Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Henkilökohtaisesti minua ei hirveästi häiritse ne muutamat yhteiskunnan tuilla elävät loiset. Pikkurahoja ne on. Työelämään ja omaan firmaani en haluaisikaan mitään onnettomia tunareita, joten maksetaan niille veroista mieluusti vähän taskurahaa, jotka voivat sitten käyttää kaljaan ja pajatsoon.

Itse kolmen lapsen isänä olen enemmänkin kiinnostunut miten välttää lasten kasvatuksessa ne virheet ettei omista lapsista tule tuolla ajatusmaailmalla varustettuja pillerikauppiaita ja loisia.

Maksan mieluusti yrittäjänä veroja jopa nykyistä enemmän että kaduilta siivotaan kamakauppiaat ja erityisesti murhaajat istumaan pidempiä tuomioita. Elinkautinen pitäisi olla elinkautinen vai mitäpä itse olet mieltä tuomioiden pituudesta? Roskasakin paikka on vankilassa, ei loisimassa ja kamaa myymässä kaduilla. Eikö?

Se että asettaudut elämään pelkästään yhteiskunnan tuilla, todennäköisesti edesauttaa jatkossa pikkurikollisen uraasi. Lienet tottunut suureellisempaan elämäntyyliin, mitä Facebookissa levitellyt kuvat rahoista yms vahvistavat. Kohta kuvioissa lienee taasen pikku pillerikauppa, kenties nettipetokset yms. Ja jossakin vaiheessa hommaa kusahtaa johonkin tunarointiin ja kakkua on luvassa.

Julkinen, ylimielinen presenssisi on ollut sitä luokkaa, että tuomioiden koventamisperusteista on hyvä keskustella ihan noin yleisestikin. Sen verran lööppijulkisuutta toimintasi Esim Jennan omaisia kohtaan on saanut. Eli kovin hyvä pikkurikollisten ja kamakauppiaiden edunvalvoja et ole ollut, jos sun julkinen käytös alkaa vaikuttamaan tuomioiden yleiseen linjaan. Vai mitä mieltä olet?

Ihan ammattirikolliselta et oikein vaikuta, luulisi että niissä porukoissa joku voisi vähän kovemmin sanoa että tuki jo turpasi siellä netissä. Häiritsee ehkä jonkun isomman bisneksiä. Oletko ajatellut sitä puolta? Huuteleeko esim R.Tienhaara tekemisistään netissä tai vastailee kysymyksiin lempiväreistään, vaatteistaan ja pizzan täytteistä? Enemmänkin tietämättömän pellen ja todellisen bisneksiä vaarantavan netissä kaikesta kirjoittavan neidin maineen vain saat.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Edellä kirjoittanut vei kyllä totally jalat suustani! Eipä tohon ole paljon mitään lisättävää ja eipä taida lillukallakaan olla mitään päräyttävän järkevää vasta argumenttia luvassa ja jos on niin saapi panna parastaan.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ahneet kusipääporvarit eivät ole yhtään ammattirikollisia parempia. Ihan sama päämäärä ja samat keinot niillä on molemmilla, saada mahdollisimman paljon rahaa häikäilemättömästi ja muista välittämättä.

"Minä ja minun veroni." "Minä maksan vittu veroja." "Olen veronmaksaja, ja te loiset olette vittu arvottomia."

Kuka tuollaista paskaa jaksaa kuunnella. En tiedä, miten tuollaiset kusipääporvarit jaksavat elää itsensä kanssa. En tiedä, miltä ylipäänsä tuntuu olla noin PAHA ihminen. Mutta ei kai sillä väliä, että on paha, kunhan vaan rahaa saa, kun moraalia ei ole. Kun on täysin tyhjä, henkisesti heikko, älyllisesti keskitasoinen ja vailla karismaa oleva ihminen, niin rahalla se on korvattava. Näistä elementeistä on porvari rakennettu.

