Caylee Anthony 2005-2008; lapsen äitiä epäiltiin murhasta

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Miuskis kirjoitti:Tuosta lehtijutusta, juu Baezin osaamattomuus on ollut kaikkien tiedossa ja keskusteluissa iät ja ajat. Mutta ei vissiin Orlando Sentinel ole aikaisemmin tehnyt noin isoa juttua Baezista ja julkaissut sitä paperilehtensä etusivulla.
Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan! :D

Vielä muutama kuukausi ja yli kahden vuoden odotus on ohi. Eli oikeudenkäynti alkaa. Tää meinaa kyll katsoa koko paskan. Aivan kuten silloin joskus kun oli Simpsonin oikeudenkäynti.

ps
Sain juuri ameriikan tädiltä Mark Fuhrmanin The Murder Business kirjan. Mark käsittelee aikasten hyvin eri tapauksia; Casey Anthony, Drew Peterson, Scott Peterson, JonBenet Ramsey, Simpson ja sitä rataa.
Tarttee opiskella kirjaa ja laittaa tänne minfoon Markin juttuloita.
Miuskis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 11:05 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Miuskis »

Tää meinaa myös katsoa koko sirkuksen. Mahdollisimman on line ja silmät taas ristissä:)

Haa, se Furhmanin kirja on varmaan mielenkiintoinen!
t. nimim. vihreänä kateudesta :D
Paikalla
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2924
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Minä olen jäänyt miettimään, että miten Casey on osannutkin keksiä noin hankalan nimen kuin Zenaida Fernandez-Gonzalez? Ei kuitenkaan taida mikään suosituin nimi olla, ts. ei ainakaan mikään yhdysvaltojen Anna Virtanen. :lol:
En siis väitä, että tuo Zenaida olisi oikeastikin jollain tavalla osallinen Cayleen murhaan, mutta tuli vaan mieleen olisiko Caysey nähnyt Zenaidan nimen esim. lehdestä tai netistä?
Tai sitten vaan osannut yhdistää yhden etunimen ja kaksi sukunimeä ja saanut olemassa olevan ihmisen nimen...
Miuskis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 11:05 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Miuskis »

Zenaida Fernandez-Gonzales, jota tutkittiin ja joka joutui vaikeuksiin Caseyn hölynpölyn takia, oli käynyt joskus aikaisemmin katsastamassa Sawgrass Apartmentsin vapaita asuntoja ja kirjoittanut silloin nimensä ja osoitetietonsa vierailijalistaan as.oy:n toimistossa. Siinä Sawgrassin Apartmentsin asunnossa, jonka Casey väitti olevan Zenaidan asunto, ei ollut asunut ketään puoleen vuoteen.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Vielä kuukausi.....

http://www.youtube.com/user/S0meRand0mN ... kNaUI3Yg4U
Linkistä voi käydä katsomassa kaikki alkukuulemiset, sekä itse oikeudenkäynnin, mikä alkaa ensi kuussa.

Ja mitä alkukuulemisissa onkaan tapahtunut?
Puolustus, eli Bozo kumppaneineen yrittää saada Judge Belvin Perryä ulos casestä. Yrittävät samaa, minkä onnistuivat tekemään edelliselle tuomarille. Perryn kohdalla moinen ei tule onnistumaan.
Zanny the Nanny...nyt vaikuttaa siltä, että tuo salaperäinen lastenhoitaja on...George Anthony. Eli puolustustuksen uusin taktiikka on heittää George bussin alle. Georgea ei ole näkynyt noissa kuulemisissa.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Aloin juuri katselemaan/kuuntelemaan noita kuulemisia ja sappihan mulla heti alkoi kiehahtaa. Mun ei tartte kun nähdä Bozo, niin vanne rupeaa kiristämään mun päätäni.
Suurimman osan noista kuulemisista olen nähnyt livenä netin kautta, mutta mun on näköjään pakko kiduttaa itseäni.
Kuinka hitossa mä kestän katsoa itse oikeudenkäynnin?

Bozon ja kumppaneiden käytös on niin ylimielistä ja röyhkeää.
Bozon mielestä Judge Belvin Perry on puolueellinen, koska hän on hylännyt kaikki puolustuksen pyynnöt erinäisten todisteiden ja todistusten poistamiseksi oikeudenkäynnistä.
Bozo on laittanut vaateen, että Judge Belvin Perryn päätökset on tutkittava. Mikään ei onneksi tule menemään läpi.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

CNN.com Live
Tuolta voi katsoa suoraa lähetystä.
Nytkin tulee kuulemisia.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Kolme viikkoa vielä ja sitten se alkaa. Oikeudenkäynti, vihdoinkin.
Olen katsonut pre-hearingseja ja sen voin sanoa, että jos Bozo ja Casey käyttäytyvät samalla tavalla itse oikeudenkäynnissä, niin jury tulee inhoamaan heitä.
Bozolla on jokin ihme fiksaatio kynäänsä, click click click.
Ja Casey käyttäytyy kuin olisi yksi puolustustiimin jäsen, ei kuin oman lapsensa murhasta syytetty äiti. Näyttää keskisormeaan ovelle, jossa judge Belvin Perry on. Tämä tapahtui pari viikkoa sitten, kun porukka odotti istunnon alkamista ja Perry oli vielä huoneessaan.
http://seamusoriley.blogspot.com/2011/0 ... glass.html

DNAsta ja Cayleen isästä sen verran, että Lee Anthony (Caseyn veli) ei ole isä. Se on vahvistettu. Mutta George Anthony (Caseyn isä) niin siinä vasta onkin pulma, vahvistusta ei ole tullut, ei ainakaan sata prosenttista.

