Kevennystä kerrakseen.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Onnea isälle ja äidille!! Toivottavasti pojasta polvi paranee. :lol: :D
Navetanhajuinen
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 2:17 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

Onnea Kukkuu!!! Toivottavasti onnitellessaan ukit, mummot, tädit ja sedät tuovat (50 cm) kokoa suurempia vauvan vaatteita. Iltatähti on jämäkkä ja kasvaa muutamassa viikossa tuosta koosta ohi.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja konsta »

Onnea vaan Kukkuulle ja pikku käelle.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

papillon kirjoitti:
Maza kirjoitti:
papillon kirjoitti: Niiin sinä vääristelet. Ei sitä palstaa Kopla -9 voi moni perustaa. Sinun nimimerkkisi komeilee palstan perustajana.

Että näin :lol:
Ko. ketju on ylläpidon perustama. Urho aloitti keskustelun Kopla-9:stä Murhainfosta 1.4.2007.

Minulla tai Pharaohilla ei ole mitään tekemistä ko. Kopla-9:n "luomisen" kanssa. Emme tunne asiaa.
Siitä ei olllutkaan kysymys kuka on aloittanut keskustelun Kopla ysistä, vaan siitä kuka on merkattu palsta avaajaksi. Pyydä ihmeessä korjaus jos siellä pitäisi lukea Mazan sijasta Ylläpito.
Satupalsta se on joka tapauksessa. :lol:
Välillä keskustelu asiasta oli jopa asiallisen luoteista, sittemmin tosiasiat taas karkasivat.
Ylläpidon tällä palstalla ei liene voinut olettaa tuntevan Kopla-9-kuvitelmia, joita Maza & Pharaoh ovat aikojen puitteissa "toisiaan" tukien eri keskustelupalstoille tuoneet.

Aikaisemmissa Bodom-keskusteluissa mainitut tahot ilmenivät samoiksi, ilmeisenä motiivinaan häiritä kaikkea Arskaan liittyvää keskustelua epäiltyjen surmaajien osalta.

Tilanne mitä ilmeisimmin jatkuu niin kauan kuin Bodmin kolmoissurmista keskustelua käydään.

Järkevä ihminen kysyisi mkotiiviaan. Mahdollisia motiivejaan ovat osanotto surmiin tai riittävä tieto asianomaisen / asianomaisten osudesta/osuuksista surmatöihin ja siitä aiheutunut, mahdollinen åpalkkioperusteinen diusinformointi kaikkeen surmiin liittyvässä.

Arska pakoilee edelleen Suomen oikeusvianomaisia Amerikoissa.

Täytynee hankkia FBI:lle hänelle käsialansa todistama Zodiac-yhteys.
Käsialansa on samanlainen: se on ollut KRP:llä näytteenä jo lähes 14 vuotta.
Oleskelunsa Kaliforniassa 1960-197* täsmää myös epäsuorasti tunnustamiinsa Zodiacmurhiin.

Ennusteeni on, että tulee piakkoin kipinkapin Suomeen: ei saa myrkkyruisketta, vain koppia.

8)
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1372
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

kukkuu kirjoitti:Täysin OT tämäkin, mutta onhan tämä pakko jakaa. Tänään puolilta päivin maailmaan tupsahtanut pienokainen. Iltatähti. :)
Toivottavasti ei tule bannia. :D


Kuva
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1372
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

kukkuu kirjoitti:Täysin OT tämäkin, mutta onhan tämä pakko jakaa. Tänään puolilta päivin maailmaan tupsahtanut pienokainen. Iltatähti. :)
Toivottavasti ei tule bannia. :D


Kuva
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

^Toinen kenkä puuttuu. Mitä se kertoo? Piilotteleeko oikean käden naarmuja hihassa? Jotenkin vaan vaikuttaisi viattomalta ihmiseltä...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei sentään ole "pandasilmiä", eikä mustaa kynttä, joten kyllä tuo enemmänkin syyttömältä vaikuttaa, no Sariola varmaan tuosta tekee syyllisen, keinolla millä hyvänsä!
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

No jos tarkkoja ollaan, on tuolla kandidaatilla kyllä jonkinlainen ulkomaista perua oleva kahle jalassaan ja selvästi niin ikään ulkomaista tyyliä oleva univormu. Toisaalta nukkuu niin autuaasti, että hyvä omatunto täytyy tuolla olla päänalusena...
Nothing is quite what it seems
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja awa »

Ihana on ja toinen on niin söötti.

Näistä kukkuun kuvista voisi jokainen meistä ammentaa tuota elämän suurta suloista voimaa itseensä. Itselläni näitä "riiviöitä" on kasvatettuna kolme.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Minulla on 28 biologista lastenlasta.
Repikää siitä.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Seuraava Hessun kirjoitus on ilmeisesti kerrottu aivan vakavissaan, mutta minä kyllä käsitän tuon huumoriosastoon kuuluvaksi. "Miten välttää känni?", kas siinä vasta kysymys.

HESSU kirjoittaa:

"..... Kyllä kännistä on helppo matkia, ja kenties Seppo teki juuri niin, rehti ja sporttinen kun oli.

Kyllä minäkin ensi känniäni leikin, ei siinä mitään, ja sen me "otimme" kaverini kanssa Herba merkkisestä liköristä, jota oli kaksi ruukkua!

Kaveri kun tarjosi huikkaa, otin muka napsut, mutta laitoin kielen pullon suun eteen, ettei likööriä, vaikka hyvän makuista olikin, päässyt suuhun, känni pelotti enemmän.

Pakosti sitä jonkin verran huppeliin tuli, mutta showta se oli kaikki tyyni.

Stadiin piti mennä isottelemaan, ja kaveri ihmetteli, kuinka hänellä meni viina nuppiin, mutta minä olin lähes selvä, no en tietenkään kertonut syytä.

No sitten se eka oikea jurri olikin sitten kamala, mutta sen olen kertonut jo aiemmin, joten sen kiljun maku tuntuu vieläkin suussani kun juttua muistelen! ....."


:D :D :D Niin, ottakaa oppia! :D :D :D
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

On siinä jätkällä kieroutunut huumori, kun siteeraa meikäläisen vakalaatuista kirjoitusta vitsipalstalla.

Eikö sinulla omia vitsejä tai tarinoita ole, no äidin helmoissa ei ole paljon voinutkaan sattua!

Silloin kun muut ikäisesti alkoivat miehistyä, olit sinä vielä vuosia äitisi tissin kimpussa, emas koinja, joten sinuna pitäisin mölyt mahassani.

Yritä nyt pysytella noissa asiallisisa asioissa, sillä niissäkin sinulla on tekeminen ja lukemisen ymmärtämiseen sinun pitäisi suhtautua tarkemmin, sillä tuo kertomukseni on ihan tosi!

Sinä et vaan osaa sellaista elämää ymmärtää, kait sen takia, kun vihdoin keski-iässäsi tuttipullon vaihdoit viinapulloon, et ole sen jälkeen malttanut siitä irroittaa otettasi edes sen yhden nykyisin entisen kaverisi häissä, jossa sammuit alttarille ja okesensit morsiammen laahuksen päälle ja se oli vasta hauskaa sinun mielestäsi!

Ei mikään ihme, että alkoholin samentamat aivosi eivät oikein totuuttaa ja valhetta enää erota toisistaan!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja awa »

Tässä olen Hessun kanssa samaa mieltä. Kyllä nuoret sitä juovuksissa olemistaan näytteli ja parhaan kykynsä mukaan näyttelikin. Hajun verran otettiin ja sitten oltiin niin huppelissa, että piti kasvoille hönkiä ja että sen tähdenhän tässä toopeilen.

Enkä ihmettelisi vaikka sitä nykynuoretkin harrastaisivat.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tämä nyt ei ole kevennyt, mutta tuli tässä mieleen!

Olen aina ihmetellyt miten awa pystyy selvittämään itselleen oman täysin epärealistisen mielipiteensä NG:n vammoista. Sen tajuaa jo alkeellisella päättelylläkin, että se käsitys ei ole realistinen.

18 vuorokautta sairaalassa, 3 kk sairaslomalla, muuta hoitoa senkin jälkeen. Potilas tuotiin paareilla ja oli lääkärin mukaan alentuneessa tajunnan tilassa.

Ei tämä varsinainen kevennys ole, mutta omituinen olisi lääkärin menettely ollut, jos olisi toiminut awan ohjeen mukaan ja lähettänyt haavat ommeltuaan potilaan putkaan selviämään. Tuo awan noin jyrkkä kanta menee melkein huumorin puolelle sekin. Asia on tietysti vakava. 8)
Vastaa Viestiin