Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2894
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Cassandra kirjoitti:Älkää nyt menkö mukaan peitesepon hatusta vedettyihin provoihin. Vilkaiskaa viestihistoria ja miettikää onko siellä yhtään totuuteen perustuvaa viestiä.
Mulla on jo jonkin aikaa ollut sellainen käsitys, että nämä peitesepon "provot" on lähinnä sarkastista huumoria. :)
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

SYLWAR kirjoitti:
Cassandra kirjoitti:Älkää nyt menkö mukaan peitesepon hatusta vedettyihin provoihin. Vilkaiskaa viestihistoria ja miettikää onko siellä yhtään totuuteen perustuvaa viestiä.
Mulla on jo jonkin aikaa ollut sellainen käsitys, että nämä peitesepon "provot" on lähinnä sarkastista huumoria. :)
Sillekin on paikkansa, mutta se ei ole näissä ketjuissa. Porukka ottaa ne todesta ja sen jälkeen on ketju sivuraiteilla.
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Ei Lilolla ole minkään kerhon liivejä vaikka peiteseppo muuta väittääkin :wink:

Lilolle ja Hasselpähkinälle tehty alaikäisenä psykologiset arviot kun ovat olleet sijoitettuna, nyt olen tutkinut heidän papereitaan niiltä ajoilta ja laitoin ranskalaisilla viivoilla muutamia kohtia joita psykologi ennusti.

-Psykologi epäili että pojat tulee istumaan vankilassa useita vuosia.
-ADHD:n oireita molemmilla.
-Epäsosiaalinen persoonallisuus
-Psykopatia.
-Epävarmoja seksuaalisuudestaan, vääristynyt seksuaalinen kuva
-Ihanoi väkivaltaa


Jne. Nämä siis tehty kun pojat olleet 15-17 vuotiaita.

APD:n oireisiin kuuluvat:

-Kykenemättömyys toimia sosiaalisten normien tai lakien mukaisesti

-Petollisuus, joka ilmenee jatkuvana valehteluna tai muiden huijaamisena oman hyödyn tai nautinnon vuoksi

-Vastuuttomuus, impulsiivisuus tai kykenemättömyys suunnitella elämää eteenpäin

-Ärtyneisyys ja aggressiivisuus, joka esiintyy väkivaltaisuutena

-Piittaamattomuus omasta tai muiden turvallisuudesta

-Katumuksen puute, joka esiintyy piittaamattomuutena tai kykenemättömyytenä ymmärtää loukanneensa tai kohdelleensa väärin muita tai varastaneensa heiltä

-Muiden ihmisten hyväksikäyttö

-Narsismi
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2894
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Tuon olisi jokainen tiennyt tähänastisilla edesottamuksilla ilman tuota aiempaa psykologin analyysiäkin tästä parivaljakosta.
Jospa nuo kohta keksii perustaa oman liivikerhon:
1% Hazelnutbanana bros...Pähkinä pressana ja banaanisetä varapressana. :mrgreen:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

Kikki Hiiri kirjoitti:
URSA kirjoitti:Suomessa on kostettu vähemmästäkin;
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... tu#p477057
Tämä on ihan vaan toteamus... Uhrin häpäiseminen ja omaisten loukkaaminen ylittää tietyn rajan.
Niin... Eläimen takia voisin EHKÄ tappaa. Vahva ehkä. Tuskin kuitenkaan. Mutta otetaan nyt aiheeksi Jenna Lepomäki. Tai oikeastaan sen faija. Musta tuli juuri isä. Jos kukaan ikinä milloinkaan tekee mitään vastaava mun tyttärelle, mä reagoin. En tapa, ainakaan tarkoituksella. Mutta pitäisin huolta että syyllinen ei enää milloinkaan kävele, näe tai kuule. Saati koe yhtään hetkeä ilman kipua. Mä olen valmis hirvittävyyksiin joita normaali ihminen ei voi kuvitella saati käsittää. Joo tiedän, saisin tuomion. Mut miksi mä vankilaa pelkäisin? Se ei estäis mitään. Sen aikaa ku itse olisin kiinni, mun ystävät jatkais. Mä olen normaalisti leppoisa heppu enkä satuta ketään tai mitään, mutta mun tytär on raja. Sillä tyttäreni elämä on ainoa joka mua hillitsee. Eikä siinä olis mitään merkitystä vaikka kohteella olis mitkä tahansa liivit. Mä olen valmis. Hakatkaa, vasikoikaa, tappakaa mut, en valita. Mutta yhden elämän olen tähän maailmaan tuonut, voin siis yhden ottaa ilman tunnontuskia

Miksi siis Jennan isä ei tee mitään? En ymmärrä. Jos toi pullanaama olis mun tyttäreen kajonnut, sen raajoja etsittäis yli valtiorajojen. Mä olen isä. Enkä salli minkään satuttaa mun tyttöä.
Menetin yöunet kun sain painajaisia karmivasta kertomuksestasi. Pitääkö täällä pelotella ihmisiä? en uskalla enään mennä ovesta ulos saati bussiin. Siellähän voi olla tyttäresi ja sinä.
Ei ole voittajaa valuutalle.
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

SYLWAR kirjoitti:Tuon olisi jokainen tiennyt tähänastisilla edesottamuksilla ilman tuota aiempaa psykologin analyysiäkin tästä parivaljakosta.
Jospa nuo kohta keksii perustaa oman liivikerhon:
1% Hazelnutbanana bros...Pähkinä pressana ja banaanisetä varapressana. :mrgreen:
Mielestäni tuo kertoo vain se kuinka huonosti lastensuojelun jälkihuolto pelaa, näistäkin tiedettiin että voi tehdä mitä tahansa ja siltikään niitä ei saatu hoitoon :roll:
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8190
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Lilolle sopii korkeintaan jotkut Uniteddy Mama's Boys - liivit. Eiköhän se johonkin tuontapaiseen päiväkerhoon kuvittele kuuluvansakin.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11518
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja URSA »

Mikä hoito tuollaisiin olisi auttanut? Psykologin epäily tulevista rikoksista ei riitä syyksi edes pakkohoidolle.
Uskon Lillukan joskus lukevan tämänkin viestiketjun, ja olen tänne kirjoittaessani ajatellut tekstin varsinaiseksi kohdeyleisöksi vain yhteiskunnan alimman pohjaroskan, kuten varmasti moni muukin. Ei niin itsekeskeinen psykopaatti malta olla lukematta, mitä itsestä kirjoitellaan. Hyvä puoli sen saamassa julkisuudessa on kuinka helposti tunnistettava naama sillä (vielä) on. Joskus se vielä joutuu ylittämään suojatien syrjäisellä kadulla tai erehtyy väärään seuraan. Silloin sen kannattaa muistaa kaikki tekonsa.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2894
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Suomessa kun ei nykyään saa hoitoon aina edes niitä umpihulluja jotka on pitkään tiedetty vaarallisiksi ympäristölleen, liikenteessä ovat siihen asti kunnes jotain tapahtuu. Silloinkin syytä etsitään sitten yleensä ihan muualta, kuin siitä hoidon puutteesta.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Avatar
HeavyLoad
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 9:45 pm
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja HeavyLoad »

kakkosurpo kirjoitti:Kovasti on isänsäkkin irti todellisuudesta, luulee olevansa Mossadin kansainvälinen agentti, asuu tiettävästi Helsingissä. Omien puheidensa mukaan jäi leskeksi muutama vuosi sitten. Oikeasti pyörittää kait vieläkin snakaria kesäaikaan, joka on rakennettu vanhaan asuntovaunuun, eri tapahtumissa.
Jotain lisätietoa tästä, tai muusta Lilon suku-/perhetaustasta? Aikamoinen historia täytyy miehellä olla, että jo tossa iässä on kaikki päin v****a (paitsi se yksi...)

Ilmeisesti Isossakyrössä asuu äitinsä tai mummonsa luona. Entinen sukunimi Kettula esiintyy siellä suunnalla monessakin paikassa. Olisiko joku niistä?
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Miksi tuollaiset paskanlänkyttäjät joilla ei ole mitään annettavaa foorumille kuten peiteseppo saavat perseillä täällä vapaasti ilman banneja? Muuten kyllä jaellaan reilulla kädellä taukoja. Minfon ylläpito ilmeisesti jakaa lakia yhtä tasapuolisesti ja reilusti kuten Suomen oikeuslaitos.

Mutta asiaan, onko läskipää Lilo jatkanu uhoamista vai älysikö viimeinkin alkaa pitämään matalaa profiilia?

Ja mitä kikkihiiren viimeisimpään viestiin tulee niin olen 110% samaa mieltä.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

pohjalaanen
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 9:28 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja pohjalaanen »

Ei tällä vellihousulla oo isää ollu kasvattamassa.Äiteensä oli syyrian matkalla levittänyt jalkansa jollekki paikalliselle ja lopputulos on ny täs.
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Cassandra kirjoitti:Jäähyllähän tuo on. http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=15981
Jahas no vedänki sanani sitten takaisin. Pysyvä banni tosin olis aiheellinen näille tämmösille.

Lilo tosiaan on varmasti elänyt karun lapsuuden kaltaisiensa seurassa ja saanut kasvatuksensa lähinnä Scarface leffoista. Vaikeita tapauksia tälläiset kun pakkohoitoonkaan ei voi passittaa. Ainoa toivo että poistuu joko omankäden tai muun vahingon kautta elävienkirjoista.
Sibuli
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 11:32 am
Paikkakunta: Itä-Uudenmaan metsät

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sibuli »

Selvä se, että päässä täytyy heittää ja pahasti. Ja narsismilla ainakin myös vaikutusta asiaan, kun oikein janoaa ihailua ja esillä olemista. Ei ole tainnut vaan tajuta, että harva oikeasti tuollaisia tekoja ja niitä seurannutta uhoamista ihailee :x Edes ne muut rikolliset, joilta kaiketi luulee nyt sitä rispektiä niin saavansa...

On siis ilmeisesti alunperin saanut äitinsä sukunimen? Kärsiikö edes kysyä mikä lie "isukin" sukunimi, kun hän nyt ei tähän murhaan itse liity? Ymmärrän kyllä ettei hän ansaitse sitä ryöpytystä osakseen toisin kuin tekijä itse, mutta päätinpä kysäistä nyt kun joku tiesi kertoa että hänkin kuvittelisi itsestään kaikenlaista. Eli jospa isäkin on jonkin sortin huomionhakuinen narsisti...
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.
- James Dean
Vastaa Viestiin