Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Nimimerkki groot lähetti tällaisen yv:n. Jännä että miksi hän ja muu hirttojengi sitten herjaa syyttömäksi todettua Gustafssonia koko ajan, jopa alatyylisesti. En ole ketään edelleenkään syyttänyt, enkä kenenkään nimiä maininnut, joten groot teet itsesi vain naurunalaiseksi.

Jos tämä menee tälle linjalle niin voitaisiin porukalla lähteä ilmoittamaan Gustafssonille näistä hirttoköysijengin kirjoituksista. Kuka lähtee mukaan?

Kuva
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja vempele »

ei ketään kiinnosta paskaakaan
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

En väittänytkään niin, mutta laitoin vain kyseisen nikin aivopierun tänne. En vain tykkää tollasesti yv:nä uhkailusta.
Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Uta »

Ikäväähän tuollainen "uhkailu" on, varsinkin kun kaikista asiaan jotenkin liittyvistä kirjoitellaan ja pohdiskellaan aivan saman tyyppisesti, toisista enempi ja toisista vähempi.

Voin lähteä mukaan,
:) t.Uta
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Meikäläinenkin on saanut uhkausviestejä mutta eri henkilöltä. Niissä oli suoria uhkauksia. En ole reagoinut niihin mitenkään - ovat loppuneet jo kauan sitten. Sama henkilö itse on käyttänyt usein törkeää kielenkäyttöä.
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Xerxes kirjoitti:Meikäläinenkin on saanut uhkausviestejä mutta eri henkilöltä. Niissä oli suoria uhkauksia. En ole reagoinut niihin mitenkään - ovat loppuneet jo kauan sitten. Sama henkilö itse on käyttänyt usein törkeää kielenkäyttöä.
Hessu52 aka von Serpentin. Mielipuoli on ilmeisesti päässyt avohoitoon, koska kirjoittelu on loppunut. On saattanut myös heittää veivinsä, eihän sitä koskaan tiedä.

Vai vieläkö Hessu kulkee Bodomin murhaniemellä Dressmannin sukat jalassa ja mittailee etäisyyksiä?
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Kyllä minäkin oon saanu Hegen yv:eitä maistaa :D
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Ja mäkin olen saanut! Siis alatyylisen yv:n Puliukolta. :oops:
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Minäkin sain aikoinaan Hessulta pari pikkutunneilla lähetettyä sekavaa känniprivaa. Groot on vielä astetta pahempi kiihkoilija joten privoja häneltä en toivo.
Pasilan mies.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Plääh, jos jotakuta vituttaa pahasti ja haluaa kytille juoruta jostain ni laittakaa privaa, saatte kustomoidun loukkauksen jonka perusteella voitte sit mennä parkumaan. Kertokaa myös toivotut loukkauksen aiheet jollette sit halua yllätyssolvausta. Olemassaoleviin ominaisuuksiin perustuvia solvauksia en tykkää viljellä, olis aika typerää haukkua heteroa heteroksi.

Ja lopputulos? Mua ei löydy. Jos en ole jonkun tuntemattoman langattomalla ratsastamassa ni sit oon rekisteröimättömällä, käteisellä ostetulla prepaidilla netissä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
BlackFriday
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 7:52 pm
Paikkakunta: Kotham City

Re: Groot uhkailee kunnianloukkaussyytteillä

Viesti Kirjoittaja BlackFriday »

Nätti_Jussi kirjoitti: Hessu52 aka von Serpentin. Mielipuoli on ilmeisesti päässyt avohoitoon, koska kirjoittelu on loppunut. On saattanut myös heittää veivinsä, eihän sitä koskaan tiedä.
Juuri saaduilla ikibanneilla toki saattaa olla vaikutusta asiaan :mrgreen:
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
Vastaa Viestiin