Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja skoone »

teemu kirjoitti:
skoone kirjoitti: Mistähän tässä on kyse? Leimautuminen mihin?
Kysymyksessä on Gustafssonin leimautuminen tekijäksi todistajan mielessä. Ei ollut tarkoitus ottaa kantaa siihen missä määrin hänet on leimattu ja missä määrin mielikuva on syntynyt muuta kautta.

Pyrin sanomaan, että todistajaa kuultaessa, ja julkisuuden kasvaessa hänen ympärillään, mahdollisesti alunperin todistajan ajatuksissa tapahtuneesta leimautumisesta kehittynyt, osin mielikuvituksellinen kertomus muuttui paremmin todellisuutta vastaavaksi, muttei riittävästi, jotta oikeus olisi uskonut todistajaa. Puheenvuoro oli tarkoitettu vaihtoehtoiseksi selitykseksi sille, että todistaja olisi halunnut julkisuutta itselleen. Vm. ei minusta tunnu todennäköiseltä.
Jotenkin mun kielitaito ei riitä sun tekstiesi ymmärtämiseen.
ks. leimautumisesta mm.

"Leimautuminen
Ultrakevyeeseen lentokoneeseen leimautuneita hanhia.

Vesi- ja kanalintujen poikaset alkavat seurata emoaan heti kuoriutumisen jälkeen. Tällainen leimautuminen on kuitenkin vaistotoimintojen laukaisumekanismiin liittyvä oppimisprosessi: seuraamisreaktion laukaiseva avainärsyke voi olla mikä tahansa muukin liikkuva asia tai esine, jolloin poikaset leimautuvat siihen eikä emoksi kelpaa enää edes poikasten oikea emo. On tavallista, että jonkin toisen lajin pesään haudottavaksi laitetusta munasta kuoriutuva poikanen leimautuu emonsa lajiin ja pyrkii parittelemaan kyseisen lajin vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, ei oman lajinsa. Tällaisia synnynnäisen avainärsykkeen täsmennysmekanismeja pidetään todennäköisenä syynä myös moniin muihin eläinmaailman asioihin, muun muassa siihen että useat linnut ovat siirtyneet pesimään kaupunkiympäristöön. Kun yksi pari on siirtynyt kaupunkiin, ovat poikaset leimautuneet uuteen elinpaikkaan."
Muista lähdekritiikki!
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja teemu »

skoone kirjoitti: ...
Jotenkin mun kielitaito ei riitä sun tekstiesi ymmärtämiseen.
ks. leimautumisesta mm.

"Leimautuminen
Ultrakevyeeseen lentokoneeseen leimautuneita hanhia.

Vesi- ja kanalintujen poikaset alkavat seurata emoaan heti kuoriutumisen jälkeen. Tällainen leimautuminen on kuitenkin vaistotoimintojen laukaisumekanismiin liittyvä oppimisprosessi:...."
Leimautua verbille on todella nyttemmin vakiintunut arkikieleen myös mainitsemasi biologinen erityismerkitys, joka Bodomin aikoina kuului erikoissanastojen puolelle.

Käytin itse verbiä sen vanhassa merkityksessä, joka tarkoittaa esim. sitä, että ulkopuolisen silmissä henkilöön liittyy jokin leimallinen piirre, jonka hän on saanut jossain elämänsä kehitysvaiheessa. Suomenkielen opinnäytteeni ja Nykysuomen sanakirjani ovat 1960-luvulta, ja siten perin vanhentuneet. Kun kirjoittelen tänne aikalaisena, niin kielikin on joskus vanhahtavaa. Pyydän kärsivällisyyttä sisällön ymmärtämiseksi.

Selvennän, että erityisesti en tarkoittanut Gustafssonin leimautuneen tekijäksi käyttäytymisensä puolesta, kuin esim. sorsanpojat keinoemoon. Vaimonsa jo varoitti häntä itseään turhista luuloista asian suhteen. Se on mielestäni vakava juttu, ja suuresti Gustafssonin yksityiselämään liittyvä.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hessu52 kirjoitti:Satua nuo molemmat Palon kirjat.
Samaa kategoriaan menee ilmeisesti myöskin KRP:n heikot tutkinnat?! :) Ainut mikä on ollut sinustakin oikeassa on ollut kaiketi media?! :lol:

Anteeksi, mutta Jorma Palo on tehnyt aiheesta 3 kirjaa ja kolmannessa on lähteinä esimerkiksi oikeuspöytäkirjat ja siinä on käytetty myöskin Gustafssonin kautta aikojen mittaan saamia lääkärinlausuntoja hyväkseen (neurologian erikoislääkärihän J. Palo oli eikä mikään pelkkä kirjailija ja hänelle vahventui entisestään niiden kautta Gustafssonin syyttömyys).

