Skoone vastaan keskivertokirjoittelija

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Skoone vastaan keskivertokirjoittelija

Viesti Kirjoittaja Tiina »

:D :D :D

Kun ei enää viitsi tuota Ulvilapalstaa sotkea asian takia, niin kirjoitetaan tähän.
Mielestäni Skoonen teoria (jota Lokan tavoin luulin myös vitsiksi :lol: ) siitä, että Lahti olisi saanut Bodomista jotain selville ja olisi sitten listitty on suorastaan naurettava.
Siis sano nyt ettet ollut tosissaan, ethän??? :|
Vaikka en ole Bodomiin perehtynyt, niin huhhuh, en voi muuta sanoa...
Onkohan Skoone nyt hieman liikaa jo haahuillut sivuilla?
Eikä pelkästään siis täällä, vaan ilmeisesti niitä on muitakin, kun jo kerta 4 vuotta on tehnyt aktiivista tutkintaa....
Ihme, ettei tapausta ole silti vielä ratkaistu. :shock:
Pieni loma asiasta tässä vaiheessa voisi tehdä todellakin eetvarttia.
Ja tuosta itsetunnosta vielä....
Mun mielestä ei ole enää kysymys itseluottamuksesta, jos kehuu itsensä ainakin kahden keskustelijan veroiseksi taidoiltaan ja tiedoiltaan.
Vaikuttaa pikemminkin itserakkaudelta. 8)
Jää odottelemaan (melko varmasti kiukkuista) vastausta...... :mrgreen:
Viimeksi muokannut Tiina, Su Loka 14, 2007 7:30 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Skoone ja keskivertokirjoittelijat

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tiina kirjoitti::D :D :D

Kun ei enää viitsi tuota Ulvilapalstaa sotkea asian takia, niin kirjoitetaan tähän.
Mielestäni Skoonen teoria (jota Lokan tavoin luulin myös vitsiksi :lol: ) siitä, että Lahti olisi saanut Bodomista jotain selville ja olisi sitten listitty on suorastaan naurettava.
Siis sano nyt ettet ollut tosissaan, ethän??? :|
Vaikka en ole Bodomiin perehtynyt, niin huhhuh, en voi muuta sanoa...
Onkohan Skoone nyt hieman liikaa jo haahuillut sivuilla?
Eikä pelkästään siis täällä, vaan ilmeisesti niitä on muitakin, kun jo kerta 4 vuotta on tehnyt aktiivista tutkintaa....
Ihme, ettei tapausta ole silti vielä ratkaistu. :shock:
Pieni loma asiasta tässä vaiheessa voisi tehdä todellakin eetvarttia.
Ja tuosta itsetunnosta vielä....
Mun mielestä ei ole enää kysymys itseluottamuksesta, jos kehuu itsensä ainakin kahden keskustelijan veroiseksi taidoiltaan ja tiedoiltaan.
Vaikuttaa pikemminkin itserakkaudelta. 8)
Jää odottelemaan (melko varmasti kiukkuista) vastausta...... :mrgreen:
Mitä sitten, jos olisikin ollut vitsi? Miksi et sitten reagoinut asiaan vitsin tavoin?

Ja se mun tutkijapätevyys ei taatusti ole näiden sivujen haahuilusta tullut. Näillä sivuilla surffaaminen kuuluu mun vapaa-ajan harrastuksiin. Bodom-jutusta se alkoi ja minulla on todella hyvät tiedot asiasta ja hyvän muistin lisäksi arkistoitua tietoa (kirjallista ja elktronista) todella paljon. Joten voin helposti valita kaksi keskustelijaa, joiden tiedot asiasta ovat yhteensä vähemmän kuin minun yksin. - Taidot onkin sitten huonommin määriteltävissä, mutta jos kokemuksesta (ei siis esim. tekojen, vaan niiden tarkastelun kautta saadun) voi hankkia taitoja, niin ajallisesti olen ehtinyt niitäkin hankkia saman verran kuin kaksi kolmekymppistä :lol:
Muista lähdekritiikki!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Skoone ja keskivertokirjoittelijat

Viesti Kirjoittaja Tiina »

skoone kirjoitti:Mitä sitten, jos olisikin ollut vitsi? Miksi et sitten reagoinut asiaan vitsin tavoin?
No luulin, että :wink: -hymiö selvittäisi asian, mutta ilmeisesti ei näin ollut.
En aina meinaa muistaa kohdallasi, että pitäisi kertoa, että tämä on hjuumoria. :?
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

merkitseekö tää ketju nyt sitten sitä että tiina on niin hyvä kirjoittelija että hänellä on varaa nimitellä muita keskivertokirjoittelijoiksi? Miten tää jako menee?

samaa mieltä olevat ovat keskivertoa parempia kirjoittelijoita? :roll: tai
saman huumorintajun omaavat ovat keskivertoa parempia kirjoittelijoita?

tai?

ja tarkoittaako se, että on keskivertokirjoittelija että ei lainkaan pitäisi tulla tänne pilaamaan muiden parempien kirjoittajien päivää?

Millainen kirjoittelija pääsee tiinan kanssa parhaaseen a-ryhmään?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

cicero kirjoitti:merkitseekö tää ketju nyt sitten sitä että tiina on niin hyvä kirjoittelija että hänellä on varaa nimitellä muita keskivertokirjoittelijoiksi? Miten tää jako menee?

samaa mieltä olevat ovat keskivertoa parempia kirjoittelijoita? :roll: tai
saman huumorintajun omaavat ovat keskivertoa parempia kirjoittelijoita?

tai?

ja tarkoittaako se, että on keskivertokirjoittelija että ei lainkaan pitäisi tulla tänne pilaamaan muiden parempien kirjoittajien päivää?

