Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Nimby »

^Ei voi edes löyhästi Aarnio vyyhtiä seuranneelle tulla tässä vaiheessa "yllätyksenä", että mitä nämä Vilhuset, Romanot, Sievälät, Kortekalliot (sisko&veli) ovat olleet. Tai petosmies Kontkanen. Osa näistä antanut tietolähderoolistaan mm. haastatteluja lehtiin.

Muutama sivu koko matskussa asiantuntijatodisteluja, joilla muukin kuin satuarvo. Rahakätkön osalta näytti olevan sellaista salaista todistelua, että vitutus poliisipiireissä lienee kohtalainen, kun pääsi lipsahtamaan julkiseksi.

Mutta noi FBI -jutut ym... voi vittu!

Mahtaa tuo suunnitteilla oleva tv-sarjakin olla aikamoinen huumoripläjäys. Trailerissa ihan pokkana katsoo kameraan ja kehuu hoitaneensa "isompia juttuja kuin kenelläkään Pohjoismaissa".
Niin varmaan... :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=oj4AuKAvSF4
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Nimby »

Julkisen sanan neuvoston langettava päätös/Iltalehti Aarnio uutisointi

Ei tullut lumilapiota, ei. Aarnion luottotoimittajana tutuksi tullut Risto Kunnas/iltalehti voi nyt lisätä meriittilistalleen Julkisen sanan neuvoston langettavan päätöksen. Eikö nämä aarniota peesaavat älyä, että lainvoimaisesti tuomitun rikollisen puolustelusta ei seuraa mitään myönteistä. Tulee linnaa, sakkoja, potkuja,langettavia päätöksiä maine menee... :lol:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017052 ... 8_u0.shtml
http://www.jsn.fi/paatokset/6425-sl-16/?year=2017
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja lech »

Nimby kirjoitti:Julkisen sanan neuvoston langettava päätös/Iltalehti Aarnio uutisointi

Ei tullut lumilapiota, ei. Aarnion luottotoimittajana tutuksi tullut Risto Kunnas/iltalehti voi nyt lisätä meriittilistalleen Julkisen sanan neuvoston langettavan päätöksen. Eikö nämä aarniota peesaavat älyä, että lainvoimaisesti tuomitun rikollisen puolustelusta ei seuraa mitään myönteistä. Tulee linnaa, sakkoja, potkuja,langettavia päätöksiä maine menee... :lol:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017052 ... 8_u0.shtml
http://www.jsn.fi/paatokset/6425-sl-16/?year=2017
Mikä sun pointtis on kun jaksat vaahdota naurettavilla asioilla? Lopullinen tuomio aikanaan.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Minun on nyt tunnustettava sekä sokeuteni että tyhmyyteni, sillä mitä enemmän perehdyn Jari Aarnion tapaukseen, niin sitä vähemmän minulle on selvää mihin rikoksiin hän on mahdollisesti syyllistynyt. Kuka täällä osaisi vääntää asioita minulle rautalangasta? Onko tietoa, mitä maksaa annettujen tuomioiden tilaaminen? Onko Jari Aarnio muutamine alaisineen kirjoitettu syylliseksi kuten Anneli Auer vai olenko nyt Aarnio-asiassa totaalisesti harhapoluilla?
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti:Minun on nyt tunnustettava sekä sokeuteni että tyhmyyteni, sillä mitä enemmän perehdyn Jari Aarnion tapaukseen, niin sitä vähemmän minulle on selvää mihin rikoksiin hän on mahdollisesti syyllistynyt. Kuka täällä osaisi vääntää asioita minulle rautalangasta? Onko tietoa, mitä maksaa annettujen tuomioiden tilaaminen? Onko Jari Aarnio muutamine alaisineen kirjoitettu syylliseksi kuten Anneli Auer vai olenko nyt Aarnio-asiassa totaalisesti harhapoluilla?
:lol:

