Red River MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

JurpÅ kirjoitti:Eihän tähän juttuun liity enkelit muulla tavalla,ku että kaitsu kuulu niiden "henkilökuntaan",kuten itte asian ilmas :D
Tai olisiko enempi niin, että itse esitti kuuluvansa :roll:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
exkoskelainen
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Helmi 18, 2014 9:19 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Nykyään vähän joka puolella erilaiset kynäniskat esittävät kuuluvansa enkeleihin, ja myös kuulapäät. Muutamalla on enkeliesitys loppunut lyhyeen kun on käytetty Espoossa ja siellä sanottu.."lopeta enkelipuheet,seuraavalla kerralla ei enää käsketä näin kiltisti" Siellä on käynyt puhuttelussa nyt vähän useampikin vähän isolleenpistänyt
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

exkoskelainen kirjoitti:Nykyään vähän joka puolella erilaiset kynäniskat esittävät kuuluvansa enkeleihin, ja myös kuulapäät. Muutamalla on enkeliesitys loppunut lyhyeen kun on käytetty Espoossa ja siellä sanottu.."lopeta enkelipuheet,seuraavalla kerralla ei enää käsketä näin kiltisti" Siellä on käynyt puhuttelussa nyt vähän useampikin vähän isolleenpistänyt
Nykyään tuntuu olevan muotia että joka kotipojan pitää olla olevinaan hiukan muuta, kuin mihin ne rahkeet todella riittää.
Esitetään olevansa kuka mitäkin, edes tietämättä mikä se todella on, mihin ollaan kuuluvinaan. Jos ei muualla, niin ainakin internetissä. Huvittavimpia tapauksia on varmaan supportkamoissa keimailevat tyypit, jotka esittävät Facebookissa kuuluvansa johonkin prosenttikerhoon.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Pienimmässäkin tuppukylässä, paikassa johon ei aurinkokaan paista on nykyään joku MC-kerho :mrgreen: Valmetin lippalakit, henkselit ja pussihousut ovat vaihtuneet nahkaliiveihin. MC Äänekoski, voi perskuta rallaa :mrgreen:
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

rajurolle kirjoitti:Pienimmässäkin tuppukylässä, paikassa johon ei aurinkokaan paista on nykyään joku MC-kerho :mrgreen: Valmetin lippalakit, henkselit ja pussihousut ovat vaihtuneet nahkaliiveihin. MC Äänekoski, voi perskuta rallaa :mrgreen:
Eihän siinä mitään pahaa ole, että on porukka kavereita ja on motoristien normi mc kerho, mutta se esiintyminen HA, CMC tai BMC mukamas jäsenenä on melkoisen koomista.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
overdose
Harjunpää
Viestit: 332
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja overdose »

SYLWAR kirjoitti:
JurpÅ kirjoitti:Eihän tähän juttuun liity enkelit muulla tavalla,ku että kaitsu kuulu niiden "henkilökuntaan",kuten itte asian ilmas :D
Tai olisiko enempi niin, että itse esitti kuuluvansa :roll:
Kyllähän Hämäläinen oikeasti kuului HA:n "henkilökuntaan". Hänellähän oli red riverin hangiliivit joten kyllähän hän oli siinä mielessä muutakin kuin pelkkä support paitojen käyttäjä. Mutta se miten hän on itse asian esittänyt omasta asemastaan koko kerhon nimissä, on ilmeisesti ollut vähän liioiteltua. Ja kuten aiemmin ketjussa mainittiin, pyörää ei tainnut olla joten eteneminenkin kerhossa jäikin sitten sille hangiasteelle. No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun 12-14 vuoden kuluttua.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

overdose kirjoitti:
SYLWAR kirjoitti:
JurpÅ kirjoitti:Eihän tähän juttuun liity enkelit muulla tavalla,ku että kaitsu kuulu niiden "henkilökuntaan",kuten itte asian ilmas :D
Tai olisiko enempi niin, että itse esitti kuuluvansa :roll:
Kyllähän Hämäläinen oikeasti kuului HA:n "henkilökuntaan". Hänellähän oli red riverin hangiliivit joten kyllähän hän oli siinä mielessä muutakin kuin pelkkä support paitojen käyttäjä. Mutta se miten hän on itse asian esittänyt omasta asemastaan koko kerhon nimissä, on ilmeisesti ollut vähän liioiteltua. Ja kuten aiemmin ketjussa mainittiin, pyörää ei tainnut olla joten eteneminenkin kerhossa jäikin sitten sille hangiasteelle. No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun 12-14 vuoden kuluttua.
Tainnu olla asia just noin,et on annettu ymmärtää pitkin kyliä kaitsun taholta että ollaa enempi,ku sit loppupeleis ollaa.Tuskinpa on enää asiaa enkelien piirii,kun ite puhunu kaiken kuulusteluis ja enkeleil on se sääntö ettei vasikoit oteta porukkaan (en tiiä miten tiukasti sääntöä noudatetaan).
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Niin mietin ja tuossa, kun Alibin jutun mukaan on mm. avautunut kuulusteluissa aseesta mistä on sen saanut. Mulla on tämän tyyppiselle avautumiselle olemassa kyllä ihan määritelmäkin, mutta jokainen päätelköön itse miten tuon voi tulkita.
Koko juttu näyttää siltä, että ehkäpä sinne proteesipajalle kannattaa alkaa hiukan itse kunkin osallisen hankkia niitä jonotusnumeroita.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
exkoskelainen
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Helmi 18, 2014 9:19 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Itse suosittelen lämpimästi jokaiselle MC-kerholle joka touhuaa 1%-asenteella - EI KOSKELAISIA mukaan Tämän suosituksen lähetän seuraaville:

-Hells Angels Finland
-Bandidos MC Finland
-Cannonball MC Finland
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Ennen nämä pikkupitäjien kauhut veteli aperitaa, ajoivat ilman kypärää Valmet lippis päässä mopoilla ja kokontuivat kioskille, nyt ollaan jossain prosenttijengissä nahkaliivit niskassa, anteeksi vain, minun mielestäni koomista.
exkoskelainen
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Helmi 18, 2014 9:19 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja exkoskelainen »

Monet pitkän linjan bikerit ovat lähteneet porukoista tämän facebook-elvistelyn myötä, ja jättäneet jengit uhoilemaan toisilleen sen välityksellä. Enkeleistä ja supportporukka Kyy MC:stä on lähtenyt monta ihmistä näiden lapsellisuuksien ja tasoromahduksen vuoksi
overdose
Harjunpää
Viestit: 332
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja overdose »

No tuskin sentään pelkästään facebookin takia kukaan on ainakaan enkeleistä lähtenyt. Taustalla on varmasti ollut aina muutakin.
Varmasti nykymeno monia vanhan liiton baikkereita ärsyttää, mutta maailma muuttuu ja tavat sen mukana. Nettikerhoja nyt vaan tulee ja anonyymisti näppäimistön takaa on helppo uhota vaikka kenelle. Tasoromahdus on kyllä ollut nähtävissä jo vuosikausia kun tämä kaikkien %-kerhojen laajennusvillitys alkoi.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
johnny rebel

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja johnny rebel »

Mitä kuuluu? exkoskelaiselta kuulisin lisää,overdose myös.
indeksi

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja indeksi »

hd69 kirjoitti:Ehkä arvailua,ehkä faktaa. :) ..useiten vaan tuntuu että juuri noita nuoria janttereita näkee Kvl.n kaduilla liivit päällä. En sanokkaan,etteikö neki hyvii ukkoi ole. Mut pointti oli se,että hirveän moni tuntuu sekoittavan Red Riverin ja Red Devilssin keskenään,ja sitä asiaa halusin oikoa.
Taitaa silti olla nuorempaa kollia, kaverini on ylempää johtoa, ja on nuori tai 30+.
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

Re: Red River MC

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

overdose kirjoitti:
SYLWAR kirjoitti:
JurpÅ kirjoitti:Eihän tähän juttuun liity enkelit muulla tavalla,ku että kaitsu kuulu niiden "henkilökuntaan",kuten itte asian ilmas :D
Tai olisiko enempi niin, että itse esitti kuuluvansa :roll:
Kyllähän Hämäläinen oikeasti kuului HA:n "henkilökuntaan". Hänellähän oli red riverin hangiliivit joten kyllähän hän oli siinä mielessä muutakin kuin pelkkä support paitojen käyttäjä. Mutta se miten hän on itse asian esittänyt omasta asemastaan koko kerhon nimissä, on ilmeisesti ollut vähän liioiteltua. Ja kuten aiemmin ketjussa mainittiin, pyörää ei tainnut olla joten eteneminenkin kerhossa jäikin sitten sille hangiasteelle. No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun 12-14 vuoden kuluttua.
Eikös Kaitsu oo vapaalla jo?
I just..
Vastaa Viestiin