Murtovaras liikkeellä Voikkaalla 16.5

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
SherlockBitch
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: Su Marras 01, 2015 1:42 am

Murtovaras liikkeellä Voikkaalla 16.5

Viesti Kirjoittaja SherlockBitch »

Facebookkiin oli laitettu kyseinen tilapäivitys: MEILLÄ ON KÄYNYT VARAS!!!
VOIKKAALLA. keskellä päivää! Tuntomerkit vaalea takki, huppu päässä, muovipussi yleensä mukana ja silmälasit ainaki välillä ehkä. Keski ikäinen noin, normaalivartaloinen. Pyörii ainaki voikkaalla muovikassi kädessä kävellen tehtaan suuntaan. Kaikki käteinen ja kulta viety. Tämä henkilö tietää mun asunnon ja mitä mulla sielä on, koska tavarat on osattu löytää nopeasti.
Mä haluan mahd nopeasti löytää tekijän! Lupaan kunnon löytöpalkkion. Lapsi on leikkinyt pihalla sen aikaa ja olis voinut mennä sisään millon tahansa!!

Tilapäivityksen alle tullut runsaasti keskustelua ja kuulemma ainakin Hirveläntiellä ja Santatiellä on käyty tämän lisäksi. Rosvolle kelpaa vain kulta ja käteinen, sillä muihin tavaroihin ei ole asunnoissa koskettu. Ylläpito saa poistaa jos aloitus on jo kyseisestä aiheesta tehty..

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Murtovaras liikkeellä Voikkaalla 16.5

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Poliisin tiedote:
Asuntomurtaja Voikkaalla

18.05.2017
Kaakkois-Suomi
Kouvolassa Voikkaalla on liikkunut tiistaina 16.5.2017 iltapäivällä asuntoihin murtautunut henkilö. Tuolloin on käyty kaikkiaan kolmessa kerrostaloasunnossa Santatiellä, Myllytiellä ja Hirveläntiellä. Sisälle asuntoihin on päästy jälkiä jättämättä. Asunnoissa oli pengottu paikkoja ja varkaan matkaan lähtivät käteinen raha ja erilaisia kultakoruja, lähinnä sormuksia. Poliisi on kiinnostunut näillä alueilla tiistaina 16.5.17 puolenpäivän jälkeen liikkuneista epäilyttävistä henkilöistä. Tietoja voi ilmoittaa p. 050-4479574 tai sähköpostilla [email protected]
Poliisi
Tultakin on käsitelty, oisko sama hiippari?
Tulipaloja Voikkaalla

18.05.2017
Kaakkois-Suomi
Kouvolassa Voikkaalla Voikkaantie 31 -kerrostalossa syttyi tulipalo tiistaina 16.5.2017 aamuyöllä. Hälytys palosta tehtiin 04.50. Tutkinnassa on ilmennyt, että talon väestösuojatiloissa oli sytytetty palamaan lastenrattaat. Palosta muodostui savua siinä määrin, että pelastuslaitos tuuletti porraskäytävät. Henkilövahingoilta vältyttiin.

Seuraavana yönä eli keskiviikon 17.5.2017 vastaisena yönä klo 01 jälkeen syttyi tulipalo Voikkaalla Kirkkokuja 4 -kerrostalon kellaritiloissa. Vakavilta henkilövahingoilta säästyttiin, mutta kaksi asukasta oli hengittänyt palokaasuja. Kyseisessä talossa on ollut myös aikaisemmin alkuvuodesta, 22.2.2017 illalla klo 18 jälkeen tulipalo kellarikerroksessa. Tuolloin palo aiheutti vähäiset aineelliset vahingot.

Kaakkois-Suomen poliisi on aloittanut rikosten esitutkinnan ja kaipaa silminnäkijähavaintoja Voikkaalta kyseisten kerrostalojen luona tapahtuma-aikoina nähdyistä epäilyttävistä henkilöistä tai ajoneuvoista. Tietoja voi ilmoittaa p. 050-4479574 tai sähköpostilla [email protected] .
Poliisi
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Murtovaras liikkeellä Voikkaalla 16.5

Viesti Kirjoittaja aga »

SherlockBitch kirjoitti:Facebookkiin oli laitettu kyseinen tilapäivitys: MEILLÄ ON KÄYNYT VARAS!!!
VOIKKAALLA. keskellä päivää! Tuntomerkit vaalea takki, huppu päässä, muovipussi yleensä mukana ja silmälasit ainaki välillä ehkä. Keski ikäinen noin, normaalivartaloinen. Pyörii ainaki voikkaalla muovikassi kädessä kävellen tehtaan suuntaan. Kaikki käteinen ja kulta viety. Tämä henkilö tietää mun asunnon ja mitä mulla sielä on, koska tavarat on osattu löytää nopeasti.
Mä haluan mahd nopeasti löytää tekijän! Lupaan kunnon löytöpalkkion. Lapsi on leikkinyt pihalla sen aikaa ja olis voinut mennä sisään millon tahansa!!
Kai tämä henkilö sitten tietää, kuka tämä varas on, jos kerran varas osasi löytää kullat ja käteiset nopeasti...? "Tämä henkilö tietää mun asunnon ja mitä mulla sielä on, koska tavarat on osattu löytää nopeasti." :P "muovipussi yleensä mukana ja silmälasit ainaki välillä ehkä." Aika humoristinen ilmoitus.

SherlockBitch
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: Su Marras 01, 2015 1:42 am

Re: Murtovaras liikkeellä Voikkaalla 16.5

Viesti Kirjoittaja SherlockBitch »

Epäili, että olisi joku kuka tietäisi näiden arvotavaroiden sijainnin ja kertonut tekijälle :D Oli nähnyt tuon miehen useasti pyörivän alueella ja kiinnitti huomion epätavallisuuteen...varmaan siksi epäillyt juuri häntä. Päivitys sai nopeasti paljon kommentteja ja monet kertoivat tekijän käyneen myös useissa paikoissa.Osannut myös niissä etsiä juuri oikeasta paikasta ja murtautua asuntoon jälkiä jättämättä.

Vastaa Viestiin