Haaparannan naapurihelvetti

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: Haaparannan naapurihelvetti

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Katsokaapa naapurien ihanuudesta myös You tubesta ;Karpolla on asiaa 2;kari ja sinikka ränssi.Tollasia on ihan oikeesti siis olemassa!Tässä vaan ihan filmillä.Mutta olen nähnyt livenäkin-en tosin näitä.Kyllä ton niitten takkuamisen huomaa,ja niin on pistetty pötyä pöytään.Spugeja kun on Karpo haastatellu,ei ne teeskentele.Ne sanoo suoraan että kun toi vittuilee ja varastaa ja kai mussakin on vähän vikaa,oon mä sitä välillä lyöny-mutta ei ne tee itestään parempaa-kuten eräät!
Kieltolaki
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 26, 2012 7:32 pm

Re: Haaparannan naapurihelvetti

Viesti Kirjoittaja Kieltolaki »

Mitähän mahtaa kuulua näille evoluution irvikuville? Onko jo pojat vapailla, isän ainakin pitäisi olla, jos ei ole laudoissa.
JUMALAUTA!!!
(Rauno Repomies)
j.jokunen
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: Ke Syys 05, 2012 2:53 am

Re: Haaparannan naapurihelvetti

Viesti Kirjoittaja j.jokunen »

Tulipa katottua tuo karpon pätkä pitkästä aikaa uusiksi. Löytyykö jostain infoa missä mennään tällä hetkellä kyseisellä kylällä?
Avatar
unihalvaus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: To Loka 25, 2012 1:04 pm

Re: Haaparannan naapurihelvetti

Viesti Kirjoittaja unihalvaus »

Smirre kirjoitti:Katsokaapa naapurien ihanuudesta myös You tubesta ;Karpolla on asiaa 2;kari ja sinikka ränssi.Tollasia on ihan oikeesti siis olemassa!Tässä vaan ihan filmillä.Mutta olen nähnyt livenäkin-en tosin näitä.Kyllä ton niitten takkuamisen huomaa,ja niin on pistetty pötyä pöytään.Spugeja kun on Karpo haastatellu,ei ne teeskentele.Ne sanoo suoraan että kun toi vittuilee ja varastaa ja kai mussakin on vähän vikaa,oon mä sitä välillä lyöny-mutta ei ne tee itestään parempaa-kuten eräät!
Olin jostain lukevinani että tuo Kari Ränssi olisi kuollut. Liekö kellään tarkempaa tietoa?
Entäs sitten sukurutsaajat, onko vapaalla jalalla?
En ole mitään. Saan vain sinut kesken uniesi pelkäämään ja jähmettymään.
murhe
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Su Joulu 25, 2022 8:48 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja murhe »

Samarina kirjoitti: La Touko 17, 2008 7:45 pm
Turri kirjoitti:Alakerran ukko ja akka taas olivat erikoistuneet irtaimiston heittelyyn riidellessään. Tätä, kun en vielä tiennyt, niin olin ottamassa aurinkoa takapihalla, kunnes paistinpannu lensi parvekkeelta aidan yli ja perässä tuli televisio aivan viereeni. Siihen loppu auringon palvonta takapihalla. :shock:
:lol: Meillä oli aikoinaan rivarinaapureina nuorehko pariskunta, joka oli myös erikoistunut omaisuutensa ulkoistamiseen. Eipä kyllä valitettavasti tullut laskettua, montako kertaa asunnon irtaimisto tuli kolmen vuoden aikana "tuuletettua". Paistinpannu, sohvakalusto, runkopatja ja luoja yksin muistaa mitä kaikkea sekalaista sälää pihalta naapurien kostean illan jälkeen saattoi löytää, mutta kiltisti ne seuraavan päivän aikana löysivät tiensä takaisin sisätiloihin. Niin joo ja äänestä päätellen taisi siellä muutaman kerran joku lasivitriini/terraario/akvaario kokea elämänkaarensa päätöksen.. Ei silti, oikein mukava ja reilu pariskunta olivat he. Riidat vaan sattuivat olemaan elämää suurempia, mutta onneksi oma kämppä ei sijainnut tulilinjalla.
". Oikeen mukava ja reilu pariskunta " - miten elämänhallinnan SA menettänyt remuaja on samalla " mukava ja reilu " --- ETKÖ OSAA PÄÄTTÄÄ ..? 🙃👀🙃
Vastaa Viestiin