8-vuotiaan Eerikan murha, Helsinki 2012

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
siruke
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Touko 25, 2012 3:38 pm

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja siruke »

mummo59 kirjoitti:Jostain oikeudenkäyntireferaateista luin, että isä olisi poskimustelmaa selittänyt sossuille, että Eerika on itse nipistellyt sen.

Se upposi sosuun, koska ei nähnyt Eerika. Jos olisi nähnyt, ei olisi uponnut.

Silloin viimeisenä perjantainahan sossu oli keskustellut isän kanssa vatsamustelmasta ja leikellyistä koulukirjoista ja oliko taas kaikki mennyt vain Eerikan oireiden piikkiin, sossulle ei vieläkään tullut pieneen mieleen, että Eerikaa pahoinpidellään.

Nimenomaan mummo 59 ..tätä peräänkuulutan. Onko normikäytäntö lastensuojelulla näissä tilanteissa, että soitetaan vain isälle/vanhemmalle kun on kyse mahdollisesta pahoinpitelystä.
Mustelmat torstaina näki myös äidin tapaamisvalvoja..häneltä asian olisi voinut tarkistaa. Opettaja ja rehtori nyt ovat niin luotettavaa lähdettä kuin olla vain olla. Isä nyt on se kaikkein epäluotettavin lähde, jotka sitten tässä kuunneltiin..käsittämätöntä.

Penään tässä nyt vain sitä, ETTÄ EIKÖ EDES TÄLLAISESSA EPÄILYSSÄ MENNÄ KOTIIN JA TARKISTETA LASTA JA HÄNEN KUNTOAAN. Mennä sinne katsota, onko niitä mustelmia ja kysytä mistä ne ovat tulleet. SIIS IHAN OIKEASTI EN VOI TÄLLAISTA MENETTELYÄ KÄSITTÄÄ enkä todellakaan niellä selityksiä tyyliin..eihän ne voinut tietää, että lapsi murhataan.

Jos lastensuojelu tulee kotiin vasta kun se TIETÄÄ, että lasta murhataan niin silloin olen todella peloissani näiden kaltoinkohdeltujen lasten puolesta.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Gladys »

J.Maybrick kirjoitti:
Laamanen elää aivan omassa maailmassaan. Hän ei tajua että nyt on lapselta mennyt henki. Tai tajuaa varmaankin, mutta se ei ole mikään JUTTU hänen maailmassaan.
Laamanen vastaa lähes hilpeästi, tai ainakin niin reippaasti kuin kysyttäisi päivittäisen hiihtolenkin pituutta ja suuntaa, syyttäjän tiedusteluihin. Esim. äitienpäiväaamun tapahtumista puhuttaessa saisi kieltä ymmärtämätön sen kuvan, että puhutaan ihan mukavista asioista. "No sitten tuli ambulanssi" "No sitten tuli poliisi"... hyvin yhteistyöhaluisesti myöntää kaiken, puhuu syyttäjän päällekin paikoin, mutta ei vivahdustakaan esim. häpeästä tai syyllisyydestä. :shock:
Kuuntelin äsken tuon nauhan, ja minun korvaani Laamanen kuulostaa ylimieliseltä. Syyttäjää kohtaan ylimieliseltä. Puhuu päälle, ei malta odottaa kysymyksiä loppuun, vastaukset tyyliin "tottakai (tyhmänäkö minua pidät?) näin väkivallan aiheuttamat vammat tytössä" jne.

En kutsuisi Laamasta tyhmäksi tai lapselliseksi. Manipuloiva, muihin ylimielisesti suhtautuva, empatiakyvytön tunnekylmä persoonallisuushäiriöinen ihminen. Puhuu lapsen kuolemasta kuin mistä tahansa muusta arkipäiväisestä tapahtumasta ja varmaan salaa myhäilee syyttäjän ja muiden tyhmyyttä.

Puistattavaa.
All is pretty.
- Andy Warhol
fränkkä
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 3:19 pm

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

siruke kirjoitti:
mummo59 kirjoitti:Jostain oikeudenkäyntireferaateista luin, että isä olisi poskimustelmaa selittänyt sossuille, että Eerika on itse nipistellyt sen.

