Miksi Nisse valehteli?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Joko Hessu ei muista tai ei halua muistaa. Joku voisi väittää tuota valehteluksi... Taitaapi Hessukin muuttaa käsityksiään Nilsin muistamattomuuden suhteen kun on itse nyt samassa kelkassa, vai? :lol:
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kujala, et vieläkään oikein näytä ymmärtävän: jokainen yksittäinen perustutkimuksen osa maksaa noin 600-700€, joten viidestä tutkimuksesta tulee vähintään 3000€ lasku jo josta omavastuu on sitten pinempi.

Kukaan ei ole kyseenalaistanut selkärangan magneettikuvausta, joten älähän nyt rupea velehtelemaan. Sen sijaan on kyseenalaistettu pään magneettikuvaus selkärankareuman yhteydessä.

Hienosti puolustelet Hessua ja onnistut vääntämään mustankin valkoiseksi. Jotenkin tuntuu siltä, etä tuo sama menetelmä on kaikessa viestinnässäsi, kuin mato koukussa.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
kujala
Martin Riggs
Viestit: 610
Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 11:55 pm

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja kujala »

^Olkoon sitten noin, ei muuta asiaa. Ei ole katsos tullut vielä omassa elämässä tilannetta, jossa olisi nuo KELA:n korvaustaksat tulleet eteen. Yritän edelleen pohtia sitä, onko tuo summa mahdoton, jos hoitava(t) lääkäri(t) on katsonut tutkimukset tarpeellisiksi ja on vastattava, ettei se ole.
Sanotaan vaikka 3000 € yhteensä, josta Espoon terveydenhuollon maksettavaksi on tullut 2000 €. Ei mahdotonta, edelleenkään. Vai onko?
Jos jaksat lukea viestejä takaisin, huomaat, että alkuperäinen perustelusi valehtelulle oli, ettei Ortonissa ole neurologian poliklinikkaa, mikä väite osoitettiin virheelliseksi. Ja miksi tarvittaisiin oma poliklinikka Ortonissa, lun lähete kuvauksiin on voinut tulla muualtakin?
Ainakaan omalta puoleltani keskustelunaihe nyt ei ole se, mitä kuvauksia selkärankareumassa katsotaan tarpeelliseksi tehdä, vaan onko Hessun mainitsema kuvausepisodi kokonaisuudessaan uskottava ottaen huomioon, että tähän voi sisältyä jotakin, mitä Hessu ei ole halunnut kertoa - seikka, jonka jokainen varmaan hyvin ymmärtää ja jonka myös tuossa aikaisemmin mainitsin.
Jos oma elämä on niin pikkumaista, että saa tyydytystä seuraavasta - "Hessu oli MRI:ssä mutta valehteli siitä, miksi aivot kuvattiin" - niin sen kuin vain, en estele. Jokainen tulee onnelliseksi omalla tavallaan, vrt. Sariolan jankkaus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja konsta »

kujala kirjoitti: Jos oma elämä on niin pikkumaista, että saa tyydytystä seuraavasta - "Hessu oli MRI:ssä mutta valehteli siitä, miksi aivot kuvattiin" - niin sen kuin vain, en estele. Jokainen tulee onnelliseksi omalla tavallaan, vrt. Sariolan jankkaus.
Oma elämäsi taitaa olla myös aika hakusessa, kun jaksat tuntikausia keksiä puolustuksia selville valheille. Ja vain siksi, että tuo vuosia täällä paskaa heittänyt sattuu olemaan samaa mieltä bodomista kuin sinä. Minullakaan ei ole enää muuta mahdollsuutta, kuin laitaa sinut Hessun kategoriaan ja jatkossa kutsunkin teitä yhteisnimellä Hessut.

Kyse ei ole siitä, mitä tutkimuksia Hessulle on tehty, vaan jatkuvasta valehtelusta, johon olen kyllä velvollinenkin vastaamaan. Teille Hessuille tuo valehtelu ei ilmeisesti täällä palstalla haittaa, vaikka olettekin kärkkäitä arvostelemaan esim Nissen "valheita". Nissen ja Hessun valheilla on se merkittävä ero, että Nissen valheet eivät välttämättä ole tahallisia.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mitä se konstan kysta täällä sönköttää ja haukkuu ihmisiä valhtelijoiksi.

Juttu on Ortonin suhteen juuri niin kuin olen kertonut siihen mitään lisäämättä ja pois ottamatta.