Bannin paikka, mutta on sen arvoinen. Hitto, että naurattaa isosti.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Minulla on vielä vajaat 50 sivua lukematta niistä 136:sta julkisuuteen vuodetusta salaisesta asiakirjasta. Noista jo lukemistani asiakirjoista käy ainakin ilmi, että syytteessä olleet poliisit ovat syyllistyneet hoitamaan poliisin töihin kuuluneita tehtäviään työaikansa ulkopuolella. Jopa lomilta/vuorotteluvapailta on tultu hoitamaan töitä, jos asioiden eteenpäin vieminen ja luottamuksellisten suhteiden vaaliminen on sitä vaatinut. Mitä tämä kertoo näistä poliiseista? Ovat olleet liian tunnollisia?
Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Pieni liekki kirjoitti:Minulla on vielä vajaat 50 sivua lukematta niistä 136:sta julkisuuteen vuodetusta salaisesta asiakirjasta. Noista jo lukemistani asiakirjoista käy ainakin ilmi, että syytteessä olleet poliisit ovat syyllistyneet hoitamaan poliisin töihin kuuluneita tehtäviään työaikansa ulkopuolella. Jopa lomilta/vuorotteluvapailta on tultu hoitamaan töitä, jos asioiden eteenpäin vieminen ja luottamuksellisten suhteiden vaaliminen on sitä vaatinut. Mitä tämä kertoo näistä poliiseista? Ovat olleet liian tunnollisia?
ja lisäksi papereista on selkeesti nähtävissä poliisin sisäinen ja näin ollen siis täysin perverssi kilpailu jokiniemen näätien kanssa - kun aarnion porukka näytti olleen aika usein "nokkimassa samalla raadolla" - kyllähän nyt tollasen on loputtava himpskatti soikoon sanos KyyRpeen pomot!
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
pedoauer

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Pieni liekki kirjoitti:Minun on nyt tunnustettava sekä sokeuteni että tyhmyyteni, sillä mitä enemmän perehdyn Jari Aarnion tapaukseen, niin sitä vähemmän minulle on selvää mihin rikoksiin hän on mahdollisesti syyllistynyt. Kuka täällä osaisi vääntää asioita minulle rautalangasta? Onko tietoa, mitä maksaa annettujen tuomioiden tilaaminen? Onko Jari Aarnio muutamine alaisineen kirjoitettu syylliseksi kuten Anneli Auer vai olenko nyt Aarnio-asiassa totaalisesti harhapoluilla?
Muita syylliseksi kirjoitettuja....steen christensen, adolf hitler, keijo vilhunen, anders breivik... Lista jatkuu loputtomiin xD
Olisiko parempi ettet enempää perehdy tapaukseen, jos näyttää siltä, että mieluummin uskot aarnion ja kumppaneiden tarinoita syyttömyydestä, kuin kaikkia muita todistajia ja todisteita.
Aarnioltahan löytyy jo lainvoimainen tuomio trevokista ja käräjiltä törkeä H, kuten auerilta viattomien lasten raiskaus tuomio.
Schumi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 4:21 am

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Schumi »

Mikä hemmetti sai Keijo Vilhusen palaamaan alkuperäiseen " Aarnion kannalta vahingolliseen " kertomukseen?


Että pelätty UB-johtaja ottaa tietämättömänä käskyjä huumepoliisinpäälliköltä?

Hohhoihhjjjaaaa...
Tiedemiehillä on aina silmälasit ja huumekauppias panee aina kun se ratsataan
Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Nimby »

Runeberg syyttää hovivalituksessaan Kuopion poliisia:

http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/T%C3 ... 0b9fed326d
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tunnen kyllä itseni aika tyhmäksi, mutta en minä ainakaan Jari Aarniosta saanut syyllistä luettuani ne julkisuuteen vuodetut 136 sivua salaista aineistoa Aarnio-keissistä. Kyllä minä sain niiden perusteella kuvan hyvin toimineesta ja luottamuksellisesta tiimityöstä Aarnion ja hänen alaistensa välillä heidän suorittaessaan rikostiedusteluun liittyviä tapaamisia.

Jos nyt jotain puutteita haluaa nostaa esiin, niin niitä ilmeisesti löytyy työaikakirjanpidosta, johon ei ollut merkitty kaikkia työaikoja.

Olisiko jollain antaa tarkemmat tiedot joulukuussa annetusta tuomiosta ja tuosta lainvoimaisesta Trevoc-tuomiosta? Lähinnä siis kaipaan sellaisia tietoja (päätösten antopäivät, tuomioiden numerot ja asioiden diaarinumerot oikeusistuimessa), joiden perusteella päätösten perään voi kysellä? Onko tietoa, paljonko päätösasiakirjoista on joutunut tilattaessa maksamaan?
Viimeksi muokannut Pieni liekki, La Touko 27, 2017 7:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
notaari
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Su Tammi 08, 2017 3:15 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja notaari »

Schumi kirjoitti:Mikä hemmetti sai Keijo Vilhusen palaamaan alkuperäiseen " Aarnion kannalta vahingolliseen " kertomukseen?


Että pelätty UB-johtaja ottaa tietämättömänä käskyjä huumepoliisinpäälliköltä?

Hohhoihhjjjaaaa...
Kyseessä lienee puolustuksen strategia jonka tarkoituksena saada kertomukset siinä määrin ristiriitaisiksi, ettei niille voida antaa painoarvoa oikeudessa. Tämä on toki vain arvailua, mutta tuskinpa parikymmentä vuotta supervasikkana työskennellyt Vilhunen yksin on sellissään keksinyt tuota linjanvetoa.
notaari
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Su Tammi 08, 2017 3:15 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja notaari »

Pieni liekki kirjoitti:Tunnen kyllä itseni aika tyhmäksi, mutta en minä ainakaan Jari Aarniosta saanut syyllistä luettuani ne julkisuuteen vuodetut 136 sivua salaista aineistoa Aarnio-keissistä. Kyllä minä sain niiden perusteella kuvan hyvin toimineesta ja luottamuksellisesta tiimityöstä Aarnion ja hänen alaistensa välillä heidän suorittaessaan rikostiedusteluun liittyviä tapaamisia.

Jos nyt jotain puutteita haluaa nostaa esiin, niin niitä ilmeisesti löytyy työaikakirjanpitosta, johon ei ollut merkitty kaikkia työaikoja.

Olisiko jollain antaa tarkemmat tiedot joulukuussa annetusta tuomiosta ja tuosta lainvoimaisesta Trevoc-tuomiosta? Lähinnä siis kaipaan sellaisia tietoja (päätösten antopäivät, tuomioiden numerot ja asioiden diaarinumerot oikeusistuimessa), joiden perusteella päätösten perään voi kysellä? Onko tietoa, paljonko päätösasiakirjoista on joutunut tilattaessa maksamaan?
Samaa mieltä, materiaalissa ei ollut mitään syyllisyyttä tukevaa. Toki kokonaiskuvan saamiseksi se tulisi lukea yhdessä varsinaisen tuomion kanssa. Se mikä itsellä tuli mieleen oli toisaalta hatunnosto tuomioistuimelle, että he ovat onnistuneet seulomaan massiivisesta laillista toimintaa kuvaavasta materiaalista syyllisyyden puolesta puhuvat elementit. Kolikon toinen puoli taas on se, että tuollaisessa tilanteessa tuomioistuimen virheen mahdollisuus on suurimmillaan.
Anubis
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Helmi 22, 2016 8:40 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Anubis »

Nacho kirjoitti:En tiedä pitäisikö tätä kertoa, mutta kerrotaan nyt kuitenkin.

Noin pari vuotta sitten eräässä Dark Webin sivuston keskustelu palstalla oli suomenkielisille tarjous, että saisi 30 euroa kuukaudessa, jos kirjoittaisi Murha.info:lle ja eri uutis sivujen kommentti osioihin Aarnio uutisien yhteen häntä puolustavia kirjoituksia. Kommenteista pitäisi lähettää kuukausittain todisteet tälle käyttäjälle.

