Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, sait taas selittää laajasti ja pitkästi. Nyt ne päivämäärät vielä, kiitos! Minun itseni ja mielipiteitteni ja olojeni ja tuntemusteni vetvominen loppui noin 30 vuotta sitten, kun jotakin pohdin niin työkaverini totesi hyvin kyynisesti - ai, säkin olet näitä oman roskakorisi tonkijoita. Tämän jälkeen olen koittanut olla tonkimatta sitä ainakaan muiden silmien alla, ja vähemmän ainakin julkisilla palstoilla, mutta sinulle ei vissiin kukaan ole koskaan sanonut samalla tavalla.

Ja, niin tietysti - totta - toisten ajatukset ja tuntemukset ja mielipiteet - voivatkin olla paljon mielenkiintoisempia kuin omani, tai ainakin nimimerkit niin ajattelevat, kun täyttävät mielipiteillään ja uskoillaan ja luuloillaan Ulvilan osionkin kait jo 50 ketjun ja tuhansien sivujen osalta.

Tässä sinulle hukkaamasi punainen lanka: pedofiilia ja lasten hyväksikäyttö.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Sirpa kirjoitti:No, sait taas selittää laajasti ja pitkästi. Nyt ne päivämäärät vielä, kiitos!
Etsi itse, kissa vieköön! N e päivämäärät :lol:

lisäys: Olet kirjoittanut postiisi jatkoa ennen kuin ehdin laittaa tämän menemään. no niin.. .. ehkä tuossa alempana sitä hieman sivuankin - mutta enpä ala julkisesti pohtimaan, tonkimaan likasankojen pohjimmaista sakkaa. Voisi muutenkin olla viisaampaa olla menemättä asioitten edelle...

Muuta

Viitaten postiisi jokunen hetki sitten, ( lainaus: Mitähän sontaa on meidän silmiltä piilossa tämän Ulvila casen alla?! joka kohtalaisen sekametelisopan loppupäässä kohta Paavin olkapääkoristeitten jälkeen päätyy Pariisiin, Gregorian Bivolarun touhuihin sekä hänen ihmislihatavara-tantra-bisnesepäilyihin:
Toivottavasti ennen pitkää tajuat keitten puolesta, kenties, mesoat. Ettet vain saman porukan kuin palstan yleisneropatti Do Centti. Vahingossa tietenkin. Tarkoitat toki ainoastaan hyvää kaikella mitä kirjoitat, myös haukkuvyöryillä, jotka saattaa kyllä loukata toisia ( sekä karkottaa joitain palstalta kokonaan). Mutta ei sen niin väliä, sinulle - vai mitä? Oletko hanhi vai ihminen?? Meinaan, että jos voisin, niin kaatasin ämpärillisen raikasta vettä niskaasi. Jos se valuu pois etkä siitä piittaa, olet hanhi!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Joo, mä tiedän, että varsinkin lukijat inhoaa mua, ja ne menee nurkan taakse itkemään sun puolesta joka kerta, kun kiskon suakin leteistä.

Niin, eikö olekin käsittämätöntä, että mulla on fokus ympäri Euroopan, kun nämä pedofiilit ovat tavanneet linkittyä ja lonkuttua joka puolelle, kun niillä on kerran yhteinen harrastus. Ja jokaiseen juttuuni oli jälleen faktalinkit - eivät olleet mutupalsta-antia.

Tunkekaa te Anneli Auer minun puolesta yksin sinne laatikkoon, mutta kun mulla on pyöreät aivot, eivätkä neliskanttiset, niin ne vaatii vähän laajemman tilan - ja uskon, että jokusella lukijallakin on - heillehän me kirjoitamme ja heille avointa palstaa tehdään; muuten tämä olisi suljettu piiri - ja näin hekin saavat vähän laajemmin tietoa.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Apua, kauheeta, ihan hirveetä - mitä se Sirpa sano!

Joo, ja se uskaltaa laittaa sen kuvankin, jossa paavin olkapään kohdalla on väärinpäin oleva risti.

Kas tässä:

Kuva
On siis täysin mahdollista että Paavi Johannes Paavali II ei nähnyt sitä saatanallisena symbolina, hän ei välttämättä edes tiennyt kuinka suosittu tästä symbolista on tullut saatananpalvojien keskuudessa. Kuvassa paavi näyttää hyvin vanhalta ja väsyneeltä, joten siihen aikaan hän ei välttämättä edes seurannut maailman tapahtumia kovin tarkkaan, jos lainkaan.

