Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

En taaskaan ole ehtinyt minfoilemaan :roll:
Huomena aamulla joudun kinkkaamaan todella kipeän jalkani kanssa verikokeisiin aamulla.
Verikokeiden takia joudun olemaan syömättä 12h. Tämä ei sinänsä haittaa, mutta TOTTAKAI kun on PAKKO olla syömättä,niin se on pirun vaikeaa :D

niin ja olis 3,5h aikaa nukkua, en tiedä nukkuisko vaiko valvoisi.
Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Meillä päin on tapana nimittää ihan järjetöntä kiirettä ja siitä seuraavaa kaaosta tollikoksi. Mulla on tollikko juuri nyt. Vieraita on tulossa minä hetkenä hyvänsä. En ole siivonnut edes vähää. Tarjottavaakin pitäisi olla. Luulin, että ehtisin kauppaan, mutta jouduinkin olemaan puoli tuntia ylitöissä, jonottelemaan pyykkitupaan sekä kolaamaan suunnattomat määrät lunta. Mulla on niin hirveä kiire, että mä en ehdi enää mitään muuta kuin valittaa sitä tässä ketjussa. Hyvää joulua, saatana.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Olla töissä, ja tietää että en kerkeä lahjaostoksille. Jää lahjat ostamatta tämä vuonna. Hyvää joulua, saatana.
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Suomen Yrittäjien Järventauksen työntekijöitä koskevat palkanalennusehdotukset :x
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Tänään ärsyttää huominen :? Onko pakko mennä mummolaan, jos ei taho :lol:
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Ärsyttää se, että huomenna on kankkunen!

Mummolaan ei tarvii mennä jos oksettaa ja päätä särkee...
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Lähtee sillä millä tullutkin :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Ei muuten paljon auta krapulaa lähdetellä, kun aamulla klo 0600 on kyettävä töissä ajamaan... ja kinkkukin osti ilmeisesti tontin uunista...!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää jo, kun taas on suu kipeä. Luultavasti sylkirauhanen tulehtunut tai jotain oikealla puolella. Kipeä kun suun aukaisee (jää jouluherkut syömättä), heijastuu oikeaan korvaan ja kun nielaisee, tuntuu kuin puukkoa yrittäisi niellä ilman taitoa.
Nothing is quite what it seems
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

^ ai saakutti. :( Voisko olla afta? (näkyykö rakkulaa?)

Mua ärsyttää se, etten saanu vielä joulusiivousta valmiiksi, vielä tarvii huomenaamulla heilutella imuria ja moppia. Hemmetti että ihminen on saamaton!
Quis custodiet ipsos custodes?
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Älä sinä itke tyttö nuori... mulle on tullu joulu joka vuos, vaikka aina ei ole ehtinyt juuri siivoilemaankaan!

Mut ellei toi kinkku tule tuolta uunista ulos, mä teen termiittiä ja sillä saletisti kypsyy tuokin lihaköntti! :evil:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Minulla on sama vika karjalanpaistissa kuin MotiivitOnin kinkussa! Taitaa tulla sutta koko padasta, eikä nautaa ja sikaa ollenkaan :cry:
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^kokeilin ekaa kertaa tehdä jotain karjalanpaistin tapaista soijasta. heitin porkkanaa, sipulia, kokonaisia pippureita ja laakerinlehtiä pataan ni hyvä tuli. leivinuuni on kyllä näppärä, pitäis olla kerrostaloissakin. ei tartte olla koko ajan vahtimassa, ruoka kypsyy hitaasti itsestään. sopii kaikkiin haudutettaviin kokkailuihin, riisipuurokin oli ihan eri sfääreistä kun sai muhia pari tuntia.

mikroaaltouuni, my ass..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Ärsyttää koko joulu. Miksen pitänyt päätäni...olisin saanut nukkua koko huomisen kotona peittojen alla. Nyt joudun kinkkailemaan vammautuneen jalkani kanssa aamupäivälle bussille..kauheen lahjasäkin kanssa vielä. Ja, jouluaattooni tulee kuulumaan 2 ihmistä, ketä en ole koskaan nähnyt. me don't like :( En oo näiden kipujeni kans nyt yhtään sillä päällä,että jaksaisin vetää jotain smalltalkia.

Niin,ja en taas saa unta.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Ja nyt kun se helvatin kinkku viimein valmistu, poltin juurikin oikean käteni kastuneella patakintaalla!!! Ja nyt on joulumieli ylimmillään, kun levittelee vasurilla rakkuloihin voidetta ja miettii neljän tunnin päästä alkavaa työvuoroa! :lol:

Hyvää joulua!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Lukittu