Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

osama
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: La Touko 25, 2013 5:25 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja osama »

Meinaatko lähtee pennasen kaa argentiinaa maaliskuus?Sielhän voisitte perustaa vaik oman rikollisjärjestön :mrgreen:
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Jos kerran näet mun FB-seinän niin mikset kysynyt siellä? :) Vai kaverinko kautta stalkkasit vain?
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti: ps. kyllä hirvittää kun Joel Lilo kommentoi alle 18-vuotiaide nuorten tyttöjen askin profiileihin, leikkien kilttiä naapurin poikaa :|
Kun tällaista stalkkausta (kyllä, se on sitä) harrastat, niin näillä kommenteilla saatat aiheuttaa vaan turhaa lisästalkkausta näiden täysin asiaan kuulumattomien henkilöiden profiileihin.
Vai onko Joel kommentoinut jotain sellaista, että meidänkin olisi siitä hyvä kuulla (viittaan ketjun otsikkoon)? Uhkauksia, tai vastaavaa?
Mistä sinä muuten tiedät näiden tyttöjen iän? Arvausta, vai ovatko ilmoittaneet iän profiilissaan?

Edit: se kysymys vielä, että oletko varma, etteivät ole kavereita ihan siviilissäkin?
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

WalkingDisaster kirjoitti:
TecDec kirjoitti: ps. kyllä hirvittää kun Joel Lilo kommentoi alle 18-vuotiaide nuorten tyttöjen askin profiileihin, leikkien kilttiä naapurin poikaa :|
Kun tällaista stalkkausta (kyllä, se on sitä) harrastat, niin näillä kommenteilla saatat aiheuttaa vaan turhaa lisästalkkausta näiden täysin asiaan kuulumattomien henkilöiden profiileihin.
Vai onko Joel kommentoinut jotain sellaista, että meidänkin olisi siitä hyvä kuulla (viittaan ketjun otsikkoon)? Uhkauksia, tai vastaavaa?
Mistä sinä muuten tiedät näiden tyttöjen iän? Arvausta, vai ovatko ilmoittaneet iän profiilissaan?

Edit: se kysymys vielä, että oletko varma, etteivät ole kavereita ihan siviilissäkin?
Täällä on kautta aikojen tutkittu asioita ja tuotu esille erilaisia asioita. En taas itse ymmärrä tätä sinun syyllistämistäsi esim. Jennan isään, missä sen isä oli jne....

Lue itse sitä askia edes piirun verran niin huomaat, profiilit ovat täysin julkisia ja en ole tuonut ketään nimeäkään esille.
Miksi et itse seuraa mitä se siellä kommentoi? Onko normia vastata Jennan ruumiin mätänemistilasta ja muuta surmaan liittyviä asioita? Ne sivut eivät ole sopivaa luettavaa alaikäisille.

Minusta ei ja ne sivut tulisi sulkea ja poliisin ainakin lukea ja verrata niitä pöytäkirjoihin!
Mitäs mieltä sinä olisit jos sinulla olisi alaikäinen tytär ja hehkuttelisi asioitaan tuolla askissa Joel Lilon kanssa?

ps. stalkkaus on ihan eri juttu, kun katsoa julkisia profiileita että silleen.

Itse en kykene komppaa Joel Liloa, koska hän on ilkeä ihminen.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Atrain
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 4:06 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Atrain »

WalkingDisaster kirjoitti:
TecDec kirjoitti: ps. kyllä hirvittää kun Joel Lilo kommentoi alle 18-vuotiaide nuorten tyttöjen askin profiileihin, leikkien kilttiä naapurin poikaa :|
Kun tällaista stalkkausta (kyllä, se on sitä) harrastat, niin näillä kommenteilla saatat aiheuttaa vaan turhaa lisästalkkausta näiden täysin asiaan kuulumattomien henkilöiden profiileihin.
Vai onko Joel kommentoinut jotain sellaista, että meidänkin olisi siitä hyvä kuulla (viittaan ketjun otsikkoon)? Uhkauksia, tai vastaavaa?
Mistä sinä muuten tiedät näiden tyttöjen iän? Arvausta, vai ovatko ilmoittaneet iän profiilissaan?

Edit: se kysymys vielä, että oletko varma, etteivät ole kavereita ihan siviilissäkin?

Tässä kun näitä sun kommentteja lukee, niin oletko huomannut, että lähes kaikki kommenttisi koskevat pelkästään muiden kommenttien analysointia? Huvittavaa sikäli, että mussutit tuolla aiemmin myös minulle siitä, että kommenttini ovat "ohi aiheen" tms. Kuitenkin sinun panoksesi tähän ketjuun on lähes samaa luokkaa "raavasrahtarin" ym kanssa; et keskustele itse aiheesta, vaan pelkästään valitat kommentista toiseen sitä kuinka MUIDEN kommentit eivät nyt miellytä sinua.

