Naisen miellyttäminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Helpompi miellyttaa kaktusta kuin naista.



Kaikki menee omalla painolla.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Michaelm kirjoitti: Nyt kun aiheeseen päästiin, niin saako miehet itkeä?
Kaikki miehet itkee jossain vaiheessa elämää. Ma katson et jos se itku tulee oikeassa paikassa ja seurassa, se on ok. Turhaa itkua en jaksa edes itseltäni. :lol:
Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Olenkin ihmetellyt, kun sanotaan että pitäisi itkeä. Turhaahan se nyt hyvänen aika on itkeä asiasta, mikä ei oikeasti itkun asia olisi :lol: Toki silloin kun on oikea itkun paikka, niin kai silloin (miehetkin?) saa itkeä.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No totta mun¤¤¤¤ saa itkeä jos on tarvis -sama koskee niin naisia kun miehiäkin. Myös itkutyyli vähän vaikuttaa...sellanen uliseva, teatraalinen tai ns. räkä-valuu-etenkin-kännissä-pärskähtävä itku nyt ei ketään korista. Paikkaakin voi miettiä...Jos tulee tarvis spiidata ravintolassa niin voisko ajatella menevänsä esim. vessaan...? HUOM! Olen ehdottomasti itkun kannalla, se on tärkeä juttu, mutta sen(kin) kun voi tehdä niin monella tapaa... Ja ah! Itku suuresta ilosta tai rakkaudesta...Herkkyys miehessä on ihanaa :!: :!:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Saako mies itkeä? Tietysti saa ja siitä voi joskus olla jopa hyötyä naisen miellyttämisessä! Itse aikoinaan ihmettelin (muistaakseni kolmansilla treffeillä) itkevää miestä ja ajattelin, että tässä kaverissahan saattaisi olla ainesta vaikka vakavampaankin suhteeseen... Hän ei pelännyt itkeä nähteni kaverinsa kuolemaa, joka oli tapahtunut muutamaa viikkoa aikaisemmin samana iltana, jolloin me tavattiin.
-nyt on oltu naimisissa jo 20 vuotta-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Siitä vaan miehetkin itkemään - ollaan vapaassa maassa. :D

En muuten ole ikinä nähnyt oman mieheni itkevän. Tuli vaan mieleen, kun otettiin puheeksi.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17205
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Siitä vaan miehetkin itkemään - ollaan vapaassa maassa. :D

En muuten ole ikinä nähnyt oman mieheni itkevän. Tuli vaan mieleen, kun otettiin puheeksi.
Kiristä ruuvia. Varaa näyttää vielä olevan... :roll:
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Em mä, kun oon nii kiltti :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Ok, tää on sit vaan MIELIPIDE.

Mun mielestä mies ei saa itkeä julkisesti muuten kuin oman jalkapallo-/jääkiekkojoukkueen voittaessa mestaruuden. Kun kaikki vuoron perään sortuu elon tiellä, on hyvä jos löytyy edes jostain tammipuu mitävastoin muut voi itkeä. Miehen pitää olla tämä tammi. Olkoot naiset sitten viekkkaampia ja ovelampia, kuten ovatkin, mutta jääköön tämä viimeinen linnake miehisyydelle rauhaan.

Miehiäkin itkettää siinä kuin naisia. Se pitää tehdä kuitenkin salassa.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Mikään ei oo niin kamalaa kuin nähdä miehen itkevän ympäripäissään. Kun tietää, että se kuitenkin katuu selvinpäin...jos muistaa!
Muuten mun mielestä mies saa itkeä.
Isäni itki kun veljiäni haudattiin.
Mieheni itki kun nuorin veljeni (hänen kaverinsa) kuoli.
Ihan ymmärrettävää. Kun ovat olleet selvinpäin.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Siitä vaan miehetkin itkemään - ollaan vapaassa maassa. :D

En muuten ole ikinä nähnyt oman mieheni itkevän. Tuli vaan mieleen, kun otettiin puheeksi.
Eipä tuo minunkaan äijäni usein itke.... kertomani tapaus vaan jäi mieleen juuri siitä syystä, että siitä "kohtalokkaasta illasta" on niin monesti puhuttu :wink: : Aattelepa ite, samana iltana hän menetti kamunsa ja tapasi "oman kohtalonsa" eli minut...

BTW: Kuinkas kauas alkuperäisestä aiheesta täällä on luvallista poiketa? Tuleeko helposti noottia ketjun aloittajalta/muilta kirjoittajilta?
-oon täällä ihan tuore tapaus-
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

EuroJR kirjoitti:Ok, tää on sit vaan MIELIPIDE.

Mun mielestä mies ei saa itkeä julkisesti muuten kuin oman jalkapallo-/jääkiekkojoukkueen voittaessa mestaruuden. Kun kaikki vuoron perään sortuu elon tiellä, on hyvä jos löytyy edes jostain tammipuu mitävastoin muut voi itkeä. Miehen pitää olla tämä tammi. Olkoot naiset sitten viekkkaampia ja ovelampia, kuten ovatkin, mutta jääköön tämä viimeinen linnake miehisyydelle rauhaan.

Miehiäkin itkettää siinä kuin naisia. Se pitää tehdä kuitenkin salassa.
Ei jumalauta EuroJR, aina vaan enemmän ja enemmän onnistut vaikuttumaan kirjoituksilla.. Tuo on tosi hyvin kirjoitettu jostakin syystä :)

-Futis Fani ja Entinen Pelaaja-
What you do... Makes you who you are.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

EuroJR itkee kun SM-liiga on päätöksessä, nimittäin jokerien tappiota. Hah! :päänsilitteliö:
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Julkinen itkeminen vaatii aina tyyliä. Joskus sitä ei vaan kuitenkaan voi välttää :cry:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Kaikki saavat itkeä, ihan miten kenestäkin tuntuu.

Itse tykkään itkeä yksin JOS on PAKKO. Siitäkin tulee huono omatunto, koska mun itkunaiheet on yleensä ihan idioottimaisia :roll:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Vastaa Viestiin