Eikö sen "oksan varjon" pitäisi olla myös sen telttamytyn päällä, eihän se varjo katso minkä päälle se lankeaa?teemu kirjoitti:Tätä kaarta vastaava jälki jää lattakierteessä takapyörästä. Kuitenkin, jos kuvaa katsoo reunaan asti, niin suora varjo jatkuu, ja kaarros voisi olla oksan varjo. Vieressä oleva samansuuntainen suora jälki olisi toisen puun varjo. Jäljen suunta sopii huonosti polulta tulleen menopelin liikerataan, koska jälki näyttäisi tulevan pöheiköstä.skoone kirjoitti: ...Etkö muista, että Quun sivuilla oltiin kyllä eri mieltä tuosta "varjosta"? Nimittäin, se ikään kuin kiertää. Näin samanlaisen ilmiön tänä kesänä eräällä hiekkatiellä. Siinä oli mopo tai motskari kääntynyt jarruttaen.
Kuvasta näkyy teltasta repeytynyt II-4 vaajanaru, joka on vielä kiinni maassa, vaaja lähellä Boismanin pyörän eturengasta. Polkua ei päässyt tosiasiassa ajamaan muuten kuin narujen yli. Siltä pohjalta kukkuun ajatus hätäjarrutuksesta on hyvin perusteltu. Polun keskikohta on poliisien välissä. Siitä linja etualan laukkuun kulkee teltan päänsijojen kautta, ja on osapuilleen sama kuin polun tulosuunta poliisien kohdalle mantereen suunnasta. Eli kaatui tai ei, niin teltalle olisi päätynyt, jos oli liikaa vauhtia.
Onnettomuusteoria
Sorry, en huomannut, että olitte jo puhuneet tästä. Mutta edelleen, kyllä pitää olla VAHVA oksa, joka kääntyy noin sievästi selvänä kaarelle...skoone kirjoitti:Eikö sen "oksan varjon" pitäisi olla myös sen telttamytyn päällä, eihän se varjo katso minkä päälle se lankeaa?teemu kirjoitti:Tätä kaarta vastaava jälki jää lattakierteessä takapyörästä. Kuitenkin, jos kuvaa katsoo reunaan asti, niin suora varjo jatkuu, ja kaarros voisi olla oksan varjo. Vieressä oleva samansuuntainen suora jälki olisi toisen puun varjo. Jäljen suunta sopii huonosti polulta tulleen menopelin liikerataan, koska jälki näyttäisi tulevan pöheiköstä.skoone kirjoitti: ...Etkö muista, että Quun sivuilla oltiin kyllä eri mieltä tuosta "varjosta"? Nimittäin, se ikään kuin kiertää. Näin samanlaisen ilmiön tänä kesänä eräällä hiekkatiellä. Siinä oli mopo tai motskari kääntynyt jarruttaen.
Kuvasta näkyy teltasta repeytynyt II-4 vaajanaru, joka on vielä kiinni maassa, vaaja lähellä Boismanin pyörän eturengasta. Polkua ei päässyt tosiasiassa ajamaan muuten kuin narujen yli. Siltä pohjalta kukkuun ajatus hätäjarrutuksesta on hyvin perusteltu. Polun keskikohta on poliisien välissä. Siitä linja etualan laukkuun kulkee teltan päänsijojen kautta, ja on osapuilleen sama kuin polun tulosuunta poliisien kohdalle mantereen suunnasta. Eli kaatui tai ei, niin teltalle olisi päätynyt, jos oli liikaa vauhtia.
skoone kirjoitti:Sorry, en huomannut, että olitte jo puhuneet tästä. Mutta edelleen, kyllä pitää olla VAHVA oksa, joka kääntyy noin sievästi selvänä kaarelle...skoone kirjoitti:Eikö sen "oksan varjon" pitäisi olla myös sen telttamytyn päällä, eihän se varjo katso minkä päälle se lankeaa?teemu kirjoitti: Tätä kaarta vastaava jälki jää lattakierteessä takapyörästä. Kuitenkin, jos kuvaa katsoo reunaan asti, niin suora varjo jatkuu, ja kaarros voisi olla oksan varjo. Vieressä oleva samansuuntainen suora jälki olisi toisen puun varjo. Jäljen suunta sopii huonosti polulta tulleen menopelin liikerataan, koska jälki näyttäisi tulevan pöheiköstä.