Millainen kirjoittelija pääsee tiinan kanssa parhaaseen a-ryhmään?


Sissus...Lue Ulvilaketjua, niin pääset EHKÄ jyvälle.
Skoone sanoi yksin vastaavansa kahta keskivertonettikeskustelijaa.
Joten keskivertokirjoittelija olen siis ilmeisesti minä.
Mikä on kyllä hienoa, sillä en pitänyt itseäni aivan niin hyvänä, sillä kuten Skoone sanoi, ei pitäisi puuttua asioihin mistä ei mitään ymmärrä.

Ja tottakai kanssani edes hieman samansuuntaisen huumorintajun omistavat ovat, ei vaan keskivertoa parempia, vaan AIVAN loistavia kirjoittajia. :mrgreen:
Mikä kumma se on, että täällä pitää kohta kaikki rautalangasta vääntää? :(
Muutin otsikkoa selvennyksen vuoksi, mutta jos vielä jotain kysyttävää niin..... :roll:
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tiina kirjoitti:[
Mikä on kyllä hienoa, sillä en pitänyt itseäni aivan niin hyvänä, sillä kuten Skoone sanoi, ei pitäisi puuttua asioihin mistä ei mitään ymmärrä.
:
Tiina, hei, missä sanon, että et ymmärrä?

vrt

-------

skoone kirjoitti:

Minkä vuoksi esität mielipiteitä asioista, joista tuskin tiedät mitään?
_________________
Ja sitten vielä tuo keskiverto-asia. Katsopa mitä olen kirjoittanut...


skoone
Sammakkoprofessori


Liittynyt: 01 Huh 2007
Viestejä: 471

Lähetetty: Pe Lok 12, 2007 7:23 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Matula kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Skoonen kommentti ei todellakaan ole hyvän hengen mukainen. En ymmärrä tätä toisten piikittelyä lainkaan. Heikkoa itsetuntoa??
......................

Siis, mä olen ollut Bodom-jutun käsittelyssä mukana neljättä vuotta. Olen perehtynyt aiheeseen todella hyvin. Ja minulla on myös "mustaa valkoisella" tutkijapätevyydestä...Sitten joku nikki, jolla on enemmän itseluottamusta tai "itsetuntoa" kuin muuta, esittää, että "ei se niin ole".
Alan saada tarpeekseni tästä yhteiskunnasta, jossa eniten ääntä pitävät ovat aina oikeassa, luulevat olevansa aina oikeassa. - Täällä Ruotsissa on sanonta "tomma tunnar bullrar mest"...- Ja tuosta minun "heikosta itsetunostani". Lägg av , minulla ei todellakaan ole aihetta heikkoon itsetuntoon, on tullut tehtyä ja suoritettua asioita enemmän kuin pari keskivertonettikeskustelijaa yhteensä...
_________________
siis toistan "on tullut tehtyä ja suoritettua asioita enemmän kuin pari keskivertonettikeskustelijaa yhteensä..."

Ja voit vielä katsoa mitä kirjoitin asiasta myöhemmin.
Muista lähdekritiikki!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

skoone kirjoitti:Tiina, hei, missä sanon, että et ymmärrä?
Ai joo... sehän olikin miksi esität mielipiteitä asioista joista tuskin tiedät mitään?
No oikeasti en tiedä sitäkään. :shock:
Tunnustan tyhmyyteni ja jätän aiheet paremmin asiasta tietäville.

Hyvää jatkoa! :) *häipyää takavasemmalle ja morottaa kainosti*
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Tiina on oikealla asialla. En ymmärrä, miksi joku voi tulla tänne keskustelemaan asioista sillä mielellä, että vain "minä itse" voin tietää jotakin. Minua ainakin kiinnostavat neutraalisti kirjoitetut asialliset kommentit ja erilaiset näkökulmat. Voin jopa muuttaa ajatuksiani, jos joku perustelee näkökulmansa asiallisesti.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

ookoo :D

mustakin on kiva että kaikilla saa olla omat mielipiteet asioista...

toivoisin että kaikille annetaan mahdollisuus niihin ilman että heti tyrmätään jyrkästi ilman perusteluja, perusteluna vois olla vaikka että todisteet puhuvat asiaa vastaan....tai että ufoja ei oo olemassa :oops:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Primavera kirjoitti:Tiina on oikealla asialla. En ymmärrä, miksi joku voi tulla tänne keskustelemaan asioista sillä mielellä, että vain "minä itse" voin tietää jotakin. Minua ainakin kiinnostavat neutraalisti kirjoitetut asialliset kommentit ja erilaiset näkökulmat. Voin jopa muuttaa ajatuksiani, jos joku perustelee näkökulmansa asiallisesti.
Et ole näköjään syventynyt keskusteluumme Tiinan kaa.
Muista lähdekritiikki!
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

cicero kirjoitti:ookoo :D

mustakin on kiva että kaikilla saa olla omat mielipiteet asioista...

toivoisin että kaikille annetaan mahdollisuus niihin ilman että heti tyrmätään jyrkästi ilman perusteluja, perusteluna vois olla vaikka että todisteet puhuvat asiaa vastaan....tai että ufoja ei oo olemassa :oops:
No sehän mua harmittikin, kun esitin uuden mielipiteen, niin Tiina heti tyrmäsi sen, eli "ei se niin voi olla". Mutta ks yllä, olemme Tiinan kanssa selvittäneet asian.
Muista lähdekritiikki!
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

skoone kirjoitti:
Primavera kirjoitti:miksi joku voi tulla tänne keskustelemaan asioista sillä mielellä, että vain "minä itse" voin tietää jotakin.
Et ole näköjään syventynyt keskusteluumme Tiinan kaa.
No, eipä taida tiikeri raidoistaan päästä.
Vastaa Viestiin