Ainakin nimimerkin olet valinnut hyvin, olet todellakin Disaster :D
ElonEl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2013 12:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Kyllähän se on niin että tämä lilleri lalleri on itse itsensä tähän tilaan saattanut. Asioilla on syy ja seuraus suhteensa. Tottakai saat kaikki enemmän tai vähemmän sekopäät stalkkaamaan sua jos itse käyttäydyt noin kun olet käyttäytynyt. Se on oikein se.
Vai voiko olettaa että ihminen voi käyttäytyä kuin kusipää ilman minkäänlaisia seuraamuksia?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Sinänsä se on aivan sama mulle kuka mua stalkkaa, sitähän tekee kaikki modeja myöten täällä palstalla. *vink vink* M.A. ;) Todellakin näen yritystesi läpi!
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

PS. Mainitsemasi yksityisviesti EI OLE minulta, sillä käytän vain ja ainoastaan tätä tunnusta. Kunnioitan mielipiteitäsi, joten ole levollisin mielin! ;)
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti:
En taas itse ymmärrä tätä sinun syyllistämistäsi esim. Jennan isään, missä sen isä oli jne....
En ole syyllistänyt, olen kysynyt missä isä oli, kun Jenna laitettiin laitoksiin.
TecDec kirjoitti:Lue itse sitä askia edes piirun verran niin huomaat, profiilit ovat täysin julkisia ja en ole tuonut ketään nimeäkään esille.
Miksi et itse seuraa mitä se siellä kommentoi? Onko normia vastata Jennan ruumiin mätänemistilasta ja muuta surmaan liittyviä asioita? Ne sivut eivät ole sopivaa luettavaa alaikäisille.
En ole puhunut Lilon profiilista, sehän kai on luotukin juuri stalkkaamista ja kysymyksiä varten. Tarkoitin niitä muita, et lukenut viestiäni kovin tarkkaan, mainitsin siinä syynkin.
Et vastannut myöskään siihen, että tiedätkö noiden ko. Ask tyyppien olevan alaikäisiä? Ovatko taas Lilon tuttuja, siihen hän osannee vastata ainoastaan itse.

Ja ylipäätään (Atrain, tämä on OT:a) alaikäisistä kun puhutaan, niin ne löytää netistä monin verroin pahempaa, kuin sen, mitä Ask.fm tarjoaa. IMO
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

En minä nyt mikään sekopää ole, vaikka olenkin täällä kommentoinut Askin kommentteja :shock:

Minä en kertaakaan puoltanut mitään väkivaltaa, en kostoa näille nuorukaisille. Haluan vain että asiat menisi oikein oikeudessa ja selviäisi lopullinen totuus tästäkin.

Kaikki vain mitä olen kirjoittanut negatiivisesti, Joel Lilosta niin yhdeltä kirjoittajalta tulee takaisin.
Ei ketään hyödytä mikään kosto, ja pidän alhaisena niitäkin kommetteja joissa on sanottu että Lilon äiti saisi kärsiä.

Itseasiassa toivon että pojat ryhdistäytyisi, ja lopettaisi nämä tyhmyydet....kun sen aika on.
Saattaapi jopa olla niin että, Joonas on se joka voisi selvitä vielä normielämään. Kun saisi vain avun ja tuen siellä vankilassa, aikaahan tässä on vielä toipua päihteistä.

Ps. Disasterin kommnetteihin en enään vastaa, koska haluat vain provota. Ja olet sen takia jo ollut jäähylläkin täällä.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
osama
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: La Touko 25, 2013 5:25 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja osama »

Jolli-Setä kirjoitti:Jos kerran näet mun FB-seinän niin mikset kysynyt siellä? :) Vai kaverinko kautta stalkkasit vain?
Kyllähän toi sun face-seinä näkyy ihan julkisena,en oo sun kaveri siel joten en voi kommentoida,siks kysyin tääl :)
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Joko meillä on yhteisiä kavereita tai sitten mulla on asetukset aivan päin h*******ä. Kiitos tiedosta kuitenkin, mutta saa nähdä pystynkö edes iPhonen facebook-sovelluksella niitä muuttamaan... Jos ne näkyy kaikille muka, niin miksi harva se päivä joku pyytää laittamaan profiilini niin että se näkyy myös ei-kavereille? :O
Ori Jorhonen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 127
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 10:56 pm
Paikkakunta: itäpuoli

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Ori Jorhonen »

Vittu mitä paskaa :D Yks lihava siloposkinen apugangsteri leveilee mutsinsa ullakolta jostain vitun Luusualta ja 50 kummastelijaa joko sympatiseeraa tai paheksuu. Samaa touhua kymmeniä sivuja, ilman mitään lisäinfoa tai muutakaan mielenkiintoista. Käykää nyt joku lupailijoista edes sivaltamassa turpaan tätä apuria, että tulis seuraavallekin sadalle sivulle jotain puitavaa.

Jätkät hei.
just just.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1793
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti: Ps. Disasterin kommnetteihin en enään vastaa, koska haluat vain provota. Ja olet sen takia jo ollut jäähylläkin täällä.
OT Warning!
Provoilun takia en ole jäähyllä ollut kertaakaan. Olkoon tämä täällä sitten vaikka provoilua, mutta sinulta olisin halunnut vastauksen ainoastaan siihen, että millä perusteella väitit noiden profiilien olevan alaikäisten. Mutta näemmä et osaa siihen vastata, joten tulkitsen sen vääräksi väitteeksi ilman parempaa tietoa ja sen takia vetäydyt. Heippa :)
ElonEl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2013 12:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

Lilleri lalleri, sä väität että olet istunut toisen rikoksen takia? Etkös sä kuitenkin saanut tuomion avunannosta ja senhän SÄ teitkin. Eli turha huudella että olisit istunut toisten rikoksista, ihan omista typeryyksistä sinne jouduit...
Vastaa Viestiin