Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja Miina »

Iltalehti:
Porilaismies kateissa liki kuukauden
8.1.2008 14:35

Porilainen 53-vuotias Harri Torvinen on ollut kateissa liki kuukauden.

Viimeinen havainto hänestä on tehty keskiviikkona 12. joulukuuta. Hän oli lähtenyt kotoaan Varvinkadulta ja kertonut menevänsä Kirjurinluotoon.

Miehen lääkepurkki löytyi läheltä Kirjurinluodon siltaa maanantaina 17. päivä, mutta miestä ei ole maasto- ja vesistöetsinnöissä löytynyt.

Torvinen on 176 senttiä pitkä ja painaa noin 85 kiloa. Ruskeat hiukset ovat puolipitkät. Katoamishetkellä hän oli pukeutunut nähtävästi ruskeisiin lenkkikenkiin, mustiin urheiluhousuihin ja tummanruskeaan takkiin, jossa on oranssi vuori.

Havaintoja kadonneesta voi soittaa poliisille numeroon 02-623 7654.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008010 ... 8_uu.shtml
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)

pappi
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: säästöpankki

Viesti Kirjoittaja pappi »

kaipa tämäkin pintaan nousee kun kevät koittaa...
kamala todeta mutta näin melko varmasti on. vettähän tuossa kirjurin ympäristössä riittää ja virtaa aika kovasti.

reemu75
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 6:54 pm
Paikkakunta: pori

harria ei vieläkään ole löytynyt

Viesti Kirjoittaja reemu75 »

olen äärimmäisen ihmeissää siitä että harrin etsintää ei ole tehty yhtään mitään.. porin poliisit tuntuu olevan kiiruista porukkaa.. minä olen harri torvisen ystvä ja tämä epätietoisuus on aivan hirveetä... harria kaipaa niin monta ystävää.... löysi tämän sivun aivan sattumalta...kaipaamme kaikki harria

Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Miksei Torvisesta ole laitettu kuvaa minnekään?
Ehkä poliisi uskoo, että Mies löytyy joesta jossain vaiheessa kun kerran lääkepurkkikin rannalta. Onko syytä uskoa, että mies on kadonnut muuten kuin hukuttautumalla itse tai humalapäissään hukkumalla?

reemu75
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 6:54 pm
Paikkakunta: pori

Viesti Kirjoittaja reemu75 »

joo ehkä siinä on juuri se kun ei kuvaa olla pistetty juliksuuteen kun on aikas varma että harri on joessa.... siitä vaan alkaa olee niin kauvan aikaa kun harri katos että se on jo pohjassa eikä sieltä enää nouse.... harrin todella hyvät ystävät on ottamassa yhteyttä tälläiseen henkilöön kun reino savukoski hän tekee ja hakee vesitöisiin kadonneita googlest asiasta löytyy hakusanalla etsintäveneetuki ry kiitos kun vastasi... t yksi harrin ystävä.... reemu75

Tuani ekstiä

Harrista...

Viesti Kirjoittaja Tuani ekstiä »

Todella ikävä tapaus tämä. En sen paremmin Harria tuntenut, mitä nyt joskus istuin samassa pöydässä kapakassa jne. Muistaakseni joku Harrin ystävistä kertoi Harrin puhuneen lähdöstänsä... olisiko sitten ollut itsemurha.

Guud juul foor juu, tämä on ns.inside-juttu, Harriin liittyvä hauska muisto. Mulle jäi hänestä kyllä positiivinen kuva. Voimia lähipiirille!

reemu75
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 6:54 pm
Paikkakunta: pori

Viesti Kirjoittaja reemu75 »

joo kyllä tää kesä on ollut aikas raskasta mulle ja ennenkaikkiaan läheisille ystäville... harrin kaa tehtiin monta hyvää reissua niin tässä kaipaan tuntemus on että yksi puuttuu... joo oli harrilla ehkä näitä itsetuhoisia fiiliksiä mutta ei se kyllä mitenkään niitä mainostanut.. niin ehkä sellainen ihminen joka uhkaa itsemurhalla joka puolella niin ei sitä ikinä tee... harri kai vaan väsyi tähän todellisuuteen...

Tuani ekstiä

Tota noin...

Viesti Kirjoittaja Tuani ekstiä »

vihjaatko, että Harrin katoamiseen voisi liittyä rikos? Hui kauheeta!! Ja mikä toi lääkepurkkihomma oli? Oliko siis jostain pöheiköstä löytynyt Harrille kuulunut lääkepurkki?

Mä olen kyllä eri mieltä tosta itsarihommasta. Vaikka masentunut puhuu kuolemantoiveistaan ystäville, voi hän silti olla tosissaan ja toteuttaa aikeensa. Tiedossa on pari niitäkin tapausta.

Ihme juttu tosiaan, ettei edes kuvaa ole julkaistu. Tuntuu jotenkin, että poliisia kiinnostaa katoamistapauksissa vain nuoret, kauniit ja lahjakkaat, joilla ei ole raittiusongelmia.

Ei me vaan olla satuttu olemaan eräissä tupareissa samaan aikaan, Harri, minä ja sinä??

reemu75
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 6:54 pm
Paikkakunta: pori

Viesti Kirjoittaja reemu75 »

joo ei siihen varmaan mitään henkirikosta liity... kaipa noi poliisit sen on silleen katsonut että ei siihen ketään muuta ihmistä kuulu.... joo noi porin kytät ei viitsi tehdä mitään asian hyväksi.... jos sattuis että olis joku ministeri niin vittu se haettas ja tehtäs uudelleen... jaa ehkä me ollaan oltu joskus samoissa tupariessa..... ei pysty sanoo :D :D nyt alkoi vaivaamaan ketä sä olet... mut eikai se niin väliä... se olisi suuri helpotus kun harri löytys...

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Porissahan on tuo ruumislöytö josta on oma keskustelunsa, sattuuko tällä hetkellä kukaan Harria tunteva enää (kuten reemu75) lukemaan tätä sivua ja vastaamaan, onko Harri jo löydetty vai voisiko nyt löytynyt vainaja olla Harri Torvinen?
Pitkään aikaan ei ole missään kirjoiteltu tästä(kään) katoamistapauksesta, erääseen toiseen ketjuun kirjoitinkin, ja saman voin tännekkin kirjoittaa, että ei yli 2 vuoteen ole mitään kuulunut.

LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Aika mitätöntä tosiaan tässä tapauksessa tuntui olevan poliisin kiinnostunut. Ei nyt ainakaan taida olla Harri kyseessä tässä uusimmassa Porin ruumislöydössä. Onko tietoa onko Harri löytynyt? Itsemurhalta tapaus vaikuttaa. Millainen ihminen Harri oli? Ilmeisesti kotiin jäi joku, jolle oli sanonut lähtevänsä ulkoilemaan?
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.

Mantua

Re: Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Olen kanssa monesti ihmetellyt miksi jotkut katoamiset saavat enemmän mediahuomiota, kuin toiset. Kuitenkin jokaista kadonnutta jää ystäviä ja sukulaisia kaipaamaan. Voisiko sitten olla, että tutkimuksissa ei ole löytynyt mitään "mainitsemisen arvoista"- kuka sen sitten määritteleekään, mikä on mainitsemisen arvoista ja mikä ei...

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Mantua kirjoitti:Olen kanssa monesti ihmetellyt miksi jotkut katoamiset saavat enemmän mediahuomiota, kuin toiset. Kuitenkin jokaista kadonnutta jää ystäviä ja sukulaisia kaipaamaan. Voisiko sitten olla, että tutkimuksissa ei ole löytynyt mitään "mainitsemisen arvoista"- kuka sen sitten määritteleekään, mikä on mainitsemisen arvoista ja mikä ei...
No mielestäni tässä esimerkiksi on maininnan arvoista, jos vaikka tiedotettaisiin että Torvinen on edelleen (tammikuussa 2011) kateissa eikä havaintoja ole.

Mantua

Re: Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja Mantua »

"No mielestäni tässä esimerkiksi on maininnan arvoista, jos vaikka tiedotettaisiin että Torvinen on edelleen (tammikuussa 2011) kateissa eikä havaintoja ole."

Samaa mieltä kanssasi. Liialliseltakin tuntuvasta ilmoittelusta olisi varmasti enemmän hyötyä, kuin tällaisesta, jossa käytännössä juttu on haudattu unholaan. Mitä enemmän olisi kehdissä/mediassa yleensä, saattaisivat ihmiset muistaa pieneltäkin tuntuvia vihjeitä tai tunnistamisia.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Porilainen Harri Torvinen 53-v.

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Taitaa ihmisen muisti olla sen verran lyhykäinen ettei niitä luotettavia muistikuvia enää löydy näin pitkän ajan jälkeen(poikkeuksena tietenkin näilläkin sivuilla vilahtavat kaikki tuntevat Aino Kassiset joita maailma on pullollaan). :D Senpä takia nämä sivut ovat tärkeitä et katoamisten tapahtuessa niistä kirjoitetaan täällä vähän pitempään koska täällä on jonkun verran lukioita ja se saattaa poikia jotain vaikka edes 1 tapauksessa 1000. Silloin nämä sivut ovat lunastaneet paikkansa muutenkin kuin viihde sivuina.
Piilohomot on in.

Vastaa Viestiin