Kadonnut Olga Roo, 48v. Porvoo 3.11.2011

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1623
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kadonnut Olga Roo, 48v. Porvoo 3.11.2011

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Smirre kirjoitti: La Elo 12, 2023 6:25 pm On kyllä minunkin mielestä kummallista, että tupareihin kutsutun henkilön ei huomattu puuttuvan. Eikä edes seuraavana päivänä kysytty kys kutsuvieraan tilannetta.

Tuo että rappukäytävästä olisi muistettu kuuluneen (venäjänkielistä?) kiistelyä juuri tuona iltana....ei kuulosta uskottavalta, että olisi aikojen päästä muistanut että just silloinhan se olikin. Joku asia, joka on tapahtunut itselle juuri sillä päivämäärällä, saattaisi olla hyvä muistitikku. Mutta siinä tapauksessa rappukäytävästä ei ole mitään vastaavaa koskaan aiemmin tai myöhemmin kuultu.
Koko poppoo on epäilyttävää....🙄
Tupareissa on ehkä ollut sen verran reipas meno päällä, ettei yhden kutsuvieraan puuttumista ole osannut miksikään noteerata.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2881
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Kadonnut Olga Roo, 48v. Porvoo 3.11.2011

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Minulla on pyörinyt päässä tuo avain-asia. Eli asunnosta on löytynyt avainnippu, jossa muut Olgan avaimet tallessa paitsi kotiavain. Olgan poikaystävän kerrotaan käyneen asunnolla tarkastamassa onko Olga siellä - Onko poliisi varmentanut tämän asian, selvittänyt, että tällä Mikolla on todellisuudessa ollut oma avain Olgan asuntoon?

Sitten "Poliisin ruumiskoira oli mukana maasto- ja vesistöetsinnöissä" ja kerrotaan kyllä, että Olgan asuntoakin on (useasti?) poliisit tutkineet. Vaan onko ollut ruumiskoira asunnolla myös? Jos Olga esim. kuristettu ja sen jälkeen ruumis kätketty maastoon tms. Tai olisiko mahdollinen surmaaja kuitenkin houkutellut Olgan ensin ulos asunnosta.

Ja sitten tämä "Ystävien avustuksella poliisi käy läpi Olga Roon kaappeja ja selviää, että sieltä puuttuu ulkoiluvaatteita."
Kuinka monta "ystävää" poliisi on sinne asunnolle päästänyt Olgan vaatekaappeja tutkimaan? :roll:
Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 408
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Kadonnut Olga Roo, 48v. -Porvoo, 3.11.2011

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

xluder kirjoitti: Ti Elo 30, 2016 11:59 am Tämä onkin jännä tapaus. Asuin itse tapahtumahetkellä samassa rapussa kuin Olga ja muistan kun poliisit tulivat kyselemään (aika/liian myöhään katoamisen jälkeen) jos oltiin kuultu tai nähty mitään katoamisiltana. Oli tosin aika vaikea sanoa mitään tarkalleen, sillä ei ole tapana reagoida jokaiseen ääneen ja liikkeeseen kun kerrostalossa asuu, rapuissa nyt aina joku juoksee ja pitää ääntä, tottuu siihen ja oppii jättämään huomioimatta. :?

Mutta jos nyt ihan yritän muistella niin kyllä silloin katoamisiltana oli jotain riehumista ja riitelyä/huutamista (venäjäksi? ei ainakaan suomeksi) siellä rapuissa. Sen takia itse aina epäilin sitä että Olgaa joko pakotettiin mukaan/siepattiin ja mahdollisesti tapettiin myöhemmin muualla, tai että se pakeni jonkun mukana jostain syystä.

Miesystävästä en pysty mitään sanomaan, en muista että olisi koskaan käynyt siellä tai nähnyt käyvän (tosin ei kiinnostanutkaan koskaan seurata muiden puuhia). Muistan vaan että Olgalla oli joskus välillä kaverit kylässä ja ne kikattelivat ja puhuivat kovaan ääneen parvekkeella mutta lopettivat aina melkein tasan klo 22:00. :lol:

Tosin Olga oli aika outo tyyppi omasta mielestäni. Törmättiin aina joskus rapuissa olevassa polkupyörävarastossa eikä se koskaan moikannut jos sille moikkas. Tai jos vastas jotain niin vihaisena mutisi. Eikä koskaan hymyillyt. Ja sillä oli myös tapana siirrellä muiden polkupyöriä pois jos oli vahingossa laittanut oman pokupyörän "hänen" paikalleen. Sen takia rupesin myöhemmin säilyttämään polkupyöräni toisessa varastossa xD Kerran oltiin samaan aikaan hakemassa pyöriä, ja mä ehdin ekana, niin se pillastui kun mulla kesti liian kauan ottaa mun pyörä ulos kun sillä oli kiire :D
"Tosin Olga oli aika outo tyyppi omasta mielestäni. Törmättiin aina joskus rapuissa olevassa polkupyörävarastossa eikä se koskaan moikannut jos sille moikkas. Tai jos vastas jotain niin vihaisena mutisi. Eikä koskaan hymyillyt. Ja sillä oli myös tapana siirrellä muiden polkupyöriä pois jos oli vahingossa laittanut oman pokupyörän "hänen" paikalleen. Sen takia rupesin myöhemmin säilyttämään polkupyöräni toisessa varastossa xD Kerran oltiin samaan aikaan hakemassa pyöriä, ja mä ehdin ekana, niin se pillastui kun mulla kesti liian kauan ottaa mun pyörä ulos kun sillä oli kiire :D"

Ihan tyypillistä käytöstä venäläiselle naiselle... mitä nyt olen heidän kanssaan aika paljon ollut tekemisissä vuosikymmenien varrella. Äärettömän tylyn oloisia. Toki asia voi muuttua, jos ystäväksi asti pääsee.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Vastaa Viestiin