Lahti:nainen pahoinpideltiin törkeästi nettitreffeillä 6/11

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Siis äskeinen viesti lecterille taas niiku tämäkin. Mun faija on tekonsa sovittanut åmsalen jutusta harvalla pää kestää istua 20 vuotta putkeen mutta tämä asia ei kuulu tänne täällä keskustellaan tapon yrityksestä johon minä kuulun sen verran että se yritykseksi jäi.
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Petelle sanoisin, ettei kantsii provosoitua tosta yhdestä, kun se vähän väliä länkyttää tollasta kenelle sattuu. On ehkä herännyt vaihteeksi väärällä jalalla, kun taas noin pahalla päällä on. :roll: Oot ite alokas ja ylläpidon syynissä, joten "pikakäännytys" palstalta on mahdollista ja Lecterin takia sellaista on turha ottaa.

Suosittelen ottamaan asian esille http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=14&t=10568 <-- tuos topikissa, siellä voi paremmin avautua tyypin toiminnasta ilman että itelleen suurempaa haittaa aiheuttaa. :mrgreen: Ja vielä sanoisin, että hyvin toimit kun laitoit hanttiin tolle hakkaajalle.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Murhan estäminen oli hieno teko. Varmaan moni jäätyisi siinä eikä tekisi mitään. En ymmärrä miksi alkoholin juominen ja mahdollinen esiaviollisen seksin harrastamisen ajattelu (:D) vedettiin tähän mukaan.
Aida
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 11:49 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Aida »

Pete, DL louskuttaa leukojaan kun muuta elämää ei ilmeisesti henkilöllä ole. Ei kantsi kovin suuresti painetta kyseisestä tyypistä ottaa. :)

Hienoa, että tulit kertomaan tänne tapahtumien oikean kulun. :)
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Pete, voit käydä kaatamassa kuraa Doctor Lecterin niskaan lautamiesosiossa, sieltä osa: Miksi Doctor Lecter saa olla rikollisen TYPERÄ. Teit miehen työn estämällä naisentapon, siitä pojot sulle. Tää heppuhan on liskolla sattuneista syistä ja varmaan pyrkii kohtuu ehjänä pääsemään aikanaan ulos. Vieläkö moikkaat sitä aikanaan siviilissä kun vuodet on kulunut?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

En varmasti tule moikkaamaan enää kaverina kyllä tuollainen teko on sellainen että en halua sitä enää koskaan nähdäkkään mitä nyt siellä hovissa se pelle on kerran vielä nähtävä. Mutta kyllä kyseinen kaveri saa vielä ansionsa mukaan tuon tuomion päälle jo muistakin syistä johtuen. Joo ja huomasin ton oman osaston tolle lecterille enpä jaksa tosiaankaan sen juttuja enää todesta ottaa.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Yrittiks Kallanranta rosiksessa kiistää sun todistusta tai puhua sun päälle juttua?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Metsäpirtti
Poliisikoira Rex
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 3:00 pm
Paikkakunta: Terenttilä

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Metsäpirtti »

Tohtorilla meni vähän puurot ja vellit sekasi, ihme lässyttäjä. Ei oo mikään ihme kun moni jättää reagoimatta näkemiinsä vääryyksiin, jos täälläkin saa tollasta paskaa auttamisesta niskaan :evil: Jos mulla Pete ois hattu, nostasin ja korkeelle. Miehen työ mennä järettömän pieksennän väliin + kertoo avoimesti tällasessakin paikassa asiasta, asiallisesti.. Toisin kuin eräät muut täällä sönköttävät :wink: Kaikkee hyvää tulevaisuuteen, piä tuo linja! :lol:
Metsäpirtti
Poliisikoira Rex
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 3:00 pm
Paikkakunta: Terenttilä

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Metsäpirtti »

