Forssan joukkotappelu: osallistujia useita kymmeniä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
annaanna

Re: Forssan joukkotappelu: osallistujia useita kymmeniä

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Miro Hacklinin itse on kertonut noista tapahtumista ja nuoruutensa kohtuuttomista käänteistä pitkässä artikkelissa, luettavissa täältä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 2A#p812198
Suomen Kuvalehti:

”En muista paljoa siitä, olin niin sekaisin” – Miro Hacklin hakkasi maahan­muuttajia Forssassa

Hacklin kertoo tarinansa ja sen, kuinka siihen tuli Forssan tapahtumien jälkeen käänne.
KOTIMAA 9.4.2017 10:22

’Jos puhutaan suoraan, olin paikalla lähes jokaisessa elokuun tilanteessa. Siis kun oli ulkomaalaisia ja väkivaltaa. Kaikista tapauksista ei ole paljon kertomista: yksi otettiin kiinni ja sitten se piestiin. Se oli siinä.

. . . jatkuu, alkuperäisessä Suomen Kuvalehden jutussa myös kuvia
Mitä laskeskelin, niin taisi jutussa myöntää enemmän noita pahoinpitelyjä kuin mistä tuon ehdonalaisen sai. Ei ole kaikista taidettu ilmoitusta tehdä.

Jan Jalutski ja Kristoiminta ynnä poliisimies ovat parhaansa yrittäneet, toivottavasti Miro on jostain kyennyt itseluottamusta ja itsensä arvostamista löytämään. Tuonikäisillä ajokortit, ammattiin valmistumiset ja varusmiespalveluksen ym suorittamiset ajankohtaisia, Mirolta tuntuu puuttuvan melkolailla kaikki ne kokemukset ja elämänvaiheet joita muilla ikäisillään on.

Enpä ihmettelisi, jos lievä näköalattomuus ja turhautuneisuus vaivaa.
Vastaa Viestiin