Olen tullut huijatuksi

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Olen tullut huijatuksi

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Canal plus nordic se vasta hauska firma onkin. Ryhtyivät myymään n. vuosi sitten netin kautta jääkiekon sm-liigaa. Ei toiminut silloin eikä toimi nytkään. Kahdeksan euroa maksaa per peli mutta toistaiseksi en ole saanut lukuisista yrityksistä huolimatta kertaakaan toimimaan tätä palvelua. Ovat sentään palauttaneet rahat. Muttamutta.... siis ongelma on heille palvelun toimittavalla taholla serverissä, joka pykii heti kun sinne tulee liikaa porukkaa (eli siis joka kerta). Olen asian tiimoilta keskustellut useissa eri jääkiekon palstoissa ja toistaiseksi ei ole löytynyt YHTÄKÄÄN HENKILÖÄ jolla tuo palvelu olisi toiminut edes välttävästi. Aina on kuva katkennut ja pysähtynyt. Serverinsä pystyy toimittamaan akselilla 170-350 kbps vaikka puhuvat 1200:sta. Pitävät ostajia varmaan niin tyhminä etteivät osaa tuota tarkastaa.

Mitä muuta tämä on kuin huijausta. On totta että palauttavat nämä 8 euroa mutta moniko hakee rahojaan takaisin? Veikkaan että noin puolet. Osalle ei ole väliä kahdeksalla eurolla, toiset ei kehtaa, jotkut taas ajattelevat positiivisesti tyyliin "noh kuulinhan sentään edes ääniselostuksen tuosta matsista"... Palvelua on nyt toistaiseksi myyty ihan syyttä surutta vuoden päivät ja mitään parannusta ei ole tapahtunut. Palaan myöhemmin asiaan. Nyt odotan viestiä siltä ensimmäiseltä ihmiseltä jolla tuo palvelu olisi pelannut. Veikkaan että pitkäksi käy odottavan aika...
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Periaatteista

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Limsa-automaatti nielaisi kolikkoni. Koneessa oli onneksi mainittu numero, johon voi tarpeen tullen soittaa. Suhtautuivat erittäin ystävällisesti ja sain 2,5 euroani suoraan tililleni. Kyse on periaatteesta ja pikkuisen kai siitäkin, että pinna kiristyi kun janoisena/kuumissani odottelin kylmää limua jota ei koskaan tullut...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Minua huijattiin ruotsinristeilyllä ja tein vastahuijauksen. Siellä oli Virtua Cop kolikkopeli jonneka sujautin 1 euron kolikon. Noh, peli ei toiminut joten ilmoitin henkilökunnalle että rikki on ja sanoin että 2 euroa sinne olin hukannut. Ilomielin antoivat rahat takaisin. Pitäisiköhän minun hävetä? :P
I am an African!
lukkomaisteri
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 7:57 pm

Vittu jätkät!

Viesti Kirjoittaja lukkomaisteri »

Ei tää oo reilua. Ite laitoin sellaiseen saatanan kierre-karkkiautomaattiin 1,5€, että saan suklaavohvelin. Se tippu, mutta ei tullut luukun taakke. Oiln raivokohtauksen partaalla. Sehän on saatana suora pudotus sellasessa sieltä kierteeltä siihen luukulle! Mihin se oikei katos! Vähän kopistelin ja ravistelin, mutta suklaata ei näkynyt. No minä ajattelin, että se jäi jumiin, ja jos otan toisen, se pudottaa tullessaa sen ensimmäisenkin. (siinä on suora pudotus) Laitoin toisen 1,5€ ja arvannette, ettei näkynyt kumpaakaan vohvelia!! Automaatti oli toimistotalossa, jossa ei ole omaa henkilökuntaa, ja kukaan ei vastannut automaatin vikapäivystyksessä. Sinne jäi rahat, enkä enää seuraavana päivänä jaksanut soittaa kolmen euron takia uudestaan.

==> Eli. Jonkun käsittämättömän kieron logiikan mukaan mun rahat on nyt teillä vastaavassa tilanteessa liikaa huijanneiden lompakossa!! Senkin vorot, ne on mun rahat!
Turvatekniikan Robin Hood
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Aih tää on muuten hyvä juttu! Oltiin abi-risteilyllä ja kertoilin kännissä pojille huhun että kun limsa-automaattiin laittaa rahan ja valihtee juoman ja vetää töpselin irti koneesta samalla kun se juoma tippuu nii jää luukut auki ja ne loputkin pullot siitä valitusta juomasta tulee ulos :P ja se on muuten totta, mutta ajotuksen pitää olla napilleen.

