SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

jardine kirjoitti..Odin vastoin kuin minä ei edes esitä mitään omia näkemyksiä, kertoo vain, että minun kertomat jutut ovat "paskaa". Noh, fasistit eivät kai koskaan ole olleet tunnettuja omasta ajattelustaan..

mä en ole tullut tänne esittää omia mielipiteitäni yms!! vaan sanomaan fakta tietoa joistain asioista mistä tiedän tai olen ollut itse paikalla!! sä jardine et ole taas pystynyt sanomaan mitään tosiasioita mistään asioista!!!! ja sun uhos johtuu täällä vaan siitä syystä et sä et uskalla ulkomailmassa sanoa/ tehdä mitään sun mielipiteitten hyväksi!!!
Jardine
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Loka 13, 2008 10:34 am

Viesti Kirjoittaja Jardine »

odin kirjoitti:jardine kirjoitti..Odin vastoin kuin minä ei edes esitä mitään omia näkemyksiä, kertoo vain, että minun kertomat jutut ovat "paskaa". Noh, fasistit eivät kai koskaan ole olleet tunnettuja omasta ajattelustaan..

mä en ole tullut tänne esittää omia mielipiteitäni yms!! vaan sanomaan fakta tietoa joistain asioista mistä tiedän tai olen ollut itse paikalla!! sä jardine et ole taas pystynyt sanomaan mitään tosiasioita mistään asioista!!!! ja sun uhos johtuu täällä vaan siitä syystä et sä et uskalla ulkomailmassa sanoa/ tehdä mitään sun mielipiteitten hyväksi!!!
Ei lie faktaa, miten sinä tulkitset jotain asiaa. Vaikka olisitkin ollut läsnä. Et ole kymmeniin sivuihin kertonut mitään, ja silloinkin kuin keskustelen uutisista (vaikka referoisin, väität minun puhuvan paskaa). Onneksi täältä varmaan löytyy kuitenkin jonkin verran diskursseja purkamaan pystyviä yksilöitä vaikka sinä et taidakaan olla sellainen.
ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 3:42 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

Mitä varten skinit on "järjestäytynyt rikollisuus" ryhmässä.

1. ne ei ole järjestäytynyt
2. ne ei ole rikollisia.
ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 3:42 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

niin just otus, mitä SKINIT tekee täällä JÄRJESTÄYTYNYT RIKOLLISUUS osassa?

Tietääkseni järjestäytynyt rikollisuus tarkoittaa juuri sitä.
Ja skinit ei tätä edusta.

Että " :lol: " sullekkin vaan. Loppuko vastaukset kesken?

nyt varmaan joku älypää sanoo että "NO MUT KYLL NE HAKKAA MAAHANMUUTTAJIIIIII" jos randomina joku kiljuskini hakkaa mamun ei tee siitä JÄRJESTÄYTYNYTTÄ rikollisuutta.
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2008/12/ ... 30504.html

Ulkomaat

Venäläiselle rasistiryhmälle tuomiot 19 murhasta

julkaistu tänään klo 17:03, päivitetty tänään klo 17:44

Seitsemän nuorta miestä tuomittiin vankilaan rotuvihan motivoimista murhista.

Skinhead-joukon kaksi johtajaa tuomittiin maanantaina Moskovassa myös 12 murhan yrityksestä. Heidän vankeustuomionsa jäivät vain kymmeneen vuoteen, koska rikosten tekohetkellä he olivat alaikäisiä. Murhat tapahtuivat vuosina 2006-2007.

Muiden murhiin osallistuneiden tuomiot vaihtelivat kuudesta kahteenkymmeneen vuoteen. Syyttäjien mukaan joukko myös videoi osan rikoksista ja laittoi videot internetiin.

Venäjällä rasistiset rikokset ovat kasvussa. Tänä vuonna maassa on tehty 110 rotuvihan motivoimaa kuolemantuottamusta. Viime vuonna etnisen taustansa vuoksi surmattiin Venäjällä 74 ihmistä.

AP, AFP
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Oho. Aika hurja meininki. Mikähän mahtaa olla (oli?) ryhmän nimi?


EDIT:Jos siis millään nimellä kulki.
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200812 ... 5_ul.shtml

Venäläisjengille ankarat tuomiot
15.12.2008 20:18

Moskovalainen tuomioistuin langetti maanantaina pitkät vankeusrangaistukset seitsemälle skinheadille siirtolaisten tappamisesta.

Miehet olivat vuosina 2006-2007 tappaneet 20 ihmistä ja yrittäneet tappaa vielä 12 lisää. Väkivallantekojen motiivina oli rasismi.

Useat syytetyistä ovat iältään nuoria, mikä vaikutti rangaistusten pituuteen. Jengin johtajina pidetty kaksikko sai kymmenen vuoden vankeustuomiot, mikä on alaikäisille säädetty maksimi. Muiden syytettyjen tuomiot vaihtelivat kuudesta 20:een vuoteen.

Väkivallanteot entisistä neuvostotasavalloista tulevia siirtolaisia kohtaan ovat lisääntyneet huomattavasti kuluvana vuonna. Asiantuntijat pelkäävät, että hyökkäykset lisääntyvät talouskriisin myötä.

Venäjällä on arviolta kymmenen miljoonaa siirtolaista. Useimmat heistä työskentelevät rakennuksilla, torimyyjinä tai siivoojina. Pääministeri Vladimir Putin on esittänyt ratkaisuksi rasististen rikosten lisääntymiseen maahantulijoiden kiintiöiden puolittamista.

STT-REUTERS-DPA

+ 1
pehtoori
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 6:45 am

Viesti Kirjoittaja pehtoori »

Agathon kirjoitti:Oho. Aika hurja meininki. Mikähän mahtaa olla (oli?) ryhmän nimi?


EDIT:Jos siis millään nimellä kulki.
varmaankin nuoret pojat ovat motivoituneet järjestöstä Front 18 jonka "johtajaksi" sanottu(mediassa) henkilö on vankilassa.

http://www.youtube.com/watch?v=LmuNE6_O3kE
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Enpä ole tälläisestä Format 18 järjestöstä kuullut. Pitääpä ruveta katsomaan videoita. Kiitti vinkistä. Mielenkiintoista muuten oli noiden nyt kiinni jääneiden asianajajan kommentti iltalehden videossa, jossa sanoi, että tuomiot olivat oikeita ja he hyväksyvät ne. Harvoin tälläistä kuulee.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28031696
sepi65

Viesti Kirjoittaja sepi65 »

:twisted: Kyllä skinit edustaa järjestäytynyttä rikollisuutta sen kaikissa muodoissa. hankitaan toimiva konepistooli ja lähdetään jengillä ampumaan esim. joutsenon vastaanotto keskuksen ikkunat paskaks ja sit tuikataan lopuks paikka tuleen.Onko se päähänpisto? vai suunniteltujuttu?mitä se on?
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

http://www.kansallinen-vastarinta.com/
Tommoinen pompsahtanut suomeen varmaan taas vakavasti otettava järjestö!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
purple_heart
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Elo 21, 2008 1:58 pm
Paikkakunta: Lontoo / Suomi

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

combat18 kirjoitti:http://www.kansallinen-vastarinta.com/
Tommoinen pompsahtanut suomeen varmaan taas vakavasti otettava järjestö!

7. Pohjoismaisen valtakunnan julkistaminen

Pohjoinen ei ole automaattisesti osa Eurooppaa.
Pohjoinen on oma kulttuurialueensa ja sillä on oma tietty lajityyppi sekä erityiset ehtonsa ekonomiselle elämälle. Määränpäänämme on vahvan pohjoisen valtion muodostaminen, joka on täysin itsenäinen/riippumaton ulkoisista vaikutteista, EU mukaanlukien.

Vastarintaliike taistelee itsenäisen pohjoisen puolesta. Meidän tavoite on vahva pohjoinen valtionrakenne vakaalla itsenäisyydellä.

Tämän valtion tulee rakentua ainakin Suomesta, Ruotsista ja Norjasta, mutta jokaisen pohjoismaan tulisi loppukädessä liittyä tämän valtionrakentamisen alle; tulevaan Pohjoiseen valtakuntaan. Pohjoinen on tarpeeksi vahva säilyttämään asemansa taloudellisesti, sotilaallisesti ja kulttuurillisesti. Me emme halua orjuutta vaan vapaan Pohjolan!


Hehhehheh, kovat on tavotteet. Monikohan "normisuomalainen" komppaa tätä?
British by birth - English by the Grace of God
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Odotellaan nyt, että miten tuo vastarintaliike alkaa toimia...

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Mielenvikaisia ja suuruudenhulluja, ei nuo tajua ettei ne pysty mitenkään vaikuttamaan mihinkään. Jos äärioikeistosta tulee joku lupaava ihminen niin se kuolee auto-onnettomuudessa ja on homo,saatananpalvoja ja ihmissyöjä niinkuin Jörg Haider sinne meni sen puolue. Vaikkaanpa oikeasti että Haiderikin mustamaalattiin kuoltuaan kyllähän lehti-neekerit olisivat saaneet selville aikaisemminkin tuommoiset homostelut vittu.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Lukittu