..siirsin kommenttini Hovi-ketjusta kyökin puolelle:peltirumpu kirjoitti:Suihinottoa ei väitetä edes tapahtuneen. Muista mahdollisista yhdynnöistä tulikin jo kirjoitettua.peikonlehti kirjoitti:En vihjaile JK:sta yhtään mitään. Totean vain, että yhdyntä -sana käsitteenä voi pitää sisällään myös penetraation anaaliosastoon. Pedofiilit pakottavat uhrejaan myös suihinottoon. Suosiossa ovat yleensä pienet pojat ennen murrosikää.
Onko sinulla, tai jollakulla muulla tietoa siitä, onko Annelista itsestään löytynyt viiltelyjälkiä? Tai Jensistä? Heidäthän on varmasti myös tutkittu.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 60#p563660
Peltirummulla on edessään hurja työmaa. Näyttää siltä. Ainakin jos hän aikoo alkaa kysymyksissään luetella onko kerrottu, että on 'tehty sitä tai tätä': markiisi de Saden koko repertuaari. Ettei vain Auer Kukkineen edustaisi jonkinlaista vulgaaria sadelaisuutta?
Väkivalta de Saden teoksissa on, tai sellaisena se ainakin pinnallisesti näyttäytyy, luonnollista toimintaa, joka kuuluu inhimilliseen olemukseen. Väkivalta on vahvojen yksilöiden etuoikeus, jonka kohteeksi kuuluu heikkojen ihmisten myös joutua. "MITÄTÖN!"
Tässä tapauksessa ei ole kyse pahuudesta, vaan 'rehellisyydestä ja aitoudesta, omasta valinnasta'?? "...jokainen määrittelee moraalinsa itse." 'Perhekerhon )* kuvaukset erilaisista seksiharjoituksista, ihmisen eritteillä maustettuna, samoin kuin puheenvuorot pornon, seksierikoisuuksien puolustukseksi, jopa suorasukainen kysymys 'kenet ottaisit hengiltä jos sinun olisi pakko', on tuonut mieleeni, ... hm.. ei markiisi de Sadea, vaan filosofi Timo Airaksisen, tutkimuskohteenaan de Saden pahuuden filosofia, sen puolustus kaikkea sovinnaisuutta ja tekopyhyyttä vastaan.
Timo Airaksinen kuvailee markiisin tuotannon kompleksisuutta näin:
"– – tutkimuksen kohteena on teksti, jolla on eräänlainen sekoitettu luonne, ja tätä se on vähintään kahdella eri tavalla. Ensinnäkin, Sade yrittää yhdistää filosofiaa ja kirjallisuutta siten, että lopputulos ei ole kumpaakaan. Murhaa ja seksiä sekä kuvataan että suositellaan pätevin perustein. Toiseksi, tekstiä leimaa rienaava kielenkäyttö ja kuvattujen tilanteiden säädyttömyys. Sade tarkastelee paskaa ja panemista, mutta ellei lukija kestä niiden käsittelemistä, hän joutuu eksyksiin."[4]
http://jarjestot.uta.fi/aatos/paatos/ar ... 10804.html
* (parisuhdekeskusteluissa, paikoin myös äitiparkissa sekä kotiäiditnetin "Aallotar, Aallotar kutsuu"- pakinoissa)