Kardinaaleissa oli varmasti niitä jotka seurasivat maailman tapahtumia ja tiesivät tarkkaan millaista pahennusta ylösalaisin oleva risti paavin istuimen selkänojassa saa aikaan, mutta tässä törmätään taas tähän samaan vanhaan termiin: Salaliitto. Kuten eräs katolinen pappi (en mainitse nimeä) sanoi minulle: Salaliitot ovat todellisia ja ne yltävät Vatikaaniin saakka. Ja juutalaisten omistama CNN otti tämän kuvan ja sitä on levitetty kaikkialle.

http://www.heinola.org/~patato/risti.html
Tara kirjoitti:

Toivottavasti ennen pitkää tajuat keitten puolesta, kenties, mesoat. Ettet vain saman porukan kuin palstan yleisneropatti Do Centti. Vahingossa tietenkin. Tarkoitat toki ainoastaan hyvää kaikella mitä kirjoitat, myös haukkuvyöryillä, jotka saattaa kyllä loukata toisia ( sekä karkottaa joitain palstalta kokonaan).
Mitä vihjailet? Sano suoraan. No, keitten puolesta sitten mesosin ja mitä vastaan?

Onko tässä jaettu jotkut minulle tietämättömät joukot, joiden puolesta tai vastaan ollaan, jos kirjoittaa fakta-asioita? Pitää kirjoittaa niin kuin suodatettuna tai valmiiksi maustettuna, ettei vain ole "väärällä" puolella, niinkö? Ihan tietysti vain sillai vahingossa...

Niin, mitä tarkoitat?

Juttusi kuulosti tosi kierolta.
Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Mä tiedän pari nikkii joita kiinnostaa
Paaterot ja salaliitot sekä valkama
On mystinen myöskin halon dna
todisteista varmaan sata muunnelmaa

Oo-oo, mun päähän koskee
Oo-oo, kun näyttöön taas tuut
Okei, oot sä joku Einstein
(pyöreet aivot)

Ei jaksa kiinnostaa mua
on virtaa paaveihinkin paneutua
Sä oot jees, kaikinpuolin oolrait
mut silkkaa salaliittoo sä keisseistä kai hait
Ei jaksa kiinnostaa mua

Sä varttitunnin välein viestittelet
ja itsestäsi kovin tärkeän teet
Ja joka viestiketjuun väsäät vanhat vastineet
ja kertaat kaikki aiheet kuluneet

Oo..oo mun vatsaan koskee
Oo oo täytyy taas oksentaa
Okei, ihan ku Matahari

Ei jaksa innostaa mua
On sulla virtaa salaliitoihin sotkeutua
Sä oot jees kaikin puolin oolrait
Mutt mistä kaikki epäluulot juttuihisi sait
Ei jaksa innostaa mua

On sulla oma ketju ja muutakin
huomiota tavoittelet ja kai kuutakin
Mutt jotain aivan muuta kaipaisin
vähän järkee noihin sinun väitteisiin

Oo...
Okei, ai sul on peite zeppo
eiku neliskanttiset aivot

Kirsi Ranto Ei jaksa kiinnostaa :wink:
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, ei tarvitse kiinnostaa, mutta tosiasiat eivät muutu salaliitoksi siitä syystä, että ne ei kiinnosta - paitsi tietysti niillä henkilöillä, joilla on kiikarit väärinpäin silmillä.

Olen jälleen kirjoittanut vain niistä asioista, jotka ovat tapahtuneet tämän teidän musta tuntuu juttujen sekaan, joita kutsutte spekuloinniksi.

Mutta edelleen itseäni kiinnostaa tuo Taran juttu, että puhumalla näistä tosiasioista, mesoan jonkun väärän puolesta - tämä kuulostaa jo salaliitolta, salaisilta puolilta, joilla on joitakin salaisia tarkoituksia ja päämääriä, joita vahingossa voi tukea penkomalla tapahtuneita tosiasioita, ja tähän kaipaisin kyllä Taralta tarkennusta.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

17 Touko 2013, 09:45
sisotalo kirjoitti:Bivolarun ja Anneli Auerin jutuissa puntit ovat tasan. Molemmissa on julkisuudessa hirvittävä lauma syyttäjiä ja yksi puolustaja. Kummankaan rikollisuudesta ei ole mitään oikeusistuimen vahvistamaa näyttöä. Bivolarua on tutkittu yhdeksän vuotta, Annelia 6,5 vuotta. Bivolaru karkasi Romaniasta, Anneli ei lapsineen voinut paeta mihinkään. Kummastakin asiasta on tullut pysyvä vainoaminen, jossa yksikin puolustaja on merkittävä, vaikka lunta tulee tupaan, kehut vain yksityiskirjeessä.