Se upposi sosuun, koska ei nähnyt Eerika. Jos olisi nähnyt, ei olisi uponnut.

Silloin viimeisenä perjantainahan sossu oli keskustellut isän kanssa vatsamustelmasta ja leikellyistä koulukirjoista ja oliko taas kaikki mennyt vain Eerikan oireiden piikkiin, sossulle ei vieläkään tullut pieneen mieleen, että Eerikaa pahoinpidellään.

Nimenomaan mummo 59 ..tätä peräänkuulutan. Onko normikäytäntö lastensuojelulla näissä tilanteissa, että soitetaan vain isälle/vanhemmalle kun on kyse mahdollisesta pahoinpitelystä.
Mustelmat torstaina näki myös äidin tapaamisvalvoja..häneltä asian olisi voinut tarkistaa. Opettaja ja rehtori nyt ovat niin luotettavaa lähdettä kuin olla vain olla. Isä nyt on se kaikkein epäluotettavin lähde, jotka sitten tässä kuunneltiin..käsittämätöntä.

Penään tässä nyt vain sitä, ETTÄ EIKÖ EDES TÄLLAISESSA EPÄILYSSÄ MENNÄ KOTIIN JA TARKISTETA LASTA JA HÄNEN KUNTOAAN. Mennä sinne katsota, onko niitä mustelmia ja kysytä mistä ne ovat tulleet. SIIS IHAN OIKEASTI EN VOI TÄLLAISTA MENETTELYÄ KÄSITTÄÄ enkä todellakaan niellä selityksiä tyyliin..eihän ne voinut tietää, että lapsi murhataan.

Jos lastensuojelu tulee kotiin vasta kun se TIETÄÄ, että lasta murhataan niin silloin olen todella peloissani näiden kaltoinkohdeltujen lasten puolesta.
Kyllä se vaikeata on mennä kenenkään kotiin, joskaan ei mahdotonta. Ilman todella pätevää syytä, ei ole mitään asiaa... ja vaatii jo poliisin mukaan. Jos pieni epäily siitä, että lapsi on tehnyt itse itselleen mustelmia vaikeuttaa jo huomattavasti...niin se vaan on. Ei sitä sossulla ole kuitenkaan poliisin valtuuksia, eikä poliisillakaan ole ihan hepposin perustein asiaa, ovea pidemmälle.
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Sirukkeen ylläolevaan viestiin:

Toki odotan, että viranomaisten toiminta selvitetään päivä päivältä ja päätös päätökseltä. Mutta tapahtumaketjun tarkastelu täytyy nähdäkseni tehdä siltä pohjalta, ettei ikään kuin etukäteen tiedetä, mikä oli lopputulos. Ymmärsitkö? Varmaan näin teit, koska painotit mustelmien ilmaantumista ja siihen reagointia.

Tässä tullaan OTAKSUTTAVASTI siihen, millaisia nuo mustelmat olivat, mitä lapsi oli selittänyt niiden synnystä ja miltä ne kouluterveydenhoitajan silmin näyttivät. Ja millä sanamuodoilla koulusta tieto välittyi eteenpäin. Traagisen harkinnan tehneiden (nähtävästi) kolmen työntekijän oli tällöin oletettavasti toimittava niillä tiedoin, mitä he koulusta saivat. Mitä iso mustelma merkitsee ja kuinka iso se oli? Miltä tilanne näytti, kun tiedettiin, että sama lapsi oli vastikään kotiutettu perhetukikeskuksesta? Ajateltiinko kenties, ettei mitään pahempaa sattuisi, koska isälle oli tullut selväksi, että viimeisimmät mustelmat ovat lastensuojelun tiedossa ja tapaaminen seuraavalla viikolla? En minä tiedä, esitän vain arveluja ja otaksumia.

