Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Ehdotinkin yhdelle, mutta hänelle ei ainakaan vielä sopinut. Kaipa sit oon itse niin pelottava. Kerran olin myös omin päin etsinnöissä joissa oli myös minfolaisia. En törmännyt kehenkään, mutta jälkeenpäin kävi ilmi että olin ollut kaikkein lähimpänä löytöpaikkaa.

Minfon tai minfolaisen aiheuttama järkytys ja siitä toipuminen?

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3691
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

TiiaStiina kirjoitti:Ehdotinkin yhdelle, mutta hänelle ei ainakaan vielä sopinut. Kaipa sit oon itse niin pelottava. Kerran olin myös omin päin etsinnöissä joissa oli myös minfolaisia. En törmännyt kehenkään, mutta jälkeenpäin kävi ilmi että olin ollut kaikkein lähimpänä löytöpaikkaa.

Minfon tai minfolaisen aiheuttama järkytys ja siitä toipuminen?
Suvakkilogiikka on järkyttänyt (en tiedä olenko kokonaan toipunut vieläkään):

-Olen vihainen lisääntyvästä muslimiterrorista: Suvakkpäätelmä on se että minä olen foobikko, joka kaipaa lääkitystä. Aivan kuin minun lääkitys vähentäisi terrorismia #facepalm

-Ilmaisen epäilykseni sen suhteen että mikä tahansa määrä muslimisiirtolaisia voi tuosta noin vain kävellä mihin tahansa Euroopan maahan, mukaanlukien kotimaani:
Suvakkipäätelmä on se että olen vaarallinen henkilö, joka pitää ilmiantaa USA:n viranomaisille #jättifacepalm.
(side note: kuka sillä nyt uhkasikaan, niin voi nyt sen tehdä kun valta täällä vaihtuu. Muista laittaa yhteystietosi niin päästään kiittämään).

Toinen järkytys:
Suomen lastensuojeluviranomaisten totaalinen kyvyttömyys Vilja-Eerikan ja Oulun insesti-isän tapauksissa ei kyllä ihan heti unohdu.

Ja seuraavalle:

Kovin äijä ikinä? (elävä tai kuollut).
Perustele. (dibbs on Fransisco Pizarro).
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Eikös näissä pidä aina vastata Chuck Norris. Perusteluna riittänee että kyseessä on Chuck Norris.
En minä ainakaan kai sille alkais, kyllä sille oikeastikin taitas hävitä vihamielisessä lähikontaktissa. Ja sitten kun se vielä niin mulkoilee.

Tuleeko pukki jouluna kylään vai oletko mahdollisesti kyseisessä roolissa itsekin?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Siltä näyttää, että tulen olemaan kyseisessä roolissa.

Jos joku lähettää sinulle vanhan Invalidiliiton joulukortin, niin suhtaudutko siihen kielteisesti?

CAN
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 3:29 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja CAN »

En suhtaudu yhteenkään saamaani joulutervehdykseen kielteisesti, päinvastoin.

Miten irrottelet, miten rentoudut?
-a girl from yesterday-

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8171
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ryyppäämällä ja rälläämällä sekä puhumalla rivoja. Tulee oikein rento olo. Aamulla sitten katsotaan onko jäseniä irronnut.

Mitä veikkaat, montako henkirikosta tapahtuu vielä ennen seuraavan vuoden alkua?
Piilohomot on in.

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

No, lukitaan vastaus 2. Kuuta on vielä pitkälti jäljellä ja joulun turpakäräjät vielä käymättä. Ja joulun jälkeenkin on viikko aikaa vielä ottaa käyttöön lahjaksi saadut vinetot ja puukot. Toki olisin mielelläni väärässäkin ja toivottavasti ketään ei nirhata enää tänä vuonna.

Mikä on paras saamasi joululahja?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8171
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Lahjattomana miehenä mahdoton vastata.


Mikä on tämän kesän lopun mieleen painunein muistosi?
Piilohomot on in.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Varmaan elokuun lämpimät ja pimeät illat. Ei mitään erityistä muistoa, mutta laittavat kaipaamaan kesää.

Kuinkas jouluvalmistelut sujuvat siellä?
All is pretty.
- Andy Warhol

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Aika rauhallisesti. Jouluvaloja ja -musiikkia.

Oletko koskaan pyörtynyt?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Voi veikkonen, liiankin monta kertaa! Tahdotko kuulla yksityiskohtia?

Koska rikokset ovat jo vanhentuneet, en näe mitään syytä olla kertomatta niistä.Lista on hyvin puutteellinen eikä aikajärjestys etene kronologisesti.

Muutaman kerran olen pyörtynyt saunassa( liian kovat löylyt..), koulun ruokajonossa,terveystarkastuksen yhteydessä,lapsena koulussa,jossa minut laitettiin tunnin ajaksi nurkkaan seisomaan ja häpeämään kolttosiani, eräässä koulutustilaisuudessa(rytmihäiriöt..).Yhden kerran näin paikallisessa Prismassa niin kauniin naisen, että jalat lähtivät välittömästi alta.

Kuten huomaat, omat kokemukseni kysymyksesi tiimoilta ovat kadehdittavan runsaat.

Jos et kerro muille, niin paljastan vielä tämänkin: Äitini kertoi tämän kirjoittajalle vasta aikuisiässä ollessani seuraavan ja epäilemättä hyvin traumaattisen tapahtuman: Olin aivan pikkupentuna pyörtynyt potalle.Siinä tilanteessa hän oli ajatellut, että "mitähän tuostakin lapsesta tulee"?

Edellisistä esimerkeistä käykin jo selvästi ilmi, että kannan leveillä harteillani sukuni kuuluisimman pyörtyilijän epätoivottavaa titteliä hallussani.

Kysymys seuraaville: Murha.infon turhin ketju/ turhimmat ketjut?
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Turhia ketjuja on niin paljon, ettei niistä mitenkään voi valita sitä kaikkein turhinta. Varmasti aika lähelle turhinta pääsee vaikkapa tämä oma avaukseni syksyltä 2007...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=1631

Turha sikäli, että suurin osa silloisista kirjoittajista on poistunut joukostamme, eikä meillä harvoilla vielä täällä pyörivilläkään enää huumorin kukka juurikaan kuki. Vanhuusko lie iskenyt, vai mikä?

---varsinainen kysymys seuraavalle tulee tässä:

Kuinka hyvin huomaat omat virheesi asteikolla: täydellisen sokea - jotakin joskus huomaan - tietysti tunnustan aina kaikki töppäykseni?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

I am in love with Paccasucco! Mies, joka myontaa pyortyneensa potalle pikkupoikana ja Prismassa kauniin naisen tahden/nahden!

Turhimmat ketjut mielestani ovat Ulvila/ lisa/sivuketjut.

Sama pyortymiskysymys edelleen, if I may!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

maija turjukka kirjoitti:Turhia ketjuja on niin paljon, ettei niistä mitenkään voi valita sitä kaikkein turhinta. Varmasti aika lähelle turhinta pääsee vaikkapa tämä oma avaukseni syksyltä 2007...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=1631

Turha sikäli, että suurin osa silloisista kirjoittajista on poistunut joukostamme, eikä meillä harvoilla vielä täällä pyörivilläkään enää huumorin kukka juurikaan kuki. Vanhuusko lie iskenyt, vai mikä?

---varsinainen kysymys seuraavalle tulee tässä:

Kuinka hyvin huomaat omat virheesi asteikolla: täydellisen sokea - jotakin joskus huomaan - tietysti tunnustan aina kaikki töppäykseni?
Talla asteikolla asettaisin itseni sinne jotakin-tietysti rajalle.

Missa iassa ihminen on niin vanha etta joutaa jo uuninpankolle?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Koska aivoriihi hieman sekoili kysymyksissään, vastaan hänen ensiksi esittämäänsä pyörtymiskysymykseen:

En ole koskaan pyörtynyt, vain kerran on ollut edes lähellä.

Seuraavalle (siis vain kerran vastattavaksi, kiitos) sitten aivoriihen toinen kysymys:

Missa iässä ihminen on niin vanha että joutaa jo uuninpankolle?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Vastaa Viestiin