Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kirveli
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2015 9:25 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja Kirveli »

Tässä palaan vanhoihin asioihin, uhri todella kulki Reinot jalassa kesät talvet, se ei keliä katsonut.

Katsokaa tekopaikan kuvia, verijälki on yhtenäinen. Roiskeita ei näy tai pienempiä verijälkiä, on vain se yksi iso. Pois juosseet jäljet näyttivät tekopäivänä siltä kuin tieltä olisi tultu tekopaikalle, mutta niin ei sitten asia ollutkaan.
Mutta tuo verijälki voisi antaa ymmärtää että peli on ollut selvä melko äkisti ilman isompaa kamppailua. Olisiko päästy yllättämään? Toivotaan asian selviävän.
kaukaa parempi on joskus nähdä lähelle
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

Kirveli kirjoitti:Tässä palaan vanhoihin asioihin, uhri todella kulki Reinot jalassa kesät talvet, se ei keliä katsonut.

Katsokaa tekopaikan kuvia, verijälki on yhtenäinen. Roiskeita ei näy tai pienempiä verijälkiä, on vain se yksi iso. Pois juosseet jäljet näyttivät tekopäivänä siltä kuin tieltä olisi tultu tekopaikalle, mutta niin ei sitten asia ollutkaan.
Mutta tuo verijälki voisi antaa ymmärtää että peli on ollut selvä melko äkisti ilman isompaa kamppailua. Olisiko päästy yllättämään? Toivotaan asian selviävän.
Pakko on että uhri yllätetty, olisiko kurkku viilletty auki (vuotanut paikalla kuiviin, ei roiskeita)tai jotain vastaavaa, mistä kuolee heti.
Veriroiskeita ei tosiaankaan näy(hyvä huomio!) jos puukolla tai tällä löydetyllä veitsellä hakkais useita kertoja, olisi roiskeita lumessa ainakin metrin säteellä (näin uskoisin olevan) lisäksi tekijäkin olisi veressä ja eiköhän joku olisi huomannut jos verinen mies vaeltelisi jossain ja jäisihän siitä verijälkiäkin, eikä tartte olla kun tippoja, olisi koira ne haistanut. Eikös koiraa käytetty alussa tutkinnassa? Voin muistaa jo väärinkin.
Entä jos tekijä olisi tullukin autotieltä, ensin askeleet tieltä uhrin suuntaan(kuten täällä on huomattu jäljistä) ja sitten tekijä mahdollisesti kävellyt taas uhrista poispäin samoja jälkiä. Joskus kun oikasen itse lumessa, käytän edellisen tallaamia jälkiä hyödykseni kun koiran kans meen mettässä ja on lunta. Mutta lunta oli vähän tuona yönä (itse muistin, et olis ollut kinokset, mut se korjattiin ja niin se oli, että lunta oli tosi vähän) muistin siis väärin.
Verisiä jalkiä olisi ollut helppo seurata....taisi kuolla kertaiskusta ja vuotaa "kuiviin/kuolla verenhukkaan" Mietimpä vaan minne tekijä luikki, katosiko kokonaan Tesomalta ja Tampereelta jopa auton kyydillä, vai asusteleeko nyt jonkun nurkissa, eikä liiku missään?
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Nyt alkaa keskustelu kyllä junnata jo asioissa, jotka on käsitelty jo tuolla alkupäässä...
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
japittaja
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:10 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja japittaja »

Näin on, kehää kierretään ja asia on jo aika lailla tyhjiin koluttu näillä lähtötiedoilla. Uusia johtolankoja tai todisteita kaivataan, jotta asiassa päästäisiin eteenpäin... Tuntuu vaan tällä hetkellä melko toivottomalta.
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Lyhyt kommentti, vaan! Luulen että Hervannassa tehty tappo tai murha ei liity millään tavalla Tesoman caseen.? Kyllä poliisi olisi siitä jo tiedottanut.Kun juttu ei tunnu ratkeavan, ei ole mitään kerrottavaa.Ihmetyttää vaan se, että miten yksi ihminen voi hävitä niin hyvin, että poliisi ei intensiivisten tutkimusten jälkeenkään, löydä sitä Tampereelta.Varsinkin jos sama rikollinen on tehnyt jo monta tappoa tai murhaa.Luulen että tässä ei voi olla sama tekijä, näillä palstoilla spekuloiduista asialla.Kyllä poliisi olisi hänet jo kiinni saanut, jos olisi Tesomalla ja esim.Lamminnpäässä sama tekijä.Silti tuntuu että teoissa on jotain järjestelmällisyyttä.Tässä on mielestäni nyt joku ristiriita, jota en osaa ratkaista, ainakaan juuri nyt! Olen sitäkin täällä spekuloinut että kyseessä olisi järjestelmällinen rikollisuus.En enään kyllä usko siihen, tämän jutun ja näiden tähän Tesoman juttuun yhdistettyinä.Tekopaikat ja uhrit ja myös tekotavat poikkeavat kuitenkin toisistaan.Lisäksi, en näe mitään motiivia, että samat rikolliset olisivat tehneet kaikki.Jää nähtäväksi jääkö tämä myös tutkijoille ikuiseksi mysteerilksi.?
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

Kuviotapetti kirjoitti:Lyhyt kommentti, vaan! Luulen että Hervannassa tehty tappo tai murha ei liity millään tavalla Tesoman caseen.? Kyllä poliisi olisi siitä jo tiedottanut.Kun juttu ei tunnu ratkeavan, ei ole mitään kerrottavaa.Ihmetyttää vaan se, että miten yksi ihminen voi hävitä niin hyvin, että poliisi ei intensiivisten tutkimusten jälkeenkään, löydä sitä Tampereelta.Varsinkin jos sama rikollinen on tehnyt jo monta tappoa tai murhaa.Luulen että tässä ei voi olla sama tekijä, näillä palstoilla spekuloiduista asialla.Kyllä poliisi olisi hänet jo kiinni saanut, jos olisi Tesomalla ja esim.Lamminnpäässä sama tekijä.Silti tuntuu että teoissa on jotain järjestelmällisyyttä.Tässä on mielestäni nyt joku ristiriita, jota en osaa ratkaista, ainakaan juuri nyt! Olen sitäkin täällä spekuloinut että kyseessä olisi järjestelmällinen rikollisuus.En enään kyllä usko siihen, tämän jutun ja näiden tähän Tesoman juttuun yhdistettyinä.Tekopaikat ja uhrit ja myös tekotavat poikkeavat kuitenkin toisistaan.Lisäksi, en näe mitään motiivia, että samat rikolliset olisivat tehneet kaikki.Jää nähtäväksi jääkö tämä myös tutkijoille ikuiseksi mysteerilksi.?
Tuskin tosiaan on saman tekijän. Syy miksi poliisi ei ole tekijää tavoittanut/saanut kiinni on ainoa vaihtoehto, että tekijä on teon jälkeen lähtenyt kauas Tesomalta ja ehkä Tampereeltakin. Veikkaisin, että jalkasin kävellyt tekopaikalta, ollut ehkä yötä jossain tai saanut kyydin (sovittu kyyti) mahdollisesti jo teon jälkeen. Poliisihan ilmotti dna-näytteistä lehdissä, jolloin viimeistään tekijä on ottanut "jalat alleen" ja paennut alueelta kokonaan. Mysteeriksi taitaa jäädä tämäkin.... :-(
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Mutta tuohon äskeiseen kommenttiin.Jos tekijä on lähtenyt kauas paikalta.Tuntuisi, että teolla on oltava painava syy.Sen olisi oltava henkilökohtaista? Luulen että ei kukaan jostain kauempaa tule huvikseen tappamaan random ihmistä, kun vituttaa oma elämä.Luulen, että jos se olisi ihan random juttu, sen tekijän olisi ollut oltava läheltä.En kyllä tajua, tämä on eritäin outo juttu.Toivoisi että poliisi saisi enemmän selville.Osittainhan syynä ovat tutkinnalliset syyt, miksi ei tiedoteta, mutta, luulen että enemmän olisi tietoa, itse tekijästä, tässä tapauksessa, nyt ainakin ollut puhetta, jos olisi tietoa, minkälainen ihminen hän on.Käsittääkseni, poliisi ei ole tutkimuksissaan kovinkaan varmalla pohjalla, millainen henkilö, on, ja jäljelle on jäänyt vain, muutama uskottava arvionti.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Kliina
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Pe Joulu 27, 2013 3:12 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja Kliina »

