Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
Waterfall
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Loka 06, 2020 6:39 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Waterfall »

Tak kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:52 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:42 pm
Nml84 kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:41 pm

Ehkä hän on samat jo kertonut poliisille?
Vastasinkin tuohon alemmas että kysyin kertoiko samat poliisille ja vastasi ettei kukaan ole häntä kuullut ja ihmetteli myös sitä että miksi ei? Tosi tärkeitä yksityiskohtia häneltä sai illan tapahtumista😳
Höpönlöppö. Ettei olis kuultu henkilöä jonka kanssa viimeisimpinä ollut tekemisissä. Ei mee läpi. Ja mikähän poliisiasema on viikonloppuna auki niin että sinne voi vaan marssia sisään kertomaan "totuuksia".
Miksi yrität väheksyä. Kaikkiin johtolankoihin pitää tarttua.
Vainut

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Vainut »

KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:55 pm
GR8 kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:50 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:41 pm Okei. Varsinkin nyt toden teolla mietin pitääkö mun mennä poliisiasemalle. Kysyin vielä äsken lopuksi rasmuksen viimeiseks nähneeltä kaverilta että joutuko heti kuulusteltavaks kans kun poliisi alko tutkia katoomista ja kertoko samat tiedot sillon poliisille kun mistä äsken juteltiin. Hän vastas että HÄNTÄ EI OLE KUULUSTELTU ja aikaa mennyt jo kohta 2kk.

Siis vittu ihan oikeesti. Poliisi ei näköjään tee tämän katoamisen eteen yhtään mitään. Luulis että toi ois ollu prioriteetti listalla ykkösenä kuulustella ne kenen kans rasmus viimiseks ennen katoamista oli.?! Ihan vitun uskomatonta.
Uskomatonta! Kerro ehdottomasti poliisille, varsinkin jos keskusteluissa selvisi jotakin rikokseen viittaavaa. Eikö siinä tapauksessa tutkinta siirtyisi KRP:lle?

Ei varsinaista rikokseen liittyvää.. lyhyesti. Syy ja mitä sanottu kun alkoi tappelu härsilän kanssa, rasmuksen mielentila, alajärven reissu, kunto poistumis hetkellä, sukulaisten suhteet alamaailmaan, rasmuksen suhteista näihin, totuus huumeiden myymisestä ynm. JA ne pöydässä rasmuksen kanssa istuneet miehet niin heidän nimet sain myös.

Kaveri myös lopuksi kertoi että ihmettelee poliisin toimintaa tässä tapauksessa ja että tämä asia on hänellekkin ollut tosi ahdistava ja raskas.😞❤️
Paljon oon pohtinut ja kuullut näistä sukulaisten suhteista alamaailmaan. Huumeet pyörii näissä kuvioissa ja oon miettinyt että kenen veloista r kadotettiin.
KiinnostunutTutkija

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Waterfall kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:57 pm
Tak kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:52 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:42 pm

Vastasinkin tuohon alemmas että kysyin kertoiko samat poliisille ja vastasi ettei kukaan ole häntä kuullut ja ihmetteli myös sitä että miksi ei? Tosi tärkeitä yksityiskohtia häneltä sai illan tapahtumista😳
Höpönlöppö. Ettei olis kuultu henkilöä jonka kanssa viimeisimpinä ollut tekemisissä. Ei mee läpi. Ja mikähän poliisiasema on viikonloppuna auki niin että sinne voi vaan marssia sisään kertomaan "totuuksia".
Miksi yrität väheksyä. Kaikkiin johtolankoihin pitää tarttua.
Niin että väität taas kaverin valehtelevan että häntä ei ois asiassa kuultu?😂 mitähän vitun hyötyä hänelle siitä olis? Sehän tässä oliki se uskomaton kohta et häntä ei nimenomaan ole kuultu vaikka näin ois pitäny tehdä.
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Siis varmasti on todella ahdistavaa, olis kelle tahansa saati sit tuommoselle nuorelle. Viimeksi ollut kuitenkin tekemisissä ja varmasti miettii mitä jos ois lähtenyt mukaan. Tai jos jostain rikoksesta kyse niin onko muitakin vaarassa.
Olisiko parempi jos ehdotat että itse menee kertomaan samat tiedot poliisille? Ehkä reagoitaisiin paremmin kuin että joku muu sanoo että tää nyt kerto mulle tällasta 🤷‍♂️
KiinnostunutTutkija

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:56 pm
GR8 kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:50 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:41 pm Okei. Varsinkin nyt toden teolla mietin pitääkö mun mennä poliisiasemalle. Kysyin vielä äsken lopuksi rasmuksen viimeiseks nähneeltä kaverilta että joutuko heti kuulusteltavaks kans kun poliisi alko tutkia katoomista ja kertoko samat tiedot sillon poliisille kun mistä äsken juteltiin. Hän vastas että HÄNTÄ EI OLE KUULUSTELTU ja aikaa mennyt jo kohta 2kk.