Kuvat otettiin ja lääkäri sanoi mitä sanoi, eli juuri niin kuin kerroin, mitä siinä nyt niin ihmeellistä on?

Jos minä muistan, mitä minulle on lääkäri kertonut, niin ottaako teitä muutamia kaaliin, tosin lahoon sellaiseen se, että minä muistan ja uskoallan sanoa mitä lääkäri on kertonut, kun Gusse taas ei muista ole muistavinaan mistään mitään, häh?

Nyt on kyse siitä, miksi Gusse on valehdellut, eli onko hän salannut tekemäänsä rikosta, jollaisen minä epäilen tapahtuneen, koska tuollainen valehtelu jota hän on tehnyt, on todellakin läpinäkyvää ja ainoastaan konstan ja strangen tapaiset "sokeat", eivät idolistaan sitä huomaa ja jos huomaavatkin alkavat haukkua ihan muita ihmisiä syyttä valehtelijoiksi, saadakseen huomion pois idolistaan, todella törkeää masinoimista ja provoa!

En ollut tarkoittanut kirjoitustani uskonkappaleeksi, vaan esimerkisi siitä, mitkä omat kokemukseni mangeettikuvaukseta ovat ja ne ovat todellakin erinomaiset.

Se, onko kuvaus maksanut niin ja niin paljon, ei kait ole tärkeää, vai onko konsta?

No valita siitä johonkin instanssiin, niin saathan sieltäkin turpiisi!

Missä kohden olen konstan mielestä valehdellut, julkaisehan se, niin katsotaan seuraamukset, kun järjestän ylläpidolle kuvaustuloksistani kopiot, saattaa bannia herua hieman pitempikin aika konstan kaltaiselle paskan jauhajalle.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Missä kohden olen konstan mielestä valehdellut, julkaisehan se, niin katsotaan seuraamukset, kun järjestän ylläpidolle kuvaustuloksistani kopiot, saattaa bannia herua hieman pitempikin aika konstan kaltaiselle paskan jauhajalle.
Kallon kuvaus maksaa noin 700-1000€, joten Espoon erityissairaanhoidon määrärahat loppuisivat lyhyeen, jos kaikki "nivelvammaiset" ottaisivat vain huvikseen myös kallokuvat. Mutta toisaalta, kelan korvaukset saa vain lääkärin määryksellä, joten enpä usko, että olet kalloasi kuvauttanut.

Mutta laita se maksettu lasku(omavastuu) kallon kuvauksesta vuodelta 2003 ylläpidolle, niin ylläpito voi sitten päättää, saanko bannia vai en.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti: Nyt on kyse siitä, miksi Gusse on valehdellut, eli onko hän salannut tekemäänsä rikosta, jollaisen minä epäilen tapahtuneen, koska tuollainen valehtelu jota hän on tehnyt, on todellakin läpinäkyvää ja ainoastaan konstan ja strangen tapaiset "sokeat", eivät idolistaan sitä huomaa ja jos huomaavatkin alkavat haukkua ihan muita ihmisiä syyttä valehtelijoiksi, saadakseen huomion pois idolistaan, todella törkeää masinoimista ja provoa!
Niinpä niin, mehän niitä sokeita tietenkin olemme. Kun kyse on Gustafssonista, arvon Hessu tulkitsee jokaisen lauseen valheeksi ja kääntää kaikki lausumat Gustafssonia vastaan. Kuinkas sitten on esimerkiksi Hans Assmannin tapauksessa? Poliisi on selvästi valehdellut alibista ja kaikista muista Assmanniin liittyvistä asioista, mutta Hessu ei tällaisia valheita näe, vaan kieli pitkällä nyökyttelee Tero Haapalan kertomille väitteille. Ja sama homma Marjatan ja Virpin kanssa. Joten kukas se sokea nyt olikaan?

Enkä lainkaan ymmärrä, miksi haukut kaikkia niitä, jotka ovat eri mieltä kanssasi? Ja halveeraavaan sävyyn nimität "faneiksi" ym. Eivätkö ihmiset saa olla eri mieltä helvetti soikoon!? Pitääkö kaikkien uskoa tuota soopaa, mitä suollat ja nyökytellä järjettömille teorioillesi? Ihan kuin kaikki eri mieltä olevat olisivat jotenkin vääräuskoisia. Ole nyt aikuinen mies ihmisiksi ja kunnioita kanssakirjoittajien mielipiteitä. En minäkään ole tarkoituksellisesti sinulle vittuillut tai ylenkatsonut kirjoituksiasi, joten toivon tässä asiassa molemminpuoleista kunnioitusta.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älä nyt strange räkääsi tukehdu, kiivauksissasi!

Ymmärrän hyvin, että se ottaa päähän, jos ei pysty selittämään yhtäkään Gussen valehtelua järkevällä tavalla, vaan on heti kääntämässä asiaa johonkin muuhun, kuten tässäkin tapauksessa on käymässä.

Otsikko on "Miksi Nisse valehteli"? Ei "Mikei Hessu ei ole valehdelleut"?

Nyt puhutaan Nissen valehtelusta.

Kuinka muistiaukkoinen voi muistaa, ettei ole tappanut ystäviään?

Kuinka hän voi muistaa, "ettei pyöriin sitten koskettu?"

Mistä hän voi tietää että "Seppo oli jo saanut osuman?"

Mistä hän on voinut nähdä Irmelin veriset kasvot, jollei niitä ole todellisesti nähnyt ja jos on nähnyt, niin kuinka hän voi sen selittää, sillä romahtaneen telttakankan alta ei voi nähdä yhtikäs mitään, häh?

Saati sitten muistaa.

Nuo muistiaukot, joita Sariola niin kovin rakastaa ja joita Sariolan mukaan voi olla jopa mota kerrosta, sekä se, että nekin voivat ilmestyä aina sopivasti silloin, jos tulee hankalia kysymyksiä, miten ne ovat muuten selitettävissä, kuin valehtelulla, lääketieteellisesti niitä ei voi mitenkään selittää.

Minne on kadonnut suurin osa niistä puukonjäljistä, joita Gustafsson on väittänyt saaneensa?

Entä sitten tuo tärkein pointti, miksi nykyajan kuvantamisella, ei löydy sitä ruhjetasoista aivovammaa, jonka mm. konsta, Sariola ja strange niin mielellään Gustafssonilta löytäisisivät, vaan kun eivät löydä?
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti: Entä sitten tuo tärkein pointti, miksi nykyajan kuvantamisella, ei löydy sitä ruhjetasoista aivovammaa, jonka mm. konsta, Sariola ja strange niin mielellään Gustafssonilta löytäisisivät, vaan kun eivät löydä?
En minä ole tietääkseni missään enkä koskaan väittänyt, että Gustafssonilla olisi ollut tuollainen aivovamma. Yhdyn kuitenkin Tenovuon loistavaan lausuntoon ja sen luulisi riittävän Hessullekin. Tenovuo on aivovamma-asioissa ammattilainen, sinä et. Joten miksi minun pitäisi uskoa mitään sinun väittämiäsi.

Ovelasti väistit nuo kysymykset. No, onhan niihin toiki hankala vastata. Minun ei tarvitse kumota mitään Gustafssonia koskevia väittämiä, sillä käräjäoikeus teki sen jo asiantuntevasti.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Otsikko on "Miksi Nisse valehteli"? Ei "Mikei Hessu ei ole valehdelleut"?
Periaatteessa tällainenkin ketju voitaisiin perustaa, mutta ei ehkä maksa vaivaa. Mutta jos vaikka olettettaisiin Nissen jossakin asiassa valehdelleen, niin tuskin hän pärjäisi Hessulle tällä palstalla. Hessun teksti on jo oletuarvoisesti pelkkää potaskaa.

Mutta ei juututa tähän. Kyseessä on kuitenkin varsin vakava asia, eli Bodomin surmat. Olen valmis omalta osaltani keskittymään asiaan ja lopettamaan keskustelijoiden arvioinnit.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Kartsa68
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 9:40 pm

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja Kartsa68 »

strangelove kirjoitti:En minä ole tietääkseni missään enkä koskaan väittänyt, että Gustafssonilla olisi ollut tuollainen aivovamma. Yhdyn kuitenkin Tenovuon loistavaan lausuntoon ja sen luulisi riittävän Hessullekin. Tenovuo on aivovamma-asioissa ammattilainen, sinä et.
Taannoin taidettiin käsitellä Tenovuon "loistavaa lausuntoa". Kun tämä itsekin todennut jälkeenpäin alkeellisiksi oikeudessa lausumiansa arviointimenetelmiä, niin ei kai noista viitsis paljon enää höpöttää muutkaan? Oikeudessa kuultiin myös neurokirurgia, aivoammattilaisena painii hiukan ylemmässä sarjassa mitä neurologi Tenovuo.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Ennen Siemensin huippulaitteen saantia Ortoniin/ Suomen terveystalo niin MRI kuvaukset tehtiin liikkuvalla MRI "rekalla", jonka kotipaikka oli jossain pohjanmaalla (kokkola?) Tuo rekkalaite teki kuvauksia Ortonin lisäksi ainakin Dextralla.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Ron_Burgundy
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 9:04 pm

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja Ron_Burgundy »

Kartsa68 kirjoitti:
strangelove kirjoitti:En minä ole tietääkseni missään enkä koskaan väittänyt, että Gustafssonilla olisi ollut tuollainen aivovamma. Yhdyn kuitenkin Tenovuon loistavaan lausuntoon ja sen luulisi riittävän Hessullekin. Tenovuo on aivovamma-asioissa ammattilainen, sinä et.
Taannoin taidettiin käsitellä Tenovuon "loistavaa lausuntoa". Kun tämä itsekin todennut jälkeenpäin alkeellisiksi oikeudessa lausumiansa arviointimenetelmiä, niin ei kai noista viitsis paljon enää höpöttää muutkaan? Oikeudessa kuultiin myös neurokirurgia, aivoammattilaisena painii hiukan ylemmässä sarjassa mitä neurologi Tenovuo.
Äläs puhu joutavia tenovuon ammattitaidosta/taidottomuudesta. Olli Tenovuo on dosentti, neurologian erikoislääkäri

kivunhoidon ja kuntoutuksen erityispätevyys

projektipäällikkö, Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri

Miten on hessu, taisit laittaa vahingossa väärän vuoden magneettikuvaukselle, kun otronissa ei ollut magneettikuvauslaitteita ennen vuotta 2005
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Se on aivan sama, milloin minut on kuvattu.

Tärkeintä on se, miten olen kertonut mangneettikuvantamisen paljastavan totuuksia "ihmisen menneisyydestä" vammojen osalta.

Sellaisia totuuksiahan (aivoruhje) ei Tenovuokaan olisi Gustafssonin kuvista valitettavasti pystynyt löytämään, vaan hänen oli käytettävä "harhauttavaa sanontaa" aivoruhjeen tilalla, eli aivovammaa, jolla maallikkolautamiehet saatiin uskomaan muka vakaviin vammoihin!

En minä epäile Tenovuon tietoja ja taitoja, mutta eräänä oikeudessa usein esiintyneenä asiantuntijatodistajana (Jenkkilässä heille on oma nimikin), hän kyllä tietää, mitä naruja milloinkin on vedettävä, jotta asiat saadaan näyttämään mahdollisimman dramaattisilta ja niinhän loppujen lopuksi kävi Espoon käräjäoikeudessakin, eli lautamiehet uskoivat yhtä "höpöttäjää" ennemmin, kuin asiantuntevia vastuullisia syyttäjän todistajia!

Tuollaisia samanlaisia kiertelyitä Sariola ja konsta, sekä muutama muu kijoittaja tässäkin yrittää, kun asioista yritetään keskustella, mutta nuo hommat on jo tiedetty aikaa sitten ja huonoiksi havaittu.

Älä sinä "spurgu" ala vänkäillä kirjoitukseni kanssa, sillä tämä osio ei ole sitä varten ja koska kirjoitukseni on totta, mutta voithan kirjoittaa joskus asiaakin ja antaa selityksiä noille asettamilleni kysymyksille, jos vaikka niilä pystyt idoliasia Sariolan lailla suohon hieman enemmän upottamaan, heh.
Ron_Burgundy
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 9:04 pm

Re: Miksi Nisse valehteli?

Viesti Kirjoittaja Ron_Burgundy »

Pari korjausta. En ole väittänyt että sinä aliarvioit tenovuon ammattitaitoa, ellet ole kartsa68

Toiseksi, en ole väittänyt ketään valehtelijaksi enkä vänkäillyt mitään. Totesin vain että vuonna 2003 et ole voinut olla otronissa magneettikuvauksessa, koska siellä ei moista ollut ennen vuotta 2005.
Siksi kirjoitinkin että menikö vahingossa vuosi 2003
Vastaa Viestiin