Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lukittu
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

ketsku kirjoitti:Tota noin, missä lukee, että niiden on tarkoitus olla synonyymeja? Tuo / tarkoittaa kahta asiaa, ei samaa asiaa. Onko kusipää/idiootti siis synonyymi? Logiikkaa peräänkuulutetaan...
Nii-in, sinulta sitä logiikkaa minä peräänkuulutankin. Kuten Chopper sanoikin:
Chopper kirjoitti:Sen takia että ne eivät ole synonyymeja olisi ne voinut gallupissa laittaa eri vaihtoehdoiksi

Onko Markja sinusta
ärsyttävä
naurettava

Toisista Markja voi olla ärsyttävä mutta ei naurettava ja päinvastoin...
Sama kuin minä laittaisin kyselyn: Onko m.info lopetettava vai pitääkö sen saada jatkaa? ja vastausvaihtoehdoiksi "Kyllä" ja "Ei", niin kumpaankos sinä silloin vastaat, lopettamiseen vai jatkamiseen? Sinun kyselysi on samalla logiikalla.
aoitora
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Pe Touko 16, 2008 1:32 pm

Viesti Kirjoittaja aoitora »

VR:n Homoperhelipputragediaketju on suistunut ääneennaurattavasti raiteiltaan! :lol:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... c&start=30
Ihmistä etsimässä.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Loka kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Loka kirjoitti:No varmasti on kiva lemmikki just sulle. Mutta luuletko sää oikeesti, että kukaan sitä haluaa jokaisen sun kirjotuksen päätteeksi katsella? No, varuiksi puhun vain omasta puolestani.
Luuletko sä, että toi sun omituinen avattares kiinnostaa jotenkin huomattavasti enemmän? Ainakin mun pikkupossusta on nyt jo tullut keskustelua ja edellisestä kuvasta (kani) tuli myös. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin mua ei kiinnosta kiinnostaako sua tai ketään muutakaan mun allekirjoitus.
En mä tiedä mun avatarista mut sun paistiasi on naurettu pitkin palstaa jopa yksityisviestein! Mutta älä anna sen nolostuttaa ollenkaan.
Oikeesti? :shock: Ootko sä saanut yksityisviestiä koskien mun kania tai marsuja? :shock: Kyllähän ne nyt on mielenkiintoisia! Ei kai ne voi olla niin mielenkiintoisia? Ei mua nolostuta tietenkään. En mä omia kultiani häpeä. Seuraavaksi ajattelin laittaa rotan kuvan :D
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Marsu, kani=kulta? :shock:

Mun paisti on pelkkä katti ja koirat on elukoita. En mä koe olevani heille äiti tai heidän olevan mun kultia. Mutta tiedän kyllä monia joille lemmikki on kuta kuinkin ihmisen korvike. Kuten Tirskis, varmasti teillä riittäisi lemmikeistä juttua. :)
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Loka kirjoitti:Marsu, kani=kulta? :shock:

Mun paisti on pelkkä katti ja koirat on elukoita. En mä koe olevani heille äiti tai heidän olevan mun kultia. Mutta tiedän kyllä monia joille lemmikki on kuta kuinkin ihmisen korvike. Kuten Tirskis, varmasti teillä riittäisi lemmikeistä juttua. :)
Noh noh. Eläimet ei missään nimessä ole ihmisten korvikkeita. Tärkein mun elämässä on ilman muuta oma lapsi eikä yksikään eläin. Silti mun kaikki eläimet on myös mun kultia ja kun juttelen niille niin sanon itseäni niiden äidiksi :lol: " Äidin pikkupossut taitaa ollaa nälkäisiä?" :lol:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nyt naurattaa tuo yllä oleva "kina/selittely/vääntö" :D Ja pari muuta täsmälleen samantyylistä, vaikkakaan ne muut ei ole Lokan ja ketskun.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Loka kirjoitti: Mun paisti on pelkkä katti ja koirat on elukoita. En mä koe olevani heille äiti tai heidän olevan mun kultia. Mutta tiedän kyllä monia joille lemmikki on kuta kuinkin ihmisen korvike.
Niin, niin. Me ollaan kaikki niin erilaisia.
Eläimiä en kyllä pidä ihmisen korvikkeena, koska eläimet ovat niin paljon ystävällisempiä ja kivempia kuin monet ihmiset.
Ei saa noin loukata viattomia luontokappaleita.
:)
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Naurattaa se että me ollaan mukamas MURHAINFOSSA.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Minfou vai? Muutaman kuukauden aikana olen nähnyt minfon kasvavan ja kukoistavan. Täällä on vähän erilaisii persoonia joka lähtöö 8) Erilaiset persoonat pistää nauramaan ja "itkemäänkin". Komedian ja tragedian kohtaamispiste tää palsta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kylli kirjoitti:Naurattaa se että me ollaan mukamas MURHAINFOSSA.

Whaatttt??!! Onko tämä MURHAinfo? Itse olen ollut kokoajan siinä luulossa, että MURREinfossa tässä sättäillään. :o
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Naurattaa Tiina, sillein hyväntuulisesti, sillä on hauskoja kommentteja :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kylli kirjoitti:Naurattaa Tiina, sillein hyväntuulisesti, sillä on hauskoja kommentteja :wink:
Samaa mieltä. Yleensä ottaen aina saa nauraa kun hauskasti kommentoi. :)
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

ketsku kirjoitti: Silti mun kaikki eläimet on myös mun kultia ja kun juttelen niille niin sanon itseäni niiden äidiksi :lol: " Äidin pikkupossut taitaa ollaa nälkäisiä?" :lol:
Murhainfoon sopisi paremmin, että lähestyt niitä kirveen kanssa: "kuulkaas pikkupossut, äiti on nyt nälkäinen"
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

konsta kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Silti mun kaikki eläimet on myös mun kultia ja kun juttelen niille niin sanon itseäni niiden äidiksi :lol: " Äidin pikkupossut taitaa ollaa nälkäisiä?" :lol:
Murhainfoon sopisi paremmin, että lähestyt niitä kirveen kanssa: "kuulkaas pikkupossut, äiti on nyt nälkäinen"
Pikkupossuja tosiaan. Tämä kokkiohjelma saa veden kielelle:
http://www.youtube.com/watch?v=jbCGqfAq0kw
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Lukittu