Siis vittu ihan oikeesti. Poliisi ei näköjään tee tämän katoamisen eteen yhtään mitään. Luulis että toi ois ollu prioriteetti listalla ykkösenä kuulustella ne kenen kans rasmus viimiseks ennen katoamista oli.?! Ihan vitun uskomatonta.
Uskomatonta! Kerro ehdottomasti poliisille, varsinkin jos keskusteluissa selvisi jotakin rikokseen viittaavaa. Eikö siinä tapauksessa tutkinta siirtyisi KRP:lle?
Mä en luota poliisii. Onhan se nyt nähty jo tässä tutkinnan aikana. Kerro vanhemmille.

Yritän saada R.K kautta yhteyden äitiin.
Else
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: To Joulu 08, 2022 10:00 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Else »

Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:59 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:55 pm
GR8 kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:50 pm

Uskomatonta! Kerro ehdottomasti poliisille, varsinkin jos keskusteluissa selvisi jotakin rikokseen viittaavaa. Eikö siinä tapauksessa tutkinta siirtyisi KRP:lle?

Ei varsinaista rikokseen liittyvää.. lyhyesti. Syy ja mitä sanottu kun alkoi tappelu härsilän kanssa, rasmuksen mielentila, alajärven reissu, kunto poistumis hetkellä, sukulaisten suhteet alamaailmaan, rasmuksen suhteista näihin, totuus huumeiden myymisestä ynm. JA ne pöydässä rasmuksen kanssa istuneet miehet niin heidän nimet sain myös.

Kaveri myös lopuksi kertoi että ihmettelee poliisin toimintaa tässä tapauksessa ja että tämä asia on hänellekkin ollut tosi ahdistava ja raskas.😞❤️
Paljon oon pohtinut ja kuullut näistä sukulaisten suhteista alamaailmaan. Huumeet pyörii näissä kuvioissa ja oon miettinyt että kenen veloista r kadotettiin.
Ihan samanlaista juttua olen myös kuullut taholta, jota ei ole syytä epäillä.
MissMaapl
Frank Drebin
Viestit: 396
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 1:32 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Hetkinen, Vainut... Sanoit, ettet luota poliisiin ja kehotit kertomaan perheelle. Sitten kuitenkin sanot, että sukulaisilla kytkökset alamaailmaan ja huumeisiin? Eli et luota perheeseenkään?

Minusta vain poliisille kannattaa kertoa. Muuten asiat eivät ainakaan etene tutkintaan.
Tak
Nikke Knakkertton
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Syys 30, 2015 3:27 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tak »

Waterfall kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:57 pm
Tak kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:52 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:42 pm

Vastasinkin tuohon alemmas että kysyin kertoiko samat poliisille ja vastasi ettei kukaan ole häntä kuullut ja ihmetteli myös sitä että miksi ei? Tosi tärkeitä yksityiskohtia häneltä sai illan tapahtumista😳
Höpönlöppö. Ettei olis kuultu henkilöä jonka kanssa viimeisimpinä ollut tekemisissä. Ei mee läpi. Ja mikähän poliisiasema on viikonloppuna auki niin että sinne voi vaan marssia sisään kertomaan "totuuksia".
Miksi yrität väheksyä. Kaikkiin johtolankoihin pitää tarttua.
Totta. Mutta nyt on jo sukulaisillakin suhteita alamaailmaan, ei yksin Rasmuksella! Poliisi on alusta alkaen kaivannut ja pyytänyt vihjeitä. Miksi tämä Rasmuksen seurassa ollut ei olisi jo aikaa sitten kertonut tietojaan poliisille? Odottaa jotain kutsua vai. .
KiinnostunutTutkija

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Else kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:03 am
Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:59 pm
KiinnostunutTutkija kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:55 pm Ei varsinaista rikokseen liittyvää.. lyhyesti. Syy ja mitä sanottu kun alkoi tappelu härsilän kanssa, rasmuksen mielentila, alajärven reissu, kunto poistumis hetkellä, sukulaisten suhteet alamaailmaan, rasmuksen suhteista näihin, totuus huumeiden myymisestä ynm. JA ne pöydässä rasmuksen kanssa istuneet miehet niin heidän nimet sain myös.

Kaveri myös lopuksi kertoi että ihmettelee poliisin toimintaa tässä tapauksessa ja että tämä asia on hänellekkin ollut tosi ahdistava ja raskas.😞❤️
Paljon oon pohtinut ja kuullut näistä sukulaisten suhteista alamaailmaan. Huumeet pyörii näissä kuvioissa ja oon miettinyt että kenen veloista r kadotettiin.
Ihan samanlaista juttua olen myös kuullut taholta, jota ei ole syytä epäillä.
Myös kaveri kertoi että oli miettinyt itse mahdollisuutta että rasmukselle käynyt jotain kostona rasmuksen perheenjäsenen veloista.. en kerro suoraan kenestä kyse sen päätelköön jokainen itse.