Toinen on Hannes Markkula - Bodomin murha, joka käsittelee asiaa samoin. Vaikka kirjoittaa teoksessaan melko puolueettomasti, niin osittain ei kirjassaan tuo sellaista vaikutelmaa kuten mediat aikanaan Gustafssonin mahdollisuuksista murhiin.

Aika fakiiri olisi NG ollut juoksennellessa 600-800 metriä ilman kenkiä siinä tilassa...puhumattakaan siitä, että on kyennyt elämää nuhteettomasti jälkeen? :)
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Katsos ei tuollainen juokseminen leuat poikki ilman kenkiä ole temppu, eikä mikään, josa vaihtoehtona on kolminkertainen elinkautinen, joka tarkoitti silloin hiukan pitempää sorttia istumista.

Itse olen kävellyt Bodomilla ilman kenkiä, sukkasillani ja paljain jaloin, eivätkä jalkani suinkaan kuluneet polviin saakka, itseasiassa ne eivät kuluneet lainkaan.

Oletteko te nykynuoret todellakin niin uusavuttomia, että luulette -50-60 luvulla olleen jokin ihmetemppu, jos käveli paljain jaloin?

Ei ollut, se oli enemmänkin sääntö, kuin poikkeus, että kesäisin käveltiin paljas jaloin.

Kas kun et ihmettele, mikseivät nuoret hälyttäneet kännykällä apua.

Olen minä nuo Palo tekeleet lukenut, mutta siinä on sotkettu niin paljon siktiota joukkoon, ettei kukaan niitä voi tosissaan ottaa.

Vai miten mielestäsi sen voi ajatella, että kun jossain Jämsän kohdilla tulee Opel henkilöauto vastaan, niin Palo ehtii ensinnäkin ottaa sen rekisteinumeron ylös ja sitten viisaasti päätellä, että kun auto on ollut Jämsässä ja mennyt nelostietä etelään päin, niin tottakai sillä on menty Turkuun saakka ja käty surmaamassa siellä eräs tietty nainen.

Höpö höpö, tuollaisille tarinoille, joita Palon kökkökirjat ovat tulvillaan.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hessu52 kirjoitti:Itse olen kävellyt Bodomilla ilman kenkiä, sukkasillani ja paljain jaloin, eivätkä jalkani suinkaan kuluneet polviin saakka, itseasiassa ne eivät kuluneet lainkaan.

Oletteko te nykynuoret todellakin niin uusavuttomia, että luulette -50-60 luvulla olleen jokin ihmetemppu, jos käveli paljain jaloin?

Ei ollut, se oli enemmänkin sääntö, kuin poikkeus, että kesäisin käveltiin paljas jaloin.
Kyllä NG oli sellaisessa hapessa, ettei olisi saattanut löytyä mahdollisesti muualta kuin siitä teltan päältä. Toinen vaihtoehto olisi ollut mahdollisesti kenkien vierestä kengät kädessä (miksi olisi ottanut tällaisen riskin?)? NG olisi ristitty syylliseksi välittömästi maaten taju kankaalla ns. "kenkäpiilotus reissullaan".

Kyllä joku ulkopuolinen on käynyt siellä, koska tuntematonta verta löytyi myöskin teltasta (ks. ylhäältä). Kyllä mä uskon että ulkopuolinen tekijä on mies, joka on siihen tyynyliinaankin masturboinut..kerrottiin myös että harvalla suomalaisella miehellä olisi DNA-tilastollisesti samanlaista siemennestettä (n. 3 suomalaisella 2 miljoonasta asukkaasta -ei ollut NG tai SB) !!

Hans Assmann?

Kai nyt telttailijat olisivat kiinnittäneet siihen tyynyliinaan huomiota ja heittänyt sen jonnekin hemmettiin leiripaikalta, jollei se olisi alunperin ollut meidän....ainakin itse olisin tehnyt niin!

