Sannan surma - Mikkeli 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Bloodhound kirjoitti:Kuolinsyyn veikkaan liittyvän huumeisiin..
No sitähän vähän kyselinkin kautta rantain aiemmin, että mikä yliannostus...

ABC heitti ekalla sivulla, että Sannan pupillit ovat kuin teelautaset ja arveli myös huumeisiin liittyvän tämän jutun. Kysynkin, käyttikö Sanna huumeita?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2654
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen, kuka hän on?

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Alice Cullen kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:
Alice Cullen kirjoitti: Mutta mun silmiin huomiota herättävän näköinen neiti tietyllä tapaa, blondi, tummat kulmat, ruskeat silmät ja kaunis.
Toivottavasti juttu selviää :?
Tiesitkö että hiukset saa valkaistua? Satavarma brunette kyseessä, miellyttää silmää. Luultavasti paleltunut pusikkoon Nora Bahian tapaan. No, odotellaan perjantaita ja lisätietoja.
Anteeksi mut miten toi liittyi nyt mun tietämisiin mitenkään?
Totesin että on huomiota herättävän näköinen tummine piirteineen ja vaaleine hiuksineen, et aina turha piikki oli.
Tummaverinen ihminen ei ole ikinä blondi, enintään vetyperoksidiblondi mikä sekin on terminä vanhentunut koska valkaisuun käytetään lievempiä kemikaaleja nykyisin.

Sama kuin sanoisit: "Mielenkiintoinen ulkonäkö: neekeri, mutta silti valkoihoinen." Sopii edesmenneeseen Jacksoniin ja albiinoihin tosin tuo. Mites se pinna nyt niin tiukalla on? :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Bloodhound
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 3:09 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

rosamarine kirjoitti:
Bloodhound kirjoitti:Kuolinsyyn veikkaan liittyvän huumeisiin..
No sitähän vähän kyselinkin kautta rantain aiemmin, että mikä yliannostus...

ABC heitti ekalla sivulla, että Sannan pupillit ovat kuin teelautaset ja arveli myös huumeisiin liittyvän tämän jutun. Kysynkin, käyttikö Sanna huumeita?
HUOM! Ei ole faktaa että kuolinsyy liittyy huumeisiin, vaan pelkkä arvaus pohjautuen siihen ettei mitään ulkoisia väkivallan merkkejä ollut. Tyrmäystipatkin voisi olla mahdollinen tai joku muu yliannostuksena tappava aine.

En ole ikinä kuullut että hän itse olisi käyttäny mitään. Ja ei usko kukaan muukaan kenen kanssa olen asiasta jutellu. Ja taas pikku mietelauseena, jos mies on poliisi niin vaikea uskoa että tyttöystävä käyttäisi huumeita.. :roll:
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

No sepä, siksi erehdyinkin ajattelemaan vihjailuistasi, että Sanna olisi narkomaani ja sehän olisi taas kerran muuttanut jutun luonnetta toiseen suuntaan.

Mutta olikos sekin huhu, että avopuoliso/poikakaveri olisi poliisi?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Bloodhound
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 3:09 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

rosamarine kirjoitti:No sepä, siksi erehdyinkin ajattelemaan vihjailuistasi, että Sanna olisi narkomaani ja sehän olisi taas kerran muuttanut jutun luonnetta toiseen suuntaan.

Mutta olikos sekin huhu, että avopuoliso/poikakaveri olisi poliisi?

Ei tosiaan kannata ottaa mun omia arvailuita tai spekulaatioita minään vihjailuina.
"Voisko kuoleman syynä olla joku sellainen menetelmä, josta poliisi ei tiedä onko itsemurha vai lavastettu sellainen esim. yliannostus?".
Em. ei minusta ole vihjailua vaan arvailua siitä, miksei poliisi tiedä onko henkirikosta tapahtunut vai ei.
Ei vaan kovin montaa muuta tapon kuolinsyytä tullu mieleen mikä ei jättäisi jälkiä.. Tukehduttaminen?

Ja kuten aiemmin varmaankin luit viestini niin siinä lukee että huhuja olen minäkin kuullut että olisi ollut poliisi.
Viimeksi muokannut Bloodhound, To Loka 01, 2009 12:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen, kuka hän on?

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Jack the Ripper kirjoitti:
Tummaverinen ihminen ei ole ikinä blondi, enintään vetyperoksidiblondi mikä sekin on terminä vanhentunut koska valkaisuun käytetään lievempiä kemikaaleja nykyisin.

Sama kuin sanoisit: "Mielenkiintoinen ulkonäkö: neekeri, mutta silti valkoihoinen." Sopii edesmenneeseen Jacksoniin ja albiinoihin tosin tuo. Mites se pinna nyt niin tiukalla on? :)
Nussitaanko sitä pilkkua lisää.
No ei, kyllä mä ymmärrän et toisilla on tarve päästä pätemään joka väliin, suotakoon se sulle tässä.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja joey »

Bloodhound kirjoitti:Ja taas pikku mietelauseena, jos mies on poliisi niin vaikea uskoa että tyttöystävä käyttäisi huumeita.. :roll:
Ei muuten olisi ensimmäinen kerta, tiedän erään pariskunnan, jonka nainen on poliisi ja mies huumeidenkäyttäjä-pikkurikollinen. Kuulemma joutuvat tappelemaan aiheesta paljon. Yllätys sinänsä.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Bloodhound kirjoitti:Ei tosiaan kannata ottaa mun omia arvailuita tai spekulaatioita minään vihjailuina.
"Voisko kuoleman syynä olla joku sellainen menetelmä, josta poliisi ei tiedä onko itsemurha vai lavastettu sellainen esim. yliannostus?".
Em. ei minusta ole vihjailua vaan arvailua siitä, miksei poliisi tiedä onko henkirikosta tapahtunut vai ei.
Ei vaan kovin montaa muuta tapon kuolinsyytä tullu mieleen mikä ei jättäisi jälkiä.. Tukehduttaminen?

Ja kuten aiemmin varmaankin luit viestini niin siinä lukee että huhuja olen minäkin kuullut että olisi ollut poliisi.
Eikös poliisi tiedä?
iltalehti kirjoitti:Tapauksen tutkinnassa on käynyt ilmi, että kuolleena löydetty nainen surmattu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009093 ... 4_uu.shtml

Tukehduttaminen on varmaan sellainen, missä ulkoisia merkkejä ei näy, jos siis eritteitä ei tule (oksennus, uloste). Tai aataminomenan murtuminen tiukassa kaulaotteessa, siinä lähtö on tietääkseni hyvin nopea ja ulkoisia merkkejä ei näy ilman ruumiinavausta.

Ja juu, eli ei varma tieto, että avopuoliso olisi poliisi, entäpä vartija?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:
iltalehti kirjoitti:Tapauksen tutkinnassa on käynyt ilmi, että kuolleena löydetty nainen surmattu.
Kyllä on taas suomenkieli hallussa.Mine ei aluksi ymmarra ollako tapettu vai eikö olla.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
kongi
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2008 5:38 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja kongi »

Bloodhound, sannan tunteneena henkilönä kuitenkin vain arvailet miehen ammattia? Vai onko kuitenkin tiedon jyvää?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2654
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen, kuka hän on?

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Alice Cullen kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:
Tummaverinen ihminen ei ole ikinä blondi, enintään vetyperoksidiblondi mikä sekin on terminä vanhentunut koska valkaisuun käytetään lievempiä kemikaaleja nykyisin.

Sama kuin sanoisit: "Mielenkiintoinen ulkonäkö: neekeri, mutta silti valkoihoinen." Sopii edesmenneeseen Jacksoniin ja albiinoihin tosin tuo. Mites se pinna nyt niin tiukalla on? :)
Nussitaanko sitä pilkkua lisää.
No ei, kyllä mä ymmärrän et toisilla on tarve päästä pätemään joka väliin, suotakoon se sulle tässä.
No lopetetaan se pilkun nussiminen. Mutta kummastuttaa kun nämä kuolleet/kadonneet tytöt tuntuvat useimmiten olevan tavallista kauniimpia. Niin kuin tämän Sannan lisäksi Nora Bahia, Lappalaisen Eveliina, Keravan puukottajan uhri...jatkuen aina tuonne 70-luvun matkatoimistovirkailijan kellarisurmaan.

Pia Ristikankare ja Raisa Räisänen tulevat ainoina mieleen sellaisina naapurintyttömäisinä tapauksina. Ehkäpä iltapäivälehdet vaan tarttuvat hanakammin näihin ns. nättien tyttöjen tapauksiin? :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Bloodhound
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 3:09 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

rosamarine kirjoitti:
Bloodhound kirjoitti:Ei tosiaan kannata ottaa mun omia arvailuita tai spekulaatioita minään vihjailuina.
"Voisko kuoleman syynä olla joku sellainen menetelmä, josta poliisi ei tiedä onko itsemurha vai lavastettu sellainen esim. yliannostus?".
Em. ei minusta ole vihjailua vaan arvailua siitä, miksei poliisi tiedä onko henkirikosta tapahtunut vai ei.
Ei vaan kovin montaa muuta tapon kuolinsyytä tullu mieleen mikä ei jättäisi jälkiä.. Tukehduttaminen?

Ja kuten aiemmin varmaankin luit viestini niin siinä lukee että huhuja olen minäkin kuullut että olisi ollut poliisi.
Eikös poliisi tiedä?
iltalehti kirjoitti:Tapauksen tutkinnassa on käynyt ilmi, että kuolleena löydetty nainen surmattu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009093 ... 4_uu.shtml

No voi hemmetti, silloin kun kirjotin (katso ajankohta, monta sivua taaksepäin) tuon niin poliisi oli sitä mieltä ettei mitään henkirikokseen liittyvää ole tullut ilmi muttei voida jättää sen mahdollisuutta poiskaan! Tuo em. iltalehden päivitys tuli vasta eilen julki!
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ripperi, eikai Suomessa joka viikko sentäs tyttöjä katoa? (paitsi kesäisin koulukotitytöt)

Ja on kai se jotenkin sidoksissa ulkoiseen habitukseen, jos joku sekobotti kiinnostuu tappamaan juuri sen kauniin tytön, mutta lihava, pizzaface ei kiinnosta?

ps. Anteeksi provoava kirjoitustyyli, mutta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1281
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen, kuka hän on?

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Jack the Ripper kirjoitti:No lopetetaan se pilkun nussiminen. Mutta kummastuttaa kun nämä kuolleet/kadonneet tytöt tuntuvat useimmiten olevan tavallista kauniimpia. Niin kuin tämän Sannan lisäksi Nora Bahia, Lappalaisen Eveliina, Keravan puukottajan uhri...jatkuen aina tuonne 70-luvun matkatoimistovirkailijan kellarisurmaan.
Bahia on mehu, ei Noran sukunimi. Anteeksi ku en noudattanut kieltoa olla nussimatta pilkkua.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Bloodhound kirjoitti: No voi hemmetti, silloin kun kirjotin (katso ajankohta, monta sivua taaksepäin) tuon niin poliisi oli sitä mieltä ettei mitään henkirikokseen liittyvää ole tullut ilmi muttei voida jättää sen mahdollisuutta poiskaan! Tuo em. iltalehden päivitys tuli vasta eilen julki!
W00t? Ny ei ymmärrä? Mielestäni kirjoitit sen äsken?

Kirjoittaja Bloodhound päivämäärä 01 Loka 2009 12:20
Ei tosiaan kannata ottaa mun omia arvailuita tai spekulaatioita minään vihjailuina.
"Voisko kuoleman syynä olla joku sellainen menetelmä, josta poliisi ei tiedä onko itsemurha vai lavastettu sellainen esim. yliannostus?".
Em. ei minusta ole vihjailua vaan arvailua siitä, miksei poliisi tiedä onko henkirikosta tapahtunut vai ei.
Ei vaan kovin montaa muuta tapon kuolinsyytä tullu mieleen mikä ei jättäisi jälkiä.. Tukehduttaminen?

Ja kuten aiemmin varmaankin luit viestini niin siinä lukee että huhuja olen minäkin kuullut että olisi ollut poliisi.
Käsitinkö nyt jotain väärin? Olitko lainannut itseäsi tai edellisen päivän sanomaasi? Kannattaa käyttää siihen quotea, niin ei mene sekaisin, pahoittelut, en ymmärrä vieläkään, mitä kävi?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin