Jenna Lepomäki, 18 v, katosi - surmattiin Espanjassa 2011

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
humulus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2013 9:19 am

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja humulus »

täh mitä sä nyt undulaatti höpötät menee pää ihan juntturaan??
palikka
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 7:10 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja palikka »

Ihmeellistä puolustelua noista psyykkisesti sairaista jätkistä joillakin..Kyllä ainakin itse saan noista jätkistä sellaisen kuvan että hyvin ovat suunnitelleet jo etukäteen ennen kuin edes Jennaa kutsuivat sinne.
Sijoittaisin molemmat kyllä niuvanniemeen pysyvästi,enkä linnaan..Nää jätkät juuri näitä tapauksia että toivoisi kohtalon kopsahtavan omaan nilkkaan.Kyllä menee Lilon kirjotuksen vainajan häpäisyksi. :evil:
Vauhti korjaa virheet...
palikka
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 7:10 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja palikka »

Vauhti korjaa virheet...
Kissimirri
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: To Elo 07, 2008 3:42 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja Kissimirri »

palikka kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 78033.html ei oo omena kauas puusta pudonnu
Koko uutinen:
Nyt joutuvat oikeuteen Jennan surmaajan vanhemmat

Käräjäsali on tullut tutuksi Jenna Lepomäen surmaajalle Joona Hasselqvistille. Nyt puolestaan tuomiolle joutuvat Hasselqvistin äiti ja isäpuoli.
Hasselqvistin äitiä ja isäpuolta syytetään talousrikoksista.

Syyttäjän mukaan Hasselqvistin äiti otti perheen omistaman yhtiön tililtä omaan käyttöön 78 382 euroa. Yhtiön omistaman 3 000 euron arvoisen museoauton hän luovutti miehelleen ennen firman konkurssia. Myös yhtiön kirjanpito jäi tekemättä.

Syyttäjä vaatii äidille ehdollista vankeusrangaistusta sekä liiketoimintakieltoa. Isäpuolelle vaaditaan vankeutta.

Kesällä 2012 sama pariskunta tuomittiin vankeusrangaistuksiin muun muassa petoksista ja törkeistä huumausainerikoksista. Isäpuoli sai vankeutta 2 vuotta 9 kuukautta ja äiti 1 vuoden 8 kuukautta.

Turun hovioikeus lievensi isän tuomion 1 vuoden 9 kuukauden vankeusrangaistukseen, joka on ehdollinen.
che che
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 11:41 pm
Paikkakunta: Suomi

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja che che »

che che kirjoitti:Ilona88 ja muutaman muun mielestä jos kertoo itseensä kohdistuneesta rikoksesta on vasikka, hienoa. Muistakaa tämä sitten kun joku pahoinpitelee tai varastaa teidän omaisuuttanne. Olette vasikoita mikäli poliisi saa tietää siitä
En yhtään tiedä kuinka tohon on saatu mun nimimerkki mutta ei oo mun tekstii. Ihan tälläi ot. Piti vaan korjata ettei tuu väärinkäsityksiä.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja irmuska »

che che kirjoitti:
che che kirjoitti:Ilona88 ja muutaman muun mielestä jos kertoo itseensä kohdistuneesta rikoksesta on vasikka, hienoa. Muistakaa tämä sitten kun joku pahoinpitelee tai varastaa teidän omaisuuttanne. Olette vasikoita mikäli poliisi saa tietää siitä
En yhtään tiedä kuinka tohon on saatu mun nimimerkki mutta ei oo mun tekstii. Ihan tälläi ot. Piti vaan korjata ettei tuu väärinkäsityksiä.
:shock: no nyt olen minäkin ihmeissäni, kaikki lainauksethan on TollRoadilta tuossa mitä kirjoitin. Sori che che, ihan yhtä ulkona ja pahoitteluni siitä, että sinun nickisi on tuohon ... eksynyt.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Kakto
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Marras 06, 2013 4:10 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja Kakto »

TollRoad kirjoitti:Olen lukenut Turun Hovioikeuden päätöksen joka 160 sivuinen, olen myös tutustunut KRP:n sekä Guardian civilin esitutkinta materiaaliin. Varsinkin nuo Espanjan Guardian civilin paperit on mielenkiintoista luettavaa.
Onko sulla tuota hovin päätöstä itselläsi vai missä olet päässyt lukemaan? Kiinnostaisi päästä itsekin siihen tutustumaan, sillä mediatietojen perusteella on vaikea löytää mitään kestävää perustelua sille, miksei tekoja pidetty murhana.
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Kakto kirjoitti:
TollRoad kirjoitti:Olen lukenut Turun Hovioikeuden päätöksen joka 160 sivuinen, olen myös tutustunut KRP:n sekä Guardian civilin esitutkinta materiaaliin. Varsinkin nuo Espanjan Guardian civilin paperit on mielenkiintoista luettavaa.
Onko sulla tuota hovin päätöstä itselläsi vai missä olet päässyt lukemaan? Kiinnostaisi päästä itsekin siihen tutustumaan, sillä mediatietojen perusteella on vaikea löytää mitään kestävää perustelua sille, miksei tekoja pidetty murhana.
Mulla Käräjäoikeuden, hovin, krp:n sekä Guardian civilin paperit himassa. KRP:n ja Guardian Civilin paperit ei ole yleisessä jaossa mutta nuo päätökset voi jokainen tilata itse.
Kakto
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Marras 06, 2013 4:10 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja Kakto »

TollRoad kirjoitti:
Kakto kirjoitti:
TollRoad kirjoitti:Olen lukenut Turun Hovioikeuden päätöksen joka 160 sivuinen, olen myös tutustunut KRP:n sekä Guardian civilin esitutkinta materiaaliin. Varsinkin nuo Espanjan Guardian civilin paperit on mielenkiintoista luettavaa.
Onko sulla tuota hovin päätöstä itselläsi vai missä olet päässyt lukemaan? Kiinnostaisi päästä itsekin siihen tutustumaan, sillä mediatietojen perusteella on vaikea löytää mitään kestävää perustelua sille, miksei tekoja pidetty murhana.
Mulla Käräjäoikeuden, hovin, krp:n sekä Guardian civilin paperit himassa. KRP:n ja Guardian Civilin paperit ei ole yleisessä jaossa mutta nuo päätökset voi jokainen tilata itse.
Voitko hovin diaarinumeron kertoa?
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Toki, kyseisissä papereissa on sitten todistajien sekä uhrien nimiä joten niitä ei saa jakaa julkisesti.

Olen himassa illalla joten nakkaan sen sulle privaan
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Siru... eikö siis ilona88 mee pois, ei kukaa jaksa enää sun juttujas.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Siis molempien sekä pähkinänsärkijän että banaani miehen vanhemmat ovat myöskin venkuloita? Minkäköhän tason rikollisia noi vanhemmat. Huumeita ja talousrikoksia mutta onko jollain jotain tarkempaa tietoa?
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja irmuska »

^^tuon saman huomasin aiemmin tänään kun luin ketjuja; kovin on samaa sontaa suollettu sekä tähän että Villen murhaan liittyvään ketjuun, voisi jopa sanoa että lähes sanasta sanaan. Ainoa joka viesteissä on muuttunut on nimimerkki niiden takana.

Uteliaana ihmisenä kurkkasin Jennan muistosivuja ja siellähän tämä Lilo tosiaan pullikoi ja isottelee edelleen. Pidän kertakaikkisen pöyristyttävänä jos hänen touhustaan ryhmässä ei tule mitään jälkiseuraamuksia. En voi käsittää, miten ja millä perusteella näin järjettömän teon tehnyt kaksikko vapautuu näin nopealla tahdilla, eihän sen toisenkaan vatipään pitäisi enää kauaa joutua olemaan telkkien takana.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Kaizer Sose kirjoitti:Siis molempien sekä pähkinänsärkijän että banaani miehen vanhemmat ovat myöskin venkuloita? Minkäköhän tason rikollisia noi vanhemmat. Huumeita ja talousrikoksia mutta onko jollain jotain tarkempaa tietoa?
Paperit tilattu, molemmat on ainakin ihan luusereita. Saivat tuomion myös kelan huijaamisesta aikaisemmin.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Jenna Lepomäki, 18v. surmattiin Espanjassa v.2011

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Lainaan kommenttia, joka on Jenna Lepomäen muistosivulla.


"Joel Lilo pääsee hengestään, ei minun kauttani, mutta tämä lapsen tasolle jäänyt ei pysty toimimaan rikollismailmassa suututtamatta muita. Hän on täysi pelle ja täysin merkityksetön.."


Näinhän siinä todennäköisesti tulee tapahtumaan, veikkaan näin.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Vastaa Viestiin