Vielä 1 juttu.. Kehtaisko sitä Peteltä kysyä, että onko tietoo miten uhri on tähä mennessä toipunu? Niin henkisesti kuin fyysisesti.. Voit myös vastata YV:nä jos tahot. Tulee vaan mieleen kun luultavasti naisen kans samalla suunnalla asustellaan ja noin saman ikäsiä, ettei vaan oo kukaan tuttu :oops: Joo-o, kyllä vaan, niin on pienet piirit myös Jykylässä :!:
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Mä Pete tsemppaan sua kans. Rohkea teko. Itse uskon kohtaloon. Mun mielestä oli kohtalon sovitusta että isäsi teki sinut tähän elämään ja pelastastettiin yksi ihmishenki. Ilman isääsi tosin 3 ihmistä olisi hengissä mutta tämä nainen olisi kuollut. Vaikutat silti juuri sellaiselta kun oikeamielinen ihminen on.

Ja Lecterille viestiä että hauskaa voi pitää ilman viinaa ja toki viinankin kanssa 8)
PeteTattooed
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2011 11:58 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja PeteTattooed »

Kyllä Kallanranta tunnusti kiltisti tekonsa ei yrittänyt mun päälle mitään se tästä olisi vielä puuttunutkin jos olisi yrittänyt. Joo ja olen todellakin kyseisen naisen eli kallanrannan uhrin kanssa hyvissä väleissä ja hän on toipunut siihen nähden hyvin mitä joutui kokemaan pysyviä vahinkojakin kerkesi tulemaan esim sormenpään amputaatio koska machete leikkasi sen lähes irti myös mahdollinen toisen silmän sokeutuminen on vielä kyseenalaista että ihmettelen kyllä itsekkin että nainen ylipäänsä elossa on jos hän olisi menettänyt tajuntansa eikä olisi voinut suojata päätään käsillä en tiedä olisiko hän hengissä. Syyttäjä siis katsoi tapahtuman olleen tapon yritys koska kerroin menneeni useasti väliin johtuen siitä että sain itsekkin puukoniskuja puollustus vetoaa siihen että näillä vehkeillä kallanranta olisi saanut naisen hengiltä halutessaan ei kyllä tuo puollustus tule läpi menemään koska kyllä mä ihan kaikkeni jouduin tekemään että sain kallanrannan pidettyyn kiinni ja auttamaan naisen ulos asunnosta. Kiitos kaikille jotka ymmärtävät minua paremmin kun lecteriä minä sentään puhun asiaa niitten oikeilla nimillä. Ps Facebook tilini on poistettu käytöstä jostain syystä jos olette ihmetelleet miksi minua ei sieltä löydy kirjoitin kyllä ylläpidolle että selvittävät asian miksi poistettu.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Arvostan tekoasi suunnattomasti! Kiitos!
Miksi tuollaisia miehiä ei ole 13 tusinassa?
Nuotio & Äreät Tiput
Scilla
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 12:22 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Itse olen kanssa samoilla linjoilla kuin useammat, eli hyvä teko. Väärin on vetää vanhempien virheitä lasten niskoille ja syyttää syyttömiä. Vanhempiaan kun kukaan ei voi valita, mutta niitä kaikesta huolimatta pitää tärkeinä (juu, ei kakissa tapauksissa mutta kuitenkin).
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1579
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Scilla kirjoitti:Itse olen kanssa samoilla linjoilla kuin useammat, eli hyvä teko. Väärin on vetää vanhempien virheitä lasten niskoille ja syyttää syyttömiä. Vanhempiaan kun kukaan ei voi valita, mutta niitä kaikesta huolimatta pitää tärkeinä (juu, ei kakissa tapauksissa mutta kuitenkin).
Täällä kirjoitettiin joskus, että Pete ei olisi "virallisesti" Nikita Fouganthinen poika. En tiedä, mitä sillä tarkoitettiin, eikä sillä kai ole merkitystäkään, kun se ei liity aiheeseen.
Pompomii
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2011 11:35 pm

Re: Lahti:Nainen hakattiin sairaalakuntoon nettitreffien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Pompomii »

Mua kiinnostais että kauanko pete on tän tekijän tuntenut? Vai mainittiinko se jossain? Onko hällä minkälaiset taustat?
Vastaa Viestiin