Nyrkkeilijä Fitim Latifin pahoinpitelyjuttu 5.1.2014

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marko M
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: To Touko 02, 2013 2:26 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Asterix76 kirjoitti:Ottamatta mitenkään kantaa itse pahoinpitelyyn, niin pintapuolisesti tuli lukaistusa tuota Facebook-profiilia. Mistä tuolla saa sellaisen kuvan, että "täydellisestä kusipäästä" on kyse?
Tuo jätkä uhoaa jokaisessa kuvassa, ei tuollainen ole normaalin ihmisen tapaista mutta muslimeille tuo on normaalia.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Asterix76 kirjoitti: Mistä tuolla saa sellaisen kuvan, että "täydellisestä kusipäästä" on kyse?
samaa minäkin ihmettelin,kova kundi treenaamaan,niinkuin tuolla tasolla nyt pitääkin.

ja kuka tietää näiden tekojen taustoja,ei kukaan meistä.

vangittuna ollut kun ei ole myöntänyt tekoja

itse siis katoin henk koht profiilia kun täällä sanottiin miehen uhoilevan ym.
ihan normaalia kai se on nyrkkeilijällä sanoa punnitus kuvassa että kohta nyrkit heiluu (niinhän ne tekee tosiaan :D) enkä varsinkaan tuolla fani sivulla nähnyt mitään "sairasta" tai muuta vastaavaa.asia sivu kuvineen
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Mman
Agentti Scully
Viestit: 690
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Mman »

Mikähän on tuomio kun on sentään ammattinyrkeilijä eikä mikään "nakkariheijareita"
viljelevä tavis tallaaja vai saako tuomioon alennusta et on ölbaanian "lahja" Suomelle..
Asterix76
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Joulu 15, 2012 7:10 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Asterix76 »

Marko M kirjoitti:
Asterix76 kirjoitti:Ottamatta mitenkään kantaa itse pahoinpitelyyn, niin pintapuolisesti tuli lukaistusa tuota Facebook-profiilia. Mistä tuolla saa sellaisen kuvan, että "täydellisestä kusipäästä" on kyse?
Tuo jätkä uhoaa jokaisessa kuvassa, ei tuollainen ole normaalin ihmisen tapaista mutta muslimeille tuo on normaalia.
Kuvat olivat suurimmaksi osaksi nyrkkeilyotteluista tai niihin liittyvistä kuvista pukuhuoneesta tai sponsorin kera. Vilahtipa siellä samanlainen "uho" päällä myös Robbe ja isä Helenius. Sama diagnoosi?
"Vaimoni jalka kun tuli taas kohti kasvojani niin heittolaukauksella ammuin häntä sääreen. Se oli kaunis sääri, siinä rytäkässä se lyhenikin kahdella sentillä." - Urho "Uki" Kukkamaa
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja kaia »

Asterix76 kirjoitti:
Marko M kirjoitti:
Asterix76 kirjoitti:Ottamatta mitenkään kantaa itse pahoinpitelyyn, niin pintapuolisesti tuli lukaistusa tuota Facebook-profiilia. Mistä tuolla saa sellaisen kuvan, että "täydellisestä kusipäästä" on kyse?
Tuo jätkä uhoaa jokaisessa kuvassa, ei tuollainen ole normaalin ihmisen tapaista mutta muslimeille tuo on normaalia.
Kuvat olivat suurimmaksi osaksi nyrkkeilyotteluista tai niihin liittyvistä kuvista pukuhuoneesta tai sponsorin kera. Vilahtipa siellä samanlainen "uho" päällä myös Robbe ja isä Helenius. Sama diagnoosi?
Aivan. Uhoaminen on osa nyrkkeilyä samalla tavalla kuin ammattilaispainissa.
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja kaia »

Kaverilla on lupaava alku ollut ammattilaisena. Voittanut kaikki ottelunsa. Ei taida kuitenkaan mikään tyrmääjä olla.

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_ ... &cat=boxer
Cartman
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Touko 22, 2012 5:30 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Cartman »

Ilta-Sanomat:
Suomalainen ammattinyrkkeilijä myönsi rikoksen
Julkaistu: 27.3.2014 20:20

Poliisi on saamassa esitutkinnan valmiiksi liittyen vakavaan pahoinpitelyyn, joka tapahtui Porvoossa alkuvuonna.
Suomalaista ammattinyrkkeilijää sekä tämän kahta veljeä epäillään törkeästä pahoinpitelystä. Välikohtaus sattui Porvoossa sunnuntaiyöllä 5. tammikuuta. Noin 40-vuotias mies oli palaamassa töistä kotiinsa, kun hänet pahoinpideltiin kerrostaloasunnon rappukäytävässä.

