Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

joo puhuin. :D

HYVÄ SMC! 8)

Jalkavammat (tai ylipäätään vammat onki tosi inhottavia :()
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Ärsyttää on ehkä vähän väärä sana, mutta yksi koiristamme oli tänään näyttämässä lääkärille kyljestä löytynyttä pattia. Saimme leikkausajan vasta yli viikon päähän ja sen jälkeen odotellaan sitten vielä tuloksia, että oliko hyvän- vai pahanlaatuinen :(
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1505
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Tuttuni, joka on mennyt puhumaan minusta paskaa. Muunmuassaa teeskennellyt tässä joitain viikkoja, että kiristäisin häntä rahallisesti ja hän "raportoi" yhteiselle tutullemme kuinka paljon olen kulloinkin vaatinut.

Toisaalta tämä ei sinänsä ole uutta.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Joku Champpion tasonen haahka (joka oli kaupankassa) alko kitisee mulle, ku lainasin eräälle poitsulle (ikää 10-11w) 60 snt, että sai jätskin...olin niin ilonen, ku sain olla avuks niin tollanen käyräkurppa alkaa paasaa kuinka ei saa, ku pennut ostaa niillä energiajuomia ja muutenki saa olla pian kaikille lainaamassa, perkele minä käytän pikkuhilu-kolikkoni vaikka takapihalla lintujen pöytäpeileinä jos niin haluan! :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1505
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Unohda koko pallinaama, Nooruska. Hän olisi vain halunnut, että olisit ostanut hänellekin jäätelön.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

totta. :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Nonniin. Nyt sitten kävin poliisisetien pakeilla. Ei auttanu ruikutukset, niinkuin täällä joku ennustikin: 115 euroa sakkoa ylinopeudesta. En aio valittaa enkä muuta, mutta kyllähän se isolta summalta tuntuu. :?
Nothing is quite what it seems
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Nooruska: No johan on jos ei toinen saa omasta vapaasta tahdostaan antaa rahaa toiselle että saa haluamansa.. Se on ihmisen oma asia antaako rahaa tai jotain ja siitä ei kenenkään tarvii tulla koputtaa nokkaansa..

Mua kyl juippii pahasti se että miks helvetis porukka naputtaa nokkaansa siitä että mul on välil muutakin väriä ku vain ja ainoastaan mustaa.. Sen mie ymmärrän, et ne on tottunut näkemään minut mustissa vuodesta toiseen mut yhtää jos on vaikka vaalea paita tai kaikenhuippu vaaleat sukat, niin joha siitä alkaa nokan koputus.. Mie perkele pukeudun just niinkuin minä haluan.. se missä tunnen itseni tyytyväiseksi niin se on pääasia.. ku yks muikkeli on muutamaan otteeseen nähny mul muutaki väriä niin jäkäti jäkäti jäk jäk jäk!!! "Sie oot niin outo ku sul on valkoiset sukat... Mikä sulla on kun sulla on punainen toppi?? plaa plaa plaa!! Ennen mulla oli että vain ja ainoastaan mustaa päälle (johtuen siitä et koko musta asu sopii minulle parhaiten) mutta oon huomannu että kyl muutaki väriä kokeilemalla saa ihmeitä aikaa.. kumpa se muikkeliki ymmärtäis sen..
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
smc
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2010 7:13 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja smc »

BloodSucker: Mulla on ollu joskus vähän samanlaista kun pukeuduin pelkkään mustaan... Tosi rasittavaa, että ihmiset jaksaa jauhaa siitä miten toinen pukeutuu/miltä näyttää!! Ei se niitten asia oo!