Olet kävellyt paljain jaloin Bodomin niemen nokassa, muttei sua kumminkaan oltu hutkittu millään kapulalla päähän ja sitten oisit koittanut 600-800 metriä nopeahkosti kävellä (oiskohan moinen nyt ihmetemppu?). :) Se seutu taisi olla maastoltaan hieman erilainen 60-luvulla kuin nyt 2000-luvulla? Sinne lähiympäristöön on rakennettu esim. leirintäalue jälkeen päin, jota silloin ei tainnut olla. Niin entiselle hiihtäjä NG:lle tuo ei olisi temppu eikä mikään hyppiä risukoissa pää avonaisena piilottaen tavaroita?! Missä muut tavarat on? Menee hieman mystisyydeksi, jos KRP:kin kuvittelee että NG olisi kaivanut ne jonnekin ilman lapiota tai kiivennyt yllätystodistajan lausuntojen mukaan puuhun piilottamaan tavaroita siinä kunnossa.

Kuten olen sanonut...en luottanut tippaakaan v.2003-2007 iltapäivälehtien höpötyksiin tämän Bodomin jutun tiimoilta (varsinkaan kun niissä on aina sellainen syyttävä sävy, vaikkei kyse olisi kuin henkilön kuulustelusta), enkä luota tänä päivänä enää oikein suomalaiseen poliisiinkaan, jonka syyllinen on aina lopulta viaton mies tai asennoituminen: "pitää saada JOKU vaan telkien taakse". Sehän on käsitteenäkin selvä oikeusmurha, jollei KRP:n näyttö riitä! Miksi KRP ottaa tällaisiä riskejä?
Hessu52 kirjoitti:Kas kun et ihmettele, mikseivät nuoret hälyttäneet kännykällä apua.
Juu, ei ole tullut mieleenkään. Tiedän varsin hyvin, että Bodomin kolmoismurhien aikaan ei ollut kännyköitä. :D
Hessu52 kirjoitti:Olen minä nuo Palo tekeleet lukenut, mutta siinä on sotkettu niin paljon siktiota joukkoon, ettei kukaan niitä voi tosissaan ottaa.
Et ole lukenut teosta "Nils Gustafsson Bodomin varjo", jota nyt tivaan sulta. Olet saattanut lukea vain ne 2 ensimmäistä teosta, jossa käsiteltiin vain Hans Assmannia??!! Niistä sanon itsekin, että saattoi olla kenties fiktiota tai mahdollisesti myöskin faktaa (kuten Hannes Markkulan kirjassa), mutta en enää nimittäisi fiktioksi Jorma Palon viimeisintä kirjaa, jossa on käytössä Jorma Palon "asiantuntemus" ja se kaikki materiaali, jonka NG on vuosien myötä saanut esim. lääkäreiltä.

Jorma Palo ei ole poliisi tai tuomari, mutta hän oli Suomessa hyvin ansioitunut ja erikoistunut LÄÄKÄRI!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Tekijä on joku näistä:

Se "mustasukkainen" Irmelin poikaystävä, Kioskin pitäjä (saattanut olla osallinen surmiin, koska on eläissään tunnustanut olevansa?) ja Hans Assmann. Turha tähän on enää alkaa spekuloimaan NG:stä mitään. Oikeudessa julistettu syyttömäksi ja "sillä sipuli".
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja höpön höpö, Mikko82.

Olen lukenut kaikki Palon tekeleet, eikä niissä ole faktaa kuin osaksi.

Miksi Palo ei mennyt Kirran ovelta itse viemään niitä Assmannin vaatteita Ratakadulle KRP:hen, jonne oli muutanma sata metriä matkaa?

Luulisin tuossa vanhempien lääkäreiden tehneen Palolle jullikan, jonka tuo rassu otti todesta ja sai siitä ikuisen trauman.

Mitä tulee Gussen kävelemiseen paljain jaloin, tai sukat jalassa pitkin peltoja, niin kait hänellä olisi ollut hyvä syy selittää, että on hakemassa ystävilleen apua ja mikä ettei tuokin selitys olisi mennyt läpi.

Ajattelepa Mikko82, miten rikollinen yleensäkin rikoksen tehtyään tekee?

No yrittää piiloittaa tekemänsä rikoksen.

Nyt rikollinen on yrittänyt lavastaa tekoa niin, että jäljet johtavat ihan muualle, kuin sisäpiriin, miksi hän näin on tehnyt, kun lavastukseksi olisi riittänyt ainoastaan se, kun olisi jättänyt puukon ja kenties tappotyökaluna olleen kiven Gustafssonin käteen, tai viereen, jolloin Gustafssonia varmasti olisi alettu epäillä tekijänä, eikä ulkopuolista, kuten nyt kävi.

Eli rikollinen olisi usuttanut poliisit itsensä perään, mikä kyllä olisi tyhmältäkin rikolliselta anteeksiantamatonta tohelointia.

Mietipä tuota.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Mikko82 kirjoitti:Kyllä joku ulkopuolinen on käynyt siellä, koska tuntematonta verta löytyi myöskin teltasta (ks. ylhäältä). Kyllä mä uskon että ulkopuolinen tekijä on mies, joka on siihen tyynyliinaankin masturboinut..kerrottiin myös että harvalla suomalaisella miehellä olisi DNA-tilastollisesti samanlaista siemennestettä (n. 3 suomalaisella 2 miljoonasta asukkaasta -ei ollut NG tai SB) !!

Hans Assmann?
DNA perustuu yksilöintiin, ei kansallisuuteen. Jos saadaan analyysin tulokseksi 3/2milj., näyte on saatu kohtalaisen hyvin yksilöityä. Eli tuon sperman olisi periaatteessa (siis laskennallisesti) voinut tuottaa vain noin kolme senaikaista suomalaista miestä. Jos kaikkien dna olisi rekisterissä, olisi ollut paljon helpompaa miettiä, kuka noista kolmesta oli sperman rättiin jättänyt.

Esimerkiksi isyystestien dna-analyysissä ei paljon auta, jos lopputulema on "9/10 suomalaisista miehistä aikaansaa juuri tällaista spermaa". Prosentit ovat paljon pienempiä ja niin pitääkin olla.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Höpö höpö Hessu52!
Miksi Palo ei mennyt Kirran ovelta itse viemään niitä Assmannin vaatteita Ratakadulle KRP:hen, jonne oli muutanma sata metriä matkaa?
Alkaa Hessu52 totuus horjua!

Edelleenkään et ole lukenut "Nils Gustafsson ja Bodomin varjoa", josta olen tässä puhunut ummet ja lammet. Jorma Palo ei sanallakaan selvitä tässä kirjassa esim. Hans Assmannin vaatteiden "mystistä" kuskaamista.

Oikeudelle kumminkin riitti ettei Nils Gustafsson ole syyllinen, koska telttakangaasta löytyi myös ulkopuolisen verta ja KRP:n tärkein linja murtui eikä NG.

Sitä en taas ymmärrä, miten NG on voinut toimia KRP:n mielestä itse "lääkärinä" liioittelemalla omat vammansa? Eikö kumminkin lääkäreitä ollut jo 60-luvulla Suomessa ja silloinkin raportoitiin kaikki mustaa valkoiselle? Mitä hemmetin liioittelua siinä sun mielestäsi on ja KRP:lle? Olisiko NG pitänyt olla hoitamatta yli nelisenkymmentä vuotta, jotta olisi voinut todistaa esimerkiksi leuan murtuman ja reiän poskessa yms.

M. Tuominen 2000-luvulla: "sullahan on vaan nykysin arpi poskessa ja leuka ihan kunnossa -sähän näytät täysin terveeltä".

Kuka tervejärkinen haluaa itsestään "invalidia" omatahtoisesti edes 60-luvulla?

Hessu52 ...mielestäsi siis DNA voi muuttua iän myötä...totta kai kännykkäliittymänkin suhteen, mutta ei ihmisen DNA koskaan? :)

Ei ole tähän päivään riittänyt todisteeksi muuta kuin KRP:lle, syyttäjälle ja medialle, että NG suojautui 3 kertaiselta elinkautiselta piilottamalla kengät. Oikeus kumminkin tulkitsee toisin...näytön puuttuessa!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kenties et Mikko osaa tulkita DNA- koodeja oikein, sillä ainakaan minun tietääkseni kenenkään ulkopuolisen DNA-jälkeä ei teltasta löytynyt.

Täsmennätkö, mistä kohden telttakankaasta löytyi ulkopuolisen verta, kun en ole sitä itse humannut lukeneeni, tai ainakin se on mennyt jotenkin ohi?

Jos taasen tarkoitat tuota epämääräistä rättiä, niin sen on voinut tuoda paikalle joku muu, kuin retkeläiset, tai miksi suuri humoristi Gussekin, kännispäissään yrittäessään olla hauska, tai kiusatakseen Irmeliä hänen kuukautiensa takia, kun omat mielihalut menivät ohi?

Tuskin Irmeli olisi siinä tilanteessa asiasta kovinkaan pitänyt, joten riitaahan siitä olisi syntynyt.

Mitä taas noihin Gustafssonin vammojen tiedottamiseen tulee, niin yksikään lääkäri ei pitänyt minkäänlaista tiedoitustilaisuutta Gustafssonin vammoista, vaan Gussen mutsi tiedotti, niin poliisille, kuin lehdistöllekin suurimman osan vammoista, tosin liioitellen niitä.

Miksi poliisi sitten olisi halunnut tarkan vammaluettelon sairaalasta, jos heille vammat oli lääkärin antamat?

Miksi sellaisia koskaan ei tullut poliisille, eli olisiko kyseessä ollut potilasta suojaava intimiteettilaki, sekä myös hoitavan lääkärin vannoma vala?
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hessu52 kirjoitti:Kenties et Mikko osaa tulkita DNA- koodeja oikein, sillä ainakaan minun tietääkseni kenenkään ulkopuolisen DNA-jälkeä ei teltasta löytynyt.

Täsmennätkö, mistä kohden telttakankaasta löytyi ulkopuolisen verta, kun en ole sitä itse humannut lukeneeni, tai ainakin se on mennyt jotenkin ohi?
- Teltassa oli peräti 11 verijälkialuetta, joista ei saatu tunnistettavaa DNA:ta.
- Teltassa oli kaikkien neljän verta, mutta sen alareunasta löytyneen myöskin tunnistamatonta verta.

Sama se, mistä sitä löytyy...pääasia minusta on että sellaisia myöskin oli!
Hessu52 kirjoitti:Jos taasen tarkoitat tuota epämääräistä rättiä, niin sen on voinut tuoda paikalle joku muu, kuin retkeläiset, tai miksi suuri humoristi Gussekin, kännispäissään yrittäessään olla hauska, tai kiusatakseen Irmeliä hänen kuukautiensa takia, kun omat mielihalut menivät ohi?
Jos sä taasen tarkoitat sitä rättiä, niin miksei se voinut yhtä hyvin olla jonkun surmatun kuin jonkun aikaisemman retkeilijänkin? Pitäisin kumminkin melko todennäköisenä sen kuuluvan jollekin surmatulle, koska varmasti olisivat heittäneet sen pois, mikäli se olisi lojunut siinä telttapaikan vieressä...johon lopuksi ULKOPUOLINEN murhaaja on pyyhkäisyt spermansa, koska siinä ei ollut kummankaan UHRIEN spermaa -NG:n tai SB:n.
Hessu52 kirjoitti:Mitä taas noihin Gustafssonin vammojen tiedottamiseen tulee, niin yksikään lääkäri ei pitänyt minkäänlaista tiedoitustilaisuutta Gustafssonin vammoista, vaan Gussen mutsi tiedotti, niin poliisille, kuin lehdistöllekin suurimman osan vammoista, tosin liioitellen niitä.
Lääkärinkin voi lahjoa rahalla puhumaan paskaa oikeudessa, jos niikseen tulee? Vala vain ei ole kaikille sama kuin raha!

Ja Jorma Palo ei taaskaan tiedä neurologian erikoislääkärinä, mistä kirjassaan puhuu? Kuoleeta ei tule pilkata. Kyllä lähdemateriaalina käytettiin kirjassa myöskin lääkärien pöytäkirjoja, joita NG on saanut ajan saatossa eri lääkäreiltä.
Hessu52 kirjoitti:Miksi poliisi sitten olisi halunnut tarkan vammaluettelon sairaalasta, jos heille vammat oli lääkärin antamat?
Niinpä...heillehän oli tärkeintä saada vain NG telkien taakse, eikö? Kuvittelivat ratkaisevansa pelkän DNA:n avulla tämän kolmoismurhan, josta ois lopulta tullut oikeusmurha. Suomen kansalaisten verorahoja ja näytteitä kierretettiin englantilaisessa laboratorioissa ja lopulta Suomi hävisi vielä enemmän kunnei ollut tarpeeksi näyttöä.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

^^

Teltasta ei pystytty eristämään muiden kuin neljän leiriläisten dna:ta. Joidenkin verijälkien kohdalla oli aika tehnyt tehtävänsä, dna:kin hajoaa. Aikalaispoliisit eivät löytäneet teltasta yhtäkään ulkopuolisen jättämää sormenjälkeä.
Tyynynliinan valkuaiastahrasta ei ole tietoa, oliko se tuoretta vai oliko ollut jo kuivanut. Kumminkin kääröliina löytyi sidottuna.
Lääkärien lahjontaan viitatessasi sinun olisi parempi ottaa yhteyttä viranomaisiin.
Palolla oli trauma -60 luvulta saakka Assmanista ja loppua kohden, syövän jyskyttäessä vääjäämättä kohti loppua, hänen todellisuudentajunsa petti lopullisesti.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

kukkuu kirjoitti:Palolla oli trauma -60 luvulta saakka Assmanista ja loppua kohden, syövän jyskyttäessä vääjäämättä kohti loppua, hänen todellisuudentajunsa petti lopullisesti.
Onko sellainen hänelle aikoinaan diagnosoitu? Hans Assmann on osittain fiktiota sillä, että hänet olisi yhdistetty jokaiseen 1950-60 -luvun surmaan, mutta kuinka ollakaan hän on aina ollut siellä jossa jotakin tapahtuu.

Kyllä NG olisi jo murtunut sellissään, mikäli hän olisi ne teot tehnyt. Älkää nyt viittikö, että muistin menetys on sama kuin "NG:n valehtelu" tai että "hän on osallistunut tappeluun SB:n kanssa ja mahdollisesti menettänyt silloin muistinsa?" -sitä samaa sai ihan tarpeeksi kuunnella 3-4 vuotta sitten iltapäivälehdistä.

Tämä Bodomin spekulointi saa jäädä osaltani nyt tähän. En tullut tänne jauhaamaan "juupas-eipäs-juupas". Sanon vain ettäs kehtaatte syyttää täällä edelleenkin syytöntä miestä, jonka oikeus on julistanut syyttömäksi.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mikko82 kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:Palolla oli trauma -60 luvulta saakka Assmanista ja loppua kohden, syövän jyskyttäessä vääjäämättä kohti loppua, hänen todellisuudentajunsa petti lopullisesti.
Onko sellainen hänelle aikoinaan diagnosoitu? Hans Assmann on osittain fiktiota sillä, että hänet olisi yhdistetty jokaiseen 1950-60 -luvun surmaan, mutta kuinka ollakaan hän on aina ollut siellä jossa jotakin tapahtuu.

Kyllä NG olisi jo murtunut sellissään, mikäli hän olisi ne teot tehnyt. Älkää nyt viittikö, että muistin menetys on sama kuin "NG:n valehtelu" tai että "hän on osallistunut tappeluun SB:n kanssa ja mahdollisesti menettänyt silloin muistinsa?" -sitä samaa sai ihan tarpeeksi kuunnella 3-4 vuotta sitten iltapäivälehdistä.

Tämä Bodomin spekulointi saa jäädä osaltani nyt tähän. En tullut tänne jauhaamaan "juupas-eipäs-juupas". Sanon vain ettäs kehtaatte syyttää täällä edelleenkin syytöntä miestä, jonka oikeus on julistanut syyttömäksi.
Äläs nyt niin helpolla hellitä, katsos Hessu luulee pian onnistuneensa savustamaan sinut ulos heti kättelyssä, kuten tavoitteensa on ollut ns. uusien kanssa. :lol:
Hieman kokeneempien kanssa samaa koettaessa onkin mennyt sitten hermot.
Ja menee.

Kun sanot että samaa kuuli aikanaan iltsareista, se pitää paikkansa. Sieltä tämä tietty ryhmä on ajatuksensa saanut eikä osaa sitten muuta ajatellakaan.

Kerrohan lyhyt analyysi mitä niemessä on mielestäsi tapahtunut?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Mikko82 kirjoitti: Onko sellainen hänelle aikoinaan diagnosoitu? Hans Assmann on osittain fiktiota sillä, että hänet olisi yhdistetty jokaiseen 1950-60 -luvun surmaan, mutta kuinka ollakaan hän on aina ollut siellä jossa jotakin tapahtuu.
Ollut siellä missä tapahtuu? Kerro lisää.
Vastaa Viestiin