Mies sai hengenvaarallisia vammoja ympäri kehoaan, ja hän sai vammoihinsa sairaalahoitoa. Hän on sittemmin kotiutunut sairaalasta. Poliisin epäilyksen mukaan pahoinpitelyyn käytettiin nyrkkien lisäksi astaloa. Mies ei osannut odottaa kolmikon hyökkäystä.

Veljeskolmikko on ollut vangittuna törkeästä pahoinpitelystä epäiltynä, mutta he ovat nyt vapaalla jalalla. Tutkinnanjohtaja Mia Tuomisen mukaan kolmikko on myöntänyt tekonsa.

- Tässä on syntynyt aiempaa ristiriitaa uhrin kanssa ennen tekoa, Tuominen raottaa motiivia.

Asia siirtyy syyttäjälle syyteharkintaan lähiaikoina. Törkeä pahoinpitely on vakava rikos Suomessa. Siitä voidaan tuomita minimissään vuodeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi vankilaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000735039.html

Linkki vaihdettu
-NILS-
Joku toinen
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: La Tammi 28, 2012 11:22 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

Koko nippu paluupostissa takaisin kotikonnuille.
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 952
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Vihannespörssi ja Kaitsun Vuorio. Sponssit kohillaan ja varmaan suhteetkin Fitimillä.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Ierika.Sus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Marras 15, 2013 10:06 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Ierika.Sus »

Kaveri tilittänyt facebookissa 14h sitten:

"Fitim Latifi
14 tuntia sitten
Niin kuin olette varmasti katsoneet uutiset ja lukeneet lehdestä tai kuullut jostain, haluan sanoa itse muutamia sanoja itse asiasta
Minä en ole ylpeä siitä mitä olen tehnyt, päinvastoin olen pettynyt itseeni. Mun olis pitänyt ratkaista tää asia toisella tavalla. Mutta kaikki me ollaan vain ihmisiä, emme valitse aina sitä oikeata tietä. Kukaan ei ole täydellinen, minä tein myös virheen.
Ne jotka tuntevat minut, tietävät millainen oikeasti olen. Olen aina ollut kärsivällinen, olen välttänyt kaikki ongelmat, kestänyt kaikki vastoinkäymiset ja jatkanut omaa matkaani. Mutta tällä kertaa en kestäny enempää. Liian kauan kestin hänen provokointia, haukkumisia, kiusauksia ja loukkaamisia. Monta vuotta jouduin kestämään, ja kenelle tahansa tulee raja jossain vaiheessa vastaan.Ja niin minullekin tuli raja vastaan.
En yritä puolustella tekoani, tiedän että tein väärin, Haluan että ymmärrätte paremmin kun itse kerron asiasta, Joka tapauksessa en aio yhden virheen takia menettää kokonaan toivoa kaikesta.
Tiedän että se ei tule olemaan helppoa, mutta aion jatkaa omaa elämääni, yritän kestää kaikki seuraukset ja pysyä vahvana.
Nyrkkeily urastani en osaa sanoa vielä mitään enempää, mutta ehkä tulevaisuudessa palaan takaisin kehään.
Haluan vielä pyytää anteeksi mun perheeltäni, joille olen tuottanut surua ja häpeä, myös ystäviltäni pyydän anteeksi ja kannattajilleni joita olen pettänyt pahasti
T: Fitim"
Homō hominī lupus est.
rokka
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 5:50 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja rokka »

Öö..näkikö kukaan muu ristiriitaa siinä, että uutisoinnissa kerrotaan uhrin tulleen töistä kotiin, eikä ole "odottanut" tälläista kohtelua. Ja toisaalta syytetty sanoo kestäneensä haukkuja ym. asiattomuutta tooodella pitkään. Nyt vaan lähti lapasesta. Joku tuossa tilanteessa ei vaan täsmää. Meniskö joku heppu haukkumaan ja elvistelemään kokonaiselle porukalle?? Ihan vaan lämpimikseen? Eikös tässä ollu useämpi tekijä mukana?
-Heittämällä läpi-
Joku toinen
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: La Tammi 28, 2012 11:22 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

rokka kirjoitti:Öö..näkikö kukaan muu ristiriitaa siinä, että uutisoinnissa kerrotaan uhrin tulleen töistä kotiin, eikä ole "odottanut" tälläista kohtelua. Ja toisaalta syytetty sanoo kestäneensä haukkuja ym. asiattomuutta tooodella pitkään. Nyt vaan lähti lapasesta. Joku tuossa tilanteessa ei vaan täsmää. Meniskö joku heppu haukkumaan ja elvistelemään kokonaiselle porukalle?? Ihan vaan lämpimikseen? Eikös tässä ollu useämpi tekijä mukana?
Kolme tekijää, kolme veljestä.
Samanmoista lässytystä jokaisen mamun kohdalla joka julkisuuteen rikoksen tehneenä tulee katumaan. Tuntuu kyllä että kaveri seisoo tekojensa takana suorana kuin romanin tekemä naula.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

rokka kirjoitti:Öö..näkikö kukaan muu ristiriitaa siinä, että uutisoinnissa kerrotaan uhrin tulleen töistä kotiin, eikä ole "odottanut" tälläista kohtelua. Ja toisaalta syytetty sanoo kestäneensä haukkuja ym. asiattomuutta tooodella pitkään. Nyt vaan lähti lapasesta. Joku tuossa tilanteessa ei vaan täsmää. Meniskö joku heppu haukkumaan ja elvistelemään kokonaiselle porukalle?? Ihan vaan lämpimikseen? Eikös tässä ollu useämpi tekijä mukana?
uhri ei varmaan uskonut että pataan tulee,ainakaan juuuri kyseisenä hetkenä.kun aikansa härkkii niin voipi tulla nenään taholta jolta sitä vähiten odottaa.tässäkin ,mitä lie taustalla kuten jo aiemmin sanoin,ei nää mitään "huvikseen" vetoja ole.joku syy niihin on ja se tuskin on että uhrilla sattui vaan paska tuuri...

uhrihan ei tietenkään kerro poliisille muuta kuin,että "en osaa sanoa miksi näin kävi,hulluja"

näin ne kaikki uhrit puhuu,kun sattuu leukaan.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Rappa
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: La Elo 20, 2011 2:48 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Rappa »

Joku toinen kirjoitti:
rokka kirjoitti:Öö..näkikö kukaan muu ristiriitaa siinä, että uutisoinnissa kerrotaan uhrin tulleen töistä kotiin, eikä ole "odottanut" tälläista kohtelua. Ja toisaalta syytetty sanoo kestäneensä haukkuja ym. asiattomuutta tooodella pitkään. Nyt vaan lähti lapasesta. Joku tuossa tilanteessa ei vaan täsmää. Meniskö joku heppu haukkumaan ja elvistelemään kokonaiselle porukalle?? Ihan vaan lämpimikseen? Eikös tässä ollu useämpi tekijä mukana?
Kolme tekijää, kolme veljestä.
Samanmoista lässytystä jokaisen mamun kohdalla joka julkisuuteen rikoksen tehneenä tulee katumaan. Tuntuu kyllä että kaveri seisoo tekojensa takana suorana kuin romanin tekemä naula.

Eiköhän toi sama laulu ole yleensäkin rikollisilla, kansalaisuudesta riippumatta.
Rappa
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: La Elo 20, 2011 2:48 pm

Re: Porvoolainen ammattilais nyrkkeilijä pidätetty!

Viesti Kirjoittaja Rappa »

DollariExpress kirjoitti:
rokka kirjoitti:Öö..näkikö kukaan muu ristiriitaa siinä, että uutisoinnissa kerrotaan uhrin tulleen töistä kotiin, eikä ole "odottanut" tälläista kohtelua. Ja toisaalta syytetty sanoo kestäneensä haukkuja ym. asiattomuutta tooodella pitkään. Nyt vaan lähti lapasesta. Joku tuossa tilanteessa ei vaan täsmää. Meniskö joku heppu haukkumaan ja elvistelemään kokonaiselle porukalle?? Ihan vaan lämpimikseen? Eikös tässä ollu useämpi tekijä mukana?
uhri ei varmaan uskonut että pataan tulee,ainakaan juuuri kyseisenä hetkenä.kun aikansa härkkii niin voipi tulla nenään taholta jolta sitä vähiten odottaa.tässäkin ,mitä lie taustalla kuten jo aiemmin sanoin,ei nää mitään "huvikseen" vetoja ole.joku syy niihin on ja se tuskin on että uhrilla sattui vaan paska tuuri...

uhrihan ei tietenkään kerro poliisille muuta kuin,että "en osaa sanoa miksi näin kävi,hulluja"

näin ne kaikki uhrit puhuu,kun sattuu leukaan.

Ja samalla tavalla tekijät kertoo lähes poikkeuksetta uhrien olevan koko jutun takana, vaikka sitte provosoimalla. Toki se niin voi ollakin, mut olla olemattakin
Vastaa Viestiin