Mua ärsyttää kun koulu alkaa maantaina. Ei muuten mutta kun on uusi koulu enkä tunne sieltä ketään kun vasta hiljattain muutin tänne missä ikinä nyt asunkaan. :lol:

Tai näin kun tarkemmin miettii, niin ei mua se itse koulu ärsytä, vaan se että kun mua jännittää koulun alkaminen. :?
Tuunkohan takas, mä en tiedä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ja syksyn eka hirvari tipahti hiuksista, samperi! :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kuuma. Jano. Nestehukka. Huono palvelu. Lihavat ihmiset, jotka tukkivat kauppojen käytävät niin että ohipääsy on mahdotonta.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mariacka kirjoitti:Lihavat ihmiset, jotka tukkivat kauppojen käytävät niin että ohipääsy on mahdotonta.
Lisäksi listaan voisi iskeä;

- mummot (joo joo, mutta siellä ne silti seisoo)
- teinit jotka seisoo kikattamassa Typerälle Asialle nro 12398435
- venäläiset (ovat röyhkeydessään jotain huippuluokkaa, parhaimmillaan ajavat muut ympäriltä pois saadakseen miettiä 10 minuuttia, ottavatko vihreitä banaaneita vai keltaisia banaaneita vai sekoituksia vaiko kenties ruskeita)
- ylimieliset vanhat kurpat, jotka katselevat kaikkia muita nenäänsä alaspäin ja purjehtivat kuin yksinäiset risteilyalukset pitkin kauppojan käytäviä ja joiden mielestä ihminen ei ole ihminen jos ei ole vähintään kolmea aikuista lasta maailmassa, tulot vähintään 3000-5000/kk, omaa kotia ja mahdollista vuokrakämppää jota vuokrataan sikahintaan ilmoituksilla "savuton ja lemmikitön nuori tyttö saa asunnon keskustasta osoitteesta X", ja joiden ainoa Ihan Oikea Mahdollinen Lomakohde on Kanaria, Egypti tai mikä tahansa mikä alkaa sanalla Los ja jossa puhutaan pääkielenä espanjaa tai muuta Harlekiini-kirjojen kieltä.

Mikä muu ärsyttää tänään? Ylinopeus ja suomalaisten suhtautuminen siihen. "+9km/h on ok, siitä ei tuu vielä sakkoja." Jep, juuri sitähän varten ne nopeusrajoitukset siellä onkin, ettei tulisi sakkoja. Asialla ei ole mitään tekemistä jarrutusetäisyyksien, turvavälien, pysähtymismatkojen tai vaarapaikkojen kanssa. Tuollainen +10km/h aiheuttaa kuitenkin huomattavasti pahempaa jälkeä siinä vaiheessa kun se ihminen sinne juoksee, kuin se -10km/h, joka olisi nopeusrajoituksen mukaista. Kyllä, en minäkään tässä ihan viaton ole, kaikkea muuta, mutta sakkopelkologiikka kertonee taas hieman lisää tästä päivästä.
Viimeksi muokannut VoDKa, La Elo 14, 2010 6:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Mariacka kirjoitti:Kuuma. Jano. Nestehukka. Huono palvelu. Lihavat ihmiset, jotka tukkivat kauppojen käytävät niin että ohipääsy on mahdotonta.
Survival of the fattest...?? :mrgreen:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

VoDKa kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:Lihavat ihmiset, jotka tukkivat kauppojen käytävät niin että ohipääsy on mahdotonta.
Lisäksi listaan voisi iskeä;

- mummot (joo joo, mutta siellä ne silti seisoo)
Aivan. Kaiken huippu oli kerran, kun kaksi selvästikin eläkkeellä olevaa mummoihmistä oli kassajonossa perjantaina pahimpaan ruuhka-aikaan täpötäysine kärryineen ja vielä kehtasivat ääneen valittaa siitä, että muitakin (esim. minä) on jonossa. Kävisivät väljempään aikaan.

Ei minulla sinänsä ole mitään lihavia vastaan, ajattelemattomia löytyy laihoistakin, mutta heidän ohitseen sentään pääsee :D
Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Oho, mä en muista, että kukaan lihava olisi koskaan ollut mun tielläni. Mun ongelma on lastenvaunut ja kakarat yleensä.
Lukittu