Ja ilmastointiteipistä, joka oli Cayleen kasvoilla, on löydetty sormenjälki. Tuloksia siitä, että kenen jälki se on, ei ole julkaistettu. FBI ei ole vielä antanut tuloksia syyttäjälle. Sellaisia huhuja on, että se jälki olisi se viimeinen naula Caseyn arkkuun.
FBI ja syyttäjä panttaavat tietoa ihan tarkoituksella. Mutta se tulee julki ennen oikeudenkäyntiä.

On hyvin mahdollista, että George joutuu "bussin alle".
Miuskis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 11:05 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Miuskis »

Minä olen myös katsonut nämä viimeisimmät oikeudenistunnot ja Baez-niljakkeen (ja Masonin) typeryyksien kuunteleminen on tosiaan melkein sietämätöntä.Ja lapsensa murhasta ! syytetty se vain pläräilee tärkeänä papereita, milloin ei flirttaile "poikiensa" kanssa :evil:
Ja niin, bussi taitaa huristaa kohti Georgea.
Nancy_Drew
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 11:48 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Nancy_Drew »

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id= ... ontentBody

Uusi 48 Hours -dokkari tapauksesta.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Nancy_Drew kirjoitti:http://www.cbsnews.com/video/watch/?id= ... ontentBody

Uusi 48 Hours -dokkari tapauksesta.
Toi cbs:n dokkari on ihan persiistä. Se on tehty yhteistyössä puolustuksen kanssa. Puolustus jopa kokosi oman jurynsä, joka antoi oman päätöksensä.
Mikä on toimittajien sekä tv-yhtiöiden moraali?
Että näin lähellä oikeudenkäyntiä esitetään moinen paskadokkari, mikä on niiiiin Caseyn puolella että?
Että kun mua ärsyttää.
Viime viikolla Bozo vaati/ehdotti Judge Perrylle, että jos kamerat poistettaisiin salista sitten kun oikeudenkäynti alkaa. Että ei ole reilua, että kaikki näytetään yleisölle. Ja mitä tämä Bozo itse tekee? On jatkuvalla syötöllä erilaisissa tv-ohjelmissa.
Muuten tuohon Bozon pyyntöön Perry sanoi, että täällä Floridassa on sun shine laki ja että me emme ole Libyassa tahi Egyptissä.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Miuskis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 11:05 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Miuskis »

Ajattelen, että Casey on niin nuori että häntä ei sen vuoksi kuitenkaan tuomita kuolemaan, mutta rikos oli niin kammottava, että ehkä sittenkin päätyy tänne (Lowell Death Row):
http://www.dc.state.fl.us/oth/vtour/index.html

Diane Downs murhasi lapsensa 1983 ja tuomittiin elinkautiseen ja kaikki anomuksensa pääsystä ehdonalaiseen vapauteen on hylätty. Voi käydä myös niin, että lapsenmurhaaja Caseykin viettää 50-vuotiskekkerinsä kiven sisässä.

Jury ei tule olemaan sokea eikä kuuro.

Vaikka aina sopivasti kuuroksi heittäytyvä Mason ilmoittikin liittyessään Baezin jengiin, että kun tämä oikeudenkäynti on ohi, Casey kävelee vapauteen käsinkynkässä Masonin kanssa :D

Muistin virkistämiseksi, tässä Casey Anthony, Liar of the Year, antaa kotonaan lausuntonsa Yuri Melichille, kun Cindy oli ilmoittanut poliisille Cayleen "kadoneen", ts. kuukausi Cayleen murhan jälkeen. Caseyn kootut valheet 1 ja 2:

http://www.youtube.com/watch?v=OI9UxXgL ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=94gy86c1KCE

(Jossa Casey mm. kertoo (valehtelee) Cayleen nannysta Zenaidasta, jota ei ole olemassa, työpaikastaan Universalilla, jota Caseylla ei ollut, työkaveristaan Jeffreysta ja Jeffin lapsesta Zacharysta, joita ei ole olemassa, työkaveristaan Juliette Lewista, jota ei ole olemassa, ja joille molemmille hän oli muka kertonut Cayleen "katoamisesta", ja hän kertoo "työpaikalleen" "kadoneesta työpuhelimestaan" ja omasta puhelimestaan, joiden muistikortteja oli vaihdellut keskenään ja tietysti siinä "kadonneessa puhelimessa" olivat olleet mm. näiden henkilöiden, joita ei siis ole olemassakaan, numerot ...)

PS. Yhdestä kommentista edellisen kuunnelleelta:
This cop is really good and catching her in lies, like the "sim card".

"The truth and Miss Anthony are strangers".
.
Miuskis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Elo 05, 2008 11:05 pm

Re: Caylee Anthony 2005-2008, lapsen äitiä epäillään murhasta

Viesti Kirjoittaja Miuskis »

Huomenna alkaa juryn valinta ja varsinaisen oikeudenkäynnin pitäisi vihdoinkin alkaa 17.5.:

JURY SELECTION -- Monday, May 9
Location unknown

OPENING STATEMENTS -- Tuesday, May 17
Orange County Courthouse: 425 N. Orange Ave

Cindy ja George saavat olla koko oikeudenkäynnin paikalla.
http://edition.cnn.com/2011/CRIME/05/06 ... index.html

.
Vastaa Viestiin