Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

mikaelk

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Neljän pvn vapaa, siis yksi olut kiitos. Sit saunanlämmitykseen.
mikaelk

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Viikonloppua kaikille! 8) Lasi punkkua, kiitos. Paula Koivuniemen konsertti alkaa klo 24, sitä odotellessa käydä parilla..
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2591
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Laphroaig, kuivana. Tarttee hieman makustella ja miettiä.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Sisäiseen lämmitykseen yksi viski, kiitos. Ehkäpä on niin kylmä että otetaan toinenkin kyytipojaksi, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Viskin voisin minäkin napata yömyssykseni, josko nukkuisin hyvin ja jaksan taas aamulla lähteä tienaamaan yhteiskunnalle niitä veroeuroja :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Tuli nukahdettua eilissä iltana tuonne nurkkapöytään. Varsin kätevää kyllä - nyt voin nauttia aamukahvet täällä pubissa. Elikkä yksi kahvi ja paahtoleipä oliiviöljyllä ja hienosokerilla kuorrutettuna. Tämän neuvoi minulle lauma espanjalaisia rekkakuskeja kerran heikäläisten baarissa, johon olin eksynyt.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Oliiviöljy ja sokeri kuulostaa hauskalta yhtälöltäJ Tämä työn uuvuttama kangistuu kuitenkin kaavoihinsa ja tilaa vain lasin punaviiniä. Ja kieltolakien ja sääntöjen maassa kun ollaan, niin pistä mittatikulla ja vaikka vatupassilla se iso lasi 24 senttiä, kiitos.

Miks täällä ei oo ketään muuta? Höh :shock:
All is pretty.
- Andy Warhol
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8299
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Täh, tuliks tänne joku? Ai, Gladys sieltä tuli sisuksiin. Tuo mulle tullessas tuplaviski. Joo, mä oon tän pyöreänpöydän alla lepäämässä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Rai-rai-ra-rai-rai punaiset leeeehdeeeeet... olipa rasittava päivä! Istahdan nyt tänne joukkoon tummaan (?), jos joku piffais jotain mukavaa juotavaa puoli lasillista? Palkkapäivä huomenna, tänään P.A.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mä voin tarjota vaikka täydenkin lasillisen, ollos hyvä. Pidäthän mulle paikkaa pöydässä sen aikaa, kun pyörähdän vilkaisemassa, mitä tänne on viimesen vuorokauden aikana kirjoiteltu. Oli sen verran pitkä ja haastava työpäivä, että vasta nyt ennätän vähän henkäistä...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Hei, täällähän on elämää!

Vahva musta kahvi. Luin juuri niin järkyttävän uutisen Norjasta, että pahaa tekee. :(
Jospa sitä vähän virkistyisi kahvilla. Maistuuko jollekin IFA-pastilli? Minulla on vain näitä perinteisiä (eli parhaita).
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Jee, Ifat on ihania, vähän suolaisia. Ihan parasta. Nekin norjalaisia. maija turjukalle kiitos koko lasillisesta! Laitoin maijalle pehmustetun tyynynkin tähän penkille :)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Mahtusko sekaan? Niin järjetön mahakipu iski iltapäivästä että mikään muu kun istuma-asento ei nyt passaa... Josko jägermeister-snapsi sais asettuun? Ainakin sen verran, että pääsis jotenkin klenkkaan petiin ja ottaan tiukan sikiöasennon... :?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tottahan toki, irmuska, täällä on aina tilaa kaikille. Mutta älä yritä pölliä mun tyynyäni.

Vähän olen kyllä nyt järkyttynyt, lukukierroksen perusteella näyttää siltä, että Kyöpeli on ollut ahkerana, ottanut näemmä pikkuruisen vihjeeni liiankin todesta :shock: Vai tunnustaako joku vasikoineensa Valopäällikön?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Oh my täällähän on porukkaa enemmänkin. Viskiä ja jägermaisteria ja muuta pöytään! Helou evribodi!
All is pretty.
- Andy Warhol
Vastaa Viestiin