Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10863
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tämän plöräyksenhän voi myös siirtää tänne...
Even Steven kirjoitti: To Tammi 04, 2024 1:09 pm
damfin kirjoitti: Pe Huhti 23, 2021 7:31 pm
sikakoira kirjoitti: Pe Huhti 23, 2021 7:27 pm

Ei tule toteutumaan koskaan. :wink: Jos jokin on varma niin tämä.
Onko yhtä varma tieto kuin Trumpin uudelleen valinta?
Asiahan ei minulle kuulu mutta siltä vaikuttaa, että juuri ukrainan nato-kiima on yksi suurimpia syitä sodan alkamiselle ja hyvin todennäköisesti Trump valitaan virkaan uudelleen. Nämä on aina väärässä. Siitä ne tunnistaa. Helposti.
Eli kenen nyt tarkoitat tuossa tapauksessa olevan väärässä, niidenkö jotka väittävät sodan alkamisen johtuneen Ukrainan natsien iskuista siviilejä vastaan, vai niiden jotka väittävät sodan alkamisen johtuneen venäjän pakkomielteestä yrittää estää Ukrainan nato-jäsenyys?

Entä oletko sikakoiran kanssa samaa mieltä siitä että Ukrainan nato-jäsenyys ei tule koskaan toteutumaan?
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2373
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

damfin kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 9:43 am nato-jäsenyys
Täysin merkityksetön muun kuin ydinaseiden osalta, joita ei edes kostomielessä uskalleta kumminkaan käyttää. Rahallisesti aivan järjetön idea. Suomen nato-jäsenyys tuo jotain epämääräisiä paskanaamaneekereitä pyörimään asevarastoihimme ja varikkoalueille. Käytännössä on siis aivan sama asia kuin olisimme yhä tsaarinaikaisessa tilassa ja e-valtiona, kuten neuvostoliittolaisuuden perikuva Neuvosto-Viro kaljupäärosvoineen ja sadan kopeekan huorineen.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

damfin kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 9:43 am Eli kenen nyt tarkoitat tuossa tapauksessa olevan väärässä, niidenkö jotka väittävät sodan alkamisen johtuneen Ukrainan natsien iskuista siviilejä vastaan, vai niiden jotka väittävät sodan alkamisen johtuneen venäjän pakkomielteestä yrittää estää Ukrainan nato-jäsenyys?

Entä oletko sikakoiran kanssa samaa mieltä siitä että Ukrainan nato-jäsenyys ei tule koskaan toteutumaan?
Et pääse tavastasi tunkea sanoja muiden suuhun ollessasi olevinaan niin näppärä. Täällä on väitetty kivenkovaa venäjän hyökänneen suurinpiirtein syyttä ja nyt näin ei siis olekaan. Yllätys. Myös Trumpin uudelleenvalinta on melko varma. Muuta väittävät ovat väärässä ja tämä tällainen on teille ominaista käytöstä. Siitä teidät tunnistaa.
RL11/6 kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 10:26 am
Naulan kantaan 🫵
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10863
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 11:28 am
damfin kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 9:43 am Eli kenen nyt tarkoitat tuossa tapauksessa olevan väärässä, niidenkö jotka väittävät sodan alkamisen johtuneen Ukrainan natsien iskuista siviilejä vastaan, vai niiden jotka väittävät sodan alkamisen johtuneen venäjän pakkomielteestä yrittää estää Ukrainan nato-jäsenyys?

Entä oletko sikakoiran kanssa samaa mieltä siitä että Ukrainan nato-jäsenyys ei tule koskaan toteutumaan?
Et pääse tavastasi tunkea sanoja muiden suuhun ollessasi olevinaan niin näppärä. Täällä on väitetty kivenkovaa venäjän hyökänneen suurinpiirtein syyttä ja nyt näin ei siis olekaan. Myös Trumpin uudelleenvalinta on melko varma. Muuta väittävät ovat väärässä.
Se että venäjä hyökkäsi estääkseen Ukrainan nato-jäsenyyden on sama asia kuin se että venäjä hyökkäsi suurinpiirtein ilman syytä, eli syy venäjän hyökkäykseen oli pelkästään itsekäs syy tavoitella venäjän etua mutta minkäälaista oikeutettua syytä hyökkäykselle ei ollut.

Et edelleenkään kertonut mielipidettäsi tuohon sikakoiran väitteeseen siitä että Ukrainan nato-jäsenyys ei koskaan tule tapahtumaan, vaikka se oli asia johon itse otin kantaa tuossa lainaamassasi viestissä jota kommentoit että väärässähän nämä aina on.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

En ota kantaa sikakoiran sanomisiin. Halusin vain osoittaa sinun olevan väärässä tälläkin kertaa.
RL11/6 kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 10:26 am
Tervetuloa tarinoimaan ketjuun.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Damfinille, kuin tilauksesta.
Suomalaisasiantuntija: Ukrainan pitäisi pysyä Naton ulkopuolella – Ja Suomenkin olisi kannattanut
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d16 ... 0f50b3c4ae
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10863
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 11:44 am En ota kantaa sikakoiran sanomisiin. Halusin vain osoittaa sinun olevan väärässä tälläkin kertaa.
RL11/6 kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 10:26 am
Tervetuloa tarinoimaan ketjuun.
Eli mielestäsi olin siis väärässä kun sanon että ei ole varmaa ettei Ukraina tulisi koskaan olemaan natossa.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Eli eli.. Taas ollaan kuin ei tajuttaisi mistä on kyse.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5398
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 12:59 pm Damfinille, kuin tilauksesta.
Suomalaisasiantuntija: Ukrainan pitäisi pysyä Naton ulkopuolella – Ja Suomenkin olisi kannattanut
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d16 ... 0f50b3c4ae
Patomäki.. :lol: :lol: :lol:

Niin ryssämielinen että erosi jopa vasemmistoliitosta sen Nato-jäsenyyden kannatuksen takia.
Siinäpä varsinainen puolueeton asiantuntija totta tosiaan.. :mrgreen:
Hehkuttaa mm. ryssälän sotatalouden aikaansaamaa GDP:n nostetta, joka on kaikkea muuta kuin hyödyksi ryssän kansalaisille.
Ryssissä korot tapissa, rupla paskapaperia, todellinen inflaatio aivan toista luokkaa mitä ryssä itse ilmoittaa. Joo, todella mahtavista menee ryssän taloudella.
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja bumi »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 11:28 am Et pääse tavastasi tunkea sanoja muiden suuhun ollessasi olevinaan niin näppärä.
Miksi kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa? :lol:
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tsekkaa oma allekirjoituksesi ja Onyx voi tehdä valituksensa Iltalehdelle, jossa varmasti tämän tietoja arvostetaan siinä määrin, että korjaus tulee välittömästi eetteriin. Pahoitteluiden kera.

Onyx.. :lol: koronasotaspesialisti. Köyhän miehen Pekka Toveri + bumi (Don MC)
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5398
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

^ Ai nyt olen mielestäsi myös bumi ja DonMC? Huhhuh, kylläpäs minulla kiirettä pitää. :lol:

Muista tulpata ne pistorasiat!
Onyx voi tehdä valituksensa Iltalehdelle, jossa varmasti tämän tietoja arvostetaan siinä määrin, että korjaus tulee välittömästi eetteriin.
Mitä tuossa pitäisi Iltalehden korjata? Länsimaisessa mediassa annetaan myös ryssämielisille mielipiteille palstatilaa. Eikös olekin ihmeellistä.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1221
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Väitinkö minä niin, vituiksmän, stendari, bass_acwards?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5398
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 3:35 pm Väitinkö minä niin, vituiksmän, stendari, bass_acwards?
No enpä tiedä mitä väität. Ihan vitun sekaisin sinä kyllä olet.

Ei minua haittaa sinun harhasi jos luulet minun täällä multinikkeilevän, mutta noita muita voi vähän naurattaa kyllä. :D
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

OnyxPhoenix kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 3:01 pm ^ Ai nyt olen mielestäsi myös bumi ja DonMC? Huhhuh, kylläpäs minulla kiirettä pitää. :lol:
Ai sinutkin on todettu usealla nikillä operoivaksi? No älä välitä, olin mäkin possun mielestä ainakin putsari. Ja varmaan useampi muukin :)

Jumalauta, ketjulla vajaa vuorokausi ikää ja jo liki 30 viestiä. Tää ketju todellakin tuli tarpeeseen!
#FreePlato
Vastaa Viestiin