Uskon itse edelleen tekijän olevan uhrille täysin tuntematon tai uusi tuttuva, joka selittäisi minkätakia tekijä on edelleen hukassa. Eikö poliisilla ollut vielä jotain mahdollisia lisäkuvia julkaistavana jos tulosta ei ala tulla? Vai olenko onnistut menemään niiden ohi! :lol:
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Kliina kirjoitti:Uskon itse edelleen tekijän olevan uhrille täysin tuntematon tai uusi tuttuva, joka selittäisi minkätakia tekijä on edelleen hukassa. Eikö poliisilla ollut vielä jotain mahdollisia lisäkuvia julkaistavana jos tulosta ei ala tulla? Vai olenko onnistut menemään niiden ohi! :lol:
Onhan niitä kuvia lupailtu julkaista.Eipä ole näkynyt! Enkä tiedä näkyykökään.?
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Mahdolliset lisäkuvat julkisuuteen taisivat koskea tapahtuma-aikaan liikkuneita nuoria, jotka olivat tallentuneet valvontakameroihin - lienevät tavoitetut ilman kuvien julkaisua, siksi ei ole näkynyt.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

Kuviotapetti kirjoitti:Mutta tuohon äskeiseen kommenttiin.Jos tekijä on lähtenyt kauas paikalta.Tuntuisi, että teolla on oltava painava syy.Sen olisi oltava henkilökohtaista? Luulen että ei kukaan jostain kauempaa tule huvikseen tappamaan random ihmistä, kun vituttaa oma elämä.Luulen, että jos se olisi ihan random juttu, sen tekijän olisi ollut oltava läheltä.En kyllä tajua, tämä on eritäin outo juttu.Toivoisi että poliisi saisi enemmän selville.Osittainhan syynä ovat tutkinnalliset syyt, miksi ei tiedoteta, mutta, luulen että enemmän olisi tietoa, itse tekijästä, tässä tapauksessa, nyt ainakin ollut puhetta, jos olisi tietoa, minkälainen ihminen hän on.Käsittääkseni, poliisi ei ole tutkimuksissaan kovinkaan varmalla pohjalla, millainen henkilö, on, ja jäljelle on jäänyt vain, muutama uskottava arvionti.
Tuli vaan mieleen, että joku on tarkoituksella tappanut ja lähtenyt Tampereelta, ainakin Tesomalta. Tuttuja ja tutun kavereita voi asua kauempanakin ja jos joku on tehnyt teon toisen pyynnöstä (maksettu tekijälle). Tää vaan tuli mieleen, olisi annettu tieto missä uhri liikkuu, uhria on voitu myös seurata pidemmänkin aikaa ja on tiedetty suunnilleen liikkeistä. Luulisi, että jos tekijä asuisi Tesomalla, olisi jo jäänyt kiinni. Tuntomerkeillä varustettuna luulisi Tampereeltakin jo jääneen kiinni, kuitenkaan ei mikään hirmu iso kaupunki ole ja silmäpareja on jatkuvasti kun ulkona liikkuu, olisi joku tunnistanut. Omaa spekua kaikki.
Avatar
Kuviotapetti
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Loka 20, 2014 5:47 am