Mielestäni pystyn pitämään aika hyvin kummankin puolta, kun olen ainoa, joka on todella perehtynyt lähteisiin. Annelin ja lasten kuulusteluvideoihin ja Hätäpuhelun nauhoitukseen. Bivolarun johtamasta liikkeestä minulla on kahden vuoden seuranta läheltä. Tapasin hänet itsensä kerran kolmen tunnin keskustelussa. Minun kokemusteni pohjalta tehtiin MOT ensimmäinen osa. Kerroin useiden minuuttien ajan kokemuksiani.

Toinen MOT on seurausta siitä uudesta massiivista hyökkäyksestä, joka on suunnattu Bivolarun joogaliikettä kohtaan Italiassa. Kun Suomen poliisi nyt tarttuu asiaan on kaikki syy tehdä TV-ohjelma ja myöhemmin julkistaa poliisitutkimuksen tulos, vaikka ei syytettä nostettaisikaan. Autoin tässäkin MOT:ta millä voin. Neljään vuoteen en ole ollut yhteydessä Bivolarun porukkaan.

Viimeisessä artikelissani 2008 otin esiin kritiikin Romaniassa Bivolarua kohtaan. Minulla on näyttö siitä, että joogakoulun opettajat harrastavat seksiä oppilaittensa kanssa, jota en yliopiston opettajana hyväksy. Sensijaan tyttöjen käynneistä Bivolarun luona en löytänyt todisteita. MOT löysi. Nämä asiat eivät ole juriidisia vaan riippuvat itse kunkin mooralista.

Minun yhteyteni tähän jooga-liikkeeseen, jonka nimi siis Suomessa on Natha, katkesi tähän artikkeliin. Toimin ruotsalaisen ETYK-ketjun nimissä. Sen puheenjohtajalle, tunnetulle diplomaatille Rolf Ekeukselle Natha lähetti valheellisen kantelun minusta. Ekeus erotti minut ketjun johdosta paljastamatta minulle mistä minua syytetttiin. Sillä ei ollut merkitystä, koska olin jo lopettanut joogaliikkeen oikeudellisen avustamisen ja ryhtynyt uusiin ajankohtaisiin avustuksiin. Niitä riittää, vaikka ETYK-ketjusta on tullut hampaaton.

Sen pituinen se.
Sisotalo varmaankin jo kuullut uutisen:

Expressen/Kvällsposten 19. Juni 2013
http://www.expressen.se/kvp/sexgurun-ri ... for-brott/

pätkä:
Efter åtta år med politisk asyl i Sverige riskerar den rumänske "sexgurun" Gregorian Bivolaru, 61, att skickas tillbaka.
Han har dömts till fängelse i sitt hemland för sex med minderårig och kommer att begäras utlämnad.
– Det vore bra om frågan avgörs i svensk domstol, säger riksdagsmannen Carl B Hamilton (FP).


Gregorian Bivolaru har kallats "sexguru" för sin verksamhet inom yogarörelsen MISA (Movement for Spiritual Integration into the Absolute) som han grundade 1990.
Rörelsens anhängare utövar så kallade tantriska ritualer som enligt kritiker mest liknar gruppsex. Ett av rörelsens yogacenter i Danmark anklagades så sent som i maj i år för att ha spelat in och sålt porrfilmer med de egna medlemmarna...o s v.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Laitatko, Tara, tiedot suomeksi, jos haluat viestittää jotakin lukijoille.
Alethes doksa meta logu
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Sirpa kirjoitti:Laitatko, Tara, tiedot suomeksi, jos haluat viestittää jotakin lukijoille.
Minulla ei nyt ole aikaa. Mutta sen verran, että GB, tantrjoogi tai seksiguru ym, kuuluu pidätetyn Malmössa. Tuomittu vankilaan Romaniassa seksistä alaikäisen kanssa ja hänen luovuttamistaan tullaan vaatimaan, GB:tä uhkaa maastakarkotus. Hänen seksiharjoituksensa (spirituaalinen yhtyminen absoluuttiin tai jotain sen tapaista, liikkeen MISA-nimi perustuu tähän: Movement for Spiritual Integration into the Absolute). Liikeen kriitikoitten mukaan he harjoittavat ns tantristisia rituaaleja, jotka näyttävät lähinnä ryhmäseksiltä.

Käyttäkää googlen kääntäjää! En mäkään mitään täydellistä ruotsia osaa - hitsi, olisi hyvä osata, onhan se sentään meidän :wink: toinen suomenkieli. :wink: . Jag tycker dock om svenska!! Hurra!
http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT#
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ei kait tässä nyt kukaan mitään täydellistä käännöstä odottanutkaan, vaan tiedotteen: pidätetty, vangittu, karkoitettu, syytetty ja/tai tuomittu -tyyliin ihan varmasti meille riittää, jotta pystytään seuraamaan tapahtumien etenemistä. Siis jos on muitakin kuin minä - ja oletan kyllä olevan - joille riittää tapahtumien informointi ilman pitkiä mutusteluja ja maustamisia, ja ihan vain sellaisina kuin ovat tapahtuneet.
Alethes doksa meta logu
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Enpäs viitsikään vastata.
Viimeksi muokannut Valhalla, Ke Kesä 19, 2013 10:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Jos keväästä 2010 on todistettu syyttömyyttä, syyttäjä spekuloinut, niin siinähän se "todisteiden kerääminen syytettä varten" (= oikeudenkäynti) on.

Ja syyttömyyden voi todistaa vain jonkun toisen syyllisyys - tuo pois jätetty tekninen tutkintamateriaali.

Joo, tiedän diktatuureja, joissa logiikasta pääsee kyllä terapointiinkin.

Eihän meillä tämän murhan osalta ole enää muuta kuin odottaa ja ihmetellä, että kuka se mies on, joka Tannerin pidättämisellä tuli vahvistetuksi murhaajaksi, joka sitten on identifioitu äänen ja geeniensä perusteella, ja jonka kerrottiin tunnustaneen kesällä 2011 asianajansa välityksellä.

Mun mielestä te voitte tätä paskaa taputella ihan niin paljon kuin haluatte ja manipuloida toisianne ja siirrellä niitä sontakasoja nurkasta toiseen, mutta kun tämä on avoin palsta, ja lukijoitakin on kohtalaisesti, niin kerron heille missä juttu menee, niin ei tarvitse - jos nyt välttämättä ei kiinnosta - lukea noita teidän miljoonantriljoonan monia mielikuvituskirjoituksianne. Olen ihan vain palveluammatissa tässä.

Peilikuvataktiikka olikin tässä ainoa mahdollisuus, ettei koko juttu kärynnyt heti rysänpäältä.

No, vedit sitten tekstisi pois, johon vastasin, niin pitäisikö mun nyt tehdä sama, ja kirjoittaa tähän, että enpäs viitsikään vastava, vaikka jo vastasinkin?
Alethes doksa meta logu
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 2:06 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

HYVÄ SIRPA!!!

Tämän Ulvila-monopolin voiton jälkeen voinet valloittaa JÄRJESTYNEEN RIKOLLISUUDEN?

Moni klataiseni Sirpa-fani odottaakin jo kiihkeästi, miten joku (kuten Sinä) laittaaa mopopojat ojennukseen. 8)
Mielestäni Ulvila-osio on Sinulle turhan haasteeton.
Joten miten olisi? :?:
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

En ole osiota katsonut - enpä usko, että minusta olisi siihen. Eiköhän se ole tässä, kun tämä juttu saadaan pakettiin, ja aika katsoa sitten ihan muita haasteita - kun tuo - aikaisemminkin mainitsemani - live-elämän Don Quijote -taistelu tietojeni mukaan olisi nyt saanut uuden käänteen, josta olen nöyrän kiitollinen. Tosin lopputuloksen odotteluun menee vielä seuraavat kymmenen vuotta, mutta mihin tässä nyt kiire on!

Jostakin merkillisestä syystä nämä tänne kirjoittamani ovat kulkeneet kaikki nämä vuodet live-elämän tapahtumien kanssa käsikädessä.
Alethes doksa meta logu
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack
Viestit: 533
Liittynyt: La Joulu 10, 2011 12:44 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Turumurre, miksi "mainostat", siirrät huomiota linkkien kera joillekin blogisivuille? Viittaan nyt Ulvilan käräjäoikeusketjuun. Ihan turhaa puuhaa, jokainen blogisti voi kirjoittaa omia ajatuksiaan, värittyneitä tai värittymättömiä. Tällä foorumilla on tarkoitus käsittääkseni keskustella keskenämme, ulkopuoliset blogi-mieleipiteet ovat omaa juttuansa. Joku dosentti on jopa käyttänyt omia blogejaan lähdeviitteinä, totuuden takeena, omille mielipiteilleen.
Vastaa Viestiin