisen pojan isä keräsi vamman aiheuttaneen kiven palaset talteen ja toimitti ne tutkittavaksi. Floridan yliopiston tutkijat saivat selville, että kivet täyttävät meteoriitin ominaiset kriteerit.

Lähde: CNN

Aina kannáttaa yrittää... :P

No ei vaan...
Aika huono tuuri niin sulla kuin naapurillakin. Mikä todennäköisyys sille on, että joku on kökkimässä pusikossa silloin kuin päätät heittää sinne musan? Luulen, että aika pieni. :|
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Hei Paranoid?, onko hommaan tullut mitään selvyyttä?
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja kaia »

Ei pidä viskellä kiviä holtittomasti minne sattuu.
lukutoukka
Christopher Lorenzo
Viestit: 1563
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 3:02 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Minua vaivaa tässä nyt muutama seikka. Miksi naapuri oli siellä puskassa piilottelemassa? Vakoiliko hän kivenheittäjää tai oliko hän tirkistelijä? Jos naapuri tunsi olleensa rikoksen uhri, miksi hän ei mennyt välittömästi poliisin pakeille? Epäilen nyt vahvasti, että puskassa riekkuneella naapurilla ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa. Kiven osuminen naapuriin oli vahinko, mutta naapurin puuhat minua epäilyttävät eniten. Ehkä naapuri jopa väijyi kiven heittäjää tarkoituksenaan hyökätä hänen kimppuunsa. Nyt vain sattuma puuttui peliin oudolla tavalla ja teki naapurista ainakin hetkellisesti hieman toimintakyvyttömän.

Voi, Paranoid? olethan vielä kunnossa. Ilmoita itsestäsi palstalla. Olen niin huolissani.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

"Paranoid?" sai bannia palstalta turhasta chatista. Vapaa keskustelu -osiossa! Kiitos siitä vasikoijalle, mutta modetkin voisivat edes vähän käyttää aivokapasiteettiaan.
Toivottavasti Paranoid? kuitenkin tulee kertomaan, miten tarina jatkui.
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Lukutoukkahan se tiivisti varmasti monen ajatukset. Samaa minäkin mietin, miksi joku pyörii pusikossa. Peilaan nyt itseeni; joko A) olen piilossa B) kyttään jotakin tai C) etsin kadonnutta tavaraa. En ihmettele ollenkaan että heittäjä meni paniikkiin, harvemmin sitä tulee mietittyä että tuolla puskassa voisi olla joku :D. Toivottavasti Paranoid? tulee kertomaan voinnistaan banaanin loputtua.
gnc
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 10:36 am

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja gnc »

Paranoid? kirjoitti:
Bias kirjoitti:
Paranoid? kirjoitti: Ja hän on Suomalainen.
Mites se kansalaisuus? Tämä tapahtui varmaan Porvoossa?
Hän on kantaväestöä ja mistä tiesit, että tämä tapahtui Porvoossa? Et kai ole naapurini kaveri? :o
Eräällä toisella palstalla Porvoo tarkoittaa provoa.

Bannien saaminenkin viittaa "porvoolaisuuteen".
Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

En minä mitään bannia ole saanut. Mistä ihmeestä te olette sellaista keksineet? Näin naapurini tossa yks päivä pyykkituvassa ja sanoin hänelle, että olen todella pahoillani viimekerrasta jolloin häntä alkoi naurattamaan ja hän sanoi, että vahinkoja sattuu. Luojan kiitos, että asia on selvinnyt
Viimeksi muokannut Paranoid?, Ke Loka 14, 2015 11:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

lukutoukka kirjoitti:Minua vaivaa tässä nyt muutama seikka. Miksi naapuri oli siellä puskassa piilottelemassa? Vakoiliko hän kivenheittäjää tai oliko hän tirkistelijä? Jos naapuri tunsi olleensa rikoksen uhri, miksi hän ei mennyt välittömästi poliisin pakeille? Epäilen nyt vahvasti, että puskassa riekkuneella naapurilla ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa. Kiven osuminen naapuriin oli vahinko, mutta naapurin puuhat minua epäilyttävät eniten. Ehkä naapuri jopa väijyi kiven heittäjää tarkoituksenaan hyökätä hänen kimppuunsa. Nyt vain sattuma puuttui peliin oudolla tavalla ja teki naapurista ainakin hetkellisesti hieman toimintakyvyttömän.

Voi, Paranoid? olethan vielä kunnossa. Ilmoita itsestäsi palstalla. Olen niin huolissani.
Naapurini näytti vähän siltä kun olisi ollut keräämässä jotakin. Ainakin kun kuulin huudon ja katsoin heti pusikkoon niin hän oli polvillaan siellä, siitä päättelen, että häneltä on ehkä saattanut kadota jotain tai sitten hän oli keräämässä jotain sieltä?
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Paranoid? kirjoitti:En minä mitään bannia ole saanut. Mistä ihmeestä te olette sellaista keksineet? Näin naapurini tossa yks päivä pyykkituvassa ja sanoin hänelle, että olen todella pahoillani viimekerrasta jolloin häntä alkoi naurattamaan ja hän sanoi, että vahinkoja sattuu. Luojan kiitos, että asia on selvinnyt
Varmaan tästä:
"
Nimimerkki Paranoid?
Lukematon viestiKirjoittaja Kyöpeli » Ma Syys 28, 2015 4:00 pm

Nimimerkki Paranoid on pistetty viikoksi juurihoitoon. Syynä turha chat."
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
debbie

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja debbie »

Minua kummastutti tässä mieltäliikuttavassa opetustarinassa jo heti alussa tuo kivienheittelymotiivisi: heitit pari kiveä puskaan, jotta koirasi lopettaisi linnunpaskan päällä kierimisen. Minulla ei ole koiraa, mutta enpä ole tällaisesta kasvatusmenetelmästä ennen kuullut. Ehkä selkeä käsky toimisi paremmin.. :wink: saisi naapurikin rauhassa käydä puskapissalla.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

En minäkään tunnusta sitä että olen ollut äskettäin bannissa, ainakaan mitään turhaa chattia en tunnusta. :roll: Minäpä en tunnusta edes sitä että saatan joskus olla riesaksi naapureille.
P_V
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Elo 17, 2013 11:32 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja P_V »

Nimimerkki "Paranoid" on eri kuin "Paranoid?" Yhden merkin heitto.
Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Destiny kirjoitti:
Paranoid? kirjoitti:En minä mitään bannia ole saanut. Mistä ihmeestä te olette sellaista keksineet? Näin naapurini tossa yks päivä pyykkituvassa ja sanoin hänelle, että olen todella pahoillani viimekerrasta jolloin häntä alkoi naurattamaan ja hän sanoi, että vahinkoja sattuu. Luojan kiitos, että asia on selvinnyt
Varmaan tästä:
"
Nimimerkki Paranoid?
Lukematon viestiKirjoittaja Kyöpeli » Ma Syys 28, 2015 4:00 pm

Nimimerkki Paranoid on pistetty viikoksi juurihoitoon. Syynä turha chat."

Niin Paranoid on pistetty, mutta ei minua eli Paranoid?-ia :D
Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

En ole kellekkään ikinä lähettänyt täällä yv:tä, en koskaan! Jos joku väittää moista niin julkaskoon mun viestit :) Opetelkaa lukemaan ennen kun tulette syyttelemään mua yhtään mistään
Vastaa Viestiin