Kuvasta näkyy teltasta repeytynyt II-4 vaajanaru, joka on vielä kiinni maassa, vaaja lähellä Boismanin pyörän eturengasta. Polkua ei päässyt tosiasiassa ajamaan muuten kuin narujen yli. Siltä pohjalta kukkuun ajatus hätäjarrutuksesta on hyvin perusteltu. Polun keskikohta on poliisien välissä. Siitä linja etualan laukkuun kulkee teltan päänsijojen kautta, ja on osapuilleen sama kuin polun tulosuunta poliisien kohdalle mantereen suunnasta. Eli kaatui tai ei, niin teltalle olisi päätynyt, jos oli liikaa vauhtia.
Tilaa iltalehden näköislehti 5.8.2005. Siinä on (muutenkin) mielenkiintoinen kuva uhreista kuvattuna mantereen puolelta. Lisäksi varjo näkyy selkeämmin.
Aiemmin arvostelit minua leikinlaskusta zodiac osiolla.Pharaoh kirjoitti:Espoossa on sellainen ikimuistoinen tapa, että jos ajaa vahingossa moottoripyörällä ihmisen päälle, hänen kärsimyksensä pitää lopettaa puukolla ja sitten käydä köllöttelemään päälle ambulanssia odottelemaan.
"Lauluvihko on muisto vainajasta. Jos haluat laskea leikkiä vakavista asioista, löydät varmaan jonkun toisen palstan, missä sen voi tehdä omaisia loukkaamatta."
Mitä tämä nyt sitten on?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- Martin Beck
- Viestit: 847
- Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
- Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.
Pyydän anteeksi. En saisi tietenkään äsyyntyä siitä, että aikuiset (?) ihmiset pohtivat vakavissaan motskariteoriaa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia...kukkuu kirjoitti:Aiemmin arvostelit minua leikinlaskusta zodiac osiolla.Pharaoh kirjoitti:Espoossa on sellainen ikimuistoinen tapa, että jos ajaa vahingossa moottoripyörällä ihmisen päälle, hänen kärsimyksensä pitää lopettaa puukolla ja sitten käydä köllöttelemään päälle ambulanssia odottelemaan.
"Lauluvihko on muisto vainajasta. Jos haluat laskea leikkiä vakavista asioista, löydät varmaan jonkun toisen palstan, missä sen voi tehdä omaisia loukkaamatta."
Mitä tämä nyt sitten on?
Toki olisi tullut. Tuskin kuitenkaan kovin vakavia vammoja.konsta kirjoitti:Jos moottoripyörää olisi käytetty pelkästään astalona, eli ymmärtämättä seurauksia olisi se työnnetty teltan päälle, niin vammoja olisi tuostakin tullut.
Jos tuota onnettomuusteoriaa vielä spekuloidaan ja kuvitellaan moottoripyörän tulevan polkua alas. Käsitellään paria eri vaihtoehtoa:
1. Ajajana Nils
2. Joku muu
1. Hämärästä ja humalatilasta johtuen Nils olisi voinut sekoittaa telttapaikan olleen kauempana, alemmalla tasanteella. Myöskään tällöin ei olisi ollut omaa pyörää nojaamassa puuhun ja tie olisi ollut esteetön.
2. Jos ajajana olisi ollut seureeseen kuulumaton, niin Nilsin puuta vasten nojallaan oleva pyörä olisi ollut esteenä ainakin osittain telttaa kohti ajettaessa. Mahdollisesti olisi ainakin osunut siihen josta johtuen Nilsin pyörä olisi kaatunut, mahdollisesti teltan päälle.
Kuitenkin Nilsin pyörä olisi ollut jotenkin osallisena tapahtumassa, koska muuten on vaikeaa selittää verijälkiä tankissa.