Tekstiä tiivistetty
-NILS-
Vainut

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Vainut »

KiinnostunutTutkija kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:02 am
Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:56 pm
GR8 kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:50 pm

Uskomatonta! Kerro ehdottomasti poliisille, varsinkin jos keskusteluissa selvisi jotakin rikokseen viittaavaa. Eikö siinä tapauksessa tutkinta siirtyisi KRP:lle?
Mä en luota poliisii. Onhan se nyt nähty jo tässä tutkinnan aikana. Kerro vanhemmille.

Yritän saada R.K kautta yhteyden äitiin.
Kerro heille ENSIN!!!! Vyyhti voi alkaa purkautua sitä kautta paremmin. Ne tietää taas kehen on yhteydessä. Vihjepuhelin on sama kun tuuleen huutais!
Äitillä tuskin on sekaantunut alammaailman touhuihin mutta lapualaiset kyllä monet tietää kuka siellä suvussa on.
KiinnostunutTutkija

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Tak kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:06 am
Waterfall kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:57 pm
Tak kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:52 pm

Höpönlöppö. Ettei olis kuultu henkilöä jonka kanssa viimeisimpinä ollut tekemisissä. Ei mee läpi. Ja mikähän poliisiasema on viikonloppuna auki niin että sinne voi vaan marssia sisään kertomaan "totuuksia".
Miksi yrität väheksyä. Kaikkiin johtolankoihin pitää tarttua.
Totta. Mutta nyt on jo sukulaisillakin suhteita alamaailmaan, ei yksin Rasmuksella! Poliisi on alusta alkaen kaivannut ja pyytänyt vihjeitä. Miksi tämä Rasmuksen seurassa ollut ei olisi jo aikaa sitten kertonut tietojaan poliisille? Odottaa jotain kutsua vai. .

No hän vastasi kun sanoin että olen vähän shokissa siitä että häntä ei ole kuultu vaikka pitäisi olla tutkinnassa etulinjassa että viimeksi hänen kanssaan tekemisissä olleet kuulustellaan niin vastasi että ”jep ihmettelen kans miksei mua oo kutsuttu”. Ja tämä kaveri on kaikenlisäksi juuri astunut palvelukseen armeijaan ei ole tällä hetkellä edes lapualla.
Amandalooni
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 4:03 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Nyt menee kyl mielenkiintoseks. Ottasin kyl yhteyt johonkin muuhun poliisipiiriin, ku mihin Lapuan poliisi kuuluu. Tiäs kui moni sieltäkin piiristä jää korruptiosta ym kiinni.
KiinnostunutTutkija

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja KiinnostunutTutkija »

Vainut kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:08 am
KiinnostunutTutkija kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:02 am
Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:56 pm Mä en luota poliisii. Onhan se nyt nähty jo tässä tutkinnan aikana. Kerro vanhemmille.
Yritän saada R.K kautta yhteyden äitiin.
Kerro heille ENSIN!!!! Vyyhti voi alkaa purkautua sitä kautta paremmin. Ne tietää taas kehen on yhteydessä. Vihjepuhelin on sama kun tuuleen huutais!
Äitillä tuskin on sekaantunut alammaailman touhuihin mutta lapualaiset kyllä monet tietää kuka siellä suvussa on.
Niin tarkoitit että ensin rasmuksen äidille?

Lainauksia tiivistelty
-NILS-
MissMaapl
Frank Drebin
Viestit: 396
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 1:32 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

^^^^No kuka ja mikä suvussa on? Jos noin kirjoittaa, voi yhtä hyvin tarkentaa.
Vainut

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Vainut »

KiinnostunutTutkija kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:07 am
Else kirjoitti: La Tammi 07, 2023 12:03 am
Vainut kirjoitti: Pe Tammi 06, 2023 11:59 pm Paljon oon pohtinut ja kuullut näistä sukulaisten suhteista alamaailmaan. Huumeet pyörii näissä kuvioissa ja oon miettinyt että kenen veloista r kadotettiin.
Ihan samanlaista juttua olen myös kuullut taholta, jota ei ole syytä epäillä.
Myös kaveri kertoi että oli miettinyt itse mahdollisuutta että rasmukselle käynyt jotain kostona rasmuksen perheenjäsenen veloista.. en kerro suoraan kenestä kyse sen päätelköön jokainen itse.
Kirjoitin asiasta suomi24 muutama vko takaperin mutta viestini poistettiin samantien. Jos tämä heppu ei oo syyllinen niin ainakin vetänyt r alamaailmaan ja tietää tasan r kuviot!!!!

Tiivistyksiä riviväleihin
-NILS-
Vastaa Viestiin