Veikko "Jammu" Siltavuori -Myllypuro 1989

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Lukittu
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Jos 10- ja 12-vuotiaat menee kaljan perässä vieraan miehen kotiin niin ei jumalauta...
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1327
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

En tiedä onko joskus aikasemmin jo linkitelty tähän ketjuun tälläsiä haastattelu pätkiä jammusta.

http://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9m ... re=related

Millonkohan noi on kuvattu, kun puhuu lomista että pääsis kämppää hankkimaan? Ilmottaa myös että on varojakin sen verran että hyvään alkuun pääsis. Ei tainnu joutuu pulittaan pesoakaan omaisille.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Matlock87
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 1:26 am
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

Kuten ton videon "tageissa" lukee, tuo haastattelu tais olla kolmas pyörä-ohjelmasta, joka tais tulla siinä 90-luvun lopulla (oliskohan tuo tehty v.98-99??).

Itsekin katsonut nuo pari pätkää haastattelusta, niin kyl jammu sönkää ihan sekavia!!.Muka tytöt tullu vapaaehtosest kyytiin ja ite yrittäny estellä heitä tulemast.... JA PASKAT!! :evil: .
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Kalle-Ville kirjoitti 10.3.
En epäile kliinikko Kotilaisen kirjoittamaa valheeksi (olen itsekin kliinikko),
Huom, lainaus katkaistu kesken lauseen, mutta halusin ilahtua ja korostaa sitä, että keskuudessamme on ainakin yksi kliinikko, eli käytännön lääkärintyötä tekevä tai sitä opettava henkilö.
Tartun heti mahdollisuuteen ja kysyn, mitä lääketieteen edustaja K-V on mieltä siitä, voiko pedofilian taustalla olla jotain elimellisiä syitä, vai onko kyse pelkästään psyykkisestä ongelmasta tai silkasta absoluuttisesta pahuudesta. (taisi mennä teologiankin puolelle..)
Eli mitä tällaisten Jammujen hirmutekojen taustalla on, kun niitä on näin maallikkona varsin hankala käsittää ja oma ajatus liikkuu valitettavasti lähinnä "silmä silmästä, hammas hampaasta linjoilla."
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Jammun vaimon kertomuksesta (aiemmin tällä palstalla) käy ilmi hänen käsityksensä, että jossain vaiheessa Jammu oli muuttunut erilaiseksi ja ollut selvästi hyvin ahdistunut omassa olossaan. Sen jälkeen oli alkanut tulla näitä lasten kanssa touhuamisia, joista oli jäänyt kiinnikin.

En tiedä pedofilian patologiasta mitään, mutta läheiset ihmiset huomaavat toki muutokset toisen käytöksessä ja mielenvireessä.
Nothing is quite what it seems
tempura
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 4:36 pm

Viesti Kirjoittaja tempura »

jamppa kirjoitti:En tiedä onko joskus aikasemmin jo linkitelty tähän ketjuun tälläsiä haastattelu pätkiä jammusta.

http://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9m ... re=related

Millonkohan noi on kuvattu, kun puhuu lomista että pääsis kämppää hankkimaan?
Kolmas pyörä -ohjelma tuli telkusta joskus aivan 90-luvun lopussa.
1998 tai 1999.
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Olisi hyvä, jos Kalle-Ville kliinikkona valottaisi lääkärin näkövinkkelistä tuota pedofiliaa, kyselin tätä jo aikaisemminkin. Sitä on vaan niin helkkarin vaikea ymmärtää, mikä päässä naksahtaa kun moiseen ryhtyy.
Voiko taustalla olla jotain ihan elimellistä vikaa jossain välittäjaainetasolla tms?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

^Lisäksi olisi hauska tietää että syntyykö ihminen pedofiiliksi kuten homoksi nykytiedon valossa synnytään. Altistaako itse lapsena koettu seksuaalinen väkivalta pedofiiliksi? Luulisi että EI! Eläinmaailmasta ei taida löytyä merkkejä pedofiliasta? Mutta kääpiösimpanssit ovat sellaisia orgioidenpitäjiä että siellä lienee lapsetkin mukana. :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Miten kummassa kuvittelette, että Kalle-Ville osaa vastata kysymyksiinne, jos Kalle-Ville pitää psykiatriaa/psykologiaa huuhaatieteenä?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

joey kirjoitti:Miten kummassa kuvittelette, että Kalle-Ville osaa vastata kysymyksiinne, jos Kalle-Ville pitää psykiatriaa/psykologiaa huuhaatieteenä?
Onhan hän lukenut monta kirjaa psykiatriasta (= tietää kaiken).
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

joey kirjoitti:Miten kummassa kuvittelette, että Kalle-Ville osaa vastata kysymyksiinne, jos Kalle-Ville pitää psykiatriaa/psykologiaa huuhaatieteenä?
Orgaaninen aivovamma tai kehityshäiriö aivoissa olisi fysiikkaan ja kemiaan pohjaava selitys tälle käyttäymiselle kuten impulsiivisuuden (joka monesti johtaa henkirikoksiin, kuten tiedämme) on osoitettu monessa tapauksessa olevan. Sarjamurhaajia tutkittaessa Yhdysvalloissa löytyi valtaosalta menneisyydestä päähän kohdistunut vamma (kuten myös eläinrääkkäystä ja tuhopolttoja)

Jos taas henkinen trauma tai lapsuusiästä alkanut henkinen "kieroonkasvaminen" on pedofilian syy menee se käyttäytymistieteiden "huuhaa"-humanismipuolelle.

kyllä psykiatria on tänäpäivänä se kovempi tiede. Psykologia kärsii vielä huuhaa-maineesta eikä syyttä. :? :? :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Juujuu, mutta kun Kalle-Ville mainitsi nimenomaan, ettei tue psykiatriaa. Ja vaikka aivovammat ovatkin fyysisiä, niiden toteamiseen tarvitaan psykologiaa ja psykiatriaa.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

joey kirjoitti:Juujuu, mutta kun Kalle-Ville mainitsi nimenomaan, ettei tue psykiatriaa. Ja vaikka aivovammat ovatkin fyysisiä, niiden toteamiseen tarvitaan psykologiaa ja psykiatriaa.
Kyllä lääkärismiehen pitäisi uskoa edes jonkinverran psykiatriaan. Vai eikö mielisairauksia olekaan? Eivätkö maamme tuhannet nuorena sairauseläkkeelle laitetut skitsofreenikot olekaan sairaita? Jos lääkäri lausahtaa ettei usko psykiatriaan se on yhtä hullua jos hän kertoisi ettei henkilökohtaisesti usko kirurgiaan. :shock: :shock: :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Jack the Ripper kirjoitti: Kyllä lääkärismiehen pitäisi uskoa edes jonkinverran psykiatriaan. Vai eikö mielisairauksia olekaan? Eivätkö maamme tuhannet nuorena sairauseläkkeelle laitetut skitsofreenikot olekaan sairaita? Jos lääkäri lausahtaa ettei usko psykiatriaan se on yhtä hullua jos hän kertoisi ettei henkilökohtaisesti usko kirurgiaan. :shock: :shock: :shock:
Niinhän sitä luulisi.
Kalle-Ville kirjoitti:No kuten tuolla eräässä vapaan keskustelun osiossa totesin, niin vähän huuhaatahan koko psykiatria on eikä edes mitään oikeaa lääketiedettä
Kalle-Ville kirjoitti: Tarkoituksena ei ole brassailla sen enempää ammatillani kuin koulutuksellanikaan, mutta tähän on nyt pakko todeta se, että olen tutustunut psykiatriaan ihan ammatillis-koulutuksellisista syistä johtuen, ja päätynyt sen suhteen edellä esittämääni lopputulokseen.
Ja perustellut sille, miksi psykiatrialle ei löydy kunnioitusta:
Kalle-Ville kirjoitti: Nykyaikaisen psykoanalyysin perustana on monien mielestä paljolti Sigmund Freudin luomat opit. Freud ryhtyi kutsumaan erästä lahjakkaimmista oppilaistaan eli Carl Gustaf Jungia hulluksi, kun tämä julkesi olla asioista eri mieltä kuin hän. Psykiatri Jung perusti myös sittemmin oman koulukuntansa. Eli tällaiselle pohjalle tämä toiminta valitettavasti vahvasti perustuu.
Ymmärrän kyllä sen, jos joku ei kannata psykoanalyysiä johtuen Freudin tekemisistä ja teorioista. Mutta että psykiatria ei toimi, koska Freudkin on on ollut joskus väärässä... ?
Spider
Olivia Benson
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Jack the Ripper kirjoitti:
joey kirjoitti:Juujuu, mutta kun Kalle-Ville mainitsi nimenomaan, ettei tue psykiatriaa. Ja vaikka aivovammat ovatkin fyysisiä, niiden toteamiseen tarvitaan psykologiaa ja psykiatriaa.
Kyllä lääkärismiehen pitäisi uskoa edes jonkinverran psykiatriaan. Vai eikö mielisairauksia olekaan? Eivätkö maamme tuhannet nuorena sairauseläkkeelle laitetut skitsofreenikot olekaan sairaita? Jos lääkäri lausahtaa ettei usko psykiatriaan se on yhtä hullua jos hän kertoisi ettei henkilökohtaisesti usko kirurgiaan. :shock: :shock: :shock:
Kai sitä voi olla uskomatta psykiatriaan lääketieteen osa-alueena ilman, että kiistää psyykkisten sairauksien olemassaolon? Siitä vähästä mitä itse olen psykiatriaa lukenut, jäi mulle lähinnä käteen se että koko tieteenhaara pyörii alati muuttuvien teorioiden ympärillä, joita niitäkin on kymmenen yhdestä aiheesta. Ei ihmekään että joku pitää täytenä höpönä koko psykiatriaa..
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Lukittu