No kännissä pojat sitten siellä laivalla hukkasivat tyyliin jotain 15€ sinne koneeseen kun vetelivät töpseliä irti. Ajotus oli niin huono, et ne ei saanu edes ku pari limsapullo :lol:
I am an African!
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Yövuorossa ollessa menin limsa-automaatille,että ostampa batteryn jos vaikka piristää..
Tökkäsin kolikot sisään ja vastineeksi putosi pullo MUUMILIMUKKAA ! :evil:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Limsa-automaatit on kieroja, samoin kun kaikki muut automaatit.. Niissä on aina joku loukku ja sitten selitellään, että kun sen pitää olla just eikä melkeen :evil:

Samaten nämä kaikki pikavipit ja 1€:n puhelimet. Sehän on huijausta siinä missä muukin. Pikavipeissä pitäisi olla todellinen vuosikorko, niin kuin kaikissa muissakin lainoissa. Ja nämä euron puhelimet... Kaveri meni kerran sortumaan kyseiseen tavaraan. Laskin sitten puhelimen todellisen hinnan ja kaveri meinasi pyörtyä. Ja kauppaahan ei saa peruutettua sitten millään, kaveri on sen kaksi vuotta kiinni tässä diilissä.. Ei tosin enää kahta vuotta, mutta kaikkinensa.

Myös nämä "korottomat" maksuajat tavaroille tai "koroton" luotto. Sitten pikkupräntillä lukee jossain: "Todellinen vuosikorko on 26,6%"

Nyt innostun, mutta antanee tulla nyt kun vauhtiin päästiin :lol:

Mainokset: Onko oikeasti esim tv-shopissa 30 vrk:n avoin kauppa? Tai entäs vaikka kauneudenhoitotuotteet, onko niille mitään takuuta toimivuudesta? Täytynee myöntää, että kerran menin halpaan jossain kiinteytysrasvassa, mutta minkäs sille teki. Ei siinä lukenut missään, että: "Jos tuotteemme ei toimi, ota yhteyttä numeroon 000-000000".
Pitäisi saada useammille tuotteille takuu. Jos ostat kahvinkeittimen, saat vuoden takuun, miksei sitten muissakin tuotteissa? :?
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kultaisella 80-luvulla osasin "tökätä" yksikätistä rosvoa juuri oikealla hetkellä, jolloin se antoi ulos epämääräisen kasan kolikoita. Näitä wanhoja laitteita taitaa vieläkin olla mm. linnanmäellä...

Osasin myös taitella rautalangasta "kestorahan" puhelinautomaattiin. Paras rautalanka oli tuollainen teinien rintanapista irrotettu vähän paksumpi, eli se millä nappi jakkuun kiinnitettiin. Oli jo valmiiksi muotoiltukin.

Paha ja hyvä, tuli ja vesi, musta ja valkoinen, Juice ja Mikko... listaa voisi jatkaa mutta pääpiirteenä sanottakoon, että vaikuttaa siltä että muut ovat saaneet kärsiä jättämästäni huonosta karmasta... :D :P
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Nonii,että kiitti nyt sit vaa :lol: mä sain muumi limpparia sun takii
Angaroth
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 1:40 pm

Karkkiautomaatti

Viesti Kirjoittaja Angaroth »

Joskus pikkupoikana tuli kavereiden kanssa leikattua pahvista markan kokoisia ympyröitä, ja niillä sitten kaupan karkkiautomaatille karkkia "ostamaan" :oops: :P :oops:
ucci99
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:50 pm

Viesti Kirjoittaja ucci99 »

Ala-asteella opin kopioimaan mutsin nimmarin ikkunan valossa, kun tuli joka päivä jotain juttua.. :roll:
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

ucci99 kirjoitti:Ala-asteella opin kopioimaan mutsin nimmarin ikkunan valossa, kun tuli joka päivä jotain juttua.. :roll:
Mä tein tota lukiossa, kun oli niin tajuttomasti poissaoloja, ja mun äiti ei ois ehkä ikinä uskonut että MINÄ lintsaan. Oon mä sille jälkeenpäin sanonu..
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Tomberi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Kesä 30, 2007 8:53 pm
Paikkakunta: Liminka

Re: Periaatteista

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Kylli kirjoitti:Limsa-automaatti nielaisi kolikkoni. Koneessa oli onneksi mainittu numero, johon voi tarpeen tullen soittaa. Suhtautuivat erittäin ystävällisesti ja sain 2,5 euroani suoraan tililleni. Kyse on periaatteesta ja pikkuisen kai siitäkin, että pinna kiristyi kun janoisena/kuumissani odottelin kylmää limua jota ei koskaan tullut...
Paljonkohan tuohon numeroon soittaminen sitten taas maksoikaan? :)
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Penskana soitettiin sellaisesta puhelinkopista olevinaan joulupukille,siellä vastasi poliisilaitos..silloin valkeni että meitä oli huijattu :lol: :lol: :lol:
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Arvatkaapas, kuka on mennyt vastaamaan yhteen tällaiseen kilpailuviestiin :oops:

http://www.taloussanomat.fi/page.php?pa ... =200720402

Ei tuo nyt ihan konkurssiin vie, mutta harmittaa, kun ei muutenkaan ole edes ehtinyt lukea viestejä saati vastata niihin enää ensimmäisen jälkeen. Onneksi löytyi yhteystiedot ja sain lopetettua "palvelun".

Netistä aina varoitellaan, mutta saa kännyköidenkin kanssa olla tarkkana. No, voihan tämä pakkojäsenyyteni olla tulosta netissä pyörimisestä. Enää en laita minnekään mitään tietoja, en osallistu nettiarvontoihin. En.
Vastaa Viestiin