Sarjamurhaaja-hoitaja Aino Nykopp, Helsinki

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

ketsku kirjoitti: Kyllä mä itse kutsuisin tuollaista ihmistä nimenomaan pahaksi sydämeltään :(
Tulit sitten haukkuun sinäki mun Ystävää???
Tunnetko Ainon?? Noni, et varmana tunne! Minä tunnen, joten voin sanoa että Ystävälläni on Kultainen Sydän, eikä ole mulle ainakaan tehnyt mitään pahaa ikinä!!!

Jos täällä ois jonkun murhajutun UHRIN LÄHEINEN kirjottelemassa niin voi hellanlettas ku päätä siliteltäs!!! Mutta kun satun oleen syytetyn ystävä, niin nyt te suhtaudutte muhunki ku rikolliseen??? :roll:
Mitä jos teidän TOSI LÄHEINEN IHMINEN syyllistys murhaan, hylkäisittekö sen sitte, häh??? Kertokaa mulle!!! Oisko kivaa sitte lukee kun sen ihmisen asioit puitais, ja se haukuttais ihan paskaks netissä, yms??? Se olis kuitenkin se sama teidän läheinen ihminen!!! Ellette sitte oo niin kylmiä kaikki, et katkasisitte välit läheiseenne, jos hän syyllistys henkirikokseen. :roll:
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

pivi84 kirjoitti: Ystävälläni on Kultainen Sydän
Psykopaateilla on usein pinnalta katsottuna todella "Kultainen Sydän". :lol:
pivi84 kirjoitti: Mitä tuntemiseen tulee, niin en halua vastata muuta kuin, että sen voin kertoa etten ole Ainon omaisia, enkä edes tunne heitä.
pivi84 kirjoitti: Tulit sitten haukkuun sinäki mun Ystävää???
Tunnetko Ainon?? Noni, et varmana tunne! Minä tunnen, joten voin sanoa että Ystävälläni on Kultainen Sydän, eikä ole mulle ainakaan tehnyt mitään pahaa ikinä!!!
:roll:
Totuus
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja joey »

pivi84 kirjoitti: Jos täällä ois jonkun murhajutun UHRIN LÄHEINEN kirjottelemassa niin voi hellanlettas ku päätä siliteltäs!!! Mutta kun satun oleen syytetyn ystävä, niin nyt te suhtaudutte muhunki ku rikolliseen??? :roll:
Onko mielestäsi siis suunnilleen sama asia olla murhajutun uhrin läheinen kuin murhaajan läheinen?
pivi84 kirjoitti:
Mitä jos teidän TOSI LÄHEINEN IHMINEN syyllistys murhaan, hylkäisittekö sen sitte, häh???

Tarkoitat varmaan "toistuviin murhiin, murhanyrityksiin ja muihin rikoksiin"? En osaa varmuudella sanoa, miten toimisin, mikäli minulle todella läheinen ihminen syyllistyisi toistuvasti murhiin ja murhanyrityksiin. Mutta ainakaan en ihmettelisi, jos joku ulkopuolinen haluaisi siinä tilanteessa tituleerata häntä "pahaksi sydämeltään".
pivi84 kirjoitti: Kertokaa mulle!!! Oisko kivaa sitte lukee kun sen ihmisen asioit puitais, ja se haukuttais ihan paskaks netissä, yms???
Ei varmaankaan, mutta ei murhaaminenkaan kivaa ole.
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

LOL :lol: vaan... Arvasin tän, et mun kimppuun hyökätään, mut antaa tulla vaan > Haukkukaa mua jos lopetatte sillä Ainon haukkumisen!!!

Kyllikille selvennykseksi; Siis en ole Ainon omainen, enkä tunne hänen omaisia, vaan olen Ainon ystävä!!!
Ja kuka on sanonut Ainoa psykopaatiksi..??? :roll:

Joey; Äläs saivartele... Mutta hyvä kun ees kelasit asiaa omalta kantiltasi... Miettikää muut kanssa!!!

Mulla ei oo muuta sanottavaa, kuin että miettikää oikeesti omalle kohallenne.. :shock:
PeppiTyttö
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Pe Heinä 23, 2010 11:28 pm
Paikkakunta: satakunta

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja PeppiTyttö »

Mä en todellakaan ihmettelis jos mun läheistä-sarjamurhaaja-ystävää pidettäis täällä pahana, sillä sitä se ihminen herran jestas silloin on, kun tekee toiselle PAHAA! (Minä pidän murhaamista pahana :shock: ) Vaikka ihminen olis mulle kuinka kultainen ja hyväsydäminen ollut, en hyökkäis niiden kimppuun, jotka ei näe MINUN sarjamurhaaja ystävää hyvänä tyyppinä! ERIKOISTA!! :roll: En jaksa nyt sen enempää ketjua alkaa lukemaan, mut onko täällä joku Ainon omaisia tai ystäviä haukkunut?
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

