Ulvila KUVIA

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Tara »

pikasso kirjoitti:Se on ovi mitä poliisi pitää auki Annelille ja poliisi seisoo ylimmällä askelmalla. Oven sisäpuolella lukee se teksti.
Tosiaankin! Noinhan se onkin. Siis ei leikannut minulla.

Anneli muuten kävelee jotenkin vähän polvet koukussa, olisko sama piirre mikä minullakin oli teininä, kun olin yli 170 ja lähes kaikki pojat olivat pätkiä siinä iässä.

Joku kaipasi kuvaa jossa Anneli on rinnakkain jonkun kanssa. Laitan tämän tähän. Vasemmalla on siis Manner. Mutta kuinka pitkä on Manner? Ja millaiset korkopalat on hänen kengissään? Hitsi tätä vääntöä, kun ei sillä Annelin pituudella ole mitään merkitystä.. :lol: ja Annelihan voi olla kuvassa vaikka varpaitten varassa, siis astelee kevein, lentävin askelin vapauteen...huoh..

Kuva[/quote]

Tässä Manner astuu juuri ulos oviaukosta. Kuinka korkea on oviaukko?
Hm.. no ei ole se jalka johon paino osuu ihan suorassa hänelläkään, koska astuu juuri alas kynnykseltä..

Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja nihlist »

Tara kirjoitti:
pikasso kirjoitti:Se on ovi mitä poliisi pitää auki Annelille ja poliisi seisoo ylimmällä askelmalla. Oven sisäpuolella lukee se teksti.
Tosiaankin! Noinhan se onkin. Siis ei leikannut minulla.

Anneli muuten kävelee jotenkin vähän polvet koukussa, olisko sama piirre mikä minullakin oli teininä, kun olin yli 170 ja lähes kaikki pojat olivat pätkiä siinä iässä.

Joku kaipasi kuvaa jossa Anneli on rinnakkain jonkun kanssa. Laitan tämän tähän. Vasemmalla on siis Manner. Mutta kuinka pitkä on Manner? Ja millaiset korkopalat on hänen kengissään? Hitsi tätä vääntöä, kun ei sillä Annelin pituudella ole mitään merkitystä.. :lol: ja Annelihan voi olla kuvassa vaikka varpaitten varassa, siis astelee kevein, lentävin askelin vapauteen...huoh..

Kuva
Tässä Manner astuu juuri ulos oviaukosta. Kuinka korkea on oviaukko?
Hm.. no ei ole se jalka johon paino osuu ihan suorassa hänelläkään, koska astuu juuri alas kynnykseltä..

Kuva[/quote] tara se jaksaa vaan hakea syyllisyyttä keinolla millä hyvänsä, mistä tahansa mikä Aueriin liittyy.. Lopeta jo hyvä ihminen, taidat olla aivan sekaisin jo kaikesta pohdiskelusta ja syyllistämis kampanjasta.. Joko olet laittanut sen anteeksipyyntökirjeesi?? Epäilempä ettet ole.. :shock:

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Tara »

nihlist,
ettet nyt vain sekoita minua yhteen toiseen nikkiin, jota sivumennen sanoen kyllä oikeasti ihailen :D Minä en ole koskaan luvannut pyytää anteeksi sitä mitä mieltä asiasta olen, puhumattakaan mistään kirjeestä.. Mahtaakohan syyttäjä pyytää anteeksi, ja ne pari käräjäoikeuden tuomaria..

Toisekseen, noilla kuvilla ei ole mitään tekemistä A:n syyllisyyden kannalta. Kuvista joita myös itse jostain syystä lainaat, näkee ettei A:n pituutta saa kuvien avulla ratkaistua. Siis tuossa ketjun pätkässä oli vain kysymys A:n pituudesta, ei syyllisyydestä. Kuvassa jossa Manner on A:n rinnalla, hän voi kävellä polvet koukussa ja A omasta puolestaan liidellä ilmassa. Ja voihan Mannerkin olla 170cm..Emme tiedä. Ristiriitaista tietoa on liikkeellä A:n pituudesta. Se siitä. Joku vain kaipasi kuvaa, jossa A olisi rinnakkain jonkun kanssa. Yksi löytyi.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja nihlist »

Tara kirjoitti:nihlist,
ettet nyt vain sekoita minua yhteen toiseen nikkiin, jota sivumennen sanoen kyllä oikeasti ihailen :D Minä en ole koskaan luvannut pyytää anteeksi sitä mitä mieltä asiasta olen, puhumattakaan mistään kirjeestä.. Mahtaakohan syyttäjä pyytää anteeksi, ja ne pari käräjäoikeuden tuomaria..