Ohje oli että pitäisi vääristellä Aarniota syyttävät uutiset niin, että ne eivät pitäisi paikkaansa, vaikka valehtemalla, ja sivuuttaa Aarnion syyllisyyttä tukevat seikat ja korostaa kaikkia oletuksia millä ikinä vain voisi Aarniota puolustaa. Kuulemma tärkeä tapa olisi, että pyrkisi tuomaan esille sen kaikin keinoin, että "jäisi järkevä epäily Aarnion syyttömyydelle", vaikka seikat olisivat miten naurettavia. Epäillystä Aarnion syyttömyyden puolesta pitäisi yrittää kasvattaa kaikilla keinoilla.

Viestin tarjouksen oli jättänyt Schumaher_FIN nimimerkillä oleva käyttäjä.

Ilmeisesti joku on halunnut yrittää vaikuttaa julkiseen mielipiteeseen.

Kun jälkikäteen olen asiaa miettinyt niin keksin vain yhden tahon, joka hyötyisi tästä. Jokainen joka osaa rivien välistä lukea keksii tämän tahon myös.

Ja nyt jälkikäteen olen lukenut tätä palstaa niin näyttää, että jotkut muut tuohon tarjoukseen luultavimmin tarttuivat. Sen verran härskisti on vääristelly osa käyttäjistä Aarnio uutiseen liittyviä asioita "Aarnion eduksi", että ei vainoharhaisinkaan henkilö niin pihalla voi olla.
Kiitos vielä kerran Nacholle minunkin puolesta, että paljastit tämän 30 euron jätkien ringin, joka "puolustaa" Aarniota uutisia ja tuomio materiaalia vääristäen eri palstailla kuten täällä murha.infolla!

Ja kaikille muillekkin jotka tuosta tiesi kertoa lisää!

Kyllä varmasti moni olikin ennen tuota paljastusta miettinyt, että miten täällä palstalla on niin paljon väärää ja valheellista informaatiota Aarnion "eduksi"

On kyllä todella helppo ainakin omasta mielestä huomata täällä palstalla nuo jotka Aarnio uutisia ja tuomio asikirjojen sisältöä vääristelevät härskiski Aarnion eduksi.

no toisaalta ei tämä yllätä, kun on putin trolleista kuullut ja siitä miten yleistä tänäpäivänä on yrittää julkiseen mielipiteeseen vaikuttaa väärällä tiedolla. nerollinen taktiikka Aarniolta tuo 30 euron trollaus homma jos hän on sen takana. En tiedä onko, mutta kaikilla muilla keinoilla Aarnio on jo julkiseen mielipiteeseen pyrkinyt vaikuttamaan, olemalla jopa itse nimetön lähde häntä koskeviin uutisiin :lol: Vai onko rahoittaja vaan se schumacher_fin. Itse uskon että tuo schumacher_fin on vaan välikäsi todellisille operaation rahoittajille. Kenen nimimerkki tosta schumacher_fin:stä oikeen tulee mieleen kun en nyt vaan muista?

kaikille muille tuomio taisikin olla näillä todisteilla itsestäänselvyys, paitsi aarniouskovaisille ja 30 euron vääristelijöille. He eivät tosin meitä järkeviä lukijoita hämää :)
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ainakin itse saan tämän 30e/kk palkkion nimenomaan schumacher_fin -nimimerkiltä. Hän tuskin on Aarnio itse, koska miten pystyisi maksamaan palkkion vankilasta käsin??++ Arvatenkin tässä ringissä on rikollisia huomattavasti enemmän kuin olemme uskoneet! Liigassa liikkuvat sellaiset rahat, ettei 30e/kk ole mikään summa maksaa! Itse elelen huoletonta vapaaherran elämää tämän "avustuksen" turvin, eikä tarvitse kuin muutama postaus laittaa joka kuukausi!
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin