Happoiskut; Lontoo & Saksa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Englanti: 3-vuotiaalle happohyökkäys isän toimesta

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

PiikkiSika kirjoitti:Historiassamme tulee surullista olemaan se, että ”kirjoissa sodan aloittajaksi” tullaan kirjoittamaan ”valkoinen kristitty” - vaikka jokainen 2010- luvulla tapahtumia seurannut tietääkin sen olevan valetta!
Jep. Valkoinen etuoikeutettu lihaa syövä heteromies tarkemmin eriteltynä. Sitten lapset voivat tulevaisuudessakin huutaa rasism rasism.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Englanti: 3-vuotiaalle happohyökkäys isän toimesta

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

On ne vaan yritteliästä sakkia nämä veijarit. Tämäkin isä sai 5 heimonveljeä osallistumaan 3-vuotiaan happohyökkäykseen. Ei sitten yksikään näistä ilmoittanut poliisille asiasta?

Jos mun kaveri tai sukulainen ehdottais mulle jotain samankaltaista hyökkäystä, niin ilmoittaisin siitä poliisille. Ehkä mä oon sitten vaan tyhmä pottunenä, ja en vaan ymmärrä parempaa kulttuuria.
"Those who want respect, give respect."
originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Englanti: 3-vuotiaalle happohyökkäys isän toimesta

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

jepulis82 kirjoitti:On ne vaan yritteliästä sakkia nämä veijarit. Tämäkin isä sai 5 heimonveljeä osallistumaan 3-vuotiaan happohyökkäykseen. Ei sitten yksikään näistä ilmoittanut poliisille asiasta?

Jos mun kaveri tai sukulainen ehdottais mulle jotain samankaltaista hyökkäystä, niin ilmoittaisin siitä poliisille. Ehkä mä oon sitten vaan tyhmä pottunenä, ja en vaan ymmärrä parempaa kulttuuria.
Saattaa kuulostaa julmalta mut jos oma frendi edes ehottas tommosta ni tuhoisin sen kasvot.
Vaikka en silmä silmästä periaatetta kannatakkaan ni näis happoiskuis kannatan 100 prosenttisest ja varsinki tota lasta kohtaan tehdys iskus.
Grobiaani
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 10:13 am

Re: Englanti: 3-vuotiaalle happohyökkäys isän toimesta

Viesti Kirjoittaja Grobiaani »

originalnightstalker kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:On ne vaan yritteliästä sakkia nämä veijarit. Tämäkin isä sai 5 heimonveljeä osallistumaan 3-vuotiaan happohyökkäykseen. Ei sitten yksikään näistä ilmoittanut poliisille asiasta?

Jos mun kaveri tai sukulainen ehdottais mulle jotain samankaltaista hyökkäystä, niin ilmoittaisin siitä poliisille. Ehkä mä oon sitten vaan tyhmä pottunenä, ja en vaan ymmärrä parempaa kulttuuria.
Saattaa kuulostaa julmalta mut jos oma frendi edes ehottas tommosta ni tuhoisin sen kasvot.
Vaikka en silmä silmästä periaatetta kannatakkaan ni näis happoiskuis kannatan 100 prosenttisest ja varsinki tota lasta kohtaan tehdys iskus.
Olen samoilla linjoilla. Saatanan lastenvammauttajat kuoppaan.
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1090
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Berliinissä hyökkäyksiä prostituoituja vastaan

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Berliinissä iskuja prostituoituja vastaan - jopa happoa käytetty

Berliinissä on tehty tässä kuussa ainakin seitsemän prostituoituihin kohdistuvaa iskua.

Myös transseksuaalit prostituoidut ovat joutuneet kohteeksi. Iskuja on tehty Berliinin Schönebergin alueella. Iskusarjasta kirjoittaa Bild-lehti.

Iskut ovat olleet erityisen julmia ja raakoja. Uutissivusto Medienzentrum Berlinin mukaan niissä olisi käytetty jopa happoa.

Poliisin mukaan iskuja on ollut maaliskuussa ainakin seitsemän. Poliisi ei kuitenkaan ole vahvistanut hapon käyttöä iskuissa.

Tiedossa ei ole, kuka on iskujen takana. Rikospoliisi tutkii asiaa.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/028 ... 66c758dcd0
Happo mainittu,ketkäköhän ovat asialla?
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Berliinissä hyökkäyksiä prostituoituja vastaan.

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Sharia lakia taas pistetty käytäntöön.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Berliinissä hyökkäyksiä prostituoituja vastaan.

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Natsitkaan ei taida vihata prostituutteja, kun taitavat käyttää niiden palveluita itsekin. Jotenkin värisee ählämistanin tulijoiden suuntaan nuo iskut. Varsinkin, kun niitä on kohdistettu myös transprostituutteihin.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3078
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Berliinissä hyökkäyksiä prostituoituja vastaan.

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Joku läpsyttelijä on kohdannut kylmäävän totuuden, lupaavasti alkaneessa puskaraiskauksessa kohteeksi onkin paljastunut mies-tuutti. Seuranneen trauman vallassa on sitten alkanut tehdä kostoiskuja.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Berliinissä hyökkäyksiä prostituoituja vastaan.

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

L'amourha kirjoitti:Joku läpsyttelijä on kohdannut kylmäävän totuuden, lupaavasti alkaneessa puskaraiskauksessa kohteeksi onkin paljastunut mies-tuutti. Seuranneen trauman vallassa on sitten alkanut tehdä kostoiskuja.
Ei tarvitse olla ollut edes raiskausta vaan eihän ählämistanista tulijat tiedä, että on olemassa myös miesprostituutteja, jotka näyttävät naisilta. Siellähän sellaista homoilua ei suvaita ensinkään.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Vastaa Viestiin