Toisekseen, noilla kuvilla ei ole mitään tekemistä A:n syyllisyyden kannalta. Kuvista joita myös itse jostain syystä lainaat, näkee ettei A:n pituutta saa kuvien avulla ratkaistua. Siis tuossa ketjun pätkässä oli vain kysymys A:n pituudesta, ei syyllisyydestä. Kuvassa jossa Manner on A:n rinnalla, hän voi kävellä polvet koukussa ja A omasta puolestaan liidellä ilmassa. Ja voihan Mannerkin olla 170cm..Emme tiedä. Ristiriitaista tietoa on liikkeellä A:n pituudesta. Se siitä. Joku vain kaipasi kuvaa, jossa A olisi rinnakkain jonkun kanssa. Yksi löytyi.
Sori, se olikin miss holmes jonka piti anteeksi pyyntökirje lähetellä Auerille (ainoa asia jota pahoittelen sulle). Mitä ihmeen merkitystä sillä pituudella enään on?? Ei se tee syyllistä minkä pituinen on, eikä se minkälainen haarakiila hänen sukkahousuissaan on tai kuinka "sekainen"
asunto on.. Todettu syyttömäksi koska järki todellakin voitti ja huomio siihen ettei kukaan vaikka olisi kuinka nopea pystyisi moisiin lavastuksiin vain muutamassa minuutissa. Teidän pitää oppia enempi suomalaisesta virkakunnasta ja lisäksi näistä jotka antaa ns. virallisia lausuntoja koska niillä periaatteena on se , että "me ollaan samaa jengiä ja tuetaan teitä poliiseja lausunnoillamme vaikka mikä olisi!" ja siksi suomalainen oikeusjärjestelmä on kieroutunut. Tuli lainattua niitä "sinun" kuviasi ihan tahattomasti kun en ensin sulkenut niitä pois..

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Heh.
Nihilisti: mulla on se kirjelmä Anskulle jo lähes valmiina. Olen kuitenkin päättänyt lisätä siihen vielä ''lisäselvennyspyynnön'' ;) ja sen laatiminen on vaiheessa.

Annelin pituudella on merkitystä. Varsinkin, kun syyllistä ei ole löydetty ja Annelinkin syyte kaatui vähän, sanoisinko, ...odotetusti näytön puutteeseen.

Tämä case ei ole vielä closed. Ja niin kauan täällä puidaan. Ikävä kyllä. Ja jos huppumiestä ei koskaan löydy, eikä kukaan puhu muuta, on oletettavissa, ettei tämä koskaan edes selviä. Voisin pistää 60%-50% jälkimmäisen puolesta.
Nuotio & Äreät Tiput

nihlist
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 7:42 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja nihlist »

MissHolmes kirjoitti:Heh.
Nihilisti: mulla on se kirjelmä Anskulle jo lähes valmiina. Olen kuitenkin päättänyt lisätä siihen vielä ''lisäselvennyspyynnön'' ;) ja sen laatiminen on vaiheessa.

Annelin pituudella on merkitystä. Varsinkin, kun syyllistä ei ole löydetty ja Annelinkin syyte kaatui vähän, sanoisinko, ...odotetusti näytön puutteeseen.

Tämä case ei ole vielä closed. Ja niin kauan täällä puidaan. Ikävä kyllä. Ja jos huppumiestä ei koskaan löydy, eikä kukaan puhu muuta, on oletettavissa, ettei tämä koskaan edes selviä. Voisin pistää 60%-50% jälkimmäisen puolesta.
Aha, et varmaankaan meinaa kysyä suoraan uteliaisuutesi tyydyttämiseksi että, "teitkö sen vaiko et?". Poliisit alkuun haki syyllistä sitten loppui kun alettiin tekeen seppojen avulla syylliseksi joku muu kuin oikea surmaaja. Mahtoi seppo pettyä lainaamiensa työkalujen suhteen kun ei mikään sopinutkaan surma aseeksi ja ei sitä takaoven-ikkunaa millään kirveellä ole rikottu vaan sillä kadoksiin jääneellä sorkkaraudalla millä surma viimeisteltiin. "Jos" 1/99kun kyseessä on ollut ulkopuolinen, niin poliisien kannattaisi nyt skarpata ja ottaa todella tämä tapaus ihan oman arvovaltansakin vuoksi tiiviiseen tutkintaan ja perkata mahdolliset pakoreitit eli tienlaita vasemmalta puolen koska se joka on surman tehnyt ei tuota sorkkarautaa säilytä vaan on nakannut sen meneen jo alkumatkasta metsään tai pellolle.. ruosteessahan se kyllä jo on mutta kyllä sen voi todeta surma-aseeksi ruosteesta huolimatta ja oikeastaan niiden kannattaa tutkia nyt kaikki tällä välin tapahtuneet autopalot joissa auto on palanut täydellisesti, ns. varastetuksikkin ilmoitetut.. Vaikka polttovaihtoehtoa en usko jos on kyse kostosta työttömäksi joutumisesta.. Joillekkin on katsos niin kova paikka työttömäksi joutuminen et psyyke ei kestä..

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Aaaa... sinä olet siis sitä mieltä, että jos jostain Lahden entisen talon läheisyydestä löytyy sorkkarauta, on Anneli syytön lopullisesti ja varmasti?

Kannattaa paneutua tuonne ykkös ja kakkosketjun antiin. Siellä on aika tarkkaan kirjattuna nuo JL:n työhön liittyvät motiivit. Myös se, milloin nuita irtisanomisia oli ollut ja miten fyysisesti JL niissä oli ollut mukana.

Tuo työhön liittyvä motiivi ei myöskään syntynyt poliisille tutkimusten perusteella, vaan Annelin kertomana.

Ei. En aijo kysyä noin. En nimittäin usko, että Anneli vastaisi. Siksi minulla onkin tuo vielä työn alla.
Nuotio & Äreät Tiput

pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Aika mielenkiintoinen yksityiskohta nihilist:n kommentista:

Ei se tee syyllistä minkä pituinen on, eikä se minkälainen haarakiila hänen sukkahousuissaan

Mikäs tämän pointti oli? Murhainfo tutkii kaiken. :mrgreen:

Astalo Aija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: La Heinä 09, 2011 7:12 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Astalo Aija »

Sorry nyt vaan mutta mistä tämä "sorkkarauta"- teoria on tänne pompsahtanut?
Olisiko hiukan romantisoitua (sanavalinta ei oikein taida sopia tähän aiheeseen).

Eiköhän lähes kaikkien takkojen vieressä ole tämä tämmöinen kapistus:

" Tukevassa rautatelineessä ovat tärkeimmät apurit takka- ja leivinuunin lämmittäjälle. Tuhkalautanen telineen alaosassa kerää harjasta tai lapiosta tippuvan tuhkan talteen." :|

Kuvan liittäminen ei onnistunut...

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/s ... rchMethod=

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Sorkkarautateoria on tullut poliisin tutkimuksista, joissa lyöntijälkiä Lahden päässä verrattiin johonkin siannahkaan tehtyihin koelyönteihin ja saatiin tulokseksi, että jäljet muistuttivat eniten sorkkaraudan "kaksipäistä" jälkeä.
Toinen vaihtoehto olisi voinut olla vasaran teräpää, eli se, millä kiskotaan nauloja irti. Joka tapauksessa kaksi suoraa viivaa, joiden välissä on rako. Maallikostakin jälki näyttää selkeästi sorkkapäältä.
Kuva on usein tänne postattu, voi löytyä tästä samasta "ulvilan kuvia" -ketjustakin.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuolemannaakka: Maallikostakin jälki näyttää selkeästi sorkkapäältä.
Mikä ihmeen jälki? Oletko nähnyt ruumiinavauspöytäkirjan?

Vai tarkoitatko, että poliisien rekona sianlihaan sorkkaraudalla tehty jälki muistuttaa maallikosta erehdyttävästi sorkkaraudan tekemää jälkeä.

pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Meillä täällä on niin vajavaiset tiedot ja kuitenkin julkisuutta saanut aivan ärsytyskynnyksen yli menevä murha hämmentää aina vaan. Kuolemannaakka perustaa samoihin tietoihin kuin me luulisin niin, joten tämähän on vain silkkaa väittelyä. Oletan Valhallan hakevan parempaa ja oivaltavampaa perustelua mitä tuomioihin tuli.

Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

pikasso kirjoitti:Meillä täällä on niin vajavaiset tiedot ja kuitenkin julkisuutta saanut aivan ärsytyskynnyksen yli menevä murha hämmentää aina vaan. Kuolemannaakka perustaa samoihin tietoihin kuin me luulisin niin, joten tämähän on vain silkkaa väittelyä. Oletan Valhallan hakevan parempaa ja oivaltavampaa perustelua mitä tuomioihin tuli.
No minua häiritsee ensinnäkin ja eniten se, että Annelin tarinan ristiriitaisuuksia ei käsitellä perusteluissa. Samaten Annelin sallitaan muuttavan tarinaansa ja niinpä se on soviteltavissa kulloisiinkin syyttäjän väittämiin. Syyttäjä puolestaan ei voi vastata ja muuttaa olettamaansa vaan joutuu ajamaan asiaa sillä syytteenluvun tapahtumaolettamallaan oikeusasteesta toiseen.

Toinen mikä jäi uupumaan, oli hovin perustelut suhteessa käräjiin. Hovi ei perustellut miksi se näki jotkin asiat täysin toisin kuin edeltävä oikeusaste.

Yksi esimerkki on tuo 16 minuuttinen. Muuttunut aikajana mahdollisti Jukan vammat hovin perusteluissa. Kuitenkin syyttäjälle hovi tulkitsi Annelin lavastusajan = 2min, liian lyhyeksi. Tai se, että kuolinhetki määriteltiin nauhan aikana tapahtuneeksi mutta toisaalta todistettiin, että jos jotain ei kuulu ( ulkopuolinen ), niin se ei tarkoita, etteikö olettamaa voisi olla. Ja muitakin, mielestäni selkeitä ristiriitoja perusteluissa oli.

Eittämättä kuitenkin rikospaikkatutkinta tämän jutun sössi ja siksi murhaaja on vapaana.

Ja tuo kuolemannaakan maallikkotodistus yllä. Tietääkseni kukaan täällä ei ole nähnyt kallon vammoja mutta kn sanoo, että ne maallikostakin muistuttavat sorkkaraudan jälkeä. Mihin kn todistus vammojen ulkonäöstä voi perustua?

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Valhalla kirjoitti:Ja tuo kuolemannaakan maallikkotodistus yllä. Tietääkseni kukaan täällä ei ole nähnyt kallon vammoja mutta kn sanoo, että ne maallikostakin muistuttavat sorkkaraudan jälkeä. Mihin kn todistus vammojen ulkonäöstä voi perustua?

No hyvänen aika. Yksi kysyy, että mihin perustuu käsitys sorkkaraudasta, ja minä vastaan, että mihin se perustuu, ja tästäkin aletaan väittämään MINUN keksineen jotain. Tietysti puhuin siitä siannahkarekosta, kun kerran sanoin, että siitä on täällä kuvakin. Ei ole kukaan meistä Lahden päätä nähnyt, enkä edes välitä nähdä. Mitä tämmönen tahallinen väärinkäsittäminen vie eteenpäin?

Mikä se ase sitten sinun mielestäsi Valhalla oli? Tuhkalapio? Kaulin kenties? Onko se jotenkin mahdotonta kuvitella, että mies tapetaan sorkkaraudalla? Minusta jälki näyttää sorkkaraudan tai vasaran teräpuolen jäljeltä. Ja näytti tutkijoista myös.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvila KUVIA

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

pikasso kirjoitti:Meillä täällä on niin vajavaiset tiedot ja kuitenkin julkisuutta saanut aivan ärsytyskynnyksen yli menevä murha hämmentää aina vaan. Kuolemannaakka perustaa samoihin tietoihin kuin me luulisin niin, joten tämähän on vain silkkaa väittelyä. Oletan Valhallan hakevan parempaa ja oivaltavampaa perustelua mitä tuomioihin tuli.
Siis kuka tässä nyt mitään väittelee? Eikö sorkkaraudan tai vasaran teräpuolen jälkien katsottu tutkimuksissa parhaiten vastaavan Lahden päässä olevia jälkiä?? Eihän se nyt mikään MINUN teoriani ole, vaan virallista etp-materiaalia.

Olen ollut tässä käsityksessä. Valhalla on ilmeisesti muussa käsityksessä, eikä viitsi lukea tekstejä huolella. Aina on helpompi leikkiä tyhmää.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Lukittu