Lyle Stevik

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Macavity
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 8:42 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Macavity »

Mistä "Lylen" ikä on päätelty?
Jos Normanilla niksahti silloin 83 päässä, ei tehnytkään itsaria vaan jäi pyörimään vailla mitään kadonneeksi. Olis vaan muuten niin paljon samoja piirteitä.
Pituus, korvat (mitä kuvista näkee) ja kasvot...

En kyllä tajua miten näin netin aikakaudella, jolloin kuvan näkee lukemattomat silmäparit, voi joku jäädä nimettömäksi. Se on aika surullista :?
He's the bafflement of Scotland Yard, the Flying Squad's despair:
For when they reach the scene of crime --
Macavity's not there!
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Bias »

Ikähaarukka oli määritelty lääketieteellisesti hampaiden ja kallon luuliitosten perusteella. Koska tuosta Normanista mahdollisena Lylena on spekuloitu jo vuosia, ovat viranomaiset varmaan selvittäneet, ettei kyseessä ole sama mies.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

Lylen nenästä ja muista piirteistä voisi olettaa, että kyseessä saattaa olla ainakin osittainen Amerikan alkuperäiskansalainen.

Sivupotretti sioux-miehestä vuodelta 1898: http://1.mshcdn.com/wp-content/uploads/ ... mers-4.jpg

Lylen sivupotretti: (VAROITUS post mortem -kuvia!) http://www.co.grays-harbor.wa.us/info/C ... 001bSM.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e232/ ... tlle3c.jpg

Kanadalainen tai sen tyylinen aksentti voisi selittyä sillä, että Lyle on Kanadan kansalainen. British Columbia, Alberta yms alueilla elää yhä paljon Kanadan alkuperäiskansoihin lukeutuvia henkilöitä. Pikaisella googlaamisella ei tosin tunnu löytyvän sopivaa ehdokasta.
Rebdomine
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 10:15 am
Paikkakunta: 7878km Columbine High Schoolista

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Rebdomine »

Ohhoh. Törmäsin tähän juttuun vasta nyt ja luin koko keskustelun. Mielestäni tämä 9/11 teoria jossa omaiset ovat kuolleet, voisi olla mahdollinen.
Tai sitten Lyle on ollut psyykkisesti sairas, joku pakkotoiminta tms juttu, esim se hotellin edessä ramppaaminen, siivouksen välttely yms.
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

Löysinpäs Lylen rikospaikkakuvia sekä poliisin papereita.

VAROITUS post-mortem -kuvia, NSFL. http://imgur.com/a/2XEV9#AHxIOqH

Poliisin raportit, ei ruumiita eikä muutakaan etovaa: Osa 1: http://www.scribd.com/doc/264638650/Lyle-Stevik-1
Osa 2: http://www.scribd.com/doc/264638655/Lyle-Stevik-2
Harmless
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Huhti 03, 2015 10:19 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Harmless »

Tää tapaus alkoi kiinnostamaan.

Sen verran haluan tähän sanoa että oman kokemuksen mukaan ihmiset ovat melko huonoja arvioimaan toisen ikää. Itse olen n.30v ja poikkeuksetta minua luullaan useassa yhteydessä n.20vuotiaaksi. Tähän ei vaikuta pukeutuminen tms. vaan uskon että se johtuu siitä että omaan poikkeuksellisen "virheettömän" ihon kasvoissa ja olen hoikka vartaloltani niinkuin yleensä vielä opiskelevat 20v opiskelijat ovatkin jotka eivät ole vielä töihin ehtineet. (ei ole mikään mainospuhe ja kova työmieskin mielestäni olen :).)

Tämän postin tarkoitus oli se että näitä kadonneita verratessa niin "Lyle" on helposti voinut näyttää 10v nuoremmalta tai vanhemmalta mitä todellisuudessa on. Elämäntavat siihen vaikuttaa. Monet vakidokut näyttävät jo 30vuotiaana 45vuotiailta.
Pex.
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 6:38 am

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Pex. »

Noista kuvista tulee mieleen, että onko ihan varma että kyseessä on itsemurha. Tulee mieleen, että tuossa asennossa on kestänyt aika pitkään ennen kuin on mennyt tajuttomaksi saati sitten menettänyt henkensä. Muutenkin naulakko näyttää aika heikkotekoiselta, ennemmin olisin mennyt ammeeseen ja kiinni sen kaiteisiin, jos pitkä aika tajuttomuuteen ei haittaa.

Vai missaanko sen että on penkin kautta tiputtautunut ja niskat on mennyt nurin?
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

Pex., tällainen short drop -itsari on aika yleinen hirttäytymisitsareissa. Taju ja henki lähtee hitaammin kun jos tekisi pidemmän pudotuksen, mutta tällä meiningillä pääsee kyllä hengestään. Mikään Lylen tapauksessa ei osoita rikokseen. Ei ulkoisia vammoja, ei epämääräisiä hiippareita, Lylen outo käytös jne jne. Kannattaa tutustua koko materiaaliin niin aika selväksi käy, että ihan itsarista on kyse. Tietenkään en poissulje rikoksen mahdollisuutta, mutta näiden todisteiden puitteissa uskoisin sen olevan melko epätodennäköinen vaihtoehto.
MurderSheWrote
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 13, 2013 11:21 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja MurderSheWrote »

Kidille kiitokset ylläolevista linkeistä. Linkin kuvissa jäi kummeksuttamaan ne "tyynyt" naulakon molemmin puolin. (Onko naulakko jotenkin normaalia alempana?) Minkähän takia siihen sellaiset pehmusteet oli laitettu? Seinien suojaksi? Tuskin itseään varten, ei luulis ainakaan mustelmia pelänneen. Entä mitähän ne punaiset jäljet likimain jenkkakahvojen kohdalla olivat kuvassa, missä paidanhelmaa oli nostettu? Ideoita?

Aika ruipeloltahan tuo poika vaikutti, että ehkä on vyöhön tehnyt lisäreikiä senkin vuoksi. Silti uskoisin, että tuoreimmat vyönreiät on tehty siinä vaiheessa, kun vyötä on kaulan ympärille soviteltu.

Siitä hotellin vieressä edes takaisin ramppaamisesta tuli mieleen, että olisikohan "Lylella" mahdollisesti hiljattain puhjennut skitsofrenia? Äänet alkoivat ahdistaa liikaa ja päätyi tekoonsa, kun ei enää kestänyt? Kai sellainen sairaus voi olla monessakin maailmankolkassa ja yhteisössä niin tabu, että välit läheisiin menee poikki, eikä sen vuoksi kukaan ole kaivannut.

Kovin paljon "Lyle" nyt mieltäni vaivaa. Kunpa tämä juttu joskus vielä selviäisi.
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

MurderSheWrote, tyynyt on ilmeisesti laitettu seinille äänisuojiksi, ettei naulakko kolise liikaa. Ihan normi korkeudella tuo on ollut.

Punaiset jäljet jenkkisten kohdalla on livor mortiksen aiheuttamaa (googlaa kuvia jos haluat). Eli veri pakkautuu kun se ei enää liiku.

Itse olen spekuloinut, että Lyle on tallustellut motaria edes takaisin koska on ensin miettinyt itsaria auton alle heittäytymällä tms. Sitten on tullut aatoksiin että liikaa vaivaa muille.
mcnette
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 26, 2013 3:23 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja mcnette »

Ihan alotteleva tollo olen mut panin merkille pari asiaa mitkä ei välttämättä liity mihinkään :D

Tosta kuvasarjasta kaks kuvaa mitkä on otettu samasta paikkaa, toinen kirkas ja toinen hieman hämärä...niiiin on kaikki muuttunu..lylen paita, oven vieressä oleva tuoli, kirja ja muki pöydällä jne jne...en toki tiedä miten rikospaikkatutkijat kuvaavat juttuja mut miks ottaa kaksi samanlaista kuvaa josta toisessa on siirretty kaikkea??

Ja sit mietin et miten noi tyynyt on saatu tonne väliin jos toi hökötys on pultattu seinään?? Jos herra haluaa listiä ittensä niin et ketään ei häiritse tai ei halua tulla löydetyksi ni kai sitä metikköö löytyy joka suunnalta??

Nämä nyt vaan alottelijan arvuutuksia :wink: ja mettään voi mennä niin että kolahtaa :D
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

kid kirjoitti:Löysinpäs Lylen rikospaikkakuvia sekä poliisin papereita.

VAROITUS post-mortem -kuvia, NSFL. http://imgur.com/a/2XEV9#AHxIOqH

Poliisin raportit, ei ruumiita eikä muutakaan etovaa: Osa 1: http://www.scribd.com/doc/264638650/Lyle-Stevik-1
Osa 2: http://www.scribd.com/doc/264638655/Lyle-Stevik-2
Heti oli ruumiin kuvat tuossa "osa 1"-linkissä ku avasin - tosin mustavalkoisia ja rakeisia, mutta en silti ilenny rullailla alemmas... Nynny kun olen 8)
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

mobiililaiteukkeli, kappas niinpä onkin. Pahoitteluni jos aiheutin unettomia öitä!

Mcnette, ovat voineet ottaa kuvat ennen mihinkään koskemista ja sen jälkeen, ihan vain näyttääkseen mitä siirrettiin tms. Ainahan nämäkin paikat pengotaan ylösalaisin, ja todisteita siihen mihin on koskettu kannattaa olla. Luulen, että tuo motellihuone valikoitui tekopaikaksi sen takia, ettei tarvinnut pelätä jonkun tulevan häiritsemään. Jos luit raportit läpi, niin huomaat, että mies oli pyytänyt siirtoa toiseen huoneeseen, kun ensimmäinen oli liian äänekäs (ääntä oli kuulunut läheiseltä asuntovaunualueelta). Tuota sun tyynykommenttia en ihan ymmärtänyt, onhan siellä seinän välissä tilaa tyynyt laittaa. Mielestäni myöskään spekulointi siitä miten jonkun pitäisi itsemurhansa toteuttaa on vähän kuolleen herjausta, eli jätetään aihe sikseen.
mcnette
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 26, 2013 3:23 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja mcnette »

Nyt kun katoin kuvat uudestaan niin huomasin että mahtuuhan ne tyynyt tonne, katoin eka että olis sivuista pultattu kiinni! Ja en todella halunnut mitään herjausta harrastaa, lähinnä vaan mietin että miksi juuri hotellihuone oli tämä paikka jos kuitenkin halusi tuntemattomana pysyä ja rauhassa olla, tuskin jossain metsän keskellä kukaan olisi häirinnyt :roll:

On tää kyl aika mysteeri juttu :?
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

Hotellihuoneet on yleisempiä näissä tapauksissa (ja muissakin) kuin luulisikaan. Niihin pääsee usein vähällä rahalla, niitä on joka kylässä ja niissä saa olla muiden katseilta piilossa. Ja onhan se nyt kivempi kuolla siistissä huoneessa kuin havujen sun muiden keskellä. (Itse toki pidän metsästä enemmän.) Lähinnä luulen, että paikka valikoitui sen takia, että Lyle ei tuntenut aluetta kummemmin eikä jaksanut metsästää täydellistä itsaripaikkaa. Vaihtoehtoisesti halusi tulla löydetyksi, mutta ei tunnistetuksi.

Ja aika hyvinhän Lyle henkilöllisyytensä salasi, kun 14 vuotta on saanut tuntemattomana pysytellä :wink:
Vastaa Viestiin