Mika Mäenpää katosi Asikkalasta 15.10.2004 - Löytyi vuonna 2008

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tomberi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Kesä 30, 2007 8:53 pm
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Minulla on muistikuva että jossain aikaisemmassakaan Kadonneet jaksossa ei lähisukulainen ole ollut esillä kasvoineen. Se heille suotakoon.
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja silentservice »

En mitenkään halua tätä exän soittoaikaa jankata, mutta tarkoitin vaan, että jos hän olisi sotkeutunut juttuun, niin hänen soittoaikansa olisi toisaalta ymmärrettävä ja taas toisaalta se vaikuttaa juuri niin luonnolliselta kuin tekin olette sanoneet. Ei tätä nyt kukaan ymmärtänyt...

Oli hänelle yhteyttä asiaan tai ei, soittoaika ei todista mitään koska "ainahan sitä voi lastensa isää tavoitella".

Olikohan 2004 poliisilla käytössään tukiasematiedot puhelun jo soitetun paikallistamiseen? Nykyään kyllä...
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Tästä tapauksesta jäi jotenkin tyhjiin puristettu olo. Se naispoliisi hoki koko ajan tutkimuksissa on todettu, mikä kertoo, että niissä ei kyllä paljoa ole todettu.
Väsyttävä juttu. Ei luultavasti selviä ikinä. Loppuunkaluttu.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

mirelia kirjoitti:mieheni jopa nimesi tyypin joka näyttää Mikalta. hänellä siis ainakin selvä visio asiasta.

Itse en osannut suoraan yhdistää kehenkään, meinasin itsekin että pakko olla sitten vaan tuttu kuvista.

seuraavaksi pyydän miestäni näyttämään jos tyyppi sattuu jossain vastaantulemaan 8)
Mielestäni myös tutun näköinen! ennenkuin hoksasin Teeveestä tuttu :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

mirelia kirjoitti:mieheni jopa nimesi tyypin joka näyttää Mikalta. hänellä siis ainakin selvä visio asiasta.

Itse en osannut suoraan yhdistää kehenkään, meinasin itsekin että pakko olla sitten vaan tuttu kuvista.

seuraavaksi pyydän miestäni näyttämään jos tyyppi sattuu jossain vastaantulemaan 8)
No määkin olin varma että tunnistin sen jonain julkkuna mutta en saa päähän nimeä ketä ajattelin. :oops:
Okisto
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 5:48 pm

Viesti Kirjoittaja Okisto »

Vielä siitä exän soittoajasta! Ymmärrän silentservice mitä tarkoitat. Minusta tuntui niin vastenmieliseltä ja niin tosi kaukaa haetulta sotkea mukaan tätä exää, josta ei tiedetä mitään ja jonka poliisi on kaiken järjen mukaan kyllä tutkinut ja tarkastanut. Exällähän on aina hyvä syy surmaan, kostonhimo tai katkeruus, joten kuulunee automaattisesti poliisien tarkastuslistalle. Niin siksi sitten panin vastaan.

Eli ymmärrän mitä tarkoitat mutta halusin pysäyttää tuota mielestäni ihan turhaa ajatusketjua.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Loka kirjoitti:
mirelia kirjoitti:mieheni jopa nimesi tyypin joka näyttää Mikalta. hänellä siis ainakin selvä visio asiasta.

Itse en osannut suoraan yhdistää kehenkään, meinasin itsekin että pakko olla sitten vaan tuttu kuvista.

seuraavaksi pyydän miestäni näyttämään jos tyyppi sattuu jossain vastaantulemaan 8)
No määkin olin varma että tunnistin sen jonain julkkuna mutta en saa päähän nimeä ketä ajattelin. :oops:
Olisko kyse poliisia, sairaankuljetusta ja terveydenhuoltoa viime aikoina työllistäneestä ex-huippuhiihtäjästä?? Ja Iltis-piltikset ja Seiskat kiittää muuten M.M:ää myös varsinkin kun nykänen on viettäny viime ajat hiljaiseloa.... :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2619
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja MEG »

Olavi Mäenpää on Turkulainen, Sinivalkoiset-puolueryhmittymään kuuluva poliitikko. Samanlainen partakin kuin Mika Mäenpäällä.
mirelia
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 6:43 pm

Viesti Kirjoittaja mirelia »

:D ei ollut olavi ajatuksissa, jotain samaa näköä on ehkä Mika Mäenpään kanssa, muttei sillä tavalla kun itse ajattelin

eikä ollut muukaan julkkis mielessä vaan eräs autoalan henkilö. ei ole mika (todellakaan) mutta paljon samaa näköä :D
Life sucks, then you die.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

MEG kirjoitti:Olavi Mäenpää on Turkulainen, Sinivalkoiset-puolueryhmittymään kuuluva poliitikko. Samanlainen partakin kuin Mika Mäenpäällä.
:D OT. Olavi oli muutes nuorena komeampi, kuin M.Mäenpää. Vaikka M.Mäenpäästä olen nähnyt vain kuvia.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17203
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Miten sen Mäenpään (Mikan, ei Olavin) firman kanssa sitten kävi? Jatkoiko hän, joka hoiti firmaa Mäenpään vankilassa oloaikana hommaa edelleen vai loppuiko se julkisivujen pesu tähän katoamiseen?

Tuohon exän soitteluun ja hänen osuuteensa en usko itsekään, mutta tälläinen case herättää niin paljon kaikenlaista kysymystä ja mielikuvaa.

Mutta jos se takkatuli roihusi täydellä voimalla, niin ei Mäenpää ole kovinkaan monta minuuttia aiemmin häippäissyt kotoaan ennen avokin kotiintuloa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17203
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

MEG kirjoitti:Olavi Mäenpää on Turkulainen, Sinivalkoiset-puolueryhmittymään kuuluva poliitikko. Samanlainen partakin kuin Mika Mäenpäällä.
Jos sen ison mustan auton porukka onkin erehtynyt henkilöstä. Meni sentään sukunimi oikein... 8)
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:D
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

:cry: no huh, mikä ajatusten kirjo, pittäpä miettiä ja ilman huutomerkkejä :lol:
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Doctor Lecter kirjoitti:Mutta jos se takkatuli roihusi täydellä voimalla, niin ei Mäenpää ole kovinkaan monta minuuttia aiemmin häippäissyt kotoaan ennen avokin kotiintuloa.
Mikä vuodenaika mahtoi olla? Lämmitettiinkö sillä takalla? Muuten tuntuu hassulta, että takkaan laitettettiin tuli jo ennen kuin emäntä oli tullut kotiin ja ennen saunassa käyntiä? Mitä jos takassa poltettiin jotain hävittämismielessä?
Vastaa Viestiin