Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Kuka lienee Sirpalle sanonut aikanaan ai et sä olet niitä, jotka tonkivat omaa roskista tj. vastaavaa. Melkoisen pysäyttävää ollut. Mun pysäytti aikanaan eräs jota muistelen en niin lämmöllä ja tuntenutkaan vaan oli ystäväni isä, joka takertui yhteen sanaan. Ammattiinsa nähden oli lyhytnäköinen ja karkea sekä aiheutti oudon särön nuoreen ja hapuilevaan itsetuntoon, eli ei antanut minun olla sitä mitä olin.
Roskisten tonkiminen on oudolla ja hyvällä tavalla ihan perusteltuakin. Kukaan meistä ei ole tuulesta temmattu ja jälkiähän se elämä jättää. Ulkoistamisen vaarana voi olla tunteiden hiipuminen ja ulkoistamisen edellytys on mennä itsestään liian pitkälle. Jotain kotivaraa sentäs.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Hieno kirjoitus pikassolta, kiitos siitä! - antaa ajattelemisen aihetta...
Alethes doksa meta logu
pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Joo ja kieli poskessa tietty. No kiitos kiittämästä ja eläkäämme ihmisiksi.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Minut suljettiin keskustelusta, tällä kertaa aivan ilman syytä, kahdeksi viikoksi. Kävin nyt lävitse keskustelut, että olisiko jotain vastattavaa, mutta en löytänyt. Ilmoittakaa jos en löytänyt. Olikohan nimimerkki Kyöpelin tarkoituksena pysäyttää keskustelu kun käräjäoikeus aloitti isolla ryminällä.

Kaksi isoa asiaa meni sivu suun; syyttäjän salattu syytelista ja käräjäoikeuden päätös sen julkistamisesta. Niihin ei nyt kannata uhrata aikaa kun koko asia haudattiin Vaasan hovioikeuteen. Minä olen huolellisesti opiskellut salailun mahdollisuutta suomalaisessa oikeudenkäynnissä. Ilahduttavaa todeta, että se on mahdollista oikestaan vain aikuistan ja lasten seksijutuissa. Murhaajat tuomitaan avoimissa oikeudenkäynneissä, Annelia syytetään salaisilla todistuksilla
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Isotalon huolellisuudesta ei ole muuta näyttöä kuin, että johtopäätökset ja perustelunsa ovat huolella metsässä. No, ehkä huolella hän kerää salaliittoon ennätyssuurta jäsenmäärää: syyttäjät, poliisit ( paitsi jj ), Annelin veli, käräjien tuomarit ja korkein, media, Tyksin oikeuspsykiatrinen. Ja nyt tähän Annelia vainoavaan salaliittoon liitettiin myös minfon kyöpeli.

Ja sitten ne kaksi asiaa jotka isotalolta meni sivu suun: loogisuus ja perustelut.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Nyt lipsahti nimimerkiltä. Hän on itse keksinyt ajatuksen salaliitosta. Toimijat Ulvilan surmassa lähtevät kukin omista intresseistään, vaikka lasten, erityisesti Amandan asianajajaan en oikein luota. He vetävät lapset yhä syvemmälle soppaan, jossa heillä ei ole mitään voitettavaa. Lapset tarvitsevat äitinsä antamaa turvaa. Valtavien korvausten vaatiminen äidiltä on turhaa, vaikka Anneli tuomittaisiinkin, ei hän niitä pystyisi maksamaan.
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Puhut nyt äidistä joka on tuomittu oletettavasti juuri näiden lasten raiskauksista. Ja lapsista jotka eivät äitinsä luokse halua. Sekä vanhimmasta tyttärestä joka on myöntänyt valehdelleensa murhayöstä ja jota Anneli ei halua todistamaan avoimeen oikeudenistuntoon. Ja äidistä joka julkisuuspelissään haluaisi, että lastensa asiat niin raiskausten kuin murhankin osalta leviteltäisiin mediassa - kuitenkin tietäen, että oikeusvaltio ei tälläiseen voi suostua.

Sisotalo voisi vaihteeksi kirjoittaa jotakin jossa olisi mukana edes siteeksi jotakin totta. Tuollainen kokohullun tarkoitushakuinen höpinä on rasittavaa katseltavaa.
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Voiko kukaan väittää, että lapset olisivat turvassa sellaisen naisen luona, joka on tuomittu vankeusrangaistukseen nimenomaan lapsiin (ja ilmeisesti todella pieniin lapsiin) kohdistuvista seksuaalirikoksista? Lasten elämää ei ole pilannut mikään mystinen salaliitto vaan ihan oma äityli. Miten tällaiselta tosiasialta voi silmänsä ummistaa?

Murhasta epäillyn perheessä on tapahtunut asioita, joita on takuuvarmasti vaikea eritellä eri kategoroihin tyyliin: tämä on puhtaasti lsh-asia ja tämä liittyy perheenpään väkivaltaiseen kuolemaan.

AA:n uskottavuus kärsii hänen oman laskelmointinsa vuoksi. Pysyisi mielummin pois lehtien sivuilta.
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1444
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Valhalla kirjoitti: Sisotalo voisi vaihteeksi kirjoittaa jotakin jossa olisi mukana edes siteeksi jotakin totta. Tuollainen kokohullun tarkoitushakuinen höpinä on rasittavaa katseltavaa.
Tarkoitushakuistako mutta totta seuraava. Vanhin tytär on talvella vaihtanut sukunimeä. Siso lipsautti nimen nyt Ulvila-osiossa..
..saapa nähä..
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Toripolliisi kirjoitti:
Valhalla kirjoitti: Sisotalo voisi vaihteeksi kirjoittaa jotakin jossa olisi mukana edes siteeksi jotakin totta. Tuollainen kokohullun tarkoitushakuinen höpinä on rasittavaa katseltavaa.
Tarkoitushakuistako mutta totta seuraava. Vanhin tytär on talvella vaihtanut sukunimeä. Siso lipsautti nimen nyt Ulvila-osiossa..
Onhan se ollut tiedossa, fb ja muuta. Ei vain ole mainostettu ja Isotalon vuoksi joutuu kohta taas vaihtamaan.

Eikä sisotalo mitään lipsauttele. Tahallaan ilkkuu ja nauttii siitä. Jokin tekee lapsista vain esineitä.
Elizzza
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 12:05 am
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Voi hyvät tai pahat hyssykät. Johan tässä pilkottaa sarja-*********, en tiedä siis mikä. Kun on päästy makuun niin lisää tekee mieli. Mihin sarjajuttuun nainen tai mies olisi ajautunutkaan? Ja mihin jo ajautui?
Voiko kiltti poliisisetä olla pahan noidan pauloissa? Jos ei olisi ollut niin elämä olisi ollut parempaa.
Miltä joutsenesta nyt tuntuu, olisi "mukavaa" lukea hänen haastattelunsa jossa kertoisi avoimesti.
Loppuun saakka löytynee heitä, jotka luonnehtivat näin: "Taru uhkuu syyttömän verta" (Kaarina Kuussalon kukkainen)
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Vanhimman tyttären sukunimen vaihto, kuten olen aiemminkin kertonut, liittyy häntä suojelevian=painostavien tahojen yrityksiin hälventää niitä suuria ja perusteltuja epäilyjä ettei ko. lapsi ole JL:n biologinen jälkeläinen.
Elizzza
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 12:05 am
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Mitä sillä on väliä? On olevinaan väliä jotta saadaan sotkettua soppaa ja käytetään hyväksi alaikäisten julkisuutta, työnnetään julkisuuteen jotta aikuiset saisi itselleen etua. Sillä ei ole mitään väliä lapsella kuka on lapsen isä tai äiti, lapsi itse on tärkeä ei nimi tai biologiset juuret.
Elizzza
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 12:05 am
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Sitten lisää kakkelia. Kuulin taannoin radiosta että joku maalaa kahvikuppeja, maalaa niihin AA kuvan ja kupit menee kuin kuumille kiville. Onko kukaan nähnyt kuppia, minä en ole. Laitoin AL sivuprofiilikuvan Ulvila Kuvia, haluisitko tämän kuvan aamukahvikuppiisi? No ei onnistu ihan kun on tekijänoikeudet.
Itsekin voi kukin teettää kuppia sun muuta kuvatuotetta, eiri ym tahot.
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti: Sun tyylisi tuntien niin täsmennän, että Hovin tuomio ei lapsien kärsimystä aiheuttanut vaan Anneli Auer. Hovi jakoi oikeutta.


Juu, en minä hovin aiheuttamista kärsimyksistä mitää puhunutkaan, vaan eräälle silloiselle lapselle aiheutetuista kärsimyksistä joita jotkut mulkut täällä kirjoituksillaan aiheuttavat.
Tässä erään sellaisen pari kirjoitusta:
Valhalla kirjoitti Pe Syys 16, 2011
Ei helvetti sentään - jos suoraan sanon. Kuuluuko Anneli siis näihin ruotsissakin pidätettyihin naisten pedofiilirinkeihin. Tosin aktiivisena raiskaajana itsekin.

Ja mites tämä nyt liittyy Jukan kuolemaan. Ainakin tuomiot nousi nyt 15 vuoteen ja silloinkin vaatii hyväksynnän vapaaksi päästessään. Siis kun hieman menin asioiden edelle.

Mutta saattoihin se Jukan tappo sitten tuntuakin aika pikkujutulta jos vaan saa harrastustaan jatkaa. Muuten muistattekos kuinka Anneli vaati tietokoneita käyttöönsä selliin tuomiota odotellessaan.
Valhalla kirjoitti, Pe Syys 16, 2011
Avunanto? Kuka siis on toinen raiskaaja? Ei hitto sentään - toivottavasti se edes löytyy jostakin toisesta perheestä.

Onko Jukan surma vain pikkusynti. Ja epäillään myös avunannosta raiskaukseen - eli muitakin on mukana kuin Anneli ja uhri.

Paitsi, että ei ole ilmoitettu pidätetyksi ketään muuta kuin Anneli. Ja eristettynä on myös esikoinen! En kirjoita tähän sitä "ääneen".
Nauti nyt itseksesi jonkin aikaa, ja sama myös muille, joita niitäkin näyttää olevan...
Vastaa Viestiin