Ase laukesi seksileikin aikana - nainen kuoli

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Ase laukesi seksileikin aikana - nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Muistaako joku täällä tapausta joka tapahtui Suomessa vuosia sitten jossa mies oli ampunut vahingossa naisen sukupuoliyhdynnän aikana? Ase vahingossa lauennut kait jonkun seksileikin aikana ja muistaakseni olivat ns salapari. En osannut näillä muistikuvilla laittaa hakusanoja gookeliin.

otsikkoa muokattu
t:mode
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Joka vanhoja muistelee

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Minäkään en löytänyt googlettamalla tapausta, mutta uskon tietäväni, mitä tapausta tarkoitat.

Itselläni on seuraavanlaisia hataria muistikuvia, mielellään joku saa tarkentaa. Kyseessä olivat paritalonaapurukset (mies ja nainen), joiden puolisot eivät olleet kotona. He olivat päätyneet harrastamaan salassa seksileikkejä. Seksileikkeihin kuului, että naisen haaraväliin työnnettiin ladattu pistooli, joka vahingossa laukesi kuolettavin seurauksin.

Muistelen, että oikeus uskoi tapahtumaa vahingoksi ja mies sai tuomion kuolemantuottamuksesta. Hämärä muistikuva on, että tämä tapahtui pääkaupunkiseudulla, ehkä Vantaalla.

Minua ei suoraan sanottuna olisi harmittanut pätkääkään, jos oma eukko olisi tuolla tavalla siirtynyt ajasta ijäisyyteen.
darkman
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 2:55 pm

Re: Joka vanhoja muistelee

Viesti Kirjoittaja darkman »

vantaan kulomäessä ainakin eräs mc heppu tuollasta vuosia sitten touhusi
murjaani
Martin Beck
Viestit: 796
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 5:09 pm

Re: Joka vanhoja muistelee

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Kiinnostavaa! Minä olen kuullut vastaavan tapauksen mutta Turun puoleen sijoittuvana. Kuulemassani versiossa salapari koostuu vakiasukas-mökkinaapuri-yhdistelmästä ja tapahtumapaikka Turkua sivuava maaseutu. Setäni kertoi tapauksesta ja määritti jommankumman, ehkä miehen, esimiehensä tuttavaksi ja kertoi kuulleensa tapauksesta juuri tältä esimieheltä.

Tuskin noita kovin monta on sattunut Suomessa. Olisiko setäni napannut hyvän jutun ja vähän muokannut omaan suuhunsa sopivaksi. En ole pettynyt jos näin on, tähän asti kun olen pitänyt koko juttua kirjasta/TV:stä kaapattuna.
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: No nyt tärppäs

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Tämä on ilmeisesti tuore uutinen tapauksesta. Luoti osui päähän. Olen kuitenkin aika varma siitä muistikuvasta, että ladattu pistooli laukesi juuri siellä. Jos joku bongaa myöhemmän uutisen, asia varmaan tarkentuu.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 63328.html
Nainen kuoli perheystävän aseen laukaukseen
Julkaistu: 16.7.2001
31-vuotias nainen kuoli naapurinmiehen ja perheystävän käsiaseen laukaukseen Vantaan Kulomäessä perjantain ja lauantain välisenä yönä. Aseen omistanut mies on myös sairaalassa ja leikattu.
Sama luoti, joka osui naista päähän, ilmeisesti kimposi miehen jalkaan.
Ase laukesi puoliltaöin paritalossa miehen kotona. Tapahtuman jälkeen mies soitti itse hälytyskeskukseen ja tilasi ambulanssin.
Nainen oli hengissä, kun häntä kuljetettiin sairaalaan, mutta häntä ei pystytty pelastamaan. Naisen 2-vuotias poika oli nukkumassa omassa kodissaan eikä herännyt laukaukseen.
Vantaan poliisissa tapausta tutkitaan henkirikoksen ja tapaturman välillä. 1964 syntynyt mies väittää aseen lauenneen vahingossa. Tapahtumalle ei ole yhtään todistajaa
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: No nyt tärppäs

Viesti Kirjoittaja CSI »

hannu hanhi kirjoitti:Tämä on ilmeisesti tuore uutinen tapauksesta. Luoti osui päähän. Olen kuitenkin aika varma siitä muistikuvasta, että ladattu pistooli laukesi juuri siellä. Jos joku bongaa myöhemmän uutisen, asia varmaan tarkentuu.
Veikkaan essonbaarilaisten väritykseksi tuota "laukesi siellä". Tottakait kun seksileikeistä oli kyse, pitää pyssyn laueta "siellä" ja mälli lentää veenukseen....
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2207
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: No nyt tärppäs

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

CSI kirjoitti:
hannu hanhi kirjoitti:Tämä on ilmeisesti tuore uutinen tapauksesta. Luoti osui päähän. Olen kuitenkin aika varma siitä muistikuvasta, että ladattu pistooli laukesi juuri siellä. Jos joku bongaa myöhemmän uutisen, asia varmaan tarkentuu.
Veikkaan essonbaarilaisten väritykseksi tuota "laukesi siellä". Tottakait kun seksileikeistä oli kyse, pitää pyssyn laueta "siellä" ja mälli lentää veenukseen....
Voi olla, että tässä tapauksessa mielikuvitukseni on sekkoittut mukaan. Jos pistooli olisi falloksen symboli seksileikeissäni, en sitä ainakaan omaan perseeseen työntäisi. Siksi ehkä muistikuvissa yhdistin laukauksen osuneen naiseuden ytimeen.

Joka tapauksessa tämä tapaus on totta. Hejacin puolelta löytyy lisää informaatiota tapauksesta: http://hejac.createforumhosting.com/lie ... -t131.html
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joka vanhoja muistelee

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Oma muistinikin palautuu pätkittäin ja joku bikeri tais ampuja olla ja muistaakseni uhrikin oli bikerin vaimo eli jos näin oli niin aika kuumottavat paikat oli ampujallakin. Noissa piireissä kun kuormasta syöminen on niitä isoimpia mokia ja tossa vielä kaverin vaimo pääsi hengestäänkin.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joka vanhoja muistelee

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

No, eikös se ase olisi voinut olla lataamatonkin? Ei olisi sattunut kyseistä vahinkoa. Vai kuuluiko leikin jännitykseen se, että oli kovat piipussa?
Sen, mitä minä aseista tiedän, niin niitähän ei saisi kotonakaan pitää ladattuna.

Ja vielä yksi tyhmä kysymys: Jos ase oli naisen reisen välissä tai missä lie, niin kuinka tämä on saanut osuman päähänsä? Eikös se ole ihan eri paikassa ja ylempänä?
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joka vanhoja muistelee

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Veikkaan että ollaan oltu ns vuosikerta asennossa;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Vastaa Viestiin