Ja "puolustuskyvytön nainen", tuo nainenhan oli juuri sellainen "loinen", mistä kirjoittaja kirjoittaa. Tällainen loinen on kirjoittajalle arvoton, mutta kun hänet on surmattu, on hän "puolustuskyvytön nainen", joka olisi pitänyt pelastaa.

Ja omaiset, missä olivat omaiset, kun tämä tyttö on pyörinyt rikollisten kanssa, käyttänyt huumeita ja päätynyt nuorisokotiin? Murhan jälkeenkö alkoi kiinnostaa, mitä tyttö tekee?
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Jösses, kun Siru innostui. :) Mutta yhtälailla mua kiinnostaa se, miksi tyttö joutui laitoksiin, missä vanhemmat olivat? Miksi isukki on vasta nyt aktiivinen?
Jos on hyvä syy, etteivät ole kyenneet itse huolehtimaan, niin syy olisi ihan kiva tietää.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Minä kun olen jo pidemmän aikaan ollut ihastunut Siruun ja nyt takavasemmalta tulikin ilmi että hän onkin vasurien politrukki.! Pakko mennä taas kakalle ja laitan lövysoittimelle Varg Vigernesin kootut runot.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kaizer Sose kirjoitti:Minä kun olen jo pidemmän aikaan ollut ihastunut Siruun ja nyt takavasemmalta tulikin ilmi että hän onkin vasurien politrukki.! Pakko mennä taas kakalle.
Mä yritän parhaani mukaan ohittaa noi sen politiikkaan liittyvät kommentit. Haishee!
Mutta toivottavasti sun vatsa tosta tokenee. Tekee niin pahaa lukea, kuin sun on paha olo joulumössöistä. ;)
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

WalkingDisaster kirjoitti:Jösses, kun Siru innostui. :) Mutta yhtälailla mua kiinnostaa se, miksi tyttö joutui laitoksiin, missä vanhemmat olivat? Miksi isukki on vasta nyt aktiivinen?
Jos on hyvä syy, etteivät ole kyenneet itse huolehtimaan, niin syy olisi ihan kiva tietää.
Stina Lepomäki kirjoitti hiljattain eräälle foorumille, että kärsi niin vakavasta masennuksesta ja ei kyennyt huolehtimaan tytöstä.
Oli niin tai näin puolustuskyvytön nainen on tapettu erittäin julmasti.

Tässä on myös äidin haastattelu, joka kertoo aika paljon.

http://content.yudu.com/A1xr5v/Seiska30 ... ces/26.htm

Nythän on niin että tämä toinen tekijä, latelee valheita tuonne askiin ja mustamaalaa uhriaan.
Kertoo ns, puolitotuuksia ja samalla vetoaa siihen että pöytäkirjat ovat salaisia.

Tässä jo yksi toi hyvin esille tätä asiaa hyvin laajasti.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti: Stina Lepomäki kirjoitti hiljattain eräälle foorumille, että kärsi niin vakavasta masennuksesta ja ei kyennyt huolehtimaan tytöstä.
Oli niin tai näin puolustuskyvytön nainen on tapettu erittäin julmasti.


Nythän on niin että tämä toinen tekijä, latelee valheita tuonne askiin ja mustamaalaa uhriaan.
Kertoo ns, puolitotuuksia ja samalla vetoaa siihen että pöytäkirjat ovat salaisia.
Lyhensin tekstiä. Missä oli isä, kun äiti ei kyennyt huolehtimaan? Kiinnostaa erityisesti se, miksi isä kiinnostui tyttärestään nyt, kun tämä surmattiin? Vai oliko kiinnostunut jo aiemmin?
Pöytäkirjat varmaan ovatkin salaisia, vai löytyykö ne jostain? Minä en löydä.

Edit: Tarkennan siis vielä, että ruuminavauspöytäkirjoista on kyse.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

WalkingDisaster kirjoitti:
TecDec kirjoitti: Stina Lepomäki kirjoitti hiljattain eräälle foorumille, että kärsi niin vakavasta masennuksesta ja ei kyennyt huolehtimaan tytöstä.
Oli niin tai näin puolustuskyvytön nainen on tapettu erittäin julmasti.


Nythän on niin että tämä toinen tekijä, latelee valheita tuonne askiin ja mustamaalaa uhriaan.
Kertoo ns, puolitotuuksia ja samalla vetoaa siihen että pöytäkirjat ovat salaisia.
Lyhensin tekstiä. Missä oli isä, kun äiti ei kyennyt huolehtimaan? Kiinnostaa erityisesti se, miksi isä kiinnostui tyttärestään nyt, kun tämä surmattiin? Vai oliko kiinnostunut jo aiemmin?
Pöytäkirjat varmaan ovatkin salaisia, vai löytyykö ne jostain? Minä en löydä.
Niin, Joel Lilo on antanut ymmärtää näin, että isä ei välitä ja jne...
Jennan vanhemmat erosivat kun hän oli pieni ja myös Jennan äiti avioitui uudestaan, mutta ei se tarkoita sitä ettei isä olisi välittänyt tyttärestään.

http://www.iltasanomat.fi/videot/rikost ... 60188.html

Kun sä googlaat löydät Jennan isän videoita, missä hän kertoo enemmän. Ja täälläkin ehkä siinä toisessa on eräs, joka on tilannut pöytäkirjat siltäkin voi tätäasiaa kysyä privana mutta ei julkisesti, koska siinä näkyy todistajien nimiä.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja DooM »

Jostain syystä tämä pullukka ei osaa vastata mihinkään joka vaatisi minkään tason perusteluja?
Vituttaa lukea noita "isä ei tyttärestään välittänyt" vammailuja jo senkin takia että vaikka itsellä olisi tytär jota en ikinä olisi tavannutkaan en luultavasti suuremmin hurraisi jos tuollainen geenimöykky hänet kävisi tappamassa.
Sitten tämä "lyö asialla rahoiksi"? Mitä vitun rahoja siinä maksellaan jos "pääsee" lehteen sanomaan että elinkautista vaan jätkille? Veikkaisin ettei penniäkään, mutta internet warriorille jonka bisnekset mahtuu pikkutytön ahteriin lienee eurokin jo aika kova raha.

Voin sulle sanoa että turpaan tulee välittömästi tavattaessa ja just kysyin mun kavereilta niin ne on niin gangstoja ettei ne tykkää edes tollasten kyrpien äideistä että olkaa varovaisia koko suku siellä.
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Siru83 kirjoitti:Ahneet kusipääporvarit eivät ole yhtään ammattirikollisia parempia. Ihan sama päämäärä ja samat keinot niillä on molemmilla, saada mahdollisimman paljon rahaa häikäilemättömästi ja muista välittämättä.

"Minä ja minun veroni." "Minä maksan vittu veroja." "Olen veronmaksaja, ja te loiset olette vittu arvottomia."

Kuka tuollaista paskaa jaksaa kuunnella. En tiedä, miten tuollaiset kusipääporvarit jaksavat elää itsensä kanssa. En tiedä, miltä ylipäänsä tuntuu olla noin PAHA ihminen. Mutta ei kai sillä väliä, että on paha, kunhan vaan rahaa saa, kun moraalia ei ole. Kun on täysin tyhjä, henkisesti heikko, älyllisesti keskitasoinen ja vailla karismaa oleva ihminen, niin rahalla se on korvattava. Näistä elementeistä on porvari rakennettu.

Ja "puolustuskyvytön nainen", tuo nainenhan oli juuri sellainen "loinen", mistä kirjoittaja kirjoittaa. Tällainen loinen on kirjoittajalle arvoton, mutta kun hänet on surmattu, on hän "puolustuskyvytön nainen", joka olisi pitänyt pelastaa.