Tuo mitä fränkkä tuo esille siitä, oliko tytär uhkaillut kertovansa jollekin asiasta, on myös pohdinnan arvoista. Voi hyvin olla, että lasta oli alettu painostamaan, ettei tämä enää kertoisi mitään, jos ja kun asiaa taas käsiteltäisiin. Tämä saattoi johtaa lakanakäsittelyn kovenemiseen entisestään. Muutoin on kieltämättä vaikea ymmärtää, miksi pieni lapsi käärittäisiin noin kidutusluontoisesti pelkän yörauhan vuoksi.
pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja pikasso »

J.Maybrick kirjoitti:
Laamanen elää aivan omassa maailmassaan. Hän ei tajua että nyt on lapselta mennyt henki. Tai tajuaa varmaankin, mutta se ei ole mikään JUTTU hänen maailmassaan.
Laamanen vastaa lähes hilpeästi, tai ainakin niin reippaasti kuin kysyttäisi päivittäisen hiihtolenkin pituutta ja suuntaa, syyttäjän tiedusteluihin. Esim. äitienpäiväaamun tapahtumista puhuttaessa saisi kieltä ymmärtämätön sen kuvan, että puhutaan ihan mukavista asioista. "No sitten tuli ambulanssi" "No sitten tuli poliisi"... hyvin yhteistyöhaluisesti myöntää kaiken, puhuu syyttäjän päällekin paikoin, mutta ei vivahdustakaan esim. häpeästä tai syyllisyydestä. :shock:
Kuin lapsi, jota ei koskaan kuultu. Nyt huomio on kiinnittynyt minuun, vain minuun ja saan kertoa kaikki ja kaikki ovat kertomastani suorastaan sekaisin, mutta tyytyväisiä ja helpottuneita.
Näin voisin kuvitella Laamasen ajatuksia.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3939
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja CSI »

Gladys kirjoitti:
J.Maybrick kirjoitti:
Laamanen elää aivan omassa maailmassaan. Hän ei tajua että nyt on lapselta mennyt henki. Tai tajuaa varmaankin, mutta se ei ole mikään JUTTU hänen maailmassaan.
Laamanen vastaa lähes hilpeästi, tai ainakin niin reippaasti kuin kysyttäisi päivittäisen hiihtolenkin pituutta ja suuntaa, syyttäjän tiedusteluihin. Esim. äitienpäiväaamun tapahtumista puhuttaessa saisi kieltä ymmärtämätön sen kuvan, että puhutaan ihan mukavista asioista. "No sitten tuli ambulanssi" "No sitten tuli poliisi"... hyvin yhteistyöhaluisesti myöntää kaiken, puhuu syyttäjän päällekin paikoin, mutta ei vivahdustakaan esim. häpeästä tai syyllisyydestä. :shock:
Kuuntelin äsken tuon nauhan, ja minun korvaani Laamanen kuulostaa ylimieliseltä. Syyttäjää kohtaan ylimieliseltä. Puhuu päälle, ei malta odottaa kysymyksiä loppuun, vastaukset tyyliin "tottakai (tyhmänäkö minua pidät?) näin väkivallan aiheuttamat vammat tytössä" jne.

En kutsuisi Laamasta tyhmäksi tai lapselliseksi. Manipuloiva, muihin ylimielisesti suhtautuva, empatiakyvytön tunnekylmä persoonallisuushäiriöinen ihminen. Puhuu lapsen kuolemasta kuin mistä tahansa muusta arkipäiväisestä tapahtumasta ja varmaan salaa myhäilee syyttäjän ja muiden tyhmyyttä.

Puistattavaa.

Ensimmäistä kertaako täällä ihmiset on psykopaatin kanssa tekemisissä? Tervetuloa reality maailmaan.

Noita on yllättävän paljon ihmiskunnasta. Toki kaikki eivät tapa - ja ongelmakin on eriasteinen. Sirpa Laamanen on sieltä vittumaisemmasta päästä psykoja. Onneksi ei ole mikään Hannibal Lecter eli olis vielä älykäskin. Siksi puhui itselleen elinkautisen. Valitettavasti ehti lisääntymään, ennenkuin joutui kiven sisään. Miksi sanon näin? Toki lapsi viaton vankilassa syntyn' on. Mutta kun tämä psykopatia on joidenkin tutkijoiden mukaan jonkinverta periytyvää...
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3939
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja CSI »

Siruke, vastasin kakkelissa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3939
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja CSI »

Indrid Cold kirjoitti: Hirviöilläkin on äidit ja isät, hekin ovat joillekin tärkeitä ja rakkaita. Mitä ajattelet vaikkapa Tarkin äidin ajattelevan siitä, että soisit hänen poikansa tulevan kidutetuksi?
Et kysynyt minulta, mutta jos sallit niin minä vastaan: EVVK mitä Tarkin äiti ajattelee. Toivottavasti kärsii. Hänhän on osallinen tässä paskassa myös. Valitettavasti ei ole tehnyt mitään juridisesti moitittavaa, joten ei saada sitä kautta vastuuseen. Olkoon sitten vastuussa ihmisten edessä. Toivottavasti on kova pala ja unipilleriä kuluu.
Indrid Cold kirjoitti:vielä surullisempaa on jälleen kerran huomata, kuinka niin moni vapaa ja normaalina itseään pitävä ihminen on valmis samanlaisiin julmuuksiin kuin nyt elinkautiseen tuomittu kaksikko.
No, sinähän voit aina uhrata oman ainutkertaisen elämäsi tunteja noiden kahden paskaläjän rakastamiseen ja tervehdyttämisyrityksiin. Käy joka viikko posket punaisena, pullantuoksuisena moikkailemassa heitä linnassa. Siinäpä sulle sopivaa hommaa.
Atlanta kirjoitti: Eikä se, että he saisivat turpaansa kerran päivässä linnassa ollessaan, mitään auta. Ei sairas mieli hakkaamalla parane. Jos niin olisi, niin helpollahan mielenterveysongelmat ja-sairaudet olisi hoidettu. Ei tarvittaisi hullujenhuoneita.
Ei se ehkä heitä auta, mutta minun ahdistustani helpottaa, jos saan tietää heidän saavan turpaan vähintään kerran päivässä. Paha on saanut silloin palkkansa.

Katsos nääs kun meissä ihmisissä on tämmöinen oikeudenmukaisuuden kaipuu sisäänrakennettuna ja tämä keissi on tölväissyt meitä aika monia....

Mulla on kolme asiaa joita toivon:

a) Sirpa ja Touko saavat kokea niin fyysistä kuin henkistäkin väkivaltaa koko linnantuomionsa ajan ja vihaavat katkerasti paikkaa, jonne joutuivat.

b) Sossun virkamiehiä hirtetään virastoa lähimpiin lyhtypylväisiin tarpeellinen määrä. Valitettavasti ei mahdollista Suomessa. No, tyydyn siihen että kaikkia laiminlyönteihin syyllistyneitä virkamiehiä, pieniäkin vaillettauksia, ojennetaan kovalla kädellä tuomioistuimen lätkimin sakko + vapausriisto rangaistuksin. Ja nyt en puhu mistään pikkusakoista vaan tyyliin puolenvuoden- vuoden palkka. Niin että taatusti näkyy sossuvirkailijan naamasta, että palkkapäivänä ollana lakattu rahaa saamasta (koska vouti vie välistä monta vuotta). Lisäksi media myllyttää vastuullisten virkamiesten nimet julkiseen häpeäpaaluun. Tämä toimikoon jatkossa caikia Suomen wirikamiehiä kavhistutavax opetuksex. Internet ei unohda, joten nämä kunnolla mokailleet virkamiehet olkoot mun puolestani vaikka lopun ikään työtä saamatta ja variksenpelättiminä Kauppatorilla. Ei kiinnosta. Joku on ammuttava varoitukseksi. Ei apinat muuten ikinä opi.

c) Lastensuojeluun tulee raju saneeraus- ja puhdistusprosessi. Ihan kuten Iso-Britanniassa tehtiin. Siis hei, ei mitään leikki juttuja, jossa komiteat istuu 6 vuotta perse leveänä ja sen jälkeen mitään ei tapahdu. Vaan MUUTOKSIA. Aikuisten oikeesti.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
mummo59
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: To Loka 04, 2012 10:38 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja mummo59 »

siruke kirjoitti:
mummo59 kirjoitti:Jostain oikeudenkäyntireferaateista luin, että isä olisi poskimustelmaa selittänyt sossuille, että Eerika on itse nipistellyt sen.

Se upposi sosuun, koska ei nähnyt Eerika. Jos olisi nähnyt, ei olisi uponnut.

Silloin viimeisenä perjantainahan sossu oli keskustellut isän kanssa vatsamustelmasta ja leikellyistä koulukirjoista ja oliko taas kaikki mennyt vain Eerikan oireiden piikkiin, sossulle ei vieläkään tullut pieneen mieleen, että Eerikaa pahoinpidellään.

Nimenomaan mummo 59 ..tätä peräänkuulutan. Onko normikäytäntö lastensuojelulla näissä tilanteissa, että soitetaan vain isälle/vanhemmalle kun on kyse mahdollisesta pahoinpitelystä.
Mustelmat torstaina näki myös äidin tapaamisvalvoja..häneltä asian olisi voinut tarkistaa. Opettaja ja rehtori nyt ovat niin luotettavaa lähdettä kuin olla vain olla. Isä nyt on se kaikkein epäluotettavin lähde, jotka sitten tässä kuunneltiin..käsittämätöntä.

Penään tässä nyt vain sitä, ETTÄ EIKÖ EDES TÄLLAISESSA EPÄILYSSÄ MENNÄ KOTIIN JA TARKISTETA LASTA JA HÄNEN KUNTOAAN. Mennä sinne katsota, onko niitä mustelmia ja kysytä mistä ne ovat tulleet. SIIS IHAN OIKEASTI EN VOI TÄLLAISTA MENETTELYÄ KÄSITTÄÄ enkä todellakaan niellä selityksiä tyyliin..eihän ne voinut tietää, että lapsi murhataan.

Jos lastensuojelu tulee kotiin vasta kun se TIETÄÄ, että lasta murhataan niin silloin olen todella peloissani näiden kaltoinkohdeltujen lasten puolesta.
Siruke, uskon, että tähän syyttäjä Velitski juuri viittasi. Hän sanoo haastattelussa, että hänelle on tähän mennessä jo selvinnyt, että toimintaohjeet on, mutta niitä ei ole jostain käsittämättömästä syystä noudatettu.

Perustan uskoni nyt tähän topakkaan syyttäjään, jotenkin minulla on tunne, että hän on ottanut jotenkin sydämen asiakseen tämän Eerikan murhan, eikä aio päästää lastensuojeluviranomaisiakaan tästä kuin koira veräjästä.
Indrid Cold
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 5:54 pm

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Indrid Cold »

Narsistinvihaaja kirjoitti:Täh? eihän kukaan täällä toivo lähimmäiselleen kidutusta.
Tässä ketjussa sanottua:
JiiJoo kirjoitti:Joskus kidutustuomio olisi todellakin paikallaan
Tukulti-Ninurta I kirjoitti:Saatana kun laitettais tuollaiset paskiaiset vanhaan kunnon sähkötuoliin (tietenkin ilman sitä sähköä) ja pakkosyötettäisiin jotain paskaa ruokaa. Näytettäisiin kuvia tytöstä ja käytäis hakkaamassa johdonpätkillä. Yöksi tietty laitettais pakettiin siihen tuoliin, mutta niin että henki kulkis..tasatunnein lapsen naurua, itkua ja laulua hiljaa soimaan.
Westi84 kirjoitti:Ei vittu mitä paskaa!! Isälle ja äitipuolelle ek ilman pääsyä vapauteen. Siellä joka päivä sidotaan heidät tunniksi ulos. Kesällähän se on vielä ihan kivaa mutta kovalla pakkasella voi alkaa jo tuntua epämukavalta. 50 raipanlyöntiä per päivä myös molemmille.
ArcticEli kirjoitti:Mulla ei olis mitään sitä vastaan että ne tapettas samalla lailla kuin ne tappo lapsen. Tukehduttamalla 4-6 h.
Rider of the Storm kirjoitti:Vaikka oon periaatteessa ANTI-VIOLENCE, koska puhumalla selviää yleensä asioista... sen teon kyllä hyväksyisin ETTÄ iskä ja äiti-puoli sais kokee saman vankilassa tai vähintäänkin jollakin rautaputkella käsittely mielellään suoraan hanuriin...
Scully kirjoitti:Enemmän vaan turpaanvetoja vangit kiitos ja akalle kans oikeen isän kädestä. Tässä tapauksessa kannattaisin todella kuolemanrangastusta tai mieluummin kidutuksen kautta. Roskasakkia tuo äijä ja akka.
Wargrave kirjoitti:Pimeään koppiin pakkopaidassa loppuiäksi ! :evil:
Hemmo kirjoitti:Yksinkertaisilla ihmisillä on vain yksinkertasia ratkaisuja oli ongelma mikä tahansa, itse lukisin mieluummin että äitipuoli olisi teipattu selliinsä.
Mary Jane Lemansky kirjoitti:Pahakseni en laittais,vaik jotakin siivouskomeron tavaraa eksyis sen safkaan tai juotettais pullosta. Mielikuvitus vaan rajana ja vangeillahan on aikaa miettiä...
ysiysiysi kirjoitti:Missään nimessä ei saa antaa tehdä itsemurhaa, vaan antaa elää tekonsa ja sen seurauksien kanssa. Muutenkin kuolemanrangaistusta parempi olisi massiivinen henkinen väkivalta, joka näännyttäisi paatuneimmankin paskaläjän.
strangelove kirjoitti:40 paria raippoja, jonka jälkeen kirjaimellisesti kiven sisään säkkipimeään, rottia vilisevään selliin, jossa tuomittu kituu hitaasti kuoliaaksi seinään kahlittuna.
Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

Mitä yrität viestittää näillä lainaamillasi viesteillä??

Eikö ihminen saa tuntea raivoa tällaisen teon jälkeen? Oletko kenties niitä saatanan vihervasemmistolaisia paapojia, joiden mielestä tämä kaksikko kaipaa ymmärrystä, pään silittelyä, terapiaa jopa??

Toivon, että tämä kaksikko kärsii koko vankeusaikansa. Kurkut auki ja viiteen palaan perkele mokomat ali-ihmiset. Olen viimeksi fantasioinut asialla tänään. Ja se helpottaa kummasti oloa.
Fuck off, I am Clive Owen. That's mental
Narsistinvihaaja
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2013 11:24 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Narsistinvihaaja »

Tää on nyt viimeinen kerta kun vastaan Indridille.
Tarkoitan lähimmäisellä(minun katsantokannassani) perhettäni,sukuani.ym.
En tarkoita lähimmäisellä,enkä usko muidenkaan täällä kommentoivien tarkoittavan lähimmäisellä Touko tarkkia ja Sirpa laamasta.
Otit itse sanan" lähimmäinen" käyttöön kun syytit meitä jotka haluavat ei niin kivaa elämää näille kahdelle.Siksi korostin,että eihän täällä kukaan halua lähimmäiselleen pahaa,(jonka sanan jokainen normaali kokee koskevan sukua).
Nyt en enää jatkossa vastaa sulle,minun mielestä tosi mukava nähdä,että noinkin moni haluaa Tarkin ja Laamasen saavan ansionsa mukaan.
Koita nyt jättää se jeesustelu.Jeesukseksi ei pääse kuka tahansa.Ei edes Laamanen,etkä sinäkään.
Tod.näk.Indrid haluaa vaan enää ärsyttää,siksi en enää ota hänen juttujaan jatkossa vakavasti.
Trust no one....
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8312
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tämä mieheksi väitetty saasta ei ainakaan tule nauttimaan tulevista vuosista kovinkaan paljon.
Vaikka on liskolla niin kokoajan joutuu sielläkin olemaan silmät selässä, voi muuten selästä löytyä silmän reiät. Vankila viranomaisille tällaisilla paskoilla on tietenkin työllistävä vaikutus, koska sitä on hyysättävä pesulle, pihalle, muutenkin vahdittava tehostetusti ettei sille mitään yllättävää tapahdu. Jospa menisi vaikkapa 20 vuotta näin. Joku vitun vatipää täällä varmaan alkaa kirjoittamaan kuinka tätä paskaa nyt henkisesti kaltoin kohdellaan, kuinka toiset vangit eivät jaa ymmärrystä paskaa kohtaan.
Hei tee sinä ymmärrystä antava teko ja ala paskalle kirjekaveriksi. Osoitteeksi riittää: Paskakasa, Vantaan vankila. Ne tietää heti ketä lähestyt ymmärrystä huokuvalla kirjeelläsi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Indrid Cold
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 5:54 pm

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Indrid Cold »

Tikkewtz kirjoitti:Eikö ihminen saa tuntea raivoa tällaisen teon jälkeen?


Pidän mielenkiintoisena sitä, että tässä maailmantilassa yhden tytön väkivaltainen kuolema aiheuttaa näin voimakkaita vihareaktioita (vaikka olihan tyttö tietysti söpö kuin mikä, piti päässään prinsessatiaraa, eikä varmaan koskaan tahtonut pahaa kenellekään - edes sadistisille vanhemmilleen).

Pidän mielenkiintoisena sitä, että niin moni kuvittelee asioiden muuttuvan paremmaksi ja vastaavien tekojen tulevaisuudessa estyvän sillä, että tytön surmanneille työnnetään rautaputki takapuoleen ja annetaan kitua kuoliaiksi pimeässä, rottia vilisevässä sellissä.

Tuossa yllä taisi minulla kyllä tulla ajatusvirhe: en oikeastaan usko väkivallasta fantasioivien haluavan vastaavanlaisten tekojen loppuvan, sillä sehän tarkoittaisi myös loppua väkivaltaisille fantasioille, surkeiden ali-ihmisten kuvien poistumista sensaatiolehtien sivuilta. Sehän saattaisi pahimmillaan tarkoittaa sitä, että kun maailmasta surkimukset loppuvat, huomaisikin kohta itse olevansa se kurjista kurjin jonka päätä muut vaativat vadille.
Narsistinvihaaja
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2013 11:24 am

Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012

Viesti Kirjoittaja Narsistinvihaaja »

kakkosurpo kirjoitti:Tämä mieheksi väitetty saasta ei ainakaan tule nauttimaan tulevista vuosista kovinkaan paljon.
Vaikka on liskolla niin kokoajan joutuu sielläkin olemaan silmät selässä, voi muuten selästä löytyä silmän reiät. Vankila viranomaisille tällaisilla paskoilla on tietenkin työllistävä vaikutus, koska sitä on hyysättävä pesulle, pihalle, muutenkin vahdittava tehostetusti ettei sille mitään yllättävää tapahdu. Jospa menisi vaikkapa 20 vuotta näin. Joku vitun vatipää täällä varmaan alkaa kirjoittamaan kuinka tätä paskaa nyt henkisesti kaltoin kohdellaan, kuinka toiset vangit eivät jaa ymmärrystä paskaa kohtaan.
Hei tee sinä ymmärrystä antava teko ja ala paskalle kirjekaveriksi. Osoitteeksi riittää: Paskakasa, Vantaan vankila. Ne tietää heti ketä lähestyt ymmärrystä huokuvalla kirjeelläsi.
Hienosti kirjoitettu! Kyllä nää jossain vaiheessa saa vielä vankilassa vielä "isän kädestä".
Minua lohduttaa se,että lapsenmurhaaja on jopa vankilassa alinta kastia.
Tavallaan JOILLAIN ihmisillä on onneksi vielä oikeudentaju:)
Trust no one....
Vastaa Viestiin