Ulvila KUVIA
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Re: Ulvila KUVIA
Jos niitä haavoja olisikin Annelin käsissä, niin tapaus olisi vähän loogisempi...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
JPEG454
kaakelit 20 x 20 cm, takan päädyn ulottuvuus nähtävissä (rajaviivoja, kaakelien, takan listan ja UPM-laatikon, vahvistanut Tara):

originaali 454 tässä:

Valosäädin/katkaisija erottuu kuvassa terassin oven ikkunaa vasten vasemmalla.
JPEG452

kaakelit 20 x 20 cm, takan päädyn ulottuvuus nähtävissä (rajaviivoja, kaakelien, takan listan ja UPM-laatikon, vahvistanut Tara):

originaali 454 tässä:

Valosäädin/katkaisija erottuu kuvassa terassin oven ikkunaa vasten vasemmalla.
JPEG452

tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
A:n pituuden arviointia, 'mäkin oon 170' vai vähän enemmän??
Pari kuvaa joita katsoessa aikanaan mietin samaa asiaa, oikeudenkäynti keväällä 2010:
Sama vartija molemmissa kuvissa:

Vartija näyttäisi tässä olevan porrasaskelmalla, A jalkakäytävällä. Voihan se olla, että kuvassa on sattumoisin aika pienikokoinen vartija (onko vartijoilla jotain vähimmäispituusvaatimusta, en tiedä..):

Mietin miten pitkä Manner mahtaa olla, ja olisiko A vain 'pitkäselkäinen', ja istuuko Manner jotenkin lysyssä. Kallellaan on hieman, mutta ei näytä paljoa A:ia pidemmältä:

Pari kuvaa joita katsoessa aikanaan mietin samaa asiaa, oikeudenkäynti keväällä 2010:
Sama vartija molemmissa kuvissa:

Vartija näyttäisi tässä olevan porrasaskelmalla, A jalkakäytävällä. Voihan se olla, että kuvassa on sattumoisin aika pienikokoinen vartija (onko vartijoilla jotain vähimmäispituusvaatimusta, en tiedä..):

Mietin miten pitkä Manner mahtaa olla, ja olisiko A vain 'pitkäselkäinen', ja istuuko Manner jotenkin lysyssä. Kallellaan on hieman, mutta ei näytä paljoa A:ia pidemmältä:

tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Videolta (satakunnan kansa) 2011
Manner oviaukossa, tulossa ulos. Anneli on juuri vapautettu:

En saanut napattua A:lia oviaukossa, käveli niin kiinni Mannerin selässä ja sujahti siitä sitten hankalaan kulmaan. Tässä kuvassa Manner ja Auer poistuvat toimittajien luota, menossa autoon. Näyttävät olevan aika rinnakkain. Auerin kengissä on korkeammat korot kuin Mannerin:

Manner oviaukossa, tulossa ulos. Anneli on juuri vapautettu:

En saanut napattua A:lia oviaukossa, käveli niin kiinni Mannerin selässä ja sujahti siitä sitten hankalaan kulmaan. Tässä kuvassa Manner ja Auer poistuvat toimittajien luota, menossa autoon. Näyttävät olevan aika rinnakkain. Auerin kengissä on korkeammat korot kuin Mannerin:

Samalta videolta kuin edellä. A toimittajien edessä:

Lisään vielä nämä kasvokuvat. En sano, että nämä satunnaiset ilmeet kertovat mistään erityisestä..
Mutta ihan vain laitoin, koska videota selatessda juolahti mieleen se kun joskus oli puhetta ns 'mikroilmeistä'.
Anneli Auer: Olen sokissa! – katso video
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... video.html

Iltalehden valitsema kuva samasta tilaisuudesta, uutisesta Oikeidenkäöynnistä jättiläislasku tms..:

Anneli Auer: Olen sokissa! – katso video
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... video.html

Iltalehden valitsema kuva samasta tilaisuudesta, uutisesta Oikeidenkäöynnistä jättiläislasku tms..:

Kyl mää melkein veikkaan, että 170 senttiä ylittyy reilusti Auerilla mitassa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
^ Minä olen noin 170 cm pitkä. Tapaan harvoin miehiä jotka ovat silminnähden minua lyhyempiä. Suurinpiirtein samanpituisia tapaan päivittäin mutta ehdottomasti suurin osa miehistä on minua pidempiä vaikka käyttäisin samanlaisia kenkiä kun Auer (= pieni korokepohja).
Auerin on pakko olla minua vähintään 5-10 cm pidempi.
Auerin on pakko olla minua vähintään 5-10 cm pidempi.
Miehisen oloinen kuvissa jos ei muuta.
-
Talontytär
- Remington Steele
Keitä varten nuo kaikki kuvat ovat ja miten ne ovat noin julkisia? Eihän mitään vastaavaa materiaalia ole muistakaan murhatiloista? Olen Auerin uutisoinnissa ihmetellyt julkaistuja puhelinnauhoja jne.pikasso kirjoitti:Miehisen oloinen kuvissa jos ei muuta.
Jos hän ei olekaan syyllinen niin...?
Optimum et pessimum in homine est lingua.
Käräjäoikeuden päätöksessä sanotaan Lahden olleen 160 cm pitkä ja Auerin 170.
Itse olen 170 cm ja tapaan itseäni lyhempiä miehiä päivittäin töissä ja siviilissäkin. Valokuvista on huono tehdä mitään päätelmiä, elleivät kuvattavat ole rinnakkain. Objektiivikin vääristää.
Itse olen 170 cm ja tapaan itseäni lyhempiä miehiä päivittäin töissä ja siviilissäkin. Valokuvista on huono tehdä mitään päätelmiä, elleivät kuvattavat ole rinnakkain. Objektiivikin vääristää.
-
Talontytär
- Remington Steele
Netin sivuilla mainitaan usein, että Auer on jopa 182 cm! Hän ei näytä kovin lyhyelle verrattuna poliiseihin, kun hänet kuvataan maijaan menossa, seisomassa oikeudenkäyntitiloissa asianajajan ja muiden miesten keskellä ym. Ja kun poliisit harvoin ovat kalletappisia. Jos Auer olisi 170 cm, niin kovin olisi pätkiä poliiseja. Olisin valmis uskomaan tuon kovemman pituuden eli 180-182 cm. Kun Lahden sanotaan olleen vain 160 cm, niin kohuttu ero olisi selvä. Onhan näitä pituuseroja paljon, kuten ex formula ja kumppani.Mariacka kirjoitti:Käräjäoikeuden päätöksessä sanotaan Lahden olleen 160 cm pitkä ja Auerin 170.
Optimum et pessimum in homine est lingua.
Voihan sitä tietysti uskoa mitä tahansa. Vuosia sitten Auer kertoi mammapalstalla painavansa 57-60 kiloa, mitä piti itselleen sopivana painona. Ei hän missään anorektiselta näytä, vaan normaalipainoiselta, ehkä hoikalta. Tässä yksi kuva, missä poliisi on vähintäänkin päätä pidempi:

Ja toinenkin:

Ja toinenkin:

Viimeksi muokannut Mariacka, Ma Heinä 04, 2011 8:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Poliisi seisoo rappusella.