Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Sirpa kirjoitti:Aivan, ja DVD on myös kuvana! Tytöstä on video olemassa!
Löytyiskö jostain? Tänne?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niinpä, tänne, tänne - mistähän sitä lähdettäisiin etsimään? Onko ehdotuksia? Saataisiin tämä asia pois päiväjärjestyksestä. Ja kaikki unien tulkitsijatkin ovat tervetulleita kertomaan näkemyksiä. Amyn ketjusta löytyy kerrottu uni.
Alethes doksa meta logu
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Sirpa kirjoitti:Niinpä, tänne, tänne - mistähän sitä lähdettäisiin etsimään? Onko ehdotuksia? Saataisiin tämä asia pois päiväjärjestyksestä. Ja kaikki unien tulkitsijatkin ovat tervetulleita kertomaan näkemyksiä. Amyn ketjusta löytyy kerrottu uni.
MissHolmes; tiedätkö sinä missä tämä DVD olisi? Uskon että tiedät.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Hoh hoijakkaa.
minullakin on täysalkoholisoitunut ja puolihullu ystävä nimeltä sirpa.
pitääkö vetää johtopäätös, että koska nimi on sirpa, hän on sama sirpa ja vastassa on nyt siis syyntakeeton skitsofreenikko?

Siirryn taas takaisin sinne vihreämmille ja viisaammille laitumille. Pitäkää te nämä ruohot :)
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Höh, kylläpä nyt suhtaudut oudosti asiaan?!
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Miss Holmes ei vastannut matkaajan kysymykseen, mutta minä vastaan.

Levy on herra Levyllä, ja herra Levy on tallentanut levyn myöhempää käyttöä varten. Siis jemmannut - suomeksi.

Mielenkiintoista nähdä mitä tulee tapahtumaan, luultavasti jotakin hyvin mielenkiintoista.
Alethes doksa meta logu
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti:Hoh hoijakkaa.
minullakin on täysalkoholisoitunut ja puolihullu ystävä nimeltä sirpa.
pitääkö vetää johtopäätös, että koska nimi on sirpa, hän on sama sirpa ja vastassa on nyt siis syyntakeeton skitsofreenikko?

Siirryn taas takaisin sinne vihreämmille ja viisaammille laitumille. Pitäkää te nämä ruohot :)
MissHolmes; ennenkuin alat minuakin haukkumaan, niin vastaa edes kysymyksiin jollakin lailla? On todella hankalaa kun ei saa selvää, sillä olen sitä mieltä, että jos tuollai poistuu, siihen on jokin todellinen syy, ja jos näkee videoissa joitain muuta, niin tietää jotain muuta, mitä emme muut tiedä. Olen tätä mieltä.

Oletko myös Jehovan todistaja. Tiedän, että tämä on hyvin henkilökohtainen kysymys, mutta silti?

Toinen kysymys. Onko sinua MissHolmes 'käsketty' täällä foorumilla kirjoittamaan tietyllä tavalla? (tässäkään ei ole mitään syytettä)
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ei, en ole jehovantodistaja. Enkä lestadiolainen.
Kuulun kyllä kirkkoon, mutta en käy siellä joka suununtai.
Jouluna kyllä kävin hautausmaalla kuuntelemassa kuorolaulua.

Kukkan ei minua käske sanomaan mitään.

Olen kolmen lapsen äiti.
Lapseni ovat jo lähes aikuisia, mutta huolehdin heistä edelleen kuin kanaemo. Minulle lapseni ovat kaikki kaikessa. Todella.

Jos joku heistä olsi joskus johonkin kadonnut, olisin todennäköisesti kuollut itse suruun.

Minä en ole koskaan jättänyt pieniä lapsiani yksin kotiin ja lähtenyt ravintolaan tai muualle. Olen aina hoitanut hoitajan paikalle. Tai jättänyt lähtemättä.

Minä olen joskus tukistanut tyttöjäni, vaikka se onkin lailla kielletty, mutta välittömästi olen pyytänyt anteeksi ja katunut (mielessäni edelleenkin). Tuon tukistuksen olen tehnyt äkkipikaistuksissani.

Mutta koskaan en ole esim. läimäyttänyt lastani.

Kaikki eivät kuitenkaan toimi kuten minä. Näemmä.

Minä en pystyisi missään nimessä esiintymään niin rauhallisena ja itkuttomana, kuin Kate McCann tekee. Eikä moni muukaan pystyisi.

Minä olen tunteellinen ihminen ja tulkitsen elävässäkin elämässä paljon ihmisten eleistä ja ilmeistä. Ja väitän, että silmiin välittyvä kuva kyllä kertoo ihmisen fiiliksistä enemmän kuin tuhat sanottua sanaa.

Minun tapani lukea ihmistä, on lukea myös hänen eleitään ja ilmeitään ja kehoa.

Ehkäpä juuri siksi melkein aikuiset lapseni eivät pysty vieläkään kertomaan minulle edes pienen pientä valkoista valhetta, koska tietävät jäävänsä kiinni.

Mutta tottahan toki en tunne Kate McCanniä. Olen tehnyt tulkintani hänen esiintymisestä täysin tunteella.

Mutta elämän kokemuksellani pidän tuota tulkintaa oikean suuntaisena. Luotan siis enemmän itseeni, kuin teihin.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Lapsesi ovat lisääntyneet, sinulla on tähän asti ollut kaksi tytärtä.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minulla on kolme lasta: yksi oma ja kaksi mieheni.
Näistä kolmesta kaksi on asunut meidän kanssa samassa kodissa.
Nykyään asuu enää yksin. Nuorimmaisin, minun oma tyttäreni.

Kaksi vanhempaa, myös hän joka meillä ei ole asunut, asuvat opiskelu paikkakunnillaan.



Olen saattanut tarkoituksellisesti, yksityisyyttä suojatakseni, jättää mainitsematta kolmannen.
Nytpähän tuli. Ja varmasti tullut tämän muissa osioisssa ennenkin.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Tai sitten lisäät nyt yhden - yksityisyyttäsi suojataksesi, heh.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Minäpä alan nyt todella kiinnostumaan tapaus: Miss Holmesista. Noin neljäkymmentä vuotias naisihminen, jolla on kaksi nippa nappa murrosiän ylittänyttä tytärtä.... täytyypä miettiä. (Ehkä tunnenkin, jos olen tämä tuttavasi pitkälle alkoholisoitunut skitsofreenikko Sirpa - niinkö se meni?)

Lisäys: Ai niin ja puolihullu.

(Tämä reviisi tuntuukin paljon jännemmältä kuin se edellinen, jolla olin. Siirryn tarkkailemaan kristallipalloani, jos sieltä löytyisi lisää vastauksia.)
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Sirpa kirjoitti: Portugaliin asti sanotaan hänen päässeen, kovasti on meetingiä siellä pidetty edellä linkitettyjen artikkelien mukaan - oliko se peräti parikymmentä poliisia kokoontunut, johon kokoukseen pyysi Amaralkin saada osallistua.
Tästä se sirkus sitten onkin jatkunut aivan eri tavalla kuin ennen tuon irkkutytön ilmestymistä.
Äläs nyt sepitä taruja. Mitään tuonkaltaisia linkkejä ei löydy. Mielikuvitukselleen voisi asettaa hieman rajoja ja pitää rikostutkimusten ulkopuolella.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Sorry, linkitän itseäni. On tässä ketjussa n. 8 sivua takaperin, määrittelen tarkemman paikan, jos kiinnostaa.

"Löysin lisää tietoa (s.325, Madeleine-ketju 1)

http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... steps.html

"Tuesday, 30 October 2007
PJ detectives prepare for final steps of the investigation

Paulo Rebelo called a meeting with all the detective's team working in Madeleine's case for today, October 30.
Criminal coordinator Gonçalo Amaral, previously in charge of the investigation, was asked to participate in the meeting.
The last days have been very busy for Paulo Rebelo and his team of around twenty
detectives working in the case. Recently, a new witness has been in Portugal and went to PJ headquarters in Portimão. This witness, an Irish teenager, saw Gerry McCann and Jeremy Wilkins talking, near the apartment from where Madeleine vanished, in the night of May 3, but she is also sure that there was no man carrying a child or Jane Tanner around, at that time..."

Tästä pääsee selvästi siihen käsitykseen, että tämän uuden silminnäkijän piti ratkaista koko juttu ja saattaa asiat päätökseen - mutta sitten koko paletti kaatuikin."


Noh?
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen tehnyt tätä Madeleine-juttua kohta kaksi vuotta. En ole sanaakaan sanonut, jota en voisi linkittää - siis sepitellyt taruja - toisin kuin eräät, jotka suorastaan mainostavat, että eivät suostu linkittämään kertomiaan asioita.

Höh!

Tulkaa nyt vihdoinkin sieltä eeliseelisössöstä maanpinnalle!
Alethes doksa meta logu
Lukittu