Ja omaiset, missä olivat omaiset, kun tämä tyttö on pyörinyt rikollisten kanssa, käyttänyt huumeita ja päätynyt nuorisokotiin? Murhan jälkeenkö alkoi kiinnostaa, mitä tyttö tekee?

Siru83 puhuu asiaa, ei tämä maailma sillä parane että porvarit porskuttaa ja muu roskasakki joutaa linnaan. Vaikka porvarit maksavatkin veroja. Niin maksan minäkin. Paha porvari on vaarallinen. "Parempi kuin muut". Jollilla on kyllä paskat tulevaisuuden suunnitelmat. Doupin myynti + muu voi olla ihan kivaa aikansa mutta on se hyvä tehä jotain järkevääkin elämässä. Ihmisiä kun ollaan.
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
Killer Loop
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 8:48 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Killer Loop »

Jolli-Setä?! Mikä helvetin setä?! Solet niin SSSaatanan säälittävä poekonen, etten paremmin sano. Täällä märiset issoon ääneen, että et ole mittään tehny. Mie sulle sanon, että sallailu ja peittely on tällä perällä ihan yhtä suuri rikos, kuin itse teko. Mies tekkee mitä miehen on tehtävä, mutta murha on aina murha ja siitä pitäs pystyä kantamaan vastuu, oli sitten tekijä tai teon hyväksyjä ja vierestä seuraaja. Tuommoselle sontiaiselle, joka tulee täällä vielä itkemään, että "en minä, vaan pojat", en anna minkäänlaista ihmisarvoa! Lue: En Minkäänlaista ihmisarvoa! Kyllä sie tiät, mitä mie tarkoitan. Miehen märinä on sama ku kusis omiin housuihin. Niin kauan se on kiva kun se lämmittää. En ole ikinä tavannut moista märisijää. Mies kyllä yleensä kantaa vastuun kaikista tekemisistään. Murhahommiin olet osallinen ihan täysillä, halusit tai et. Ikävä, että täällä muutamilla kirjottajilla on jo se Tukholma-syndrooma. Olet hyvä manipuloimaan.
Sairas vääns sairas vääns, evripati nous tät sairas vääns....
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

PahaPaimen kirjoitti:
current kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:Ahneet kusipääporvarit eivät ole yhtään ammattirikollisia parempia. Ihan sama päämäärä ja samat keinot niillä on molemmilla, saada mahdollisimman paljon rahaa häikäilemättömästi ja muista välittämättä.

"Minä ja minun veroni." "Minä maksan vittu veroja." "Olen veronmaksaja, ja te loiset olette vittu arvottomia."

Kuka tuollaista paskaa jaksaa kuunnella. En tiedä, miten tuollaiset kusipääporvarit jaksavat elää itsensä kanssa. En tiedä, miltä ylipäänsä tuntuu olla noin PAHA ihminen. Mutta ei kai sillä väliä, että on paha, kunhan vaan rahaa saa, kun moraalia ei ole. Kun on täysin tyhjä, henkisesti heikko, älyllisesti keskitasoinen ja vailla karismaa oleva ihminen, niin rahalla se on korvattava. Näistä elementeistä on porvari rakennettu.

Ja "puolustuskyvytön nainen", tuo nainenhan oli juuri sellainen "loinen", mistä kirjoittaja kirjoittaa. Tällainen loinen on kirjoittajalle arvoton, mutta kun hänet on surmattu, on hän "puolustuskyvytön nainen", joka olisi pitänyt pelastaa.

Ja omaiset, missä olivat omaiset, kun tämä tyttö on pyörinyt rikollisten kanssa, käyttänyt huumeita ja päätynyt nuorisokotiin? Murhan jälkeenkö alkoi kiinnostaa, mitä tyttö tekee?

Siru83 puhuu asiaa, ei tämä maailma sillä parane että porvarit porskuttaa ja muu roskasakki joutaa linnaan. Vaikka porvarit maksavatkin veroja. Niin maksan minäkin. Paha porvari on vaarallinen. "Parempi kuin muut". Jollilla on kyllä paskat tulevaisuuden suunnitelmat. Doupin myynti + muu voi olla ihan kivaa aikansa mutta on se hyvä tehä jotain järkevääkin elämässä. Ihmisiä kun ollaan.

Eikö tämä porvari-työläinen vastakkainasettelu ole ketjun varsinainen aihe huomioiden aika tarpeetonta ja vanhanaikaista. Keskitytään olennaiseen eli otsikkoon. Tavallinen työmies minäkin olen, haalarit päällä valtaosan ajasta vaikka omaa yritystä pyöritänkin. Silläerotuksella tosin, että kukaan ei maksa mun sairaslomia, lomia ylipäätänsäkään ja aloittaessani otin 1.5 milj euron lainan joka on tässä tämä yrittäjän riski. Leipä tulee kovalla työllä. Ei olemalla ahne, tavoitellen jotakin pikavoittoja. Asiat tehdään sovitusti ja ajallaan, en kuseta ketään. Edes verottajaa. Jokaisen tienatun euron koen ansainneeni ja nykyiseen taloudelliseen tilanteeseeni olen tyytyväinen.
Miksi tälläistä umpirehellistä pienyrittäjää pidetään "kusipääporvarina"? Voisiko Siru täsmentää.

Lisäksi odotan tämän Jollin kommentteja aiempiin kysymyksiini.

Joo, totta turiset, menee hyvinkin ohi aiheesta ja asettelu on toden totta vanhanaikainen. Näin lyhyesti sanottuna, kirjoitin koska tässä asiassa on mielestäni paljonkin vikaa, mutta se ei kuulu tähän ketjuun. Mä en PahaPaimen sua kusipääporvarina pidä, tarkoitin lähinnä yleisesti; sinä olet saavuttanut asemasi kovalla työllä mistä sietää olla ylpeä.

Eikös se nyt kuitenkin ole niin, että jolli vastaa vain tiettyihin kysymyksiin. Monet tärkeät sivuutetaan, mielummin vastataan vaikka just niihin lempiruokakysymyksiin. Mitä vittua. Voiko se ketään kiinnostaa? Nyt jolli, ketjuun sisältöä niin ei ala jollipalsta käymään tylsäksi(tylsemmäksi)! Täällä on ollut hyviä kysymyksiä jotka ovat jääneet vaille vastausta. Nauratti kun joku mainitsi tukholmasyndrooman, joo, tätä on havaittavissa.

Tämä tänne kirjoittelu on jo jollilta jonkunlaista manipulointia ja pyrkimistä vaikuttaa mielipiteisiin, varmaan tätä ketjua kuitenkin moni lukee, ja jetsonit myös. Siinä mielessä tosiaan erikoinen tapaus, että syytetty viihtyy näinkin paljon täällä netin palstoilla..
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Killer loop> Eiköhän jätetä ammattilaisten arvioitavaksi kuka/ketkä ovat Tukholma-syndroomaan sairastuneet!Sinä sitä et ainakaan tiedä.
Ei elämä ole mustavalkoinen eli joko tai asenne.En ole tavannut tässä palstalla ketään joka hyväksyisi Lilon tekemiset.Huolellisuutta lukemiseen!
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Tais loppua Jollin kynäily taidot. Ainakin pari kertaa on tänään käynyt palstalla rekisteröityneenä kurkkimassa kirjoituksia mutta ei ole enää vastaillut. Ehkä kommentit ja kysymykset meni liian hankaliksi.

Kiirettä näyttää silti pitävän Ask.fm puolella vastaamassa pikkutyttöjen meikkausvinkkeihin ja salaatinteko ohjeiden antamiseen. Tärkeetä hommaa.
Vastaa Viestiin