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

mary1234 kirjoitti:
Kuviotapetti kirjoitti:Mutta tuohon äskeiseen kommenttiin.Jos tekijä on lähtenyt kauas paikalta.Tuntuisi, että teolla on oltava painava syy.Sen olisi oltava henkilökohtaista? Luulen että ei kukaan jostain kauempaa tule huvikseen tappamaan random ihmistä, kun vituttaa oma elämä.Luulen, että jos se olisi ihan random juttu, sen tekijän olisi ollut oltava läheltä.En kyllä tajua, tämä on eritäin outo juttu.Toivoisi että poliisi saisi enemmän selville.Osittainhan syynä ovat tutkinnalliset syyt, miksi ei tiedoteta, mutta, luulen että enemmän olisi tietoa, itse tekijästä, tässä tapauksessa, nyt ainakin ollut puhetta, jos olisi tietoa, minkälainen ihminen hän on.Käsittääkseni, poliisi ei ole tutkimuksissaan kovinkaan varmalla pohjalla, millainen henkilö, on, ja jäljelle on jäänyt vain, muutama uskottava arvionti.
Tuli vaan mieleen, että joku on tarkoituksella tappanut ja lähtenyt Tampereelta, ainakin Tesomalta. Tuttuja ja tutun kavereita voi asua kauempanakin ja jos joku on tehnyt teon toisen pyynnöstä (maksettu tekijälle). Tää vaan tuli mieleen, olisi annettu tieto missä uhri liikkuu, uhria on voitu myös seurata pidemmänkin aikaa ja on tiedetty suunnilleen liikkeistä. Luulisi, että jos tekijä asuisi Tesomalla, olisi jo jäänyt kiinni. Tuntomerkeillä varustettuna luulisi Tampereeltakin jo jääneen kiinni, kuitenkaan ei mikään hirmu iso kaupunki ole ja silmäpareja on jatkuvasti kun ulkona liikkuu, olisi joku tunnistanut. Omaa spekua kaikki.
Puhut asiaa...! Eli kyse täytyisi olla pienemmistä kuvioista, esim, että kaveri oli jollekkin velkaa tai jotain.Siksi vaati kostoa, ja laittoi asialle jonkun.Tuossa on kieltämättä järkeä.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2114
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Joo,en tiedä onko järkee vai ei.Ulkopaikkakuntalainen? Tuskin.Suunniteltu tekoko?.Kai uhrin puhelimen teletunnistetiedoista olisi ilmennyt,jos hän on ottanut yhteyttä tiettyyn tai tiettyihin henkilöihin,tai toisin päin.Todistettavasti uhri lähti yksin kapakasta.Hänellä oli Reino-kengät.Vaikuttaa siltä,että uhri ei etukäteen ollut varautunut pikaiseen pakojuoksuun.Parinkympin pakkanen:ihanteellinen keli tulla pyytämään menneitä kalavelkoja,varsinkin,jos uhrin liikkeistä ei ole voinut etukäteen juuri mitään tietää.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
sine qua non

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja sine qua non »

http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/11949 ... lossa.html
Tesoman surmasta kaivataan uusia vihjeitä – myös dna-operaatioita tulossa

Pirkanmaa | 2.6.2015 | 09:52 | Päivitetty 09:55
Aamulehti

Tampereen Tesomalla vuodenvaihteessa tapahtunutta henkirikosta tutkiva poliisi kaipaa yhä vihjeitä surmapaikan läheisyydessä liikkuneista ihmisistä.

- Olemme kiinnostuneita ihmisten liikkeistä sillä alueella, kertoo tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jari Kinnunen.

Kinnusen mukaan poliisin saamien vinkkien määrä on jonkin verran laantunut.

Poliisi toivoo lisää tietoja tekopaikan lähellä kulkeneesta huonosti kävelleestä miehestä. Poliisin tiedossa on, että mies liikkui Suoniemenkadun länsipäässä kohti Vanhantien kevyen liikenteen väylää. Aiemmin poliisi kertoi, että mies on noin 30-vuotias, 180–190 senttiä pitkä ja hyvin hoikka. Miehellä oli pääväriltään mustat vaatteet, tuulihousutyyppiset, suoralahkeiset housut ja mustat, kevyen näköiset kengät. Takki oli puserotyyppinen, vyötäröpituinen, kevyen toppatakin oloinen. Musta huppu oli vedetty päähän.

Lisäksi poliisi on kiinnostunut käteen tatuoidusta miehestä, jota epäillään 7. helmikuuta aamuyöllä Tampereen Lamminpäässä tehdystä puukotuksesta.

Tekopaikkojen välinen etäisyys on noin puolitoista kilometriä. Rikoksia on tutkittu yhtä aikaa, mutta Kinnusen mukaan vaikuttaisi siltä, että rikokset eivät välttämättä liity toisiinsa. Sitä ei kuitenkaan voida täysin sulkea pois.

Kinnunen sanoo, että monilla vihjeiden antajilla ovat menneet sekaisin huonosti kävelevä ja tatuoitu mies. Kinnunen korostaa, että todennäköisesti kyseessä on kaksi eri henkilöä.

Kinnunen kertoo, että poliisi aikoo vielä kerätä lisää dna-näytteitä Tesoman surmapaikan alueella. Poliisi on jo aiemminkin kerännyt merkittävän määrän dna-näytteitä surmapaikan läheisyydessä asuvilta ihmisiltä.

Dna-operaatioista tiedotetaan erikseen.

Paljon tehtävää

Tesoman henkirikoksen tutkinta jatkuu tiiviinä.

- Painetaan ja painetaan. Paljon on tekemättömiä töitä, Kinnunen toteaa.

Hänen mukaansa kaikkia vihjeitä ei ole tarkistettu eikä kaikkia tutkintalinjoja saatettu vielä loppuun.

- Puhutaan pitkäkestoisesta tutkinnasta.

Vuonna 1974 syntynyt mies surmattiin Tesomalla kevyenliikenteenväylällä sunnuntai-iltana 28.12.2014 tai maanantaiaamuna 29.12.

Vihjeet voi ilmoittaa sähköpostilla osoitteisiin [email protected] tai [email protected] tai puhelimitse numeroihin 029 544 5890, 050
Ei siis ole löydetty jo talvella peräänkuulutettua tatuoitua miestä huolimatta erittäin yksityiskohtaisista tuntomerkeistä. Onko tämäkin kaveri lähtenyt heti tekosensa jälkeen livohkaan Tampereelta ja ehkä koko Suomesta, niin kuin vaikuttavat tehneen nämä kaikki poliisin kaipaamat henkilöt? 8) Tuskinpa tietenkään, mutta semmoiselta alkaa jo vaikuttaa, kun ei yhtäkään haetuista ole vieläkään löytynyt.

Erikoisen hyvät piilot ovat löytäneet, koska pakkohan näiden tyyppien on olla olemassa, vai kuinka (mahdollistahan on, että jompikumpi heistä tai itse Tesoman murhamies on vaikka jo itsekin kuollut ja multien alla, mutta eivät varmasti kaikki vielä ole vainajia). Poliisilla nimittäin täytyy olla perustellut syyt pitää havaintoja molemmista tyyppeistä (siis tatuoidusta Lamminpään puukottajasta ja huonosti kävelevästä miehestä) todellisina ja uskottavina, ei heitä näin moneen kertaan peräänkuulutettaisi muuten. Toivon ainakin, että näin on, sillä eihän poliisi voi niin sinisilmäinen olla, että ei perin pohjin tarkista saamiensa silminnäkijähavaintojen ja vinkkien luotettavuutta ennen kuin lähtee niitä julkistamaan. :roll: (Ja kaiketi poliisi on huomioinut senkin, että huonosti kävelevä mies on saattanut todellakin ontua vain lyhytaikaisesti, jos jalka/jalat ovat olleet esimerkiksi kaatumisessa tai tappelussa lievähkösti loukkaantuneet.)

Jutussa ei mainita, onko jo otetuista dna-näytteistä tullut vielä vastauksia, mutta luulisi, että krp:n labrassa on jo ainakin osa näytteistä ehditty analysoida. Niissä ei siis tärppiä, muutenhan uusia joukkonäytteenottoja ei enää suunniteltaisi. Täytyy olla mietitty taktinen päätös, että dna-näytteiden ottoajankohdista tiedotetaan etukäteen, vaikea ymmärtää tiedotuslinjaa tässä asiassa muuten.

Edit. Kirotusvihreitä pois
Viimeksi muokannut sine qua non, Ti Kesä 02, 2015 12:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisi tutkii henkirikosta Tampereella Tesomalla

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Minä uskon että kaikkia otettuja DNA-näytteitä ei ole edes lähetetty analysoitavaksi, ainakaan kerralla, vaan näytteet on jaettu eriin niin että "epäilyttävät" ja esim. taustansa/elintapansa vuoksi mahdollisesti potentiaalisten syyllisten näytteet on lähetetty ensin. Tulisihan sellainen hakuammunta äärimmäisen kalliiksikin, jos samalla viivalla olisi parikymppinen nisti ja 5-kymppinen perheenisä. Se on kyllä täysin järjetöntä ettei näytteistä saa tehdä DNA-rekisteriä, jota vertailla myöhempien/aiempien rikosten kanssa, mitä tuhlausta! Jos minä olisin vallankahvassa, puolestani sukulaisuudenkin saisi tutkia (nythän ei saa), mutta koska Suomi... :roll:

Mutta hyvä ettei vielä ole tullut umpikuja tutkinnassa vastaan.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
Vastaa Viestiin