Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Täytyy suuresti ihmetellä tällaista Venäjä vainoharhaa mitä joillain nimimerkeillä on :lol:
Jaa. Ehkä se jotenkin kuitenkin liittyy siihen, että viimeisen reilun tuhannen vuoden aikana se, mikä on pitkälti aiheuttanut surua, murhetta ja verenvuodatusta täälläpäin, on tullut juuri siitä suunnasta?
koht ne tulee rajan yli,:

Aika monta kertaa ne ovat maahan yrittäneet tunkea,100% varmasti yrittävät taas jossain vaiheessa,ryssä on ikiaikainen vihollinen.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10869
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

kanlaya kirjoitti:
Officer Crabtree kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Täytyy suuresti ihmetellä tällaista Venäjä vainoharhaa mitä joillain nimimerkeillä on :lol:
Jaa. Ehkä se jotenkin kuitenkin liittyy siihen, että viimeisen reilun tuhannen vuoden aikana se, mikä on pitkälti aiheuttanut surua, murhetta ja verenvuodatusta täälläpäin, on tullut juuri siitä suunnasta?
koht ne tulee rajan yli,onneks jenkit pelastaa ku liitytään natoon vai mitä :?:
Eipä meitä jenkit pelastanu talvisodassakaan, kyllä se oli suomalainen sisu ja tarkkaan tähdätyt lyijyannokset.
Jenkkiläisille panssarintorjuntaohjuksille kyllä kiitos, ja niille maamiinoille, kunhan saadaan ne tankit pysäyteltyä rajalle niin kyllä se lyijyä tottelee venäjän paperiarmeija edelleenkin.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Siinä vaiheessa kun Suomi NATO:n lähtee ni on sama ku pakkaa laukut ja lähtee turvapaikanhakijaks.Sotilas valat saa unohtua kun Suomi on jo myyty :lol:
Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:Siinä vaiheessa kun Suomi NATO:n lähtee ni on sama ku pakkaa laukut ja lähtee turvapaikanhakijaks.Sotilas valat saa unohtua kun Suomi on jo myyty :lol:
Se ainakin on varma, että jos ja kun sota joskus syttyy, niin sinä ja muut ryssän desantit laitetaan montun reunalle ensimmäisenä tekona.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Pomppulinna kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Siinä vaiheessa kun Suomi NATO:n lähtee ni on sama ku pakkaa laukut ja lähtee turvapaikanhakijaks.Sotilas valat saa unohtua kun Suomi on jo myyty :lol:
Se ainakin on varma, että jos ja kun sota joskus syttyy, niin sinä ja muut ryssän desantit laitetaan montun reunalle ensimmäisenä tekona.
:oops:
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Hävettää sun puolestas pompula
Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:Hävettää sun puolestas pompula
Minua hävettää, että Suomesta löytyy kaltaisiasi ryssän hyysäreitä ja mielistelijöitä. Hävettää nykyisten suomalaisten, sekä ryssää vastaan itsenäisyytemme puolesta kaatuneiden ja elävien veteraanien puolesta. Kaltaistesi paikka on montun reunalla polvillaan, viimeistään sodan syttyessä.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Pomppulinna kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Hävettää sun puolestas pompula
Minua hävettää, että Suomesta löytyy kaltaisiasi ryssän hyysäreitä ja mielistelijöitä. Hävettää nykyisten suomalaisten, sekä ryssää vastaan itsenäisyytemme puolesta kaatuneiden ja elävien veteraanien puolesta. Kaltaistesi paikka on montun reunalla polvillaan, viimeistään sodan syttyessä.
Voi pyhä yksinkertaisuus ,näin puhuu pomppulinnassa asuva keppihevonen jonka tekee mieli myydä Suomen itsenäisyys Ameriikan ihmemaalle.Vittu ku tekis mieli viedä saunan taa tollaset maan petturi pellet :lol: iihahaa
Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:
Pomppulinna kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Hävettää sun puolestas pompula
Minua hävettää, että Suomesta löytyy kaltaisiasi ryssän hyysäreitä ja mielistelijöitä. Hävettää nykyisten suomalaisten, sekä ryssää vastaan itsenäisyytemme puolesta kaatuneiden ja elävien veteraanien puolesta. Kaltaistesi paikka on montun reunalla polvillaan, viimeistään sodan syttyessä.
Voi pyhä yksinkertaisuus ,näin puhuu pomppulinnassa asuva keppihevonen jonka tekee mieli myydä Suomen itsenäisyys Ameriikan ihmemaalle.Vittu ku tekis mieli viedä saunan taa tollaset maan petturi pellet :lol: iihahaa
Minä vien ryssän lakeijan montun reunalle, heti kun sota syttyy. Laita yv;nä yhteystietosi :wink: :roll:

Sinä mielistelet ikiaikaista vihollista, jotka ovat yrittäneet tunkea tänne väkisin viimeksi 75 vuotta sitten, nyt tunkevat tänne elätettäväksi suomalaisten veronmaksajien kustannuksella.

Yhdessä asiassa Hitler ja natsit olivat oikeassa; venäläiset ovat ali-ihmisiä. Näkeehän tuon, just just osaavat perseensä pyyhkiä. Sinä fanitat vajaamielisiä maaorjia röh-röh röhkii ryssä lätissään :mrgreen:
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Nääh ,ei jaksa vajaa mielisten kanssa alkaa :lol: Tosissaanko uskot että pelastus löytyy NATO:sta
Sopis vähän perehtyä mitä maailmalla tapahtuu ennenku alkaa huutelee mut se taitaa olla liikaa vaadittu.
Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:Nääh ,ei jaksa vajaa mielisten kanssa alkaa :lol: Tosissaanko uskot että pelastus löytyy NATO:sta
Sopis vähän perehtyä mitä maailmalla tapahtuu ennenku alkaa huutelee mut se taitaa olla liikaa vaadittu.
:mrgreen:

Missä viestissäni minä olen mitään Natosta kirjoittanut? :roll: :mrgreen:

kanlaya taitaa olla ryssä, kun ei osaa kirjoittaa, eikä lukea suomen kieltä. :roll:
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Pomppulinna kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Nääh ,ei jaksa vajaa mielisten kanssa alkaa :lol: Tosissaanko uskot että pelastus löytyy NATO:sta
Sopis vähän perehtyä mitä maailmalla tapahtuu ennenku alkaa huutelee mut se taitaa olla liikaa vaadittu.
:mrgreen:

Missä viestissäni minä olen mitään Natosta kirjoittanut? :roll: :mrgreen:

kanlaya taitaa olla ryssä, kun ei osaa kirjoittaa, eikä lukea suomen kieltä. :roll:
Miisäs mä mitään ryssistä oon maininnu??HÖHÖ muuta ku ihmettelin tota vainoharhaa
Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:
Pomppulinna kirjoitti:
kanlaya kirjoitti:Nääh ,ei jaksa vajaa mielisten kanssa alkaa :lol: Tosissaanko uskot että pelastus löytyy NATO:sta
Sopis vähän perehtyä mitä maailmalla tapahtuu ennenku alkaa huutelee mut se taitaa olla liikaa vaadittu.
:mrgreen:

Missä viestissäni minä olen mitään Natosta kirjoittanut? :roll: :mrgreen:

kanlaya taitaa olla ryssä, kun ei osaa kirjoittaa, eikä lukea suomen kieltä. :roll:
Miisäs mä mitään ryssistä oon maininnu??HÖHÖ
Oletkin somali? Suomalainen normaalijärkinen lapsikin, joka on toisella luokalla peruskoulussa tuottaa parempaa tekstiä kuin sinä.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Pomppulinna taitaa asustella ihan omissa pilvilinnoissaan
Ota ny se keppihevonen ja laukkaa vittuun
iihahaaiihahaa hepo hirnahtaa :)
Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

kanlaya kirjoitti:Pomppulinna taitaa asustella ihan omissa pilvilinnoissaan
Ota ny se keppihevonen ja laukkaa vittuun
iihahaaiihahaa hepo hirnahtaa :)
Aitoa elämämkoulua :mrgreen:

Mikä vitun keppihevonen? Sinähän se ryssän perseen nuolija olet. Menes nyt sinne lieksalainen ryssän Putin propagandaa suoltavalle sivulle, siellä on muita desantteja, täällä et etene kuin montun reunalle.
Vastaa Viestiin