PeppiTyttö kirjoitti:Mä en todellakaan ihmettelis jos mun läheistä-sarjamurhaaja-ystävää pidettäis täällä pahana, sillä sitä se ihminen herran jestas silloin on, kun tekee toiselle PAHAA! (Minä pidän murhaamista pahana :shock: ) Vaikka ihminen olis mulle kuinka kultainen ja hyväsydäminen ollut, en hyökkäis niiden kimppuun, jotka ei näe MINUN sarjamurhaaja ystävää hyvänä tyyppinä! ERIKOISTA!! :roll: En jaksa nyt sen enempää ketjua alkaa lukemaan, mut onko täällä joku Ainon omaisia tai ystäviä haukkunut?
En ole hyökännykään kenenkään kimppuun, nuo Ainon haukkujat on hyökänny mun kimppuun! :? Kun yritän vaan selittää, että TÄÄ SATTUU TOSI PALJON AINON YSTÄVIIN JA VARMASTI MYÖS OMAISIIN JA ASIAN VOIS ANTAA JO OLLA!!!
Mua ainaki sattuu ihan helvetin tarpeeks ilman noita saivarteluja ja haukkujakin... :cry: :cry: :cry:
Toin esille sen, että Ainolla on hyvä sydän, ja siitä sitten kauhee ryöppy tuli päälle... :cry:
En mäkään sitä IHMETTELE lainkaan, että pidetään pahana, MUTTA... pitäs oikeesti kelaa että sillä ihmisellä on myös ne läheiset <3 JA EI KUKAAN OLE LÄPEENSÄ PAHA!!! Oikeesti; EI kukaan...
Mäkin vihaan monia ihmisiä, vihaan oikein sydämeni pohjasta, mutta en mä niiden läheisille ala kettuilee, tms. Ja hyväksyn ton tosiseikan, että jokaikisessä on jotain hyvääkin.
Mä tiedän Ainon hyvät puolet, te tiiätte vaan median esiin tuomat huonot puolet! So sad...
En mä jaksa enempää selittää... kyl te tajuutte pointin...
Avatar
vandaali
Nikke Knakkertton
Viestit: 155
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 4:39 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja vandaali »

No ei vittu mitä tekstiä. Tämä "pivi84" on joko teini jolla jäänyt koulut väliin, tiettyyn vähemmistöön kuuluva tai muuten vajaa :lol:
Vai oikein hyväsydäminen ja väärinymmärretty tämä SARJAMURHAAJA :shock: Kuvien ja rouvan juttujen perusteella täysin tunteeton ja kylmä ihminen joka tehnyt tekonsa laskelmoidusti / nauttien eikä tunne mitään syyllisyyttä. Harmin paikka ettei ole suomessa kuolemantuomiota mokomia saastoja varten. Mutta näköjään näitä ymmärtäjiä ja "ystäviä" aina löytyy...ja siksipä on tuomiotkin niin säälittävän pienet suomessa :evil:
Ja ei, jos "ystäväni" tekisi moisen teon niin en todellakaan kehtaisi häntä puolustella ja sääliä! Vahva veikkaus tosin että tämä nimimerkki "pivi84" ei ole mikään murhaajan lähiystävä vaan perinteinen wannabefrendi joita näiden hylkiöiden seuraan tuppautuu jostain syystä tällaisten tekojen jälkeen.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja MEG »

pivi84 kirjoitti: Siis en ole Ainon omainen, enkä tunne hänen omaisia, vaan olen Ainon ystävä!!!
Ja kuka on sanonut Ainoa psykopaatiksi..??? :roll: :
Oletko Pivi miettinyt ja yrittänyt analysoida mistä sitten oli kysymys?. Miksi sympaattisena tunnetusta Ainosta tuli murhaaja?
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

vandaali kirjoitti:No ei vittu mitä tekstiä. Tämä "pivi84" on joko teini jolla jäänyt koulut väliin, tiettyyn vähemmistöön kuuluva tai muuten vajaa :lol:
Vai oikein hyväsydäminen ja väärinymmärretty tämä SARJAMURHAAJA :shock: Kuvien ja rouvan juttujen perusteella täysin tunteeton ja kylmä ihminen joka tehnyt tekonsa laskelmoidusti / nauttien eikä tunne mitään syyllisyyttä. Harmin paikka ettei ole suomessa kuolemantuomiota mokomia saastoja varten. Mutta näköjään näitä ymmärtäjiä ja "ystäviä" aina löytyy...ja siksipä on tuomiotkin niin säälittävän pienet suomessa :evil:
Ja ei, jos "ystäväni" tekisi moisen teon niin en todellakaan kehtaisi häntä puolustella ja sääliä! Vahva veikkaus tosin että tämä nimimerkki "pivi84" ei ole mikään murhaajan lähiystävä vaan perinteinen wannabefrendi joita näiden hylkiöiden seuraan tuppautuu jostain syystä tällaisten tekojen jälkeen.
V***U mitä tekstiä sulla!!!! :twisted: Hah!!! Kai mä ny ystävääni puolustan!!!! Ja todellakin kehtaan!!! En oo teini, enkä vajaa, enkä todellakaan "wannabefrendi"!!!!
Et taida tietää TOSIystävyydestä mitään??? :P
Mutta itseasiassa osuit parissa kohtaa oikeeseen ja SENKIN KEHTAAN MYÖNTÄÄ; Eli koulut on multa kesken jäänyt ja itseasiassa kuulun osittain "tiettyyn vähemmistöön"!!! Että LOL vaa itelles!!! :lol:

MITEN KEHTAAT HAUKKUA AINOO NOIN RUMASTI?????? :evil: :evil: :evil:
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

MEG kirjoitti:
pivi84 kirjoitti: Siis en ole Ainon omainen, enkä tunne hänen omaisia, vaan olen Ainon ystävä!!!
Ja kuka on sanonut Ainoa psykopaatiksi..??? :roll: :
Oletko Pivi miettinyt ja yrittänyt analysoida mistä sitten oli kysymys?. Miksi sympaattisena tunnetusta Ainosta tuli murhaaja?
Todellakin olen, ja monta unetonta yötä viettänyt!!!!! :cry: :cry: :cry: Ei ole helppoa todellakaan mulla... :?
Ja nyt vielä nää saastaviestit päälle, joissa MUA haukutaan... Itkenyt olen paljon ja tulen itkemään... :cry:
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

...Ja lisäksi vielä tää avioliittojuttu... En voi uskoo sitä ees todeksi...
Mitä te saatte siitä et haukutte nyt mua???
Mä ymmärrän, että henkirikosten uhrien läheisillä on HELVETIN VAIKEAA, mutta yritän tuoda esille sitä, että NIIN ON MYÖS TUOMITTUJEN LÄHEISILLÄ!!!!!
Tää on katastrofi, ihan kamalaa...
Ootte varmaan ilosia, kun kerron, et minäki oon menettäny tän kaiken vuoksi elämäni, elossa oon mutta niinku "elävä kuollut", elämäniloa ei oo... Että varmaan nyt nautitte!!!! :roll:
Enkä kaipaa säälipointseja, vaan sitä että YMMÄRRYSTÄ KEHIIN!!!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja joey »

pivi84 kirjoitti: Mä ymmärrän, että henkirikosten uhrien läheisillä on HELVETIN VAIKEAA, mutta yritän tuoda esille sitä, että NIIN ON MYÖS TUOMITTUJEN LÄHEISILLÄ!!!!!
Asian voisi ehkä yrittää tuoda esiin jotenkin muuten kuin kimpaantumalla siitä, että joku arvelee moninkertaisella murhaajalla, murhanyrittäjällä ja pahoinpitelijällä olevan paha sydän. Se on mielestäni ihan perusteltu arvio. Yleensä murhaajien läheiset kyllä ymmärtävät, miksi ulkopuoliset eivät tunne sympatiaa murhaajia kohtaan. Riippuu tietysti tapauksestakin, mutta puolustuskyvyttömiä vanhuksia sarjamurhannut lähihoitaja on varmasti siitä epäsuosituimmasta päästä.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Pivi84 pieni. Pointtisi tuli selväksi. Mutta ethän sinä voi vaatia muita pitämään ihmisestä, jota ei tunne, mutta joka on (kai?) tehnyt hirmuisia tekoja. Et, vaikka kuinka kipuilisit täällä. Valitsemasi tie on loputon; en oikein jaksa käsittää miksi tulet tänne kiusaamaan itseäsi ja samalla ylläpitämään ko. tyylistä keskustelua. Vaikuttaa myös siltä, että olet jotenkin liiankin syvällä jutussa, jos oma elämäsi on mennyt mureniksi tapahtumien takia. Täällä notkumisella et siihen apua saa, päinvastoin, toivottavasti jostain muualta.

Aika vähän löysin sinua "haukkuvia" kommentteja, useammassakin pyrittiin tuomaan esiin sitä, ettei tekoja voi eikä pidäkään hyväksyä. Et kai sinäkään niin tee? Toisaalta kyllä sinun kommenteissasi on hyvin voimakkaan syyttävä sävy. En oikein oivalla, mitä toivot. Sääliä? Hyväksyntää? Ystävyydenosoituksia ystävääsi kohtaan? Oletko vilpittömästi sitä mieltä että valitsemasi tapa on toimiva?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja mareritt »

pivi84 kirjoitti:...Ja lisäksi vielä tää avioliittojuttu... En voi uskoo sitä ees todeksi...
Voisiko olla, että kaikesta huolimatta et tunnekaan tätä ystävääsi niin hyvin kuin luulit? Tottahan tuo uutinen on joka tapauksessa.

Epäilemättä kaikilla asianosaisilla on omat vaikeutensa asian hyväksymisessä, mutta kyllä mielestäni on oikeus kritisoida ihmistä, joka on asemaansa väärinkäyttäen tehnyt rikoksia puolustuskyvyttömiä ikäihmisiä kohtaan. Ei sitä voi millään puolustella.
pivi84
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 11:32 pm

Re: (K) Hoitajaa epäillään sarjamurhista

Viesti Kirjoittaja pivi84 »

.........
Viimeksi muokannut pivi84, Ti Joulu 28, 2010 11:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin