Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kirjoitin äsken viestin tuolla tänne murha.infoon ja kun painoin "lähetä"-nappia, viesti ei lähtenytkään minnekään, vaan tuli kissankorkuisella punaisella tekstillä maininta "Lähettämäsi lomake on epäkelpo". Mitä ihmettä tämä nyt sitten meinaa? Ikinä aiemmin ei ole vastaavaa vastaan tullut, ja nytkin toisella yrittämällä sain viestin lähtemään ilman mitään ongelmia :?: :?: :?: :?: :?:
Gods made heavy metal.
Clawdeen
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Loka 23, 2013 11:01 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Onko moderaattoreilla vapaapäivä?? Nyt jos koskaan voisi vähän vilkaista Ulvila-osiota!
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Clawdeen kirjoitti:Onko moderaattoreilla vapaapäivä?? Nyt jos koskaan voisi vähän vilkaista Ulvila-osiota!
Minusta kaikki Ulvilan ketjut saisi sulkea kokonaan. Sieltähän näitä vasikoita sikiää aivan tolkuttomasti. Annelin puolustajat ja vastustajat ovat toistensa kimpussa jatkuvasti. Keskustelupalstoille kuuluisi kunnioittaa eriäviä mielipiteitä, ei vasikoida kaikkia, jotka eivät ole samaa mieltä toistensa kanssa.
Täysin naurettavaa touhua, joka pilaa tämänkin palstan täysin.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Dr Bergmeister kirjoitti:Kirjoitin äsken viestin tuolla tänne murha.infoon ja kun painoin "lähetä"-nappia, viesti ei lähtenytkään minnekään, vaan tuli kissankorkuisella punaisella tekstillä maininta "Lähettämäsi lomake on epäkelpo". Mitä ihmettä tämä nyt sitten meinaa? Ikinä aiemmin ei ole vastaavaa vastaan tullut, ja nytkin toisella yrittämällä sain viestin lähtemään ilman mitään ongelmia :?: :?: :?: :?: :?:
Sama ilmenee monilla foorumeilla, useimmiten merkitsee että olet kirjoittanut viestiä niin kauan että sivu on ehtinyt päivittyä. Ei siis mitään hätää, ei ole supon tai stasin juonia :)
Everything in the world is either a potato or not a potato
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

"Nimimerkit Kuolemannaakka ja Wagner tuomitaan. Ensimmäinen viikoksi rautoihin lautamiestekstin kirjoittamisesta väärään paikkaan. Jälkimmäinen kuukaudeksi kuonokoppaan asiattomasta pelleilystään."

Kysyn ylläpidolta, jätättääkö teillä kello, vai mikä on, kun viikon banni kestää kaksi viikkoa?

Lisäksi kysyisin, että minkä takia teillä on linkki "lisätietojen" pyytämiseksi jos ette koskaan vastaa meiliin?

Surkeeta sakkia. Katsokaas taas kaikki, mistä banni tuli. Löytääkö joku? Tää on niin naurettavaa kiusaamista, ettei mitään rajaa.

T: Minfon suurin häirikkö
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Älä turhaan raaku.
Itse sain kk bannia jostain asiattomuuksista !?

T: Minfon suuri humoristi.
mikaelk

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Kuolemannaakka kirjoitti:Katsokaas taas kaikki, mistä banni tuli. Löytääkö joku? Tää on niin naurettavaa kiusaamista, ettei mitään rajaa.
Ei se auta täällä raakkua, lautamiesteksti kuuluu lautamiehiin, luulisi sun jo oppineen sen verran monesti olet saanut sitä miettiä 8)

Tässä sunnuntaipäiväksi lukemista loukkaantuneista linnuista:
http://www.pply.fi/index.php/loukkaantuneet-linnut
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

mikaelk kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Katsokaas taas kaikki, mistä banni tuli. Löytääkö joku? Tää on niin naurettavaa kiusaamista, ettei mitään rajaa.
Ei se auta täällä raakkua, lautamiesteksti kuuluu lautamiehiin, luulisi sun jo oppineen sen verran monesti olet saanut sitä miettiä 8)

No missä sitä lautamiestekstiä kirjoituksissani on?? Sitähän minä tässä kysyin. Kun ei tuomioissa koskaan sanota, mistä se tuomio on tullut ja kun normaaliälyllä ei mitään virhettä havaitse.

Kaksi viikkoa annetaan bannia valtakunnalliselle keskustelupalstalle. Eihän näissä "tuomioissa" ole nykyään järjen häivää. Nihlist sai KUUKAUDEN jostain, hän oli kirjoittanut 4-5 viestiä viikon aikana. Rantakoski laitettiin kokonaan pois. Häntä en yhtään kaipaa, mutta tuomio oli idioottimainen, kun jokainen näkee, ettei se ulsuindexmikälie ollut saman ukon tuotoksia.

Ennenvanhaan Raid kävi täällä kiittelemässä, jos joku oli tutkinut jotain asiaa ja käynyt kuvaamassa johonkin rikokseen liittyviä paikkoja. Itse pistin viikon kesälomastani Ulvilan jutun tutkimiseen ja vietin päivän Ulvilassa ja kirjoitin kilometrin tutkimusta, ja bannia tulee perseelle aina kun joku keksii sitä jostain ehdottaa. Tämä palsta ei ole mulle mikään ihmissuhdehiekkalaatikko, jossa jauhetaan sitä, kuka on tyhmä ja kuka ei ja väännellään käsiä kun on kamalia rikollisia. Mä haluaisin tutkia yhtä rikosta ja kirjoittaa siitä. Eikö nämä Ulvilan ketjut nyt voisi pyhittää sille, ja semmoiset, jotka ei osaa/jaksa/halua tutkia mitään, voisivat mennä höpisemään noihin kaikkiin muihin satoihin ketjuihin, joissa täällä chattaillaan päivästä toiseen ilman mitään "tuomioita".

Eikö bannit ole sitä varten, että voidaan estää häiriköinti? En ole häiriköinyt täällä koskaan, kertaakaan. Tuskin olen edes kironnut kertaakaan. En ole koskaan ollut tuplatunnuksella. Taatusti olen kirjoittanut aiheesta, enkä haitannut keskustelua. En ole floodannut enkä mainostanut muita palstoja. En ole chattaillut. Olen ollut jotain 7kk bannattuna jo vähintään. Jo keväällä tuli kaksi kertaa kuukausi peräkkäin, nythän tässä ehtikin olemaan ihmeellisen pitkä tauko.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

mikaelk kirjoitti: Ei se auta täällä raakkua, lautamiesteksti kuuluu lautamiehiin, luulisi sun jo oppineen sen verran monesti olet saanut sitä miettiä 8)

Ja mietis nyt itsekin: sinua ei vissiin ole bannattu koskaan (tai ehkä joskus kerran pari, ennenkuin opit tavoille)? Mikä sinun antisi palstalle on ollut? En sano tätä nyt pahalla tai haukkuakseni, mutta ethän sinä ole juuri mitään tutkinut/perustellut/selvittänyt. Sinä vaan tulet, laitat jonkun lyhyen kommentin "On se syyllinen, ei kuulunu huppiksesta mitään ääntä". Siinä se sinun antisi.

Onko tämmöinen keskustelu siis sitä, mitä ylläpito haluaa? Tämäkö on palstan tarkoitus? Onko se hyvä asia, että mielipiteitä ei perustella eikä juttuihin perehdytä, vaan pistetään vaan vähän väliä mutulla joku samansisältöinen kommentti? Mitä HYÖTYÄ tämmöisistä kommenteista tai tällaisesta keskustelupalstasta on sitten kenellekään?

Miksi minä olen ylläpidon mielestä esimerkiksi sinua huonompi minfolainen? Tämän haluaisin tietää. Haluaisin tietää, mikä on palstan tarkoitus.

Joskus Minfon etusivulla oli tällainen teksti:
“Uusi vuosi alkoi ja kirjoittajien toivotaan palaavan perinteiseen minfoon, jossa keskustellaan rikoksista. Näin se on ollutkin, mutta ei aina. Joissakin ketjuissa on tullut mieleen että onko kyse Chat kanavasta vai mistä? Vanhan liiton edustajissa on ollut paljon asialleen omistautuneita rikosharrastajia, jota ovat ihan oikeasti tuoneet lisää tietoa ja uusia näkökulmia tapauksiin.”


Enkö minä ole asialleni omistautunut rikosharrastaja, joka ihan oikeasti on tuonut lisää tietoa ja uusia näkökulmia tapauksiin? Enkö minä kirjoita täällä rikoksista, erityisesti yhdestä rikoksesta? Olen kirjoittanut siitä paksun kirjan verran. Miksi ylläpito bannaa minua jatkuvasti sellaisten kirjoittajien vasikointien takia, jotka itse eivät tuo palstalle mitään uutta tai järkevästi perusteltua? Miksi täällä ylipäätään vasikoidaan? Miksi meillä on ylläpito, jos se ei osaa erottaa häiriköintiä kiusanteosta tai jos se itse on aktiivinen kiusaaja?

Ja selvennykseksi: minusta sinä saat jatkaa täällä kirjoittamista, kyse ei ole siitä. Kyse on siitä, että minäkin haluaisin samat oikeudet. MINÄ en koskaan vasikoi sinua, enkä ketään muuta.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
one eye
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: To Loka 03, 2013 5:31 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja one eye »

Enkö minä ole asialleni omistautunut rikosharrastaja, joka ihan oikeasti on tuonut lisää tietoa
Hahhahhah. Varsinainen rikosharrastaja. Ainakin rikollisen pihalla oikeasta elämästä.
On täällä kyllä näitä joka lähtöön ei voi muuta sanoa.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9177
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kuolemannaakan viesti on täyttä asiaa. Toivon, että ylläpito vastaa esitettyihin kysymyksiin tänne palstalle, koska vastaukset kiinnostavat varmasti monia. Laskin jossain vaiheessa prosentteja, kuinka paljon Ulvila-osion kirjoittajia bannataan verrattuna muihin kirjoittajiin. Taisi ulvilalaisia olla bannatuista pitkälti yli 30 prosenttia kaikista bannin saaneista.

Ihmettelen kyllä suuresti mm. kuolemannaakan saamia banneja, kun on kirjoittajia, joita ei bannata koskaan, vaikka aihetta olisi. Kuolemannaakka on Ulvila-palstan parhaita kirjoittajia, vaikka toki siellä on monia muita mainioita keskustelijoita myös. Ei voi kuin hämmästellä sitä terävyyttä, millä asioista keskustellaan, kun tuodaan esille mm. syksystä 2008 alkaneiden murhatutkintojen epäkohtia. Elän toivossa, että pari antiannelistia näkisi piakkoin totuuden liekkien lepattavan. Nyt jokaiselle omat aivot raksuttamaan niin, ettei hämärryttämisiä pääse tapahtumaan.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

one eye kirjoitti:
Enkö minä ole asialleni omistautunut rikosharrastaja, joka ihan oikeasti on tuonut lisää tietoa
Hahhahhah. Varsinainen rikosharrastaja. Ainakin rikollisen pihalla oikeasta elämästä.
On täällä kyllä näitä joka lähtöön ei voi muuta sanoa.
Sanoo mies, joka tyynen rauhallisesti kirjoittaa täällä tuplatunnuksella, kun alkuperäinen suljettiin häiriköinnin takia. Eikö vaan, Valhalla? Mut älä huoli, en minä sinua vasikoi, ei kuulu tapoihin. Ja eikä se "häiriköintikään" niin ihmeellistä silloin ollut, että siitä olisi pitänyt pihalle pistää.
Mutta luulisi, että osaisit eläytyä siihen, miltä aiheettomat tuomiot tuntuu.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
one eye
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: To Loka 03, 2013 5:31 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja one eye »

En millään muotoa kaipaa naakka sua bannattavaksi enkä ota siihen kantaa eli aivan sama mutta tuo mainitsemasi tänne tuotu "lisää tietoa" niin en olisi varma, että kaikki sitä osaa arvostaa. Jokin asia kun muuttuu tiedoksi vasta kun se on todettu tai osoitettu paikkansapitäväksi.

Ja senkun vasikoit vaan, ei haittaa. Ei tarvitse pidätellä. Ethän niitä tietojakaan kovin pidättyvästi jakele vaan ihan värilaseilla kaikki kelpaa.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Pieni liekki kirjoitti:Kuolemannaakan viesti on täyttä asiaa. Toivon, että ylläpito vastaa esitettyihin kysymyksiin tänne palstalle, koska vastaukset kiinnostavat varmasti monia. Laskin jossain vaiheessa prosentteja, kuinka paljon Ulvila-osion kirjoittajia bannataan verrattuna muihin kirjoittajiin. Taisi ulvilalaisia olla bannatuista pitkälti yli 30 prosenttia kaikista bannin saaneista.

Ihmettelen kyllä suuresti mm. kuolemannaakan saamia banneja, kun on kirjoittajia, joita ei bannata koskaan, vaikka aihetta olisi. Kuolemannaakka on Ulvila-palstan parhaita kirjoittajia, vaikka toki siellä on monia muita mainioita keskustelijoita myös. Ei voi kuin hämmästellä sitä terävyyttä, millä asioista keskustellaan, kun tuodaan esille mm. syksystä 2008 alkaneiden murhatutkintojen epäkohtia. Elän toivossa, että pari antiannelistia näkisi piakkoin totuuden liekkien lepattavan. Nyt jokaiselle omat aivot raksuttamaan niin, ettei hämärryttämisiä pääse tapahtumaan.
Nimimerkiltä on poistettu allekirjoitusoikeus väärinkäytösten vuosi. En tiedä milloin ja miksi, mutta se kertoo omalta osaltaan kirjoittajasta.

Naakka on terävä sekä aivoiltaan että nokaltaan.

Terävätkin aivot voivat kuitenkin harhautua virhepäätelmiin. Näin silloin, kun jostakin asiasta omaksuttu näkemys ohjaa päättelyä.
mikaelk

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Hyvää profilointia edellä kuolemannaakasta. Onhan sulla välillä ihan asiallistakin pohdintaa laittaa kehiin, mutta esim meikäläisen makuun liikaa mutuilua. Olet kyllä rikosharrastaja, perus kotisalapoliisi en mäkään sitä kiellä. Mainitsemistasi lisätiedoista tapauksen suhteen ennyt tiedä. :D Minä perustan omat tutkimukseni ja johtopäätökset ammattilaisten tutkimustuloksiin. Ulvila-casen tutkintamateriaali puhuu kovaa kieltä, tukee syytettä ja osoittaa, että ulkopuolinen murhaaja mitä todennäköisimmin on